Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje kriskrass wat vreselijk. Wat erg dat je zo over jezelf praat.

Ik begrijp goed dat je geen hoop hebt maar blijf hoop houden.

Misschien vind je het fijn om met iemand hierover te gaan praten.

Je vriend is dol op je. Anders zouden jullie nooit zo ver gaan.

Blijf in jezelf vertrouwen en van jezelf houden. En geloof dat je het waard bent om van gehouden te worden. Een dikke knuffel van mij.

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kriskrass: Vreselijk dat je ongesteld bent geworden. Ik wil jou veel sterkte wensen. En zoals Raba het zegt blijf van jezelf houden en geloven...Nogmaals Sterkte... Van mij krijg je ook een hele dikke knuffel..

Geplaatst

Mag ik er voor augustus nog snel bij. Vandaag voor de eerste keer na 4 ivf-pogingen positief getest. Gisteren al icht positief. Maar helaas een rode veeg na het plassen. Vannacht dus stressen stressen. Vandaag bloedtest, 132 hcg. Geen idee of dat goed is, maar ik hoop dat het bloed niks te betekenen had. Ik heb helemaal geen kwaaltjes, niet misselijk, geen gevoelige borsten. Over 2 weken echo, dan weten we meer.

Liefs junior

Geplaatst

oh junior, van harte.

ben jij ook niet in dusseldorf..............

hcg is hartstikke mooi, nu op naar een mooie stijging en dat het bloed/veegje weg mag blijven

oh kriskas, wat erg voor jullie. Alweer niet gelukt. Bah het is ook zo oneerlijk meid.

geef toe aan je gevoel, heel veel sterkte

Geplaatst

Hee meiden em man!

IVF vader: mijn grote droom: een tweeling. Weet je dat ik vroeger altijd tweeling wilde zijn, haha. Beetje moeilijk als je als eenling geboren bent :-)

Hellen: ik zie dat morgen tp hebt: toitoitoi!

Junior: gefeliciteerd!!!

Kriskras, meid, krijg tranen in mij ogen als ik je berichtje lees. Zo verdrietig..... Kruip maar eens dicht tegen je mannetje. Jullie hebben een heftig jaar achter de rug! Wel lief proberen te zijn voor jezelf hoor. Een dikke digitale knuffel voor jou!

Hier nog geen nieuws, ga morgen weer prikken!

Geplaatst

Zo, wat is er al weer ontzettend veel geschreven vandaag.

@Ivf-vader: Met een TP van 3 emmies, kan je natuurlijk verwachten dat het er meer dan 1 zal zijn. Lijkt me geweldig juist een tweeling. Wou dat dit mij overkomen was, maar van mijn 3 emmies was er geen eentje die was blijven zitten. Dus................. beter 2 dan niets toch.......... Komt allemaal wel goed.

@Jolieneke: Gefeliciteerd meid met dit fantastische nieuws. Op naar de eerste echo en geniet ervan.

@Joske: Meid, wat een teleurstelling weer. Echt klote en zo oneerlijk.

Heel veel sterkte gewenst.

@Junior: Eindelijk na 4 pogingen is het dan zover, je bent zwanger.

Van harte gefeliciteerd en geniet ervan.

Misschien innestelingsbloeding?

@Raba: Vervelend dat je zo last hebt van buikpijn. Hoop dat je vanmiddag met de uitslag wat meer weet hierover.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hellen, jij heel veel succes morgen met je TP.

Ik hoop voor je dat ze er 2 terug kunnen plaatsen.

Ik duim voor je en succes met de wachtweken.

Geplaatst

ja was wel een teleurstelling, maar ik test donderdag weer als ik nog niet ongi ben geworden.

vorige keer ook negatief getest op dag 16 pas op dag 17 (ik reken dag 1 na eisprong als dag 1)een heel licht streepje en dag 18 pas duidelijk zwanger, wel een MK geworden.

De zwangerschap van vorig jaar heb ik pas op dag 21 getest.

Heb dus een beetje hoop dat ik nu op dag 15 te vroeg was. Aan de andere kant ga ik mezelf geen valse hoop geven, want ik zie hier genoeg meiden die eerder positief testen.

En ik voel ook helemaal geen kwaaltjes, alleen misselijk af en toe.

tja,...., ha ha maar ik blijf toch naar lichtpuntjes zoeken.

Manlief steunt me enorm gelukkig, terwijl hij eigenlijk ook zoooo graag kids wil.

We houden van elkaar, dat is het belangrijkste, zegt die schat.

Merk wel dat ik alweer vooruit kijk, wil er ook niet in blijven hangen, want dat helpt toch niets.

@Kriskras, jij ook veel sterkte meid! misschien wordt de volgende maand wel onze maand.

@Danielle, ga je volgende keer ook weer 3 terug laten plaatsen?

ik wilde echt dat ze hier ook wat soepeler waren, maar helaas.

liefs joske

Geplaatst

Hoi Joske

Ze zitten per 3 ingevroren, dus als ze alle 3 weer goed mogen ontdooien dan worden ze alle 3 weer teruggeplaatst.

Worden er bij jouw cryo TP wel eventueel 2 teruggeplaatst toch?

Groetjes

Daniella

Geplaatst

ja als ze beiden goed ontdooien wel.

Het zal wel een vooroordeel zijn, ik denk dat vers meer kans zou hebben dan een cryo. Maar baseer dat meer uit gevoel. Heb jij dat niet?

De verse bleven ook niet hangen, ondanks dat ze een top classering hadden gekregen.

Een dosis geluk moet er ook bij zitten.

liefs joske

Geplaatst

Jeetje meiden,

wat is er weer veel gebeurd!!!!

@Joske, wat klote dat het wederom niet geluk is, ik hoop dat jullie laatste cryo´s het grote geluk gaan brengen!!!

@Nico, ow meis, ik geloof goed dat je hte even niet meer ziet zitten, de menstruatie zo out of the blue, hoe moeilijk het ook is, probeer moed te houden, het gevoel om nog een pogign te wagen komt wel terug hoor! Nu heb je even verschrikkelijke klote dagen! Is het misschien een optie om uit te wijken naar een ander ziekenhuis, vanwege de wachttijden?

Veel sterkte!!

liefs

Babeth

Geplaatst

WAt leuk!!toch nog zoveel groen op t laatst!! Alle zwangere lady's van harte gefeliciteerd met dit enorm grote wonder!!

Joske, Nico en Kriskras....heel veel sterkte om ook dit weer (alweer) te moeten verwerken.

Kriskras, k krijg tranen in m'n ogen als ik je verhaal lees, je verdriet voel!!WAt ontzettend zwaar kan dit kruis soms zijn he?!!Meid, probeer je zelf niet te haten, want je komt er niet verder mee!! Heb je (psychische) hulp?? Ik kan het je van harte aanraden!!Zelf ben ik er ook kort geleden mee begonnen, omdat ik het allemaal niet meer zag zitten, en het heel erg moeilijk kon accepteren dat ik dus niet 'gewoon' zwanger kon raken!!

k moet zeggen dat ik er heel veel steun uithaal, k heb helemaal geen zelfvertrouwen, wat, net als wat jij zegt, er uit komt op zulke verdrietige momenten!! dan zit je zo in een diep gat, en kom je er haast niet meer uit!! k hoop met de hulpverlening wat meer ballans in m'n leven te krijgen, en wat meer zelfvertrouwen!!!

Meid, hoe moeilijk! Geef de moed niet op, ga lekker is met n goeie film in t hoekje van de bank, dicht tegen je mannetje aan zitten, en drink lekker n glaasje wijn (o.i.d.)

Hou je taai!! Dikke knuf!!

@Ivf vader; ooooooooooo leuk!! een twin!! lijkt me helemaal super!! (veromantiseer, veromantiseer.... ;-) )

Maar t is wel ff wennen aant idee ja, maar k geloof zeker dat dat gaat lukken, als je kijkt wat voor weg jullie al gelopen hebben, gaat dit jullie ook lukken!!

liefs voor allemaal

Geplaatst

Hoi allemaal, dank voor de lieve reacties en begrip.. Ik voel me erg verdrietig, kan janken om alles. Zit ook al weer met tranen in de ogen alle berichtjes hier te lezen. Ik heb jaren psychische hulp gehad, maar nu wil ik dat niet meer. Ik kom er wel weer uit, ik weet dat ik de ddagen dat ikongesteld moet worden terwijl ik dat niet wil gewoon altijd heel zwaar vind. Dat duurt een dag of drie en dan bel ik de kliniek weer voor de nieuwe afspraak voor een FM. Meestal vind ik dan ook weer de moed om de volgende poging in te gaan...

Ik heb afgelopen keer gevraagd hoeveel pogingen we gaan doen, de dokter denkt aan 8 - 20 pogingen IUI-D voordat hij verder gaat kijken bij mij. Alles ziet er namelijk goed uit, hij begrijpt ook niet waarom het niet lukt. Ik ook niet....

Soms vraag ik me gewoon af waar ik dit allemaal aan heb verdient. Wat ik misschien 'fout' heb gedaan dat ik geen kindje kan krijgen met mijn vriend. Het heeft veel gekost om me er bij neer te leggen, het te accepteren.. en zelfs toen we de eerste poging IUI-D in gingen twijfelde ik nog. Nu ben ik er zeker van dat ik het wil, en dat wij dit kunnen. MIjn vriend heeft er vanaf het begin achter gestaan, dat heeft me altijd gesteunt. De gedachte dat hij het kan...

De gedachte dat het voor ons helemaal niet is weggelegd kan ik niet verdragen, maar in mijn achterhoofd houdt ik er wel rekening mee dat we misschien wel kinderloos verder moeten gaan..

Pfff.. het kost enorm veel energie elke maand weer... zoals jullie weten.

Geplaatst

Hee meiden,

Eerst Kriskras: meid, ik hoop echt dat je je snel beter zult voelen: voor nu: denk aan jezelf en ben lief voor jezelf!!! Hoop dat jullie troost kunnen vinden bij elkaar!

Hier goed nieuws! Mijn HCG was in 48 uur bijna verdubbeld (was 150 is nu 285). Dus volgens mij is dat goed!!! Ik heb mezelf dan ook bij deze groen gemaakt. Toen de dokter belde, sprongen me al de tranen in de ogen van de zenuwen, gelukkig merkte ik al meteen aan de stem van de arts dat het goed was. Ben nu echt blij: we zijn een hele belangrijke stap verder!

Dus ik heb mezelf groen gemaakt

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's, testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9 augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

Yonne: TP 1 aug 2010, 1 emmy, testen 17 augustus 2010

Madelief82: Tp , testen 18 augustus 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP 7 augustus 2010, testen 22 augustus 2010

Willy: TP 9 augustus, testen 23 augustus 2010

Renata:TP 9 augustus 2010 testen 23 augustus 2010

Diane: TP 10 augustus 2010, 2 emmy's, testen 24 augustus 2010

Lafinah: TP 12 augustus 2010, 1 emmie, testen 25 augustus 2010

Daniella: TP 13 augustus, 3 cryo's, testen 25 augustus

Sonja81: TP 13 augustus, 2 cryo's, testen 27 augustus

Bianca: TP 15 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

RPB: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 29 augustus

IVFSH: TP 16 augustus, 1 emmy, testen 30 augustus

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus 2010

KrisKras: IUI(6) 17 augustus 2010, testen 31 augustus 2010

Sassie : tp 1-8-2010 2 cryo's in eigen cyclus,testen

Meiden bedankt voor jullie steun! Ik ga heel hard duimen dat diegenen die nu rood waren, de volgende keer heel mooi groen worden!

Liefs,

IVFSH

Geplaatst

Kriskras, hoop dat je je snel weer beter gaat voelen. Altijd in gedachten houden dat er voor jullie ook een klein wondertje is, en misschien mag je bij jullie volgende behandeling wel uitschreeuwen dat het eindelijk gelukt is!! Succes en hou vol!!! hoe moeilijk het ook is.

ivfsh, wat goed!!!! Gefeliciteerd!!!!! Geniet er van!!

Liefs Lianne

Geplaatst

kriskras wat balen zeg!!! snap je verdriet enzo zo erg goed. en eigenlijk is het niet erg als je het niet alleen kan hoor!!ik had ook hulp gezocht en dat doet toch goed!

Ivfsh: geweldig gefeliciteerd!! eindelijk ook voor jou die groene regel!

groetjes Cin

Geplaatst

Kriskras wat erg dat het niet gelukt is.

Sterkte meid!

IVFSH gelukkig toch nog een groene regel erbij.

Wat een ontzettende slechte maand is dit.

Ben blij dat we augustus kunnen afsluiten.

Voor alle positieve testers gefeliciteerd en geniet ervan.

Voor alle rode regels heel veel sterkte, dat we maar snel met zijn allen groen krijgen.

Ik schuif gelijk door naar september. Gisteren de eerste Deca gezet en vanaf donderdag Puregon erbij.

Ben benieuwd.......

Geplaatst

lieve Kriskras...wat rot voor jullie dat ook deze poging mislukt is...kan me je gevoel goed voorstellen, denk er op dit moment precies hetzelfde over, al lukt het bij ons dan niet met ons eigen zaad en eitjes...voor jullie is het dan ook al zo dubbel shit dat het niet van jullie saampjes is en als het dan nog niet lukt met een donor...heavy en onbegrijpelijk.

iedere maand steeds maar weer nieuwe energie vinden is behoorlijk zwaar, ik weet het...

ik heb gisteren gebeld met het azm en ik moest toch gisteren nog doorgaan met die mutsebollen, terwijl het toch echt wel een menstruatie is...maar goed...dat is een afspraak en ik kon stoppen als het vandaag nog steeds doorzette...dat heeft het ook gedaan...toch maar een test gedaan, natuurlijk negatief.

en het enige wat ik nu denk is....waarom??? waarom??? waarom??? waarvoor doe ik er zoveel voor en laat ik er zoveel voor schieten??? wat heeft het voor zin???

cryo's hadden we dus idd niet...alle 4 de embryo's waren van dezelfde goeie kwaliteit, alleen niet goed genoeg om dus te blijven zitten en om ingevroren te worden...dus poging twee is net zo snel als poging 1 afgelopen, over en sluiten....

mijn vriend wil het nu weer op de natuurlijke manier proberen, maar dar heb ik op dit moment helemaal geen zin in..weer die moetjes...bah...

startecho is week 3-2011...vind het niet erg dat we nu een paar maanden moeten wachten...is mss alleen maar beter voor mij en voor ons...want nu heb ik er echt geen zin meer..zelfs niet om nog een derde keer te proberen omdat bij mij het gevoel nu heel sterk overheerst dat ook deze poging net als poging 1 en 2 zal mislukken....

gelukkig ben ik alles aan het opschrijven en op deze manier zal ik het ook beter kunnen verwerken.

ivfsh...super dat je hcg is gestegen...volhouden meid en ik wens je een hele mooie zwangerschap toe!!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Lieve nico, wat ontzettend jammer dat er geen cryo's zijn. Een dikke omhelzing, je hebt al heel wat achter de kiezen, doe jezelf verwennen de komende maanden.

Ivfsh: :hussy:

Geplaatst

wil graag de felicitatie's uitdelen aan de zwangeren, geweldig!

en voor de 'rode' dames..heel veel kracht en sterkte toewensen, had het jullie ook zo gegund..!

afgelopen maandag 1e fm gehd en die was al 20mm :woow: enmocht meteen pregnyl spuiten! a.s zaterdag verwacht ik telefoon of ons eskimootje goed ontdooid is..wanneer dit zo is mogen we hem/haar zondag ophalen :whistling_girl: nog even afwachten dus

Liefs

Geplaatst

@ Kriskras, Sterkte de komende periode, we duimen voor je dat het de volgende keer wel eens gaat lukken!!!

Mag ik je vragen wat het verschil is met IUI en IUI-D?

Groetjes Lottepot

Geplaatst

Hallo dames

Kriskras, wat een ongelofelijke teleurstelling weer, erg frustrerend ook, zeker omdat ze neit verder gaan kijken, ik hoop voor je dat het de volgende ronde lukt, nu je extra zware dagen, maar fijn te lzen dat je de moed weer vind straks. Hou je taai meis!!!!

Joske, jij gaat ook voor een cryo tp, onze arts beaamde dat je met een cryo minder kans maakt, wij houden rekening met ene negatieve test maar gaan de pogign vol goede moed in hoor!!! je weet maar nooit.

Lottepot, IUI is met zaad vand e partner, IUI-D is met donorzaad

Lafinah, jullie ook succes met julli cryootje, spannend!!!

Nico, wat klote meis, ik had je al eerder een berichtje gestuurd maar zie dat je nu tot week 3 2011 wacht. Als je denkt dat het goed is meot je dat echt doen. Ik geloof he direct dat het ontzettend frustrerend is, sterkte!!

liefs

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden