Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Toch heel fijn om te lezen dat jullie dat ook hebben. stom dat je er zo onzeker van wordt! En @mob je hebt al een goede echo gehad zie ik, super hoor!!

• Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@cin, ja eerste echo was goed. Maar heb nu toch nog de zenuwen hoor.... We hebben alleen een vruchtzakje gezien, was een hele vroege echo. Dus nu bij 8 weken weer en dat moet er een embryootje met een hartje te zien zijn.... Kan niet wachten tot de 26e.

Dus de onzekerheid blijft....

Geplaatst

Goedemorgen,

Sinds vannacht behoorlijke krampen / steken in mijn buik... Het voelt niet goed. Kon me niet eens omdraaien vannacht. Er is nu mee om te gaan, maar de steken zijn er nog steeds! Iemand ervaring?

Wat duurt de tijd tot de 1e echo toch lang op deze manier!

Geplaatst

He Moi,

Ik herken het niet, maar doe lekker rustig aan vandaag en laat je lekker verwennen!

En idd de 1e echo duurt lang!

Wanneer mag je?

Geplaatst

@Moi, dat is vervelend zeg! Ik hoop dat het snel weer afzakt! Rustig aan vandaag...

Net is moeders voor moeders geweest. Heb voor het boek gekozen. Test was gelukkig weer gelijk positief!

Liefs mob

Geplaatst

@Moi, wat vervelend. Ik heb soms ook wel wat krampen en steken, maar niet heel heftig. Ik hoop voor je dat het vals alarm is. Heel veel succes.

@Mob, fijn dat de test van MvM ook positief was. Ik heb ook voor het boek gekozen.

Geplaatst

@Moi, vervelend zeg. zijn het menstruatiesteken? Ik hoor van al mijn vriendinnen die een kindje hebben dat ze aan het begin allemaal het gevoel hadden dat ze ongesteld zouden worden, wat uiteindelijk dus niet gebeurde.

Bij mij komt MvM zo...ben benieuwd.

Geplaatst

@Moi: hier ook al 5 dagen flinke steken.

Ben zooooo bang dat het mis is!

Ben ook al 6 dagen niet meer misselijk geweest, nog maar amper moe en verlies zowat geen slijm meer (had ik heel veel)

Dus herken je angsten.

Ik hou me maar vast aan geen bloed geeft moed ...

Maar het is wel heel eng allemaal.

Geplaatst

Ik kom jullie gezelschap houden. Als alles goed gaat ben ik 1 maart uitgerekend. Heb maandag de 1e echo,bijna 8 weken zwanger.

Dreamer;wat een eng idee. Je gevoel kan je vaak voor de gek houden,heb je snel een 1e echo?

Geplaatst
@Kimmie; Ik mag 5 augustus pas... dus echt nog wel even geduld hebben.

Hoe gaat het met jou?

Oh ik mag 29 juli..

Hoe ging de dag vandaag?

Geplaatst

hey dames

ik heb ook zo'n buikpijn gehad en last van mijn rug,

ik heb me ook aangemeld voor mvm maandag komt ze zo spannend leuk dat ik wat terug kan doen.

Alle zwangere dames nieuw van harte gefeliciteerd.

Fijn weekend nog

liefs jessica

Geplaatst

Hoi Minous,

Ja dat MvM is wel goed he, bij mij zijn ze gisteren geweest. Krijg je weer een extra testje & ik had echt een hele dikke donkere streep, terwijl ik nog helemaal niet ver ben, dat voelt dan toch weer fijn. Eigenlijk zou ik pas over 1,5 wk mogen starten maar omdat er veel HCG is mocht ik nu al beginnen.

Hopelijk kan ik dit veel weken doen!

Cin

Geplaatst

@Pammie, welkom bij de club en gefeiciteerd. Ik heb zef ook maandag de 1e echo. Spannend zeg.

@Moi, hoe is het met jou, heb je nog steeds krampen?

@Cin, wat fijn dat die test van MvM vet positief was en dat je nu al mag beginnen.

Ik heb gisteren weer bruin verlies gehad, dus ik hoop dat het snel morgen is voor de echo. Ik heb de echo meteen om 8.45 uur.

Geplaatst

@Kim1980, dat wachten is echt irritant he? en niet weten wat je moet voelen! Ik duim voor je mee, het is al bijna morgen!

CIn

Geplaatst

Kim hopelijk ben je morgen gerustgesteld.

Fijn dat je al zo vroeg mag.

...ik moet tot het einde van de middag wachten.

Dreamer kan het niet zo zijn dat de emasefene nu pas goed zijn werk doet, dat je daarom nu niet meer misselijk bent?

Ik hoop het voor je, begrijp je goed hoor dat je daar onzeker van wordt.

Cin wat super dat je al mag beginnen met mvm.

Als bij ons de echo goed is maak ik ook direct een afspraak, had eerder het lef nog niet.

Geplaatst
@Pammie, welkom bij de club en gefeiciteerd. Ik heb zef ook maandag de 1e echo. Spannend zeg.

@Cin, wat fijn dat die test van MvM vet positief was en dat je nu al mag beginnen.

Ik heb gisteren weer bruin verlies gehad, dus ik hoop dat het snel morgen is voor de echo. Ik heb de echo meteen om 8.45 uur.

dan bereid je maar vast voor meis want bij mij gingen de zenuwen redelijk maar de dag en vooral de NACHT WAS EEN HEL amper geslapen zo zenuwachtig was ik duim voor je

Geplaatst

Spannend Kim dat je morgen ook de echo hebt. Je bent wel mooi vroeg aan de beurt.

Ik heb de echo pas om 15.00 uur.

Succes!

Geplaatst

Moeders voor moeders is er maar druk mee! Ook ik mocht gisteren iemand ontvangen en ga nu flink wat urine opvangen. Vind het ook heel belangrijk nu iets terug te kunnen doen; mijn dank is groot! (heb voor serviesje gekozen)

Voel me heel aardig goed nog steeds. Af en toe een wat wee gevoel, maar als ik dan maar wat eet dan blijft het wel goed gaan. Vermoeidheid blijft. Geef me er maar aan over op de momenten dat het kan. Dan maar even wat minder actief.

Dames, succes met de echo's. Hopelijk valt er veel te genieten morgen!

Geplaatst

Lieve Moon,

Ik ben echt zó blij voor je! Op naar de eerste echo! Killing he dat wachten op die eerste echo. Als jij je echo heb ben ik op vakantie. Ik kijk ook uit naar jou eerste echo, misschien zijn ze beide blijven plakken!

Geniet van je zwangerschap en geef je gewoon over aan je vermoeidheid. Ik blijf je volgen!

Liefs, Jane

Geplaatst

@sanne en pammie, dus jullie hebbe morgen ook de 1e echo. Hopelijk hebben we allemaal goed nieuws morgen. Is het voor jullie ook nog spannend of het er 1 of 2 zijn. Bij ons wel, want we hebben er 2 laten terug plaatsen.

Geplaatst

@kim1980, nog steeds krampen vandaag. Het is wel iets beter vergeleken met gisteren, maar ik ga morgen toch het ziekenhuis maar even bellen... Succes met de echo!

Geplaatst
@sanne en pammie, dus jullie hebbe morgen ook de 1e echo. Hopelijk hebben we allemaal goed nieuws morgen. Is het voor jullie ook nog spannend of het er 1 of 2 zijn. Bij ons wel, want we hebben er 2 laten terug plaatsen.

Ooh dat is inderdaad spannend Kim.Het kunnen er zomaar twee zijn! Wij hebben er eentje terug laten plaatsen.

Geplaatst

Kim bij ons is het ook nog spannend of het er 1 of 2 zijn.

Ben zo beniewd, als we maar een hartje horen!

1 of 2 maakt me niet zoveel uit.

Jij bijt morgen de spits af... nog maar een paar uurtjes voor jullie!

Geplaatst

Nou kim ik hoop goed nieuws voor je twee zal wel mooi zijn succes.

de vrouw voor mvm komt morgen ik was bang dat ik niet mee mog niet ivb medicijen maar ik mocht toch gelukkig.

ik ben vandaag dagje schier geweest ik ben kapot ik lijk wel 80 haha alles voor het goeie doel.

ik ben ook steeds zo moe mijn man die loopt wat later achter mij aan als die in bed komt lig ik al te pitten erg hij moet er wel om lachen.

Meiden die nog voor de echo moeten spannend echt een heel mooi moment

liefs jessica

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden