Ga naar inhoud

Wachtbankje september


hope hope

Aanbevolen Berichten

@ Hope, Violette, Ilona,

 

wat naar dat het niet is gelukt. Ik wens jullie sterkte en weer de kracht opnw te beginnen.

 

 

 

@Gerlinde..................kan me zo voorstellen dat je niet kunt wachten. Maar urinetest is in principe te vroeg toch? Dus als ie negatief is dan hoeft het niet te betekenen dat het mis is toch? Ben je straks verdrietig en blijkt dat je toch zwanger bent..........dat zou zonde zijn.

 

 

 

Maar ja................t wachten is op t eind killing..........I know.

 

 

 

groetjes,

 

 

 

Egeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Naomi,

 

Ik plaats hier maar even een berichtje.

 

Ik had al een paar keer gekeken op het forum

 

van het zwolle ziekenhuis, maar zag niets staan.

 

Ik ben namelijk erg benieuwd hoe het met je gaat?

 

Kun je het wachten nog een beetje aan?

 

Ik wens je nog heel veel sterkte toe!

 

 

 

Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gerlinde

 

 

 

spannend hoor, ik wens je alvast veel succes voor morgen!!! zelf deed ik destijds ook 2 dagen voor de officiele datum een test, ik voelde me echt anders en hield het ook niet meer, was duidelijk anders als de 2 keren ervoor (verse tp en cryo-tp)

 

Veel succes, zou geweldig zijn!!!

 

 

 

liefs

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Violeta en Ilona,

 

 

 

Wat klote dat het niet gelukt is zeg! Ook al is het de 1e keer, de teleurstelling is er niet minder om. Violeta, ik had het je zo gegund om de 8e een succes te maken! Ik wens je heeeeel veel succes bij je eerste IVF en Ilona bij je volgende pogingen!

 

 

 

@Gerlinde: ook jou wens ik een goede nachtrust (als het lukt de slaap te vatten) en een knalpositieve test morgen. Ik snap perfect dat je niet goed durft te testen, vond ik nl ook doodeng, zelfs al was ik al over een aantal belangrijke drempels (ongi-dagen) heen. Morgen hopelijk duidelijkheid en nog meer groen op dit bankje!

 

 

 

Aafke

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames

 

 

 

voor ons wordt het spannend of we hier kunnen komen aansluiten, ik heb morgenvroeg de echo en een bloedafname.

 

Ik moest eigenlijk van afgelopen woensdag t.m. vanavond 150 Menopur spuiten om mijn cyclus een beetje te bespoedigen. Maar voordat ik straks ging spuiten weer even een ovulatietest gedaan en die was licht positief. Daarom besloten om vanavond maar niet te spuiten, ben veel te bang dat we dan de eisprong missen!!!

 

grrrrrr, ik keek er nu erg naar uit, ik hoop dat we niet te laat zijn!

 

 

 

liefs

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames

 

 

 

Aafke, Boogie, miepie wooooow van harte gefeliciteerd dat het jullie nu gelukt is.

 

Ik zou zeggen positief blijven denken en houden. en Kracht uit julie test uit putten.

 

Zo kunnen jullie dan de weken en maanden dan door komen.

 

 

 

liefs manty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames

 

 

 

HopeHope,moeki,violeta

 

 

 

dit is echt balen dat het niet is gegaan zoals het moest namelijk positief uit komen.

 

Maar heel veel strekte in het vewerken hiervan want het is niet makkelijk.

 

 

 

Groet Manty

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sissy en Yola: Heel veel succes gewenst met de wachtweken en op naar een positieve test.

 

 

@Gerlinde: Succes morgenochtend met het testen. Begrijp dat je bang bent voor weer een teleurstelling. Hoop dat hij positief zal zijn. Ik duim voor je.

 

 

@Ilona: Wat een teleurstelling voor je. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel weer verder kunt met een volgende poging.

 

 

Groetjes

 

Daniella

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mart en Babeth,

 

Tuurlijk hebben jullie gelijk en ik zou het ook zo graag vertellen maar we zijn samen in deze en mijn man wil het echt niet. Hij zegt dat ze over 8/9 weken zo blij zijn om het te horen dat ze dit zo weer vergeten zijn.

 

Daar zit natuurlijk wat in maar het voelt niet goed om te liegen tegen mijn mams.... Ze is erg nuchter en zegt ook elke keer dat kinderen niet zaligmakend zijn en dat we er ook rekening mee moeten houden dat het misschien nooit lukt. Zo zie je maar dat ik het een beetje goed probeer te praten ;-)

 

In ieder geval bedankt voor jullie reactie! Wordt zeer gewaardeerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje September 2010

 

 

 

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

 

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

 

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

 

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

 

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

 

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

 

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

 

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

 

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

 

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 13 september

 

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

 

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

 

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

 

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

 

 

 

Ah, ik heb t gevonden. Mezelf er even bij gezet. Valt me trouwens op dat Tess en Object gelijk met mij een tp hebben gehad, maar toch eerder mogen testen. Is dat omdat t een cryo was? of omdat je andere medicijnen gebruikt? ik gebruikte pregnyl voor de punctie en ook (lagere dosis) na de tp. Jullie?

 

 

 

@ Violeta&Ilona: sterkte joh, het is elke keer rot als je er zo op hoopt!

 

@Aafke, Boogie en Miepie, gefeliciteerd!

 

@ alle wachtenden: nagels heel laten h�-)

 

@ meiske74: Het zou mooi zijn als het wat betekent... zou ik de vlag al uit kunnen hangen haha.. Maar misschien komt het wel omdat ik er gewoon zo mee bezig ben en er met mijn aandacht steeds heen ga. Vandaag laatste spuit pregnyl die de progesteron op peil houdt zodat mijn bmslijmvlies lekker blijft zitten. Na deze shot moet de kleine het zelf gaan doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Violetta en Ilona, sterkte meiden! En ik hoop dat jullie snel weer verder kunnen!

 

 

 

Yola, het zou best eens te maken kunnen hebben met dat je nog pregnyl spuit na de TP. Misschien dat de Pregnyl nog in je bloed zit na 2 weken en dan de test niet betrouwbaar is...

 

Dan nog is het bij elk ziekenhuis weer anders.

 

 

 

En wachten duurt helaas ALTIJD lang :waiting:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo...

 

 

 

Ik heb nog niet eerder hier mee gekletst over alles wat ons te wachten staat, maar ga daar nu toch even verandering in brengen..

 

 

 

Ik mag morgen beginnen met spuiten.. erg spannend.. we gaan na 3 x iui door met ivf.

 

 

 

Het enige wat ik nu weet is dat als het allemaal gaat zoals het hoort te gaan dat we in de week van 4 okt de punctie hebben..

 

 

 

Ik heb wel vertrouwen in het het terugplaatsen eigenlijk, maar of dat echt gegrond is.. geen idee..

 

 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje September 2010

 

 

 

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

 

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

 

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

 

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

 

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

 

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

 

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

 

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

 

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

 

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 13 september

 

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

 

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

 

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

 

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

 

 

 

 

 

Hoi Dames,

 

 

 

Het is me eindelijk gelukt om mezelf in het lijstje te zetten...

 

 

 

alle nieuwe dames; welkom!

 

 

 

Ik vind het heel fijn om mee te lezen op dit forum, en af en toe wat mee te schrijven. Zit nu op wachtdag 7, het lijkt alsof de dagen voorbij kruipen terwijl het eigenlijk best mee valt, vrijdag mag ik al testen (met nog 4 andere dames!). Ik voel helemaal niks, geen krampjes, niks dus je gaat af en toe wel denken of er iets gebeurt daar van binnen. Maar ja het enige wat we kunnen doen is hopen en afwachten, zolang ik niet ongesteld word ben ik allang blij...

 

 

 

Iedereen die ook wacht, hou vol, en hopelijk veel groen!

 

Dames die negatief hebben getest: sterkte.

 

De anderen die nog moeten beginnen of bezig zijn met spuiten: Succes!

 

 

 

Groetjes Sheenara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dames

 

 

 

Voor de dames die vanaf vandaag gaan testen wil ik succes toe wensen.

 

En voor iedereen die nog moeten wachten en die net zijn komen zitten ook succes met het wachten en straks bij het testen.

 

 

 

Groet manty

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hope, Violette en Ilona wens jullie heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd!

 

 

 

Groene " dames van harte gefeliciteerd

 

 

 

Vanaf nu mag ik dan ook plaatsnemen op het wachtbankje! gisteren hebben we onze kanjer mogen ophalen nadat hij/zij goed is ontdooid :)

 

 

 

Vorige wk heb ik mn gyn nog gevraagd na hoeveel tijd je mag testen na een cryo tp.. 14 dagen na de pregnyl..staat me bij want anders zou ik al ongi worden.. ik heb me suf gezocht hier op het forum maar lees her en der dat het 14 dgn na de tp is normaal?? Was ook zo overrompeld dat ik meteen de pregnyl mocht zetten (1e fm 20 mm!) dat ik het niet meer weet (hoezo warhoofd lol) mss kunnen de dames die ook een cryo tp hebben (of heben gehad) me verder helpen?

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden bedankt hoor, het helpt toch echt een beetje hoe iedereen meeleeft.

 

Lafina, dat is lekker snel zeg, kan me voorstellen dat je overrompelt bent. Ik kan je helaas niet helpen.

 

 

 

Verder is vandaag m'n bloed geprikt na een uitgangsecho omdat er nog (of al) een folikel zat van 7 mm, maar de (volgens mij) progesteronwaarde in m'n bloed was 6, te hoog (moet lager dan 5 zijn?) ..... dus we nemen een pauzemaand ..... en ja ........ ik wil het niet ...... maar toch ook weer wel ........ even rust is toch ook evengoed wel lekker ..... zeker met alleen nog de allerallerlaatste poging in het verschiet. Dus wij gaat eind sept/begin okt. weer verder.

 

Ik blijf hier wel de boel een beetje volgen hoor !!!!

 

 

 

HEEEEL VEEEEEL SUCCES EN GELUK ALLEMAAL.

 

 

 

Liefs hope hope

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden dank jullie wel,voor jullie berichten!

 

Jullie zijn geweldig!Ik ben net voor de bloeduistslag gebeld(negatief).

 

De vrouw aan de lijn is altijd zo lief,maar het is altijd zo klap voor mij om zo'n bericht te horen!

 

Gelkkig mogen we door gaan,dus als ik nu ongesteld word gaan we prikken!Laten we maar hopen dat ik binnen paar dagen ongesteld word(door de bolletjes kan even duren...denk ik),dan is de pijn even weg,want dan begint de nieuwe hoop!

 

 

 

Ik wil alle meiden die aan het wachten zijn heel veel succes wensen!Ik hoop dat het bankje niet meer rood word!

 

Liefs, Violeta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden