Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hoi Iedereen,

Ik heb vandaag een 8 cellige embryo terug geplaatst gekregen!!En de andere 5 waren ook goed genoeg dus gaan de vriezer in!!!

Op naar 2 hele lange wachtweken!!!

Iedereen succes met wachten!!

Hoi Bianca,

Ik las dat je de 15e de tp had, en zoals ik lees is dit helemaal

goed verlopen!

Wat geweldig voor je meid!

En ook nog toppertjes in de vriezer, ik ben echt heel blij voor je!

En dan nu die vreselijke wachtweken......

Ik hoop dat je een supermooi resultaat in handen krijgt, ik zal

in ieder geval voor je duimen!!

Nog veel sterkte met wachten,

Liefs Hermien

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Hermien!!

Wat lief om een berichtje van je te krijgen!!

Ik heb er deze ronde niet zon heel goed gevoel over.De dag voor de tp al ongi buikpijn en heb dat nog steeds.Word steeds heftiger.Maar we hebben er nog een aantal in de vriezer :D!Hoe is het nu met jou??Ben je de teleurstelling weer te boven?Wat is het vreselijk oneerlijk allemaal he!!Gaan jullie nog wel voor een 4de poging of niet??

Heel veel liefs!!xx

Geplaatst

Marlijnne,

Wat geweldig voor jou en je partner!

Van harte gefeliciteerd.

Tja, ik heb nog steeds hoofdpijn van het huilen van gisteren. Heb ook nog wat opgezette boven oogleden.

Wat wil je ook als je de hele middag/avond en eerste gedeelte van de nacht hebt zitten en liggen huilen.

Heb de tranen vandaag weg gestopt. Moest gewoon weer aan het werk.

Nog 2 vroege diensten en ik heb vakantie.

Merk dat ik mezelf weer aan het 'opladen' ben voor een volgende poging.

We hebben dinsdag al een gesprek gepland met de gyn.

Nog voordat we op vakantie gaan. Anders zit ik de hele vakantie aan het gesprek te denken.

Wat zou de gyn gaan zeggen? Hoop echt dat hij het nog ziet zitten.......

Nogmaals bedankt voor alle steun!!!

Geplaatst

Hoi Wish

Begrijp dat je je intens verdrietig voelt. Het is ook allemaal zo oneerlijk.

Fijn dat je dinsdag voor je vakantie al een gesprek hebt met je gyn.

Dan kan je na je vakantie weer vol goede moed aan een nieuwe poging beginnen.

Ik zie dat je nog 6 cryootjes hebt, dus dat zal dan een cryo TP worden.

Ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe en geniet ervan.

Ik blijf je volgen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Nog een keer proberen te reageren vanmiddag lukte het niet server was bezet. heel irri net een heel bericht in getikt.

Wish meid wat onzettend k. Ik had het je zo gegunt

Marlijnne gefeliciteerd.

Gisteren bloed laten prikken heb een hcg van minder dan 1.

Wilde geen urine test doen. Gelukkig mocht ik in het flevo even langs komen.

Maar ik wilde radboud bellen kreeg ze niet te pakken was net iets voor 11en.

En tot die tijd zijn ze bereikbaar. Maandag maar weer bellen.

Mijn hcg waarde was op 10 augustus maar 12. Dus zelfs met zo'n lage waarde kan je een licht pos. streepje krijgen. Veel te laag. Maar ik voel me nu niet meer zo opgeblazen. Wel last van mijn rechter zij. Maar dat kan door de stimulatie nog komen. Zeggen ze in het radboud ik moet goed drinken zo lastig.

Meiden die ik vergeten ben veel succes en sterkte.

Dikke knuffel van mij.

Geplaatst

Kinderwens sinds mei 2007

Onderzoeken zhuis wees uit icsi, ivm zeer weinig goed zaad vriend

januari 2010 icsi 1- mislukt:crybaby2:

juli 2010 icsi 2- mislukt:crybaby2:

oktobober icsi 3

Dag allemaal!

Ik denk kom ook maar weer even kijken.

Wat veel rode regels zeg! Dat is niet normaal. Gelukkig een paar groene! Gefeliciteerd allemaal en veel sterkte voor degene waarbij het (weer) niet gelukt is.

Het is zwaar hoor en zo oneerlijk. Maar blijven hopen op een wonder, hoe moeilijk dat soms ook is.

Wij gaan in oktober weer starten, maand daarvoor aan de pil. Wij hebben besloten het dit keer aan niemand te vertellen dat we bezig zijn, alleen mijn werk weet er dan van. Want je moet steeds weer je verhaal vertellen(al krijg je natuurlijk ook veel steumn)Maar ik vond het heel erg meoilijk om ook nog eens het verdriet te zien van mijn schoonouders en schoonzusje, die het ons natuurlijk ook erg gunnen. dus we zeggen als e er om vragen dat we eind dit jaar starten. We hebben een afspraak gehad met het zhuis om onze twee behandelingen door te nemen. Conclusie, super mooie behandelingen, precies volgens het boekje, alleen nog niet zwanger, maar zeker doorgaan voor een derde, vierde misschien wel vijfde keer. Dus dit geeft weer even hoop! Ik probeer me er wel doorheen te slaan. We hebben wel een moeilijk jaar achter de rug hoor. Twee mislukte icsi's, ouders die midden in scheiding staan en veel spanning leveren aan ons, kinderen die geboren worden van dichtbij(al as dat natuurlijk een mooi bericht). En mijn werk op het kinderdagverblijf is soms erg moeilijk hoor. Ik geef geen rondleidingen meer aan stellen die net zwanger zijn en bij ons hun kindje willen brengen. Dat vind ik allemaal wat te heftig.

Nou ben even mijn verhaal kwijt. Heel veel succes en heel veel sterkte met z'n allen!!!Ik hoop op een groene lijst voor iedereen!!!

Geplaatst

Wish, wat ontzettend balen en verdrietig! Het is zo frusterend wanneer je mooie embryo's hebt en het toch niet wil lukken. En vooral wanneer je ook het gevoel hebt dat de ongesteldhid weg blijft. Ik voelde me de laatste keer ook echt zwanger en mijn man vond me er echt zwanger uit zien. Stomme hormonen! Heel veel sterkte en we duimen voor je cryo's!

Marlijnne, gefeliciteerd! Op naar de eerste echo!

Geplaatst

Goedemorgen, vannacht ben ik wakker geworden van buikpijn en helaas mag ik rood gemaakt worden, de rode duveltjes zijn er.

Ik had sinds gister eigenlijk wel echt hoop dat het gelukt was, had eergister een lichte pos.test, maar ja mocht nu niet zo zijn.

In oktober weer verder

Geplaatst

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

Madelief82: Tp , testen 18 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Daniella: TP 13 augustus, 3 cryo's, testen 25 augustus

Sonja81: TP 13 augustus, 2 cryo's, testen 27 augustus

Bianca: TP 15 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

RPB: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

IVFSH: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 30 augustus

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus 2010

KrisKras: IUI(6) 17 augustus 2010, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Geplaatst

Erg Renate dat het bij jullie ook niet gelukt is.

Enige troost is dat er echt veel mensen in hetzelfde schuitje zitten, helaas.

Ik hoop dat oktober jullie meer geluk brengt.

Voor de volgende Diana op de lijst veel succes.

Geplaatst

Ik hoop dat ik de laatste rode van het lijstje ben, want dit is erg treurig rood.

Hoop in oktober ons meer gelukt brengt.

Geplaatst

Jeetje renata je was zo positief!!!! Op naar Oktober naar de positieve test!!!

Jeetje wil nu wel eens groene regels zien hoor!!!!!

Ben bang dat ik het ook niet ga redden.Vannacht werd ik weer wakker van de ongi krampen.Word er lichtelijk gek van.

Succes nog meiden met de laatste loodjes!!

Geplaatst

hallo dames

Renata, wat een domper, het zag er idd. zo mooi voor je uit, heel veel geluk in oktober!!!!

alle andere wachtenden op het bankje, onwijs veel succes dames met de laatste wachtdagen.......

deze nog maar een keer erin gooien????

:wav::wav:

liefs

Babeth

Geplaatst

Het zag er inderdaad goed uit, de signalen klopte ook, maar helaas, heb wel behoorlijk buikpijn wat ik nooit heb bij mn menstruatie dus wie weet heeft er wel iets van innesteling plaats gevonden maar niet blijven plakken, wie weet

Ik ben de laatste rode regel!!!!!

:blob1::blob1::blob1::wav::blob1::blob1::blob1:

Geplaatst

Wish en Renata,

Wat ontzettend balen dat het niet gelukt is.

Helaas niet de laatste rode regels van dit wachtbankje.

Ook bij ons is het niet goed gegaan. De rode duiveltjes zijn er. We balen er ontzettend van.

Hopelijk hebben snel een evaluatiegesprek.

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

Madelief82: Tp , testen 18 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Daniella: TP 13 augustus, 3 cryo's, testen 25 augustus

Sonja81: TP 13 augustus, 2 cryo's, testen 27 augustus

Bianca: TP 15 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

RPB: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

IVFSH: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 30 augustus

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus 2010

KrisKras: IUI(6) 17 augustus 2010, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Geplaatst

owww Diane

jeetje meis!!! wat ontzettend klote zeg! ik hoop dat je inderdaad snel je evaluatie hebt, wellicht voor jou interessant om Menopur voor te stellen? onze arts geeft daar de voorkeur aan bij 35plussers.

heel veel sterkte in ieder geval, et is zwaar zwaar klote!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

@ Renate & Diane: wat ongelooflijk kl*te!! Heel veel sterkte met dit grote verdriet!!

hopelijk kunnen jullie het een plekje geven en mogen jullie gauw weer verder. En dan een keer met een positief eindresultaat!!

dikke knuffel Naomi

Geplaatst

Neeeeeeeeeeeeeeee

Renata en Diane wat een ontzettende kl*te berichten.

Wat is het een verschrikkelijk rood bankje, bah.

Ik hoop iig dat jullie de volgende keer meer geluk hebben.

Veel sterkte weer met deze teleurstelling.

@Myrthe: Heel veel succes alvast gewenst met je 3de ICSI in oktober. Hoop dat het jullie geluksmaand zal worden. Het lijstje hier is idd ontzettend triest. Laten we hopen dat er nog wat GROENE regels bij gaan komen.

Ik begrijp dat je het deze keer aan niemand verteld hebt dat jullie weer gaan beginnen. Soms is dat idd beter. En dan heb je nog je werk op het kinderdagverblijf, wat ook idd niet altijd makkelijk zal zijn. Zet hem op in oktober.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Renata en Diane,

Meiden wat is het hard om deze berichten te moeten plaatsen.

En wat doet het mij verdriet om dit te lezen.

Ik wil jullie ontzettend veel kracht toe wensen om jezelf hier weer doorheen te slaan/sleuren!

Voor alle andere die nog aan het wachten zijn, kom op meiden!!!

Succes!

Geplaatst

Poeh he, het valt echt niet mee op dit wachtbankje! Na het verdriet van Wish ook voor Renata en Diane weer een grote teleurstelling. Sterkte meiden!

Ik wordt er zelf ook heel zenuwachtig van (en zit pas op wd 2). Ik hoop dat de overige dames van augustus de maand idd wat groener afsluiten!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden