Ga naar inhoud

Wonderen, bestaan ze echt.......?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Marie10, dank je wel. Ik hoop voor je dat je in september goed bericht krijgt en weer mag beginnen. In ieder geval heel veel succes alvast!!!

• Reacties 160
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Aan allemaal,

Ik ben echt helemaal overdonderd door al jullie reacties. Echt geweldig!!!

Dit verhaal heeft wel weer iets losgemaakt en een onmogelijkheid lijkt daardoor weer mogelijk.

Aan de ene kant prachtig, maar aan de andere kant moeten we natuurlijk ook realistisch blijven. Het blijkt te kunnen, maar het is natuurlijk géén dagelijkse kost!

De angst zit er bij mij dan ook nog goed in, want wat had dit bloedverlies dan eigenlijk te betekenen...

Op dit moment gaat het nog goed, maar was dit echt wel goed? Deze vraag blijft nog steeds door m'n hoofd spoken.

En ohohoh, wat is dit spannend en wat ben ik bepaalde momenten nerveus.

Maar volgens mij zijn de zwangeren onder ons dit allemaal, toch?

Inmiddels heb ik dan ook een ticker aangemaakt, maar zelfs daar word ik nerveus van (haha). Zo bang dat ie weer weg moet, maar please laat deze puzzel a.u.b. volledig gelegd worden!!!!

Meiden nogmaals ontzettend bedankt. Wat zijn jullie allemaal fantastisch!

Een dikke apenkus van mij:-)

16_12_169.gif

Geplaatst

Je krijgt de aandacht die je verdient! En spannend, ja dat gevoel van ongeloof en angst blijft, ook na een echo waar je een hartje(s) ziet!!

x

Geplaatst

Hey Martha,

Ik heb altijd wel gevolgd hoe het met jou ging maar nooit op je gereageerd. Dat ga ik nu zeker wel doen:

WAT VIND IK DIT ONWIJS SUPER VOOR JULLIE! GEFELICITEERD MEID!!!

Ik kan me voorstellen dat je je onzeker,angstig en vol ongeloof voelt hoor maar de feiten liegen niet!!!

Geniet er van en die puzzel gaat helemaal gelegd worden!!!!

Liefs Claus

Geplaatst

Lieve Martha,

Van Harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws. Eindelijk komt het geluk eens jullie kant op. Nog pril, maar je bent zwanger meid. Die onzekerheid is er voor iedereen de eerste weken. Ik duim voor een mooi kloppend hartje de 23e. Probeer vast ondanks de onzekerheid een beetje te genieten!

Liefs, Henkie

Gast estrhalita
Geplaatst

Mart volgens mij was het in het topic Uitgerekend in Juli of augustus 2010 dat bijna iedereen beginnende bloedingen heeft gehad. echt niet normaal meer. Het kan dus voorkomen. Probeer (hoe moeilijk het ook is) te genieten dat je zwanger bent. Het is je gegunt.

Geplaatst
Mart volgens mij was het in het topic Uitgerekend in Juli of augustus 2010 dat bijna iedereen beginnende bloedingen heeft gehad. echt niet normaal meer. Het kan dus voorkomen. Probeer (hoe moeilijk het ook is) te genieten dat je zwanger bent. Het is je gegunt.

Dank je wel. Ik ga proberen te genieten...:icon_brilsmurf:

Geplaatst

Wat een fijn nieuws Martha!! Wonderen bestaan.

Ik kan zooo goed geloven dat je het ongelovelijk spannend vindt nu. Ik hoop dat de tijd tot je eerste echo voorbij vliegt!

Geplaatst

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ik schrijf pas sinds kort wat vaker mee op dit forum, maar lees al heeeeeel lang mee!! En heb daardoor ook het gevoel jou al heeeeel lang te kennen en nu lees ik dit...

Ik snik even een vreugdetraantje voor je weg...

Pfff wat een wonderlijk verhaal!!

Van harte gefeliciteerd en hoop voor je dat een prachtige zwangerschap, met een prachtig beebje tegemoet gaat!!!

Geplaatst

wat fijn MART,GEFELICITEERD!!! ik heb je verhaal ook naar mijn moeder doorgestuurd, ik kreeg er kippevel van, zij ook ;).............

GENIET VAN JE ZWANGERSCHAP!!!.........

lfs sharon

Geplaatst

WAUW!! Wat een mooi wonder (-:

Gefeliciteerd meid, wat een ongeloof zul je voelen of niet?!

Blij....onzeker ....bang...zo blij dat je een dansje maakt in de kamer?

Dat is iig wat ik voel! Mijn wonder vond 3 wk geleden plaats....ik weet wat het in je los maakt!

Ik duim voor je de 23ste! Alles komt goed....

Wonderen bestaan...zo hoopvol dit....hoop doet leven (-:

liefs Daan

Geplaatst

O Martha, wat geweldig!! En wat een spannende weken nu.

Even een hart onder de riem: bij mijn eerste zwangerschap had ik twaalf dagen achter elkaar bloedingen (ongesteld, IVF-poging mislukt, dacht ik). Achteraf bleek ik dus toch zwanger te zijn en daar is een gezond kindje uit geboren!

Toi toi!

Linda

Geplaatst
O Martha, wat geweldig!! En wat een spannende weken nu.

Even een hart onder de riem: bij mijn eerste zwangerschap had ik twaalf dagen achter elkaar bloedingen (ongesteld, IVF-poging mislukt, dacht ik). Achteraf bleek ik dus toch zwanger te zijn en daar is een gezond kindje uit geboren!

Toi toi!

Linda

Dat klinkt heel erg hoopvol Linda!!! Het zou echt geweldig zijn.

Ik ben zelf nog wel heel voorzichtig met dit alles.

"Ik hou m'n adem in...."

Geplaatst

WAUW

onwijs gefeliciteerd ! Zo zie je maar weer, wonderen bestaan toch !

En wat betreft de bloedingen, ik heb van mijn dochter 9 maanden lang bloedingen gehad, en ze wordt in februari alweer 6 !

Geplaatst

Lieve Martha,

Ik kom zojuist terug van een paar daagjes weggeweest te zijn ( hmmm rare zin maar doet er niet toe haha)

Wat een fantastisch goed nieuws lees ik hier!!,

Van harte gefeliciteerd meid....probeer te genieten ook al is het voor jullie moeilijk te geloven maar meid.....dit heb je vast en dat neemt niemand je meer af.

Ik ga zeker voor jullie duimen dat de puzzel helemaal afgemaaakt gaat worden...net als vele met mij lees ik al.

lieve Martha....geniet van wat je nu meemaakt...

Dikke kus van Tamara

Geplaatst

Martha,heb laatst je weblog gelezen;En wat heb je al een hoop meegemaakt zeg!

Maar nu? Een wondertje op komst. Fantastisch!

Van harte gefelicteerd,probeer er van te genieten,en toeleven naar de allereerste echo.

Geplaatst

WAAAAAAAAAHHHHHHH!!!! :bf_new:

Duim, duim, duim!!! Voor een fantastische echo op 23 augustus!!!

Oh wat vind ik het geweldig voor je!!!!

Liefs Anouk

Geplaatst
Hallo dames,

kan iemand mij uitleggen,

wat houd een cryo in????

Cryo noemen ze een embryo die in de vriezer zit.

Kijk anders even bij topic "cryo",daar zul je er vast meer over lezen!

Geplaatst

Hei!

Mart, hoe gaat het? Het is zo fijn om te lezen dat iedereen zo meeleefd en dat jouw zwangerschap anderen de hoop geeft om de mmm te verdragen. Maar ik kan me voorstellen dat het ook overweldigend is. Ik hoop niet te.

Veel meiden die al zo lang bezig zijn om zwanger te worden blijven lang onzeker over deze zwangerschap. Ik in ieder geval wel. Iedere keer zijn er weer nieuwe mijlpalen, de eerste echo, de 12 weken, de 20 weken, 24 weken, etc. Hopelijk lukt het jou om te genieten van deze tijd. Want je bent zwanger!

Raar genoeg kon ik het vaak niet hebben van mensen in mijn omgeving om te horen krijgen dat ze zwanger waren, terwijl ik op dit forum alleen maar loop te juichen.

Heb je zwangerschapskwaaltjes?

Geplaatst

Ho Mart,

Net terug van vakantie en dan dit nieuws te lezen is geweldig. Ik kan me goed voorstellen dat deze aanloop extra spanning met zich meebrengt.

Meisje ik hoop dat op je puzzel staks een pracht van een kindje komt te staan, die helemaal van jullie is en dat het laatste stukje zo rond maart/ april gelegd mag worden.

Vanaf hier een super proficiat.

Liefs

Appel

Geplaatst

Wowwwwww....... zit voor het eerst sinds mijn verhuizing terug naar Nederland even snel op het forum, en wat zie ik opeens voor ticker onder jouw naam..........

Dit goede nieuws kan ik wel ff gebruiken!

:bf_new:

Wat ben ik blij voor je meid, pffff, ben er helemaal stil van, wat een wonder!!!!

Dat het ook maar helemaal goed mag blijven gaan, dat is jullie zo ontzettend gegund!!!

Take care!

:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Martha, hoe gaat het nu met je?

Hoop dat je er meer vertrouwen in hebt gekregen na deze dagen van wachten, alles is nog goed en heb vertrouwen dat het zo blijft!

Wanneer mag je voor de eerste keer voor de echo?

O wat is dit spannend!!!!

Ik blijf voor je duimen dat je een geweldig hartje('s) gaat zien binnenkort!

:goodluck1::goodluck1::goodluck1:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden