Jetje Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Martha, Wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws........ weet even niet wat te zeggen.. Sterkte Liefs Jet Quote
Rosaly Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Lieve Martha, wat afschuwelijk is dit zeg! Heel veel sterkte voor jullie beiden! Quote
loes1980 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Oh meid, met verbazing heb ik je berichtje gelezen (net als vorige week..) Wil je heel veel sterkte toewensen! Quote
witje Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GVD waarom nou!!??? Bah hier zijn gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte........... Liefs Quote
Marli01 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Kippenvel en tranen hier..... Bij iemand die je niet persoonlijk kent, maar die het je ZO had gegund!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heel veel sterkte. Quote
Gast Mart Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Meiden dank jullie wel voor jullie reacties. Echt weer ontzettend fijn! We komen ook dit wel weer te boven, ook al moet de geest het eerst even toelaten. Wat mij betreft mag morgen het vruchtje wel loslaten, dan kan ik weer verder. Nu kunnen we alleen maar wachten tot het loskomt (áls het loskomt). Ik wil nog wel even zeggen, dat dit verlies natuurlijk in geen verhouding staat met hetgeen een aantal andere meiden hier op het forum hebben meegemaakt. En dat zij nu zo op mij reageren getuigt van een heel groot hart. Quote
Sorpresa Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 :icon_shaking: Geen woorden voor, heel veel sterkte gewenst... Quote
angel Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 hey mart pffffffffff jeetje zeg heeeel veel sterkte meid.. dikke knuffel voor jou liefsssssssssssssss Quote
Renee Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Wat is dit een K**bericht! Ik volgde je topic een beetje omdat ik het zo leuk vond..... Het spijt me voor jullie dat het zo gelopen is. Ik hoop dat jullie toch weer de moed vinden om door te gaan. Heel veel warmte en sterkte. Ik hoop dat ook jullie kinderwens snel in vervulling gaat. Liefs Quote
Moon74 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Las de titel 'het was te mooi' en meteen schoot me te binnen 'laat het niet van Mart zijn'... Helaas toch. Wreed dit; maak je een wonder mee en dan moet je het eigenlijk meteen weer loslaten. Bah! Succes met verwerken voor jullie beiden, meid. Het is jullie zo gegund! Quote
mob Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 :hugg: Een hele dikke knuffel voor jou.... Veel sterkte! Quote
willy1983 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 martha heel veel sterkte met het verwerken van deze enorme klap liefs willy Quote
Shan Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Heel veel sterkte samen! :CYBER_HUGS: Liefs, Shanti Quote
Sen Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 potverdikkeme ik zag deze topic bovenaan staan en ik dacht neeeee hè dat ga je toch nie menen?!?!?! wat is dit oneerlijk, wat moet een mens toch allemaal niet meemaken. Ik was ZO blij dat het jou was gelukt en natuurlijk gun ik het iedereen maar als ik het één iemand gunde, dan was jij het wel en dan nu weer dit... waar is dit in hemelsnaam toch goed voor. Meissie, ik vind je ZO dapper en geef je hierbij een heeele dikke knuffel. Alle sterkte voor jou en je mannetje liefs Sen Quote
Cin Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 ah neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. dit verdient niemand en jij zeker niet. hele dikke knuffel!!! CIn Quote
kira Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 och meiske toch..., knuffel voor jou en je mannetje! liefs Joske Quote
beppie Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 nee Martha... dit kan en mag niet waar zijn... wat is dit vreselijk voor jullie.. sterkte... :( Quote
Gast Guusje Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Lieve lieve martha, wat een enorm verdriet. Er zijn geen woorden voor. Ik kan jullie alleen heel veel sterke wensen, en zeggen dat ik aan jullie denken. Heel veel liefs en een dikke knuffel Guusje Quote
minoes Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 jeetje wat oneerlijk:aaaflowersmiley::blowkisses:woorden schieten te kort liefs jessica Quote
beau Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Jeetje zeg..........hier zijn toch geen woorden voor......... Ik wil je even laten weten dat ik het echt verschikkelijk voor jullie vind. Ik wens jou en je hub heel veel sterkte toe. Quote
Dees Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 een hele grote knuff vanaf hier.. Ik denk dat iedereen van het hele forum wel met je mee heeft geleefd maar dat is niet genoeg natuurlijk, we hadden het graag anders gezien! digitale knuff! en heel veel sterkte. ps; krijg je niet eerst een echo om te kijken of het vruchtzakje er zit? ik zou dan ook echt alle onzekerheid weg willen hebben! Quote
Gast Myron29 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Och Martha...... Werkelijk vreselijk en hartverscheurend...... Ontzettend veel sterkte voor jullie :hugg: Dikke knuffel voor jou, Liefs Myron Ps echt een prachtige plaat! Quote
Amel Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Lieve Martha, Ik ken je alleen van je verhalen. Ik krijg het er koud van. Ik wens je veel sterkte. Liefs van Amel Quote
Lot69 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Geplaatst 9 Augustus, 2010 Hey Mart, wat een k*tbericht, maar ik ben het wel met Dees eens: krijg je een echo of niet? Ik zou dat zeker afdwingen bij mijn GYN om zekerheid te verkrijgen. Ik krijg er woensdag gewoon weer een, ook al is het (vrijwel) zeker dat het bij mij mis is. Ik snap sowieso niet dat de een op basis van een eigen urinetest thuis "zwanger" is en alleen die uitslag maar hoeft door te bellen naar het zkh en vervolgens niet eerder naar het zkh hoeft dan voor een echo 3 weken later en de ander (zoals bij mij in het zkh) meerdere malen een bloedtest krijgt en nog echo's ook?!? Het klinkt misschien raar en ik wil je geen valse hoop geven, maar ik ben er nog niet zo zeker van dat het bij jou definitief mis is. Je kunt toch ook aan de onderkant van de hcg curve zitten?? Bel aub met het zkh en vraag om een echo! Ik wens je heel veel sterkte, liefs, Lot Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.