Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
lieve lieve dames

laat je niet door mij ontmoedigen ons kindje was niet goed er was een afwijking ik wist vanmorgen toen ik de echo zag dat het niet goed was.

we zijn kapot de tijd staat stil en ik heb net vakantie kut vakantie kut tijd kut wereld en ga zo maar door sorry ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen.

het was zo gewenst en was zo welkom en ineens was de klap en was alles waar we van hielden in 1 klap weg het is moet geen woorden te beschrijven en het zit nog in mij.

en dat kut wijf twee week geleden zei nu de tweede echo zo goed is gaat het maar voor 4 % mis nou lekker dan ik zit er bij ik heb het al zo moeilijk gehad.

Ik moest dit kwijt sorry daar voor.

ik wens jullie het aller beste en dat jullie mooie baby's krijgen en de gene die 1 maart uitgeteld waren jullie hebben een plekje dat was onze dag.

Mijn nacht merrie is werkelijkheid geworden en toch in mijn achter hoofd voelde het niet goed.

liefs jessica

scheld maar lekker zoveel je wilt ik had 4 dagen na mijn eerste positieve test en vroege miskraam en daar ben ik al ontzettend ziek van geweest dus voor jou moet dit nog 100keer erger zijn gooi eruit wat je dwars zit meid

dikke knuffel

• Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Net terug, alles was goed. Krijg medicijnen voor de misselijkheid.

Ook nog even naar de kleine mogen kijken en daar ging alles goed mee, hartje klopte weer goed.

Geplaatst

Wat fijn voor je Kimmie. Hopelijk helpen de medicijnen snel tegen de misselijkheid.

Geplaatst

Hé Minoes,dit is toch werkelijk niet te geloven.

Je verwacht het ook niet meer na 11 weken. Wens je nogmaals heel

veel sterkte.

Kimmie,vervelend dat je zo misselijk bent! Als je inderdaad niet veel eet is natuurlijk niet al te best.

Hopelijk werken de medicijnen,fijn dat ze er wat aan kunnen doen!

Geplaatst

Kimmie, fijn dat je medicijnen hebt gehad. Hopelijk helpt het goed....

Je zal je ook wel erg slap voelen of niet?

Minoes, hoe gaat het met je? Mijn gedachten zijn bij jou.... Wat ligt geluk en verdriet toch dicht bij elkaar....

Ik lijk weer wat meer energie te krijgen en ik heb de hele dag honger ;-)

Daarnaast begint m'n buik ook te groeien, kan het haast niet meer verbergen, maar dat hoeft gelukkig ook niet. Ben er gewoon trots op!

Geplaatst

Minoes? Ik weet niet of het nog op kunt brengen om hier bij te lezen. Maar weet dat mijn gedachten bij je zijn....

Mart, wat een geweldige steun ben jij toch voor iedereen hier op het forum. Ondanks je eigen misere, "gewoon" doorgaan en er voor ons allemaal zijn. Ik vind je eigenlijk een beetje onze forum mama! Een dikke knuffel voor jou!

Hier ook misselijk maar lang niet zo erg dan Kimmie. Ik hoef niet over te geven en diverse soorten eten smaken me goed. Alleen vlees niet zo....

Had dit ook wel voor mijn zwangerschappen maar bij Bo is dit ook een heel stuk verergerd. Toch alsof je lijf zegt dat dat niet goed voor je is. Terwijl ik wel zin in chocolade heb (helaas). Ik hoop wel dat het snel beter gaat want ik word misselijk van het misselijk zijn.

Voor iedereen een dikke knuffel!

Geplaatst

@Kimmie, fijn dat je medicijnen hebt gekregen. Nu maar hopen dat ze snel werken en je weer wat kunt eten.

@Mob, ook ik krijg weer meer energie de laatste dagen en mijn buikje begint ook al aardig te groeien.

Ik hoop na mijn vakantie veel goede berichten te lezen.

Geplaatst
lieve lieve dames

laat je niet door mij ontmoedigen ons kindje was niet goed er was een afwijking ik wist vanmorgen toen ik de echo zag dat het niet goed was.

we zijn kapot de tijd staat stil en ik heb net vakantie kut vakantie kut tijd kut wereld en ga zo maar door sorry ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet zeggen.

het was zo gewenst en was zo welkom en ineens was de klap en was alles waar we van hielden in 1 klap weg het is moet geen woorden te beschrijven en het zit nog in mij.

en dat kut wijf twee week geleden zei nu de tweede echo zo goed is gaat het maar voor 4 % mis nou lekker dan ik zit er bij ik heb het al zo moeilijk gehad.

lieve Minoes

Ik lees net je berichtje, weet niet of je dit nog leest.

ow meis wat een grote doffe ellende,wat een verdriet!!!!!

ik leef met je mee meis het is inderdaad kut en zo zwaar oneerlijk!! het doet verschrikkelijk pijn, heel veel sterkte!!

veel liefs

Babeth

Geplaatst

Dames!

Ik ben terug van vakantie! We zijn een paar weken weggeweest in ik heb even afstand genomen van het forum. Dat heeft me goed gedaan. Ik heb gemerkt dat ik er geen behoefte meer aan heb om te schrijven op dit forum Het doet me teveel denken aan alle ellende van de afgelopen maanden. Ik wil nu vooruit kijken en me voelen zoals iedere zwangere. Ik zal m'n profiel daarom ook weghalen hier. Wel wil ik jullie bedanken voor alle steun en berichtjes, dat heeft me altijd heel veel goed gedaan! Ik wens jullie het allerbeste!!

Liefs Audrey

Geplaatst

Jessica, sterkte voor jullie. Wat is dát schrikken als je dat leest, bij Mart en bij jou extra omdat jullie ook in maart uitgerekend zouden zijn. Dan komt het zo dichtbij... Drukt je er met je neus nog eens op hoe kwetsbaar 't allemaal nog is.

Dames die net weer goed nieuws hebben gekregen na de echo: van harte!

Toch weer een fijne bevestiging. Wij zijn maandag as. weer aan de beurt i.d.d. en het begint weer spannend te worden, merk ik.

Audrey, fijn te horen dat alles goed met je is. Het ga je ook goed, meid!

Geplaatst

2e echo:

Kimmie : 17 augustus

Moi: 20 augustus

March:

3e echo:

Dreamer: 13 augustus

Moon74: 16 augustus

Pammie: 16 augustus

Sanne: 19 augustus

Mik: 20 augustus

Cin: 23 augustus

Kim: 2 september

Afspraak verloskundige:

Mob: 23 augustus (termijnecho)

Chablis: 27 augustus

Minoes: 12 augustus

Moi: 13 augustus

Uitgerekend:

March: 1 maart 2011

Sharon: 1 maart 2011

Minoes: 1 maart 2011

Pammie: 1 maart 2011

Dreamer: 3 maart 2011

Mob: 4 maart 2011

Sanne: 5 maart 2011 zwanger van een tweeling

Kim: 6 maart 2011

Moon74: 9 maart 2011

Audrey: 9 maart 2011

Chablis: 12 maart 2011

Moi: 15 maart 2011

Kimmie: 17 maart 2011

Cindy: 21 maart 2011 (tweeling)

Vanessa: 27 maart 2011 (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden) zwanger van een tweeling

Mik: 27 maart 2011

March:

Wij hebben eergisteren de tweede echo gehad, ze zijn goed gegroeid, alles zag er goed uit en de hartjes klopten. Was weer super fijn om te zien.

De misselijkheid blijft wel (maar geeft niets hoor) en ik heb de vanillevla tip geprobeerd, voor mij geen aanrader, pfff hihi

Liefs Cin, fijn weekend allemaal & Minoes nogmaals heel veel sterkte, vind het echt heel erg voor je!!!

Geplaatst
Wij zijn maandag as. weer aan de beurt i.d.d. en het begint weer spannend te worden, merk ik.

Moon,ik heb maandag ook een echo,en ik weet zeker dat ik maandagochtend weer super nerveus zal zijn.

Ik denk dat het met elke echo wel een klein beetje zal zijn. Succes!!

Cin,wat fijn,alles is goed met jullie kindjes!

Geplaatst

2e echo:

March:

3e echo:

Dreamer: 13 augustus

Afspraak verloskundige:

Minoes: 12 augustus

Moi: 8 september

Uitgerekend:

Minoes: 1 maart 2011

Vanessa: 27 maart 2011 (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden) zwanger van een tweeling

March:

Hoihoi,

Gisteren naar de vk geweest. Intake gesprek, geen echo. In september hebben we daar de vervolgafspraak. Volgende week weer een echo, daar kijk ik wel weer even naar uit (voor de bevestiging). Hopelijk is dat onze laatste afspraak in het ziekenhuis!

Geplaatst

Meiden wat fijn dat het hier zo goed gaat, zo doorgaan h�

Minoes is volgens mij nu even niet meer op het forum geweest wat ook heel begrijpelijk is na zo'n grote klap.

Maar het lijkt me wel goed om bij haar uitgerekende datum even een sterretje o.i.d. te plaatsen.

Wat vinden julllie?

Geplaatst

hoi allemaal,

Mart ik ben het met je eens dat er een symbool achter de uitgerekende datum van Minoes moet komen... Het klopt wat mensen beweren, wat leef en denk je goed mee met iedereen. Knap en mooi hoe enthousiast je bent en blijft voor anderen! Hoe gaat het nu met je?

@ Vanessa;

Wat mooi dat je twee kleintjes in je buik hebt! Heel bijzonder!

Het klopt wat je denkt; deze zwangerschap is ontstaan uit een eerste ivfpoging in 2007. Na verwijdering van 1 eierstok en eileider wegens een tumor ( gelukkig goedaardig) bleek de overgebleven eileider niet toegankelijk. 2 x een grote klap, maar uit een eerste (verse) terugplaatsing werd onze zoon geboren. Nu vanuit een eerste cvryoterugplaatsing opnieuw zwanger! Het is bijna niet te bevatten!.....

We zijn ontzettend blij! we weten dat het oneerlijk verdeeld is ( iedereen!!!! zou dit geluk moeten kunnen kennen!!!) maar genieten ook intens van deze zwangerschap en weten en beseffen ook echt dat we ons zeer, zeer gelukkig moeten prijzen!.....

Voor wie sterkte kan gebruiken; er wordt aan jullie gedacht!

Voor wie op een uitslag wacht: toitoitoi!!!

Voor wie op mag voor een echo komende week; succes!

Geplaatst

2e echo:

March:

3e echo:

Afspraak verloskundige:

Uitgerekend:

Minoes: 1 maart 2011 * engelkindje

March:

Hoi meiden,

Ook ik ben ben zojuist terug van een paar dagen vakantie.

Jeetje Minoes wat heftig. Heel veel sterkte voor jou en je man, het is zooo oneerlijk allemaal! Je mag gerust alle woorden gebruiken hoor, het lijkt me zo moeilijk om dit een plaatsje te moeten geven... Luister goed naar je eigen gevoel en lichaam.

Het idee van Mart heb ik aangepast in het lijstje, hoop dat je het zo goed vind.

Je mag het natuurlijk altijd aanpassen, als je maar weet dat onze intentie goed geweest is.

Ook veel positieve verhalen gelukkig. Toch weer een grote geruststelling als alles ok is!

Mart heb je idee toegevoegd, ben het helemaal met je eens.

Wij mogen donderdagmiddag weer naar de gyn, ben de dagen al aan het aftellen.

Het blijft zo spannend.

Geplaatst

Even een kleine aanpassing wat betreft mezelf:

2e echo:

March:

3e echo:

Afspraak verloskundige:

Chablis: 19 augustus

Uitgerekend:

Minoes: 1 maart 2011 * engelkindje

March:

Geplaatst

Vanmorgen de 12 weken echo gehad,en alles is goed.

Groeit goed op schema,en ook het hartje gehoord. Wel opluchting hoor!

Moon,jij hebt ook vandaag de echo. Hoelaat moet je?.

Veel plezier!

Geplaatst

Even inbreken op het uitgerekend in maart forum !!

ik kom zelf uit het uitgerekend in april forum ! :toothy10:

Maar wat zijn jullie met veel zeg !

wat ontzettend leuk ! Dat word een heuze baby boom !

veel geluk iedereen !!! :good1:

Geplaatst

Pammie, wat fijn te lezen dat de echo weer ok is!!!!

Zal toch weer een hele geruststelling zijn.

Hoe groot is je beebje nu? ....en wanneer mag je weer een kijkje nemen?

Dreutel, wij hebben echt een hele goede maand inderdaad.

Voor jou ook veel geluk gewenst.

Geplaatst

Goed nieuws Pammie, super!

Dreutel: proficiat, hopelijk wordt april 2011 ook een goed gevulde maand!

Cin

Geplaatst
Pammie, wat fijn te lezen dat de echo weer ok is!!!!

Zal toch weer een hele geruststelling zijn.

Hoe groot is je beebje nu? ....en wanneer mag je weer een kijkje nemen?

Onze beebje is 5.68 cm groot. Echt flink gegroeid,maar dat gaat toch al hard.

30 augustus nog een echo,en daarna mag ik naar de verloskundige.

Wanneer heb jij weer een echo?

Dreutel,gefeliciteerd!!

Geplaatst

Pammie, jullie beebje is al aardig gegroeid inderdaad!

30 augustus is al over twee weken, fijn dat je zo snel al weer mag.

Wij mogen dondermiddag weer even kijken, ben dan 11 weken en 3 dagen.

Het blijft zo spannend.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden