Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ooohh MBM en Gerlinde, wat ontzettend balen, en wat een pijn weer!

Lieve meiden, heel veel sterkte!

Isa

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh wat een vreselijke wetenschap dat op een wachtbankje gemiddeld 60% rood gaat kleuren... ik zou de nu nog blauwe regels wel groen willen kijken, het is jullie allemaal zo gegund.

Die teleurstelling elke maand is zo'n klap, ik had steeds wel een dag nodig om mezelf weer bij elkaar te rapen. En m'n man maar steeds vragen wat er toch is, die was 't na 5 minuten alweer vergeten!

@MBM: misschien een schrale troost dat dit ook erg vervelend is voor de verpleegster die nu d'r schoenen moet opeten...

Heel veel sterkte, met het verwerken, en met het zenuwslopende wachten. Er mag nog een heleboel groen bij hoor!!

En de groene dames natuurlijk HEEL erg gefeliciteerd, geniet van jullie zwangerschap!!!!!!!!!!

Geplaatst

Wachtbankje September 2010

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

Denise1979: 9 september punctie, terugplaatsing en testen ?????

wannebemom: 10 september punctie, terugplaatsing(13-09?) en testen??

@Gerlinde en mbm....

Erg klote dat het mislukt is, elke maand hoop ik weer een lijstje te zien met alleen maar groen. En ik weet dat zoiets niet kan gebeuren, maar toch vind ik het weer altijd vreselijk als mensen weer moeten melden dat het niet gelukt is.

Ikzelf merk dat ik toch behoorlijk zenuwachtig ben voor de punctie...ik hoop dat ik achteraf kan zeggen dat het eigenlijk nergens voor nodig was,...we zien wel.

Dikke kus,

denise

Geplaatst

Gerlinde, MBM, wat ontzettend verdrietig dat jullie niet mooi groen op de lijst erbij komen :(. Het leek inderdaad bij jullie allebei zo goed te gaan... Heel veel sterkte met deze klap.

Testers van vrijdag: allemaal nog in kunnen houden?

Babeth, hoe voel jij je? Alleen pregnyl had je toch?

Ik heb vanmorgen bloed laten prikken, word straks gebeld met de officiele uitslag dat ik zwanger ben, ergens komende 3 uur :S.

Geplaatst

@ Miepie 80,ik heb me nog in kunnen houden!

Vind het namelijk doodeng om een test te doen, maar ja het zal toch een keer moeten!

Lijkt me ondanks de positieve testen voor jou ook nog wel spannend, en dan heerlijk om straks die bevestiging te krijgen!

Succes met het wachten!

Geplaatst

Lafinah: 5 september tp van 1 cryo, testen 19 september

@MBM, Gerlinde, ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe..CYBER_HUGS.gif

@meiske ik duim voor je, dat hij/zij er goed ontdooid gekruiste vingers 4.gif

Heb me op het lijstje gezet..maar.. Afgelopen nacht rare (ongi)krampen/ steken en sliep om 4u nog niet.. heb nu ook zo�n helder rood afgeveegd..schrok me rot! en ik zit op wd 2

Weet niet wat te denken of voelen..maar ben wel bang, zenuwachtig en het zweet staat me in m'n handen.. Ik gebruik therapeutische antistolling(bl verdunner) waardoor elke druppel meer lijkt en mss een innesteling? want voor ongi toch nog te vroeg? vorige wk maandag pregnyl ..kan wel huilen

liefs

Geplaatst

Lafinah, voor een menstruatie lijkt het mij echt veeeeel te vroeg, hoop voor je dat het de innesteling is, klinkt heel possible !! Moeilijk h�al die rare signalen/pijntjes die we lichamelijk erbij krijgen .... Voor mij klinkt het als innesteling bij je !!!

Denise, ik zag ook erg tegen de 1e punctie op, maar het viel mij alles mee. Heb wel 1 van de twee keer de dag erna echt op bed gelegen met een vrij pijnlijke buik. Plan wat rust in tussen de punctie en de tp ?!!

Veel succes !!!

liefs hope hope

Geplaatst

Ooooo meiden wat lees ik allemaal.....

MBM en Gerlinde,wat is toch erg voor jullie....Ik wens jullie allebei veel sterkte!

Lafinah,kan me voorstellen dat je bang bent,zal ik ook zijn....Ik denk ook niet dat je ongesteld wordt....het is zo vroeg!? Heb je het ziekenhuis gebeld,ik zal het toch doen,misschien kunnen ze je geruststellen.?

Geplaatst

Violette, BMB, Gerlinde en Ilona, wat ontzettend jammer en verdrietig dat deze poging is mislukt. T is toch steeds weer een soort van 'verwerkings proces' waar je ff doorheen moet!

Sterkte meiden!!:aaaflowersmiley:

@Lafina; Innestelingsbloed kan ook gewoon licht, helder rood zijn!!! Heb ik vorig jaar ook gehad toen ik zwanger was.

K zou blij zijn als k volgende week ongesteld werd, klinkt maybe een beetje raar, maar ff int kort; we hebben zondag avond besloten dat we toch verder gaan met IVF, omdat we daar toch meer hoop op hebben dan nog verder te tobben met IUI. Nou ja...tobben....t ken best zijn dat al zouden we t nog een keer doen, dat het dan wel gewoon door gaat, maar k zie het nie meer zo zitten, al die spanning, of t zaad dan wel goed is enz...

Dit geeft ons (en vooral mij) meer rust.

Afain, we mochten natuurlijk nog wel zelf klussen, dat hebben we dan ook maar gedaan, moest ik nog wel 14 dagen utrogestan bollen inbrengen.

Maar k heb vanaf zaterdag steeds een gevoelige, zere buik. Zaterdag ochtend werd ik wakker, en ik dacht als eerst 'ik moet ongesteld worden' zo'n gevoel zeg maar.

dus nu word ik liever maar ongi, dan kan ik ff van de hormonen af, en kunnen we over misschien 1,5, 2 maand. gaan IVFEN. Ben erg benieuwd hoe t zal zijn!!

Lijk me wel heftig, maar we hebben het er voor over!!!

Sterkte wachtende meisjes!! Suc6 er mee :waiting:

liefsssssssss

Geplaatst

@Gerlinde en MBM: Wat ontzettend klote meiden en de teleurstelling is weer zo ontzettend groot. Helaas weten we er alles van. Heel veel sterkte gewenst.

@Wannabemom: Heel veel succes gewenst met je punctie vrijdag. Hoop op een aantal mooie bevruchtingen.

@Denise: Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de punctie donderdag, vooral omdat het ook de eerste keer is. Ik zou zeggen, laat het gewoon op je afkomen en probeer je zoveel mogelijk te ontspannen.

@Lafinah: Voor menstruatie is het idd nog heel vroeg. Zou innestelingsbloeding kunnen zijn................ ik duim voor je. Heel veel succes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi meiden,

Zoals jullie al zien, heb ik mezelf net ook rood gekleurd. Ik voel me echt ongelooflijk rot.

Ik was dag 12 voorbij en voor mijn doen is dat al hartstikkke ver. Dag 13 wilde ik 's morgens een test doen en dat heb ik al heel vroeg gedaan. (4.45 uur) Gelijktijdig met de test was het ineens hartstikke rood. Ik schrok me wild, want ik had helemaal geen krampen en het leek zo goed te gaan. Ik had die nacht zelfs 2x gedroomd dat ik een positieve test in mijn handen had. Dus ik ging met goede moed richting de badkamer.

Tja....ICSI 3 voorbij helaas ! Ik kon gisteren gewoon even niet op het forum, sorry.

Een plekje geven....getver....hoe doe ik dat ? Geen idee, ik weet het nu even niet meer.

Natuurlijk heb ik het eerder meegemaakt en er ook weer bovenop gekomen, maar elke keer is het weer zo'n teleurstelling. Ik wil zo graag, het is ook zo welkom.

Dikke knuffel,

Gerlinde

Lieve Gerlinde

wat ongelofelijk klote, ik hoopte echt zo dat het goed nieuws was voor jullie!! Logisch dat je even niet online was, hoef je je toch niet voor te verontschuldigen!!!

Heel veel sterkte meis

liefs

Babeth

Geplaatst

Sissy81: 5 september tp van 1 emmy, testen op 20 september

Hallo meiden,

ik heb mezelf ook in het rijtje geplaatst. Ik mag pas op de 20e testen, dus dat duurt nog even.

Voor de meiden voor wie het deze maand niet zo mocht zijn: heel veel sterkte. Echt k..... Wat een teleurstelling en verdriet! Dan kom je zover en dan nog niet! Wat is het toch oneerlijk soms.

Hoop dat de andere meiden waaronder ikzelf weer wat groens in het rijtje kunnen brengen. Succes met wachten!

Liefs,

sissy

Geplaatst

@ Violeta en T.K.,

volgens mij hebben jullie het niet helemaal goed begrepen maar niet Meiske heeft negatief getest maar Gerlinde. Meiske quote Gerlinde.

Geplaatst

Hey meiden,

Wat een rood ineens zeg! Ik ben vandaag voor het eerst online en was heel benieuwd naar nieuws over MBM en Gerlinde. Wat een teleurstelling, ik vind het heel rot voor jullie allebei.

@MBM: ik hoop idd dat die verpleegster haar schoenen gaat opeten. Ik vind zowieso dat personeel in dat opzicht voorzichtig moet zijn met uitspraken. Hoe lief de artsen die ik tot nu toe gehad heb ook zijn en hoe positief ook, ze bleven wel benadrukken dat ze geen garantie konden geven. Na zoveel positieve vibes vanuit het ziekenhuis komt de klap natuurlijk vel harder aan. Veel sterkte en ik hoop dat je volgende cryo-poging wel het geluk brengt!

@Gerlinde: ook voor jou een klap, ook omdat hetje 3e poging was en je er tevoren zelf zo'n goed gevoel over had. Ik geloof erg in positief denken, dus ik ben ook heel verbaasd dat je test negatief blijkt te zijn. Vooral omdat je dan eerst die ongi-dagen wel goed bent doorgekomen. Als het niet gelukt is, weet je dat liever eerder, die valse hoop is dan zeker achteraf heel frustrerend. Ook jij dus veel sterkte gewenst!

@T.K.: donderdag voor jou de aftrap, he? Heel fijn dat het eindelijk gaat beginnen voor je!

@Babeth: wat spannend, vrijdag!!! Mijn duimen draaien overuren, want die tp moet gewoon doorgaan!

Alle dames die nog wachten: dit bankje kan wel weer wat groener, dus ik hoop dat 10 september ook weer een paar mooie scores geeft! Succes!

Aafke

Geplaatst

Ik ben dr weer :) wist mijn oude wachtwoord niet meer dus ff een nieuwe aangemaakt

Heb 7 dgn geleden een tp gehad van 2 cryo's.

mag 13 sept testen. zou iemand mij erbij willen zetten ??

Geplaatst

Heidss: 31 augustus TP van 2 cryo�s, testen: 13 september

Sissy81: 5 september tp van 1 emmy, testen op 20 september

Geplaatst
Ik ben dr weer :) wist mijn oude wachtwoord niet meer dus ff een nieuwe aangemaakt

Heb 7 dgn geleden een tp gehad van 2 cryo's.

mag 13 sept testen. zou iemand mij erbij willen zetten ??

Hoi Heids,

ik ben zo vrij geweest op je erbij te zetten, veel succes!!, je bent al een eind op weg naar De datum

liefs

Babeth

Geplaatst

@ Lafinah: Ongesteld op wachtdag 2 is volgens mij te vroeg hoor. Het zou echt innestelingsbloed kunnen zijn. Ik snap je onzekerheid hoor. Altijd maar weer dat wachten en dan allerlei "kwaaltjes" ertussendoor die je knap aan het twijfelen kunnen brengen. Hou vol hoor meid, want de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik duim met je mee !

Liefs Gerlinde

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Dankjulliewel voor de geruststellende berichtjes!!:positive energie:

Na de veeg-rood gisteren kwam er nog een drupje.. Dacht ik wacht het nog even af voordat ik het zh bel..

Vriendin van me adviseerd (meer een opdracht eigelijks) me elke dag te gaan liggen, ogen dicht, te concentreren op mn baarmoeder..diep in te ademen en alle negatieve gedachtes eruit blazen, 30 min lang..iedere dag (Ze kent me goed en noemt me niet voor niets een stuiterbal :biggrin::whistling_girl:) Nou dat heb ik dus gedaan! Was 1st ff afgeleid maar voel me idd een stukje rustiger :idea1:

oefening baart kunst ;) Dacht ik gooi 'm er maar weer in:wav:

Liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden