Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Babeth, wat spannend! En al een dag eerder dan je had verwacht, super! Heel heel veel succes.

Gerlinde, en??

Ik moet morgen nog naar het AMC voor de bloedtest, benieuwd hoe hoog het hcg is. Verder wel blij, maar vooral heel heel bang....

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

OH spannend Miepie, misschien zijn het er ook wel 2 ;) Wanneer krijg je de uitslag?

Babeth, zou geweldig zijn vrijdag de tp, je cryo'(s) ontdooien vast en zeker goed. Ik duim voor je.

Je hebt in ieder geval een mooie datum uitgekozen.... 10-09-10!!! Succes.

Geplaatst

Miepie, komt vast goed morgen !!!! Heel veel succes !!!!!!

Babeth, wat spannend joh, vrijdag al ..... ik wens jullie heel veel succes !!!

Gerlinde ..... ik hoop dat je de volgende groene bent !!!!

En voor de rest ......... good luck !!!!

Geplaatst

Lieve meiden, superbedankt voor jullie berichten en bemoedigende woorden!! Echt superlief!! :blowkisses:

Ik heb vanochtend het ziekenhuis gebeld en ik moet de 14e voor mn 1e FM, dus we gaan gelijk door met de volgende poging!!

Voor alle wachtenden; ik wens jullie veel succes!! En ik hoop op veel mooie TP en een hele groene maand!!! :myfignerscrossed:

Geplaatst

Wachtbankje September 2010

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

Denise1979: 9 september punctie, terugplaatsing en testen ?????

hallo dames,

Heb nog niet eerder geschreven deze maand, maar wel alles meegelezen. Ik heb vandaag pas te horen gekregen dat donderdag mijn punctie is, dan vrijdag bellen wanneer de terugplaatsing is... Eerste x ivf dus best wel spannend...

Iedereen toi toi toi!!! ik zag dat het bankje al groen was begonnen, dus dat geeft toch wel goede hoop...

Dikke kus,

Denise

Geplaatst

Oh dames, wat een spanning allemaal!

Minder goede berichten, maar gelukkig ook groene berichten!

Groetjes: gefeliciteerd!!

Ik hoop dat me volgende maand of die maand daarna mag aansluiten. We hebben a.s. vrijdag weer ons "eerste" gesprek :D

Liefs Elke

Geplaatst

Hoi Lafinah

Ik zie dat je gelijk doorgegaan bent met je volgende cryo TP, spannend hoor.

Ik hoop dat deze lekker bij je blijft de komende maanden.

Ik mocht na 12 dagen al een bloedtest laten doen na mijn cryo TP, maar ik gebruikte geen Pregnyl. Heel veel succes met je wachtweken.

@Babeth: Spannend meid. Heel veel succes en ik duim voor je.

@Violeta: Normaal gesproken wordt je ongi 2 - 3 dagen na het stoppen met Utrogestan.

Fijn dat je gelijk door kunt met je volgende poging.

Deze keer IVF, spannend hoor. Je weet nu in ieder geval hoe de prikpen werkt, :thumbsup:

Ik wens je heel veel succes.

@Denise: Alvast heel veel succes gewenst donderdag met je punctie. Dat er maar mooie bevruchtingen tot stand mogen komen.

@Ilona: Veel succes met je volgende poging.

@Jaatje: Succes met je cryo TP. Hoop dat hij de komende maanden lekker bij je blijft zitten.

@Yvje: Spannend hoor zo'n 1ste IVF behandeling. Ik wens je heel veel succes en dat je grote wens maar uit mag komen.

Voor alle aankomende testers, gooi ik hem er nog even in :wav:

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hallo dames,

Tja helaas, jullie zien het goed! Ik heb mezelf rood moeten kleuren. De test (2 stuks) waren negatief. Ik wilde netjes wachten tot vandaag, maar mijn vriend wilde zo graag dat ik eerder zou testen. En ik natuurlijk stiekem ook wel, maar ik kon me inhouden. Alleen ik had er zo'n goed gevoel over dat ik dacht, waarom nog langer wachten. Dus gisteren de 1e test gedaan (niet met ochtendurine) en die was negatief. Een keiharde klap in het gezicht. We gingen allerlei smoesjes verzinnen waarom het negatief was en niet positief. In het ziekenhuis hadden ze immers ook vol lof zitten praten. En vanmorgen op de testdatum weer getest, nu wel met ochtendurine en weer was de test negatief. Nog een klap in het gezicht! Het doet pijn, en je denkt alleen maar 'waarom niet'. Ik zal vandaag het ziekenhuis ook doorbellen dat het gewoon niet zo heeft mogen zijn. En ik hoop dat we dan snel weer mogen beginnen.

Dames die nog moeten, heel veel sterkte en ajb zorgen jullie voor heel veel groen!

Liefs,

MBM

Geplaatst

ahhhhhhhhh MBM

wat ontzettend balen voor jullie!!!! het geeft inderdaad goede moed als men in het ziekenhuis ook zo positief is, vind het erg klote!

Wie weet mag je in deze cyclus al weer een pogign doen met nieuwe cryootjes, heb je er nog 6 over? Ik wens je heel veel succes!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Gerlinde, ik kijk regelmatig voor je maar je bent geweest, ik hoop dat je een feestje aan het vieren bent of gewoon geen internetverbinding!!!!

10-9-2010 is voor velen een testdatum, jeetje dames wat wordt het spannend!!

heel veel succes

liefs

Babeth

Geplaatst

Hey Babeth,

Ik moest net OFFICIEEL de uitslag doorgeven aan het ziekenhuis, barste spontaan weer in tranen uit.

Ik stop nu met progynova en utrogestan, dan wacht ik op mijn menstruatie (laat nu ook maar komen dan) en dan gelijk weer beginnen.

We hebben er inderdaad nog 6 over, gelukkig!

Ik had zo te doen met alle rood-gekleurden en nu ... ... nu ben ik er zelf ook �.

Liefs,

MBM

Geplaatst

Hoi meiden,

Zoals jullie al zien, heb ik mezelf net ook rood gekleurd. Ik voel me echt ongelooflijk rot.

Ik was dag 12 voorbij en voor mijn doen is dat al hartstikkke ver. Dag 13 wilde ik 's morgens een test doen en dat heb ik al heel vroeg gedaan. (4.45 uur) Gelijktijdig met de test was het ineens hartstikke rood. Ik schrok me wild, want ik had helemaal geen krampen en het leek zo goed te gaan. Ik had die nacht zelfs 2x gedroomd dat ik een positieve test in mijn handen had. Dus ik ging met goede moed richting de badkamer.

Tja....ICSI 3 voorbij helaas ! Ik kon gisteren gewoon even niet op het forum, sorry.

Een plekje geven....getver....hoe doe ik dat ? Geen idee, ik weet het nu even niet meer.

Natuurlijk heb ik het eerder meegemaakt en er ook weer bovenop gekomen, maar elke keer is het weer zo'n teleurstelling. Ik wil zo graag, het is ook zo welkom.

Dikke knuffel,

Gerlinde

Geplaatst

BMB, :crybaby2:.... Sterkte meid...

Wat hadden ze in het ziekenhuis dan tegen je gezegd?

Ik ben de vorige keer op de dag van testen meteen gestopt met de Progynova, ik werd de volgende dag ongesteld en 10 dagen later had ik mn afspraak voor een echo alweer en nog een week later de TP dus het kan snel gaan...

Succes en sterkte meid!

Tess

Geplaatst

Lieve MBM,

Ondertussen ben ik even de berichtjes aan het doorlezen en zie dat ook jij van het wachtbankje afgevallen bent.

Meid, wat ontzettend rot. Ik weet wat je meemaakt. Helaas heb ik nu niet de woorden om je op te vrolijken, want het blijft een vreselijke tegenslag. Overal waar je voor gevochten hebt, wordt onder je voeten weggevaagd. Ik geef je een dikke knuffel !

Groetjes Gerlinde

Voor de meiden die nog moeten testen: Hoop dat jullie het wachtbankje mooi GROEN kleuren.

Geplaatst

Hey Tess,

Dank je wel voor je berichtje. Ik weet nog niet echt hoe ik het verwerken moet. Ik moet het nog een plekje geven. Ik huil en ik staar, en dan komt er weer een berichtje binnen. Dat is wel fijn, al die lieve mensen die zo meeleven.

In het ziekenhuis hadden ze gezegd dat beide cryo's zo ontzettend mooi waren, mooier dan ze in de boekjes laten zien. En als dit niet goed kwam dat zou een verpleger haar schoenen op eten. En die vrouw uit het lab had de cryo's aan een embryoloog laten zien omdat ze zo mooi waren. Ik was er dus wel een beetje van overtuigd dat het zou gaan lukken.

Ik heb ook eerst het ziekenhuis gebeld om de uitslag door te geven en ben per vandaag ook direct gestopt met de medicijnen.

Liefs,

MBM

Geplaatst

aaaah shit wat jammer voor jullie. Ik vind het echt rot want ik weet hoe die spanning zich opbouwt en dan zie je opeens dat je ongesteld bent geworden en negatieve test. Het is zo oneerlijk! Ik wens jullie heel veel sterkte toe en hoop dat het toch gauw weer door kan gaan, en dat we ooit allemaal een positieve test in handen hebben!

groetjes Sheenara

Geplaatst

Te veel rood dames! Laten we daar nu maar eens mee stoppen ;-)

Groetjes KrisKras

Geplaatst

@ MBM,

Wat een verdriet zeg. Ik wil je heel veel sterkte wensen meis. Ik denk aan je hoor! En ik wil je even een dikke knuffel geven.

Geplaatst

Inderdaad, ik sluit me helemaal aan bij MBM....Al die lieve reacties doen me goed meiden.

Ondertussen huil ik me suf en probeer ik afleiding te zoeken, maar dat lijkt een onmogelijke opgave. Het voelt gewoon zo oneerlijk.

Maar gelukkig is er nog GROEN te zien. Ik hoop dat de nieuwe testers een vette plus krijgen. Geniet ervan, het is iedereen zo gegund !

Liefs Gerlinde

Geplaatst

H�erlinde en MBM, wat een rotnieuws weer. Wat een teleurstelling .....

Ooohhhh, wat zitten we toch allemaal in een rotsituatie wat dit betreft ! Elke keer weer het verdriet .... Ik ga ons wel met z'n allen ongelooflijk sterk vinden, als je ziet wat we allemaal voor ons kiezen krijgen ? Probeer het verdriet er wel uit te laten , een plekje te geven en hoop te houden voor de volgende behandeling, hoe moeilijk dit af en toe ook is ......

10 september, nou 5 testers en de tp van Babeth, daarnaast wordt onze oudste zoon alweer negen, 9 jaar geleden lag ik een dag na de bevalling in het ziekenhuis vol ongeloof naar de televisie te kijken naar beelden van de twin towers, ik dacht dat ik naar een film keek, maar al zappend bleven die beelden en drong het langzaam door dat het echt was. De zusters dachten dat ik in de war was toen ik het zei, dat weet ik nog zo goed ....

Nou, meiden .......... HEEEEEEEEL VEEEEEEEL STERKTE voor alle verdrietige meiden onder ons en heeeeeeeeel veeeeeel geluk gewenst voor iedereen op 10 september !!!!!

Geplaatst

Jeetje wat een hoop dames in het rood....

HEEL VEEL sterkte voor de komende dagen. Inderdaad gelukkig ook een paar in het groen, maar toch weer overwegend rood...

Ik mag voorlopig ook op het wachtbankje gaan plaats nemen.

Vrijdag 10-9 de punctie van 1e ICSI/IVF terugplaatsing als alles goed gaat 13-9(???)

Zou iemand me er bij willen zetten?? Ben er zelf niet zo goed in en bang dat ik straks van alles ga deleten.

Geplaatst

@ Gerlinde ... ...

Ja, keihard van het bankje gevallen en ik zag het niet aankomen. Ik kan jou helaas ook niet op vrolijken, dat lukt mezelf niet eens. Ik heb boodschappen gedaan, de was gedaan, het hele huis is schoon, maar ik kan het geen moment van me afzetten. Je krijgt ook een knuffel van mij en heel veel hoop. ICSI 3 is voor jullie voorbij ... wat houdt dat in voor de toekomst, of is dat een vraag tev� voor nu al.

We vechten gewoon keihard opnieuw!

@ iedereen ... ...

Nogmaals bedankt voor al jullie lieve woordjes en knuffels.

Liefs,

MBM

Geplaatst

MBM wat erg zeg, wel fijn dat er nog 6 cryo,'s zijn, succes.

Voor de andere wachtenden, vooral op 10 september heel veel succes. Geef groen de overhand......

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden