Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Okee,Kim dan heb ik het niet helemaal goed begrepen.

In jou situatie zou ik ook niet naar het ziekenhuis terug gaan,maar inderdaad gewoon telefonisch proberen!

Cin,veel plezier en succes morgen bij de echo!

Mik,ik heb vandaag via mijn zorgverzekeraar kraamzorg geregeld. Ik krijg één deze dag een aanmeldingsformulier. Even invullen,en opsturen.

Daarin zal wel bekend worden hoeveel uur ik kan aanvragen.

Moon,fijn dat je minder dizzy bent. Jij heb ook maandag een echo hé. Spannend!

• Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb daarnet het ziekenhuis gebeld en de situatie uigelegd. De fertiliteitsarts was sowieso ook nog met vakantie, dus daar had ik pas over 2 weken terecht gekund en dan zijn we zelf nog op vakantie. Ik heb dus nu telefonisch doorgegeven dat ik zelf de keuze maak om naar de vk te gaan. Mocht de arts nog vragen hebben dan kan z e altijd bellen.

Daarna dus de vk gebeld en daar kan ik 2 september terecht. Ze had ook wel eerder plek, maar ja dan zitten wij in Oostenrijk en daar kom ik toch echt niet voor terug.

Hieronder het lijstje weer eens.

2e echo:

Dreamer: 11 augustus

Cindy: 12 augustus

Kimmie : 17 augustus

Moi: 20 augustus

March:

3e echo:

Chablis: 12 augustus

Dreamer: 13 augustus

Moon74: 16 augustus

Pammie: 16 augustus

Sanne: 19 augustus

Mik: 20 augustus

Kim: 2 september

Afspraak verloskundige:

Mob: 10 augustus

Chablis: 12 augustus

Minoes: 12 augustus

Moi: 13 augustus

Uitgerekend:

March: 1 maart 2011

Sharon: 1 maart 2011

Minoes: 1 maart 2011

Pammie: 1 maart 2011

Dreamer: 3 maart 2011

Mob: 4 maart 2011

Sanne: 5 maart 2011 zwanger van een tweeling

Kim: 6 maart 2011

Moon74: 9 maart 2011

Audrey: 9 maart 2011

Chablis: 13 maart 2011

Moi: 15 maart 2011

Kimmie: 17 maart 2011

Cindy: 21 maart 2011 (tweeling)

Vanessa: 27 maart 2011 (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden) zwanger van een tweeling

Mik: 27 maart 2011

March:

Geplaatst

zoals jullie in mijn handtekening kunnen zien hebben wij onze baby verloren ik trek me een tijdje terug ik kan het niet bevatten en is zo oneerlijk kut wereld.

het gaat jullie goed ik kan jullie niet aan moedigen en op deze plek te kijken het gaat jullie goed en succes met alles.

liefs jessica

Geplaatst

Oh nee Minoes wat vreselijk zeg!

Veel sucees in de komende zware tijd. En neem vooral je tijd meid.

Mocht je ooit steun of wat nodig hebben, schroom niet om ons aan te spreken meid!

Geplaatst

Heej Jessica,

Ik las het op hyves en ben gelijk hier even gaan kijken. wat een verschrikkelijk nieuws! nu eerst wachten op de miskraam of curretage?? naja het is ook eigenlijk niet belangrijk.. het is gewoon niet te bevatten dat het toch nog fout is gegaan en je was al zover!! Denk aan je meid!!

enne je kan altijd langskomen he?

knuff vanaf hier..

Geplaatst

Jessica?!? Wat?!? Dit is niet waar!!!

Wat vind ik dit erg voor je.

Hoe kan dit? Je was toch al behoorlijk ver?

Ik weet even niet wat te schrijven maar vanaf deze

kant van het scherm een hele dikke knuffel.

Liefs en sterkte,

Vanessa

Geplaatst

Oh nee Jessica! Wat een vreselijk nieuws. Dit kun je toch niet bevatten,je was al zo ver.

Ik wens jou en je partner alle kracht en veel sterkte toe in deze zware tijd.

Geplaatst

@ Sharon,

bedankt voor je reactie, Ik maak me toch best zorgen, omdat ik ook echt bijna elke dag moest overgeven en ze zeggen dat je eigenlijk pas na 10 weken kunt zeggen dat de kwaaltjes gaan afnemen.

@kim1980, ook bedankt voor je reactie, jij schrijft dat je geen last van kwaaltjes had, ik juist wel en omdat ze nu al met 9 weken weg zijn, maak ik me daar wel zorgen om.

Heeft niemand anders dit ook gehad?

Geplaatst

hey dames

ik was vanmorgen zo sterk nu niet meer ik ben kapot zit alleen nog maar te huilen en ik wil ook niet aar huis ik wil niet meer.

en is zo oneerlijk.

we gaan morgen ook nog weg en zit nog in mij.

WAAROM WAAROM???

ik was 11 weken heen en nu dit.

ik wens jullie allemaal heel veel baby geluk

liefs jessica

Geplaatst

Jessica, wat erg zeg. Dat verwacht je toch niet meer na 11 weken. Ik hoop dat jullie het een plaatsje kunnen gaan geven. Heel veel sterkte voor de komende tijd.

Geplaatst

minoes wat erg voor jullie heel veel sterkte de komende tijd en als je verhaal kwijt wil of even lekker wilt schelden doe het dan maar tegen ons

:CYBER_HUGS:

Geplaatst

Vandaag hebben we bij 9 weken en 3 dagen een goede echo gehad.

Het zag er allemaal erg goed uit. We kunnen ons aanmelden bij de verloskundige en 13 maart is de uitgerekende datum. We voelen ons erg gelukkig! Maar we weten ook heel goed is dat er veel verdriet is helaas en mensen het heel moeilijk hebben op dit moment omdat hun geluk helaas uiteengespat is...

Beste Jessica,

Voor jou en je man;

heel veel sterkte gewenst!

Het is oneerlijk hoe het gegaan is; het is jullie zo gegund!

Gr Soesa

Geplaatst

Soesa, gefeliciteerd met jullie goede echo!

Het blijkt vandaag maar weer dat dit forum net het echte leven is.

Voor de 1 een mooie dag en voor de ander een dag vol verdriet.

Het zet ons allemaal weer even terug op de plaats. Hoe kwetsbaar zijn de kindjes in onze buiken nog....

Begrijp ik nu uit jouw profiel dat deze zwangerschap uit dezelfde poging ontstaan is dan jullie zoontje?

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

2e echo:

March:

3e echo:

Afspraak verloskundige:

Mob: 10 augustus

Chablis: 27 augustus

Uitgerekend:

Chablis: 12 maart 2011

Vanessa: 27 maart 2011 (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden) zwanger van een tweeling

March:

Geplaatst

Minoes, wat vreselijk. Ik schrik van je bericht.... Je rekent er niet meer op en dan gebeurt dit.... Heel veel sterkte gewenst! Neem de tijd om dit te verwerken....

Zo dubbel zeg... ik ben morgen 11 weken en heb vanmiddag m'n 1e positiekleding gekocht (m'n broeken zitten nu echt te strak) en dan lees ik het berichtje van Minoes.... pffff Minoes ik denk aan je!!!!

Geplaatst

2e echo:

March:

3e echo:

Afspraak verloskundige:

Mob: 23 augustus (termijnecho)

Chablis: 27 augustus

Uitgerekend:

Chablis: 12 maart 2011

March:

Mijn volgende afspraak bij de VK was uit het lijstje verdwenen. Er weer even bijgezet...

Minoes, ik kan het nog niet opbrengen om je uit het lijstje te verwijderen....

Geplaatst

lieve lieve dames

laat je niet door mij ontmoedigen ons kindje was niet goed er was een afwijking ik wist vanmorgen toen ik de echo zag dat het niet goed was.

we zijn kapot de tijd staat stil en ik heb net vakantie kut vakantie kut tijd kut wereld en ga zo maar door sorry ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen.

het was zo gewenst en was zo welkom en ineens was de klap en was alles waar we van hielden in 1 klap weg het is moet geen woorden te beschrijven en het zit nog in mij.

en dat kut wijf twee week geleden zei nu de tweede echo zo goed is gaat het maar voor 4 % mis nou lekker dan ik zit er bij ik heb het al zo moeilijk gehad.

Ik moest dit kwijt sorry daar voor.

ik wens jullie het aller beste en dat jullie mooie baby's krijgen en de gene die 1 maart uitgeteld waren jullie hebben een plekje dat was onze dag.

Mijn nacht merrie is werkelijkheid geworden en toch in mijn achter hoofd voelde het niet goed.

liefs jessica

Geplaatst

Lieve lieve lieve Minoes,

Godverdegodverdegodver!!!!!! Meisje toch wat is het toch vreselijk.

Je gaat naar de echo, je hebt er zin in, want je kunt je kindje weer zien met een mooi hartje.

En dan nu dit?? Ik krijg er weer kippenvel van nu ik het voor de zoveelste keer lees en er momenteel natuurlijk nog steeds middenin zit.

Gooi je woede en frustratie er maar uit. Dat moet! Anders kun je niet verder.

Ik leef ontzettende met jullie mee meis.

Pak elkaar in deze tijd goed vast en verwerk het goed op jullie eigen manier en in jullie eigen tempo.

Heel dikke virtuele knuffel en kus van mij. Helaas kan ik niet meer voor je doen (ook al zou ik het willen).

Geplaatst

Vind het echt heel erg voor jullie, en het houd je ook weer een beetje op je hoede.

Want het kan wel degelijk mis gaan!

Sterkte hoor!

Ik moet om 10 uur naar het ziekenhuis. Afgelopen week ruim 2 kilo afgevallen, en eten is zo weinig dat ze me willen zien. Ze denken aan medicijnen, maar zo kan het iig niet door gaan. Dus ben benieuwd wat ze zo zeggen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden