Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sven en partner,

Wow zeg, alle 3 goed ontdooid!! Nu kan het slopende wachten gaan beginnen.

Ik wacht met jullie mee, we lopen nu gelijk.

Heel veel succes!!!

Lot,

Ook wil ik jou heel veel succes toe wensen voor morgen.

Ik duim voor je dat het goed zal zijn!!!

Raba,

Morgen opnieuw een test uitvoeren en ik hoop dat je dan wel 2 strepen zult zien!

Succes!

Marlijnne,

Jee, dit is niet prettig voor je.

Hoop dat je snel aan de betere hand bent!

Sterkte ermee!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mooie score Sven, succes.

Lot fijn dat jullie morgen meer zekerheid krijgen.

Marlijn, je gebruikt Pregnyl spuiten om de tp te bevorden. Dit had ik de eerste x ook, uiteindelijk moeten stoppen omdat de klachten steed erger werden, overgestapt op de bollen. Hoe meer Pregnyl je spuit hoe erger het "kan" worden. Ik zat tegen overstim. aan, let je wel op!

Geplaatst

Oh oh oh wat een rood hier zeg. Ik snap het allemaal niet hoor. Hoe kan dat dan toch?

allemaal heel veel sterke en voor alle komende testers, heel veel succes en blij positief al is dat lastig.

Lfs Guusje

Geplaatst

Raba,

Meid, wat een stress zeg, erg he'!

Morgen even opnieuw testen, hopelijk een positief resultaat.

Heb je het wel met ochtendurine gedaan? En niet te veel drinken

vanavond, ik zal voor je duimen!

Sven,

Wat een mooi resultaat en dan nu maar wachten......het ergste

van alles.

Maar jullie gaan natuurlijk voor een mooie groene regel!

Veel succes en sterkte!

Lot 69,

Ik hoop dat je morgen een geweldig bericht krijgt, ik wens

jullie veel sterkte!

Marlijnne,

Ik hoop dat het al wat beter met je gaat, denk goed aan jezelf

en ja meer dan drinken en rusten kun je niet!

Sterkte!

Ik ben maar gestopt met de bolletjes, het heeft toch geen zin

meer om dit te gebruiken.

Morgenvroeg gelijk bellen met het zh en ik hoop zo gauw mogelijk

weer te kunnen starten voor de laatste keer!

Voor iedereen die ik ben vergeten succes en sterkte!!

Hermien

Geplaatst

Dames, wat zijn jullie toch ontzettend lief! En wat zindert de spanning toch door dit forum. Helaas te weinig groen en te veel onzekerheid, vreselijk. Ik zou het liefst nu al willen testen (de TP is nu een aantal uren geleden), Jeroen vindt dat we langer moeten wachten dan de officiële 12 dagen (we mogen de 20e testen). Hij zegt: als ze zwanger is, is ze dat over een maand ook en als ziet zwanger is, is ze dat volgende maand ook niet... aarrghh

Geplaatst

Meiden meiden toch, wat is het bankje hier verschrikkelijk rood! Hoe kan dit toch?

Er moeten nu toch echt wat groene regels bijkomen hoor!

@ Sven, wat super dat er 3 terug zijn geplaatst. Hier moet toch echt wel dat toppertje tussenzitten hoor! En Jeroen heeft inderdaad gelijk. Gewoon lekker wachten tot de officiël testdag anders maak je je de laatste dagen tot die tijd alleen nog maar gekker! In het vroegtesterstopics zijn er meerder voorbeelden van.

Ik ga heel hard voor jullie duimen!

@ Lot, heel veel succes morgen bij je bloedtest. Hopelijk wordt er snel meer duidelijk.

@ Raba, wat een spanning hè meis. Ik hoop voor je dat morgen de test morgen alsnog positief zal zijn.

Geplaatst

@IVF vader, 3!!!! Mooi man! En ja, dat wachten... Gelukkig weet iedereen hier hoe lang dat duurt. Succes met wachten.

@Raba, morgen nog eens proberen, wie weet. Als de controle streep niet zichtbaar is dan kun je er volgens mij vanuit gaan dat de test niet OK is. Ik heb testen van Predictor (zwanger/niet zwanger) zodat ik het met eigen ogen echt kan lezen, maar ook testen van de Kruidvat, 2 voor 5euro. Deze blijken heel goed en mooi dun om evt in te plakken...

Succes meid!

@Marlijne, we zijn er natuurlijk voor iedereen hier zodat je lekker ff "annoniem" je gal kunt spuien, je onzekerheden delen, klagen of gewoon heel blij zijn! Iedereen hier weet wat je doormaakt en kan je begrijpen en misschien tips geven... Hoe gaat het nu met je?

@Lot, succes morgen in het ziekenhuis...

Wie heeft ook een cryo tp gehad in combi met Utrogestan (bolletjes) en Progynova (pilletjes)? Ik heb de afgelopen dagen af en toe een beetje buikpijn. Ik weet niet zo goed wat dit evt kan betekenen. We hebben 2 cryo terug geplaatst gekregen. Nog een paar daagjes en dan kunnen ook wij testen...

Tess

Tess

Geplaatst

Hoi!

Ik heb even een vraagje voor de wat meer ervaren hormonen spuiters ;-)

Ik moest vanavond 225EH Puregon spuiten maar nu was de ampul na 125 EH leeg. Ik heb er een nieuwe ampul ingedaan en heb doorgespoten. Kan dit eigenlijk wel of had ik door moeten draaien en de spuit opnieuw in moeten stellen? Ik twijfel nu eigenlijk of ik wel voldoende heb binnen gekregen..

Ook was ik 3 kwartier te laat. Is dat een groot probleem?

Echt van die beginnersvragen maar ja...

Geplaatst

Boogie,

Ik heb geen Puregon gebruikt dus heb helaas geen antwoord op je vraag.

Dat je 3 kwartier later gespoten hebt is neem ik aan geen probleem.

De gyn zei tegen mij dat je elke dag rond dezelfde tijd de injectie moet zetten.

Of dat dit nu een uurtje eerder of later is maakt niks uit.

De Pregnyl en Ovitrelle moet wel precies op tijd.

Geplaatst

Boogie,

Ik denk wel dat je juist hebt gehandeld, en de tijd is niet zo'n probleem!

Mij is altijd verteld, dat je voor 12.00 uur moet spuiten.

Ik deed dit altijd om 7.00 uur 's morgens, maar als ik voor een fm

moest komen dan werd dit altijd later, dus..

Maar anders even voor de zekerheid bellen morgen met het zh, dan

ben je misschien wat meer gerust!

Hermien

Geplaatst

Wel raar he de verschillen in een ziekenhuis want ik moet juist 's avonds spuiten. Ik heb de nieuwe ampul uit de spuit gehaald om te vergelijken hoeveel er nog in zat en er was niets uit. Nu heb ik hem opnieuw ingesteld en alsnog 100 EH gespoten...

Nu is het goed maar ik wist het even echt niet meer.

Geplaatst

Boogie, ik zie dat het nu goed is. Je moest inderdaad de pen opnieuw instellen en dan op 100 IE, maar dit is nu gelukt zie ik. Gelukkig maar:-)

Geplaatst

Heey Boogie,

Ik heb in de afgelopen 2 IVF behandelingen ook Puregon gespoten.

Als je eerst 2 eh wegspuit dan weet je dat het naaldje de Puregon doorlaat. Als na 125 eh de spuit leeg is dan doe je er een nieuwe ampul in, spuit je weer 2 eh weg en dan zet je de volgende 100 eh. Zoals Hermien en Wish al zeiden, 45 min verschil in tijd is niet erg.

Geen zorgen meid!

Tess

Geplaatst

Bedankt voor de lieve berichten!

Het gaat beter,maar nog niet top! nog wel wat pijn/Ga morgenvroeg even ziekenhuis bellen.

Wat een gedoe en dat op dag 1

Duik mijn bed in!

Groetjes

Geplaatst

Marlijnne,

Hoe voel je jezelf nu?

Ben benieuwd wat het ziekenhuis gaat zeggen.

Ik hoop in ieder geval dat je jezelf wat beter voelt dan gisterenavond!!

Geplaatst

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP: 7augustus2010 testen 22 augustus2010

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus

Geplaatst

Weer even he"t "rode" lijstje naar voren gehaald.

Ik hoop dat Raba goed nieuws heeft.

Marlijnne hoop dat het beter met je gaat, hou het goed in de gaten.

Geplaatst

Jeetje wat een rode lijst zeg. Zo rood heb ik het nog niet eerder gezien geloof ik.

De maand is nog lang dus ik hoop dat er nog heel wat groene regeltjes bij komen.

Heel veel sterkte allemaal. Met wachten of met het verwerken van deze enorme tegenslag.

Liefs

Geplaatst
@IVF vader, 3!!!! Mooi man! En ja, dat wachten... Gelukkig weet iedereen hier hoe lang dat duurt. Succes met wachten.

@Raba, morgen nog eens proberen, wie weet. Als de controle streep niet zichtbaar is dan kun je er volgens mij vanuit gaan dat de test niet OK is. Ik heb testen van Predictor (zwanger/niet zwanger) zodat ik het met eigen ogen echt kan lezen, maar ook testen van de Kruidvat, 2 voor 5euro. Deze blijken heel goed en mooi dun om evt in te plakken...

Succes meid!

@Marlijne, we zijn er natuurlijk voor iedereen hier zodat je lekker ff "annoniem" je gal kunt spuien, je onzekerheden delen, klagen of gewoon heel blij zijn! Iedereen hier weet wat je doormaakt en kan je begrijpen en misschien tips geven... Hoe gaat het nu met je?

@Lot, succes morgen in het ziekenhuis...

Wie heeft ook een cryo tp gehad in combi met Utrogestan (bolletjes) en Progynova (pilletjes)? Ik heb de afgelopen dagen af en toe een beetje buikpijn. Ik weet niet zo goed wat dit evt kan betekenen. We hebben 2 cryo terug geplaatst gekregen. Nog een paar daagjes en dan kunnen ook wij testen...

Tess

Tess

He Tess,

Ik heb 21 juli Tp ook van 2 cryo's, gehad met Utro en Progynova. Buikpijn heb ik als ik 'sochtends en 's avonds de progynova en utrogeston inneem/plaats. Dat is wel een beetje de reactie van deze medicatie.

Ik heb overigens nog wel een hele goed tip voor plaatsen van bolletjes, ik heb deze keer een soort "(tampon)houder" gekregen van het AMC waar de de bolletjes in doet en zo kan inbrengen. Het is sneller,makkelijker,frisser,dieper en naar mijn idee ook effectiever. Wat ik ben nu 5,1 week zwanger! Vraag ernaar! Daarnaast is het ook zeker geen ramp om 4-6 paracetemol per dag te slikken als je dat rustiger en pijnvrij maakt!!(zegt mijn ivf arts!)

Succes en duim voor je!

Geplaatst

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP: 7augustus2010 testen 22 augustus2010

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus

Geplaatst

nou meiden vanmorgen 2 testen gedaan met etos eigen merk.

En wat denken jullie allebei hadden ze een heel licht streepje.

Radboud gebeld en die zei streepje is zwanger over 3 weken een echo. Hoop zo dat het goed gaat.

Ik heb mij daarom licht groen gemaakt omdat ik en mijn man nog erg bang zijn.

En we willen om ons gerust te stellen een bloed test. Dit omdat we in het verleden ook een positieve test hebben gehad voordat we weten dat we nooit op de natuurlijk manier zwanger zouden raken. Het flevo ziekenhuis was pas om 9 uur open en ik kreeg ze pas om 10 uur aan de telefoon. Wat hadden ze het druk. Prikken ze alleen tussen half 9 en 9 uur moeten we tot morgen wachten. Als we dit geweten hadden dan hadden we al vroeg die kant op gegaan. En omdat de dr. die wij vroeger hadden in dit ziekenhuis dinsdag en niet is krijgen we pas woensdag middag de uitslag.

grrrrrrrr. We willen helemaal niet dat zij de uitslag geeft maar omdat zij als enigste in ons dossier staat hebben we geen keus. Waarom we niet willen dat zei de uitslag zegt. Is omdat zei heeft gezegd dat we maar moest denken aan adoptie of een pleegkind of kid. i.p.v dat ze eerst de andere mogelijkheden met ons bespreekt. Wat een burocratie.

Misschien denken jullie wat een zeur maar ik moest het even kwijt

Geplaatst

Hoi Raba,

het begin is er. Kan begrijpen dat je nog voorzichtig bent.

Wat een stom mens zeg.

We houden allemaal onze vingers gekruist voor jullie.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden