Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hopehope, :crybaby2:k#t zeg! Vooral als je er steeds meer in gaat geloven en dan toch niet... Nou succes met de volgende poging....

(ik denk dat we tegelijk ons berichtje aan het schrijven waren, want ik lees je berichtje nu pas).

Tess

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ivsh, ik heb de iui gehad op 20 augustus, dat is vandaag dus precies twee weken geleden. Op dag 2,4,6,8 en 10 heb ik deze keer 1500 ie pregnyl gespoten. Maandag was dus dag 10, de laatste pregnyl.

GGGGGGGrrrrrrrrrrrrrrrr, ik ben ook aan het googlen geslagen en vind (uiteraard) wel succesverhalen met een hele lage hcg, maar ja, ze was in het ziekenhuis zo overtuigd en het klinkt ook wel logisch, want de pregnyl heeft 5 dagen nodig om uit m'n lichaam te raken en vanaf maandagavond is dat in mijn ogen pas zaterdagavond ?!

Tja, zo lang ik niet ongesteld ben, blijft er een heeeeel klein beetje hoop diep van binnen, dat hebben we denk ik allemaal in deze situatie. Maar tegelijkertijd zeg ik tegen mezelf: je weet wel beter ....

Boogie, het gaat even goed wel hoor, ik zit gewoon lekker met m'n tranen op de vrije loop, m'n 2 zoontjes zijn zelf naar school gegaan (zijn ook al bijna 9 en 7, en we wonen dichtbij school dus dat kan hier met gemak) en ik ga nu maar ff lekker in bad.

Ik heb gewoon altijd 1 stevige baaldag nodig, daarna gaat het wel weer. Nu de laatste poging in zicht, en het klinkt raar ........ maar als die ook mislukt zal ik toch een klein beetje opgelucht zijn dat ik eindelijk van deze behandelingen af ben. Ik ben in augustus 40 geworden, het is dan gewoon echt klaar ....

Maar goed, zover zijn we nog niet ...

Geplaatst

Lieve hopehope,

Wat onzettend verdrietig dat het niet gelukt is, terwijl je zo had gehoopt.

Meid, een hele dikke knuffel.

Groetjes Gerlinde

Geplaatst

oh hope wat verdrietig dit nieuws, je had zo een goede hoop.

tja, met zoveel groen nu al moet er helaas ook weer heel veel rood bij komen, damm

Geplaatst

Wow....wachtdag 10 is vandaag aangebroken met een gigantisch blok beton in mijn hoofd. Wat een hoofdpijn.

Meestal wil ik gelijk naar de paracetamol grijpen, maar dat doe ik nog maar eventjes niet.

De vorige keren gingen bij wachtdag 10 en bij wd 11 mis, dus een paar spannende dagen. Maar ja, heel herkenbaar voor iedereen h�

Dit weekend hebben we het gelukkig aardig druk, dus er is genoeg afleiding.

En ik ben ook nog eens van de leg....huh1.gif

Ik had steeds in mijn hoofd dat ik de 8e september pas mocht testen. Maar wat blijkt ? Het is de 7e al. Ahum.....lekker bezig h�

Meiden die zwanger zijn: Wauw, geniet ervan ! Het is jullie zo gegund.

En voor de wachtenden: Nog eventjes en hopelijk staan wij dan ook bij de GROENEN !!

Ik vind het z�annend !

Liefs Gerlinde

Geplaatst

hey hope kloten zeg je was zo positief heeeeeeeeel veel sterkte.

de meiden met de groene regels van harte gefeliciteerd joehoe.

de meiden die wachten toi toi toi succes met wachten jullie zullen wel moeten

liefs jessica

Geplaatst

Hope hope,ik vind het heel erg voor je.....het ergste is ook dat de hope blijft terwijl je eigenlijk weet dat er niet zinvol is.(bij mij is het altijd so)Ik kan je alleen maar veel succes wensen bij de volgende poding en laten we maar hopen dat dan het goed zal raken! Sterkte lieve hope!

Tess, je hebt helemaal gelijk het is moeilijk om niet te testen als iedereen het zo vroeg doet.Nou ik heb het gister ook gedaan en het was negatief....nou,niet schrikken dacht ik het is ook heel vroeg,maar vandaag ben 3 keer naar de wc gerend...iedere keer gevoel dat ik ongesteld word.Dat kan nog niet denk ik door de bolletjes,maar ik voel het aankomen! :(

Gerlinde,je weet het beter voor jezelf,maar paracetamol mag je gerust innemen,dat zeggen ze in het ziekenhuis tegen mij.Ik hope voor je dat er niet meer nodig is en dat je hoofdpijn weg is.

Groetjes, Violeta

Geplaatst

Hoi,

Vandaag de uitgangsecho gehad.

Donderdag de eerste FM.

We wachten rustig af en dat de eitjes maar mogen groeien.

gr Esther

Geplaatst

hallo meiden,

Hopehope, wat een teleurstelling!!! verdorie zeg , veel sterkte!

Boogie, geweldig goed nieuws, van harte gefeliciteerd!!!! op naar de eerste echo

iedereen op het benkske......veel succes meiden, september is iig geval al groener begonnen!

liefs

Babeth

Geplaatst

Wachtbankje September 2010

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Hoewel ik het nogal spannend vind, heb ik mezelf ook maar op het wachtbankje geplaatst, en wat een super begin!!!

Goed voorbeeld doet volgen zeggen ze toch?

Dames die zichzelf al groen mochten kleuren, gefeliciteerd!!

Zie dat de 10e een populaire testdatum is, ben benieuwd.

@ hope hope, wat ontzettend jammer.

Lijkt me ook lastig om het op zo'n manier te horen, al heb ik daar geen ervaring mee.

Isa

Geplaatst

Helaas negative test, verder wens ik alle vrouwen veel geluk en sterkte toe. En heel veel gezonde baby,s x:Baby1s:

Geplaatst

@Moeki en Hope: bah, wat een teleurstelling! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar ik wens jullie allebei sterkte toe. Ieder verwerkt het op zijn eigen manier, maar het is altijd slikken als datgene waar je zo op hoopt niet gelukt is.

@Violeta: ik heb mijn hoop voor jou nog niet opgegeven, hoor! Het zou zo fantastisch zijn als je geen IVF nodig hebt maar het nu alsnog gewoon raak is.

@Gerlinde: dat worden inderdaad spannende dagen! Ik begrijp precies wat je bedoelt, zelf was ik heel zenuwachtig voor wd 12 om dezelfde reden. Maar hou je goede gevoel vast! Wie weet is je verwarde brein wel bij uitstek het teken dat het goed zit dit keer! En als je de 7e als officiele testdatum hebt scheelt dat toch weer een dagje! Ben je nog van plan eerder te testen?

@Esther: veel succes a.s. donderdag. Ik ga voor je duimen dat er maar genoeg mooie follikeltjes gaan groeien!

@Isa: fijn dat je erbij staat en de 10e wordt inderdaad een spannende dag!

Alle wachtenden veel sterkte met wachten en natuurlijk heel veel succes!

Geplaatst

Wachtbankje September 2010

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

hoi dames ik heb mezelf ook maar toegevoegd heb vandaag een tp gehad en nu maar weer afwachten 2 hele lange weken

voor alle dames in het groen van harte gefeliciteerd een mooi begin van de maand ik hoop dat het nog veel groener gaat worden op het bankje

liefs willy en manlief oscar

Geplaatst

Gefeliciteerd aan de zwangere dames. Aafke, Miepie, Boogie geniet ervan! Het is jullie zeker gegund. :blob3:

Hope,hope en Moekie ik leef met jullie mee! Het is erg oneerlijk. Laat de tranen maar lopen misschien lucht het op.

Ik zelf ben van de bank afgedonderd voordat ik erop kon zitten:

Woensdag begon ik ineens vloeien. Helder bloed,niet veel maar toch. Donderdag moest ik toch voor FM naar het zh. en er werd verteld dat de folliculen niet groeien,waarschijnlijk er is een "storing" geweest in deze cyclus waardoor we hebben de eisprong gemist. De bloeding blijft onverklaarbaar maar het is niet zo zeldzaam. Bijna elke vrouw heeft weleens onregelmatig cyclus. Alleen in deze situatie hoef ik jullie niet uit te leggen hoe frustrerend het is.Balen,balen en nog eens balen!!!! Jij stel je helemaal in voor de TP en het gaat niet door!!!:BangHead:

Geplaatst

Voor alle 'groene' dames, gefeliciteerd!! Voor alle dames waar het (wederom) niet is gelukt, wat balen en veel sterkte met het weer verwerken van die teleurstelling. Niet te geloven dat na regen zonneschijn komt, lekkere dood doener, maar wel waar (althans dat hoop ik dan maar!).

Helaas was ik nog voor dat ik op wachtbankje van sept kwam er al afgeflikkerd, bij stimulatie reageerde maar 1 ei, dus poging is afgebroken. Nu mogen we morgen al weer meer lang protocol beginnen, dus hoop dat ik dit keer echt op een wachtbankje kom, zal oktober worden! Voor de meiden die nog poging krijgen en wachten in september, heeeeel veel succes!!!

Geplaatst

o Boogie wat een super goed nieuws!!WAt ben ik blij voor je, khad al zo de hoop toen ik je stukjes steeds las, dat het zo was.

Je geeft me weer hoop, na onze tereurstellende week!! k geloof dat ik het nu ook weer wat meer zie zitten!

GEfeliciteerd meid!k gun het je van harte!

Voel je al wat (kwaaltjes) of is het nog onwerkelijk?

Voor de negatieve testers onder ons, heel, heel veel sterkte meiden!!

tis toch steeds weer rot om die tereurstelling te moeten verwerken!!

MAar, wat ik een troost vind, is dat we niet de enige zijn, daarom vind ik dit forum zo fijn, ook de herkenning van de andere dames.

Liefs voor allemaal, en suc6 ' wachtenden'

Geplaatst

@Hope en Moeki: Wat een grote teleurstelling weer meiden. Heel veel sterkte gewenst.

@Willy: Heel veel succes met de wachtweken en ik duim voor je.

@:Mlh en Kris: Ook voor jullie een grote teleurstelling. Ik hoop dat volgende maand jullie maand zal worden. Heel veel succes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Aaah shit toch weer een paar rode, en ook sommige geeneens een tp; sterkte allemaal.... Voor degenen die zwanger zijn; echt te gek, geniet er van! Alle wachtenden ook nog even volhouden hopelijk komt groen weer flink tevoorschijn. De 10e is zeker populair, dan moet ik ook testen, weet alleen niet hoe ik mezelf in het lijstje zet.

Groetjes Sheenara

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik heb inmiddels 2 testen in huis liggen, ik durf het alleen nog niet aan om vroeger te testen. Moet dit dus ook maar niet doen denk ik dan. Ik probeer netjes te wachten tot 7 september.

Liefs,

MBM

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden