Ga naar inhoud

iui en 2 eitjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vanmiddag uitstrijkje gehad en over 3 weken bellen voor de uitslag, heb wel gevraagd percentage en heb 30% kans op pap2 en 70% kans op 3a of hoger, en nu kan ik niet meer dan afwachten.

X

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

3 weken!!! Wat een drama!!!! Ik ga echt voor je duimen voor de 30%. En dat nu alles stil staat is zóóóóooooo vervelend voor je! Ik leef met je mee hoor!

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Ik heb trouwens besloten om gewoon door te gaan voor een tweede kind. Een mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest. En zo wil ik niet leven. Ik leef nu, dit is nu mijn wens, en voor hetzelfde geld leeft mijn man ook nog 30 jaar. En dat die kans kleiner is dan bij een andere man, dat is zo. Maar een kerngezonde man kan ook de deur uitgaan en een ongeluk krijgen. Dus ik mag me daar niet door laten leiden. En áls ik er alleen voor kom te staan, dan zal het héél moeilijk zijn, maar ik ben een sterke vrouw en dan zal ik me ook op een of andere manier redden. Hoe moeilijk ook!

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Hoi,

Ons weekendje weg was heerlijk. Echt genoten. En natuurlijk veel te veel gegeten. Maar dat is dan even niet anders. Zaterdag werd ik ongesteld. Dus vanmiddag vol goede moed naar het ziekenhuis. Waar die goede moed met de eerste echo de grond in werd gedrukt. Er zit nog steeds een cyste. Weer over twee weken die provera pillen gaan slikken en dan weer wachten tot ik ongesteld word en dan wéér hopen dat hij weg is. Weghalen deden ze nu nog niet zei ze, omdat ze in principe vanzelf weg moeten gaan. Anders moet hij operatief eruit worden gehaald, maar dat moest dan door een kijkoperatie waarmee ze dan vervolgens om hem eruit te halen ook weer een litteken creeeren in de eileider.

Lekker balen dus weer! Er lijkt geen einde aan te komen. Maar ja, maar weer geduld hebben dus.

En hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Jeetje dat is ook wat,dat verwacht je dan ook weer, wat een tegenvaller.

Wel fijn dat het weekendje zo lekker was, ff de zinnen verzetten :-)

ja met mij gaat wel goed hoor, er is al 1 week voorbij. het is ook gewoon afwachten het is niet anders, de info is allemaal al wel geland zeg maar

X

Geplaatst

Bah dat is balen Jeanine ik hoop echt voor je dat die cyste over 2 weken weg is.

Ik heb een beetje terug zitten lezen, maar het zit jou ook niet echt meej hea Renata, ook hoop ik voor jou een goede uitslag 16 nov.

Hier weet ik nog steeds niks, om 15uur had ik zoiets van goh ik ga zelf maar even bellen, heb ik me vergist ze hebben donderdag pas artsenoverleg dus moet ik nog een paar daagjes wachten voordat ik terug gebeld word over wat we verder gaan doen.

Inmiddels ben ik ook nog steeds niet ongi, zit al op CyclusDag 52, zolang heb ik het nog nooit gehad.

Zwanger ben ik helaas niet want heb gister voor de zekerheid togh een test gedaan en die was negatief, dus waarom ongi uitblijft blijft voor mij een vraag.

Liefs Tabitha

Geplaatst

Hoi Tabitha,

Fijn weer eens iets van je te lezen. Ik had ook altijd een onregelmatige cyclus. Daarom krijg ik nu provera. Maar die mag ik pas slikken na 15 dagen ná de eerste menstruatiedag. Misschien heb jij ook gewoon zo'n onregelmatige cyclus. gek dat ze je dan niks geven om het op te wekken. Misschien kan je daar eens om vragen?

groet,

Jeanine

Geplaatst

@ Jeanine,

Ik heb ook een onregelmatige cyclus want de ene keer zit ik op 18 dagen, 21 dagen 30 dagen en de langste die ik heb gehad is 48 dagen.

Ik wacht nu op het telefoontje donderdag en dan ga ik het ook even overleggen wat we kunnen doen om ongi te worden ofzo want het duurt allemaal wel een beetje lang zo.

Liefs Tabitha

Geplaatst

Hoi Tabitha, wat leuk dat je weer wat laat horen, weten ze al wat over de allergische reaktie??? hoop dat je snle weer kan starten, en je cyclus is nu erg lang zeg, inderdaad misschien vragen om de provera.

Nee het zit me niet echt mee nee, ik ga er bijna helemaal vanuit dat ik eerst verder onderzoeken ga krijgen en die operatie dan kan het alleen nog maar meevallen, ik heb al van andere meiden gehoord hier op het forum dat ze pas na een half jaar na die operatie weer een uitstrijkje en als die goed is pas weer groen licht krijgen om weer zwanger te worden dus daar stel ik me ook een beetje op in.

Geplaatst

Hoi Jeanine, hoe gaat het met je??? heb je alweer de provera???

Ik ben vandaag weer bij de dietiste geweest en ben in 6 weken 4,5 kilo kwijt, het begin is er.

X

Geplaatst

Hoi Renata,

Wat goed zeg! 4,5 kilo! Ik heb door mijn weekendjes weg een en ander verziekt. Maar ik ben toch nog 5,2 kilo kwijt.Deze week is het wel redelijk gegaan, dus ik hoop maandag weer wat meer te zijn afgevallen. Zondag begint mijn eerste provera dag weer!

Morgen ga ik naar limburg naar mijn ouders en ben pas maandag weer terug.

Jij nog steeds aan het wachten zeker... Oh, ik zie 16 november. Spannend voor je hoor!

groet,

Jeanine

Geplaatst

Hoi!

Gisteren was ik naar de ww en er was toch wat meer vanaf. Nu totaal 6,6 kilo. Weliswaar in 11 weken, dus niet echt met vaart erachter, maar ja, daarom heb ik natuurlijk ook een paar keer tussendoor dingen gehad en lekker gegeten. Maar gemiddeld 0,6 ons per week moet ik toch ook maar niet klagen dan. Het is anders dan crashen, maar daardoor mag je dus ook nog wel eens wat... Dus ik ga maar volhouden!

Hoe gaat het bij jou? Vandaag bellen? Laat je even wat weten?

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Dank je wel!!!!!!

Het voelt wel heel dubbel, het feit blijft dat ik het virus heb, maar ik wil er voor gaan dat als ik zwanger ben en ben bevallen dat mn baarmoeder er uit gehaald word, ik wil geen "tijdbom" zijn.

Geplaatst

Hoi!

Mijn vriendin ging meen ik van pap2 naar pap1 vanzelf. Of het bleef pap2 maar het was dan niet meer gevaarlijk. Zoiets. Precies weet ik het niet meer. Maar toch goed nieuws voor je hoor! En daarna maar alles eruit, maar éérst zwanger raken!

Ik was zondag met Provera begonnen, gisteren, na 4 dagen pilletjes dus, opeens ongesteld! Vind ik echt raar! Maar goed, morgen dus naar het ziekenhuis voor de echo. Ik ben er best wel zenuwachtig voor. Ik hoop zo dat die cyste eindelijk weg is. Anders sta ik wéér een maand stil. Dat wordt dan al de derde.

Bah, wat zal ik dan balen zeg!

groet,

Jeanine

Geplaatst

ooooooo ik ga heeeeel hard duimen dat de cycte weg is.

het MOET MOET MOET!!!!

ja eerst maar zwanger en dan baarmoeder eruit!!!

morgen word Ilona 2 en het zou toch een super kadootje worden als deze iui slaagt.

Geplaatst

Goed geduimd Renata! Hij is WEG!!!!!!!!

Oh, ik was zóóóóóó blij!!!!! Dus vandaag beginnen met spuiten! Eindelijk weer! Het lijkt alsof ik eeuwen gestopt was. Wat zou het fijn zijn als we met de kerst iedereen kunnen vertellen dat we zwanger zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe dat bij mijn vriendin precies zat weet ik niet meer. Ik zie haar maar heel weinig en dit is toch wel een tijd geleden. Ik durf daar niks over te zeggen.

Een hele blije groet,

JEanine

Geplaatst

ik had eerste keer 1 eitje ,tweede keer was er een van 18 , nog wat en zagen ze er nog een iets kleiner zitten.

ik gebruik ook menopur.

Laatste keer bij de iui voelde ik op de dag van de eisprong ,ik had ook last van afscheiding en krampen aan 2 kanten.

ik zit nu in de wachtweken in afwachting van onze tweede iui

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden