Ga naar inhoud

Wonderen, bestaan ze echt.......?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

lieve Mart,

Wat een fantastisch nieuws voor jullie. Laat die eerste echo een mooi kloppend hartje laten zien. jullie verdienen het zooooooooooooooooooooo

liefs, Hellen

• Reacties 160
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoe gaat het met je Mart?

Je loopt nu al tegen de 7 weken aan, ik hoop dat je je zwanger voelt.

De dagen zullen wel voorbij kruipen in afwachting van de echo. Dit is altijd spannend en nu een beetje extra.

We duimen allemaal met je mee!

Geplaatst

Jaaaa, daar is ze weer:-)

Ik was er inderdaad even tussenuit. Nou dat doet wel even goed hoor. Je zinnen op totaal wat anders zetten.

Het gaat hier nog steeds goed, maar ik voel echt totally niks! Dit geeft me dan toch wel weer wat minder vertrouwen.

Morgen haal ik maar weer even een testje (CB indicator) dan weet ik dinsdag tenminste zeker of er nog wel wat zit. Doodeng trouwens vind ik dat...

Misschien durf ik het ook wel niet:icon_smurfin:

Geplaatst

ben zo blij voor je dat je, je zo goed voelt Mart.

Kan me voorstellen dat je testen eng vind.

Waarom moet je opnieuw testen?

Geplaatst

Raba, dank je wel. Ik moet niet opnieuw testen hoor, maar het is bedoeld voor m'n eigen gemoedsrust omdat ik bijna niks voel. Gewoon voor de zekerheid zeg maar:-)

Geplaatst

Dank je wel Sonja.

Ik ga trouwens dinsdag denk ik nog 's testen, want moet er morgen eerst nog een kopen:-)

Geplaatst

mart veel succes begrijp je onzekerheid. Vandaag getest pos maar een heeel licht streepje. morgen bloedtest woensdag uitslag en dan volgende week weer testen.

Veel succes en een :hugg:

Geplaatst

Mart,

Ik zal voor je duimen dat die indicator het juiste antwoord zal geven! :icon_sunny: Think positive, het geluk mag ook eens aan jouw kant staan...

groetjes,

roestvlek

Geplaatst

Even heel kort, want ik ben nu erg verdrietig.

Vanochtend alsnog bloedgeprikt en uitslag zojuist binnengekregen.

Hcg is 950. Dat is natuurlijk veel te weinig.

Het is nu afwachten op een miskraam en 23 aug. alsnog de echo ter controle.

Ben er weer kapot van...

Geplaatst

Martha.... neeeeeeeee.... hoe is dit nou mogelijk? Verd*rie, de rillingen lopen over mijn rug!

Meid, hoe moeilijk het ook is... toch wens ik je heeeeel veel sterkte....:positive energie::hugg:en een knuffel, omdat je dat verdient.

Liefs Sonja

Geplaatst

Lieve Martha

Wat een verschrikkelijk nieuws weer voor je.

Logisch dat je er nu kapot van bent.

Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld.

Heel veel sterkte gewenst.

Daniella

Geplaatst

dit mag gewoon niet dit is gewoon pesten

dit is heel gemeen

ik gun t je zo

jij was t wonder van het forum dat moest zo blijven

heel veel sterkte

hoe kan dit nou gebeuren

ik zit met tranen dit te lezen

bah wat intens gemeen

ik hoop dat het een rare wrede grap van je lichaam is en dat het gewoon wel goed komt ook al is die kans nog zo klein

Geplaatst

Lieve Martha

ik heb hier gewoon een potje zitten vloeken!!!! wat is het toch zwaar oneerlijk en klote en noem maar op (sorry) maar dit is zooooo gemeen!!!!!

Vind het enorm verdriefit voor jullie, alles ging eindelijk lekker..

dikke kus van mij, heb je niet veel aan maar toch, weet het even niet!

liefs

Babeth

Geplaatst

Mart,

Ik heb er geen woorden meer voor... Echt verschikkelijk... waarom??? Moet het zelf nog bezinken en wens jullie heel veel sterkte.

groetjes,

roestvlek

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden