Ga naar inhoud

Wachtbankje september

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

MBM,

Vorige keer ben ik ook gaan vroegtesten, maar dit keer ben ik van plan dat niet te den, alhoewel ik krijg het heel lastig om toch maar geen testen te gaan kopen; Gelukkig heb ik er geen liggen thuis of de verleiding zou groot worden. Maar ik ben vandaag nog maar op WD6; das echt veel te vroeg, ik mag pas testen op 10/09. Ik ga proberen braaf af te wachten tot 10/09.

Gisteren en eergisteren temp stijging gehad van 37.4 tot 37.7. Ik was lichtje aan het paniekeren maar prof zei dat zolang ik geen 38 had, dit waarsch te wijten is aan de Utro. Gisterenavond zelfs 38.2! Gelukkig vandaag terug 37.4. Ik hoop dat dit geen voorteken is dat het misloopt.

groetjes

object

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik wil je geen valse hoop geven, maar een extra stijging van de temperatuur na je eisprong kan ook juist een goed teken zijn.... Nog ff volhouden, maar maak je vooral geen zorgen!

Geplaatst

object: ik doe ook temp omdat ik kansje had op overstimulatie.

het is wel belangrijk dat je altijd op hetzelfde tijdstip temp. lang geleden toen pas in de mmm zaten heb ik ook bij het reguliere klussen getemp. Volgens sites altijd voordat je opstaat. Bij mij was hij 36,9 en vandaag 37, 0. Tja, die 0.01 zal wel niets te betekenen hebben, hahaha

succes ermee

bah weer rode regels, waarom niet eens een heel groen bankje.

dat zou toch errug leuk zijn h�! och we dromen maar verder.

vandaag wachtdag 4. Wat trekkerig in de buik, en steken in mijn vagina, verder rustig aan.

mijn buik voelde altijd koud zei de acu. Deze poging helemaal niet, ben wel niet meer bij acu, hahaha

Geplaatst

Hoi dames

@Willy, heel veel succes met julie cryootje, ik hoop er volgende week ook een bij me te dragen!

@MLH, wat ontzettend balen zeg, verdorie!!! ik hoop voor je dat het lange protocol uitkomst biedt!!!!

@Esther73, heel veel succes, voor je het weet zit je ook weer te wachten

@Kris74, bij jou is het ook al zo anders verlopen, wordt je volgende cyclus misschien bijgestimuleerd?

alle wachtenden, heeeeeeel veel succes!!!!

Geplaatst

Lieve Hope,

Wat verdrietig dat het niet is gelukt. :crybaby2:

Ik las wel met verbazing hoe vaak jij pregnyl hebt gespoten........heb ik nog nooit van gehoord. Dan moet jij wel hele sterke zw.schapsversch. hebben gehad? Ik moest altijd maar 1 ampul pregnyl spuiten of voor de inseminatie of voor de punctie.

Maar goed, het is een klap als het weer niet is gelukt. Geef niet op meid.

liefs,

Egeltje

Geplaatst

Wachtbankje September 2010

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 13 september

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

heb het lijstje nog even naar voren gehaald.

violetta zet hem op morgen

liefs, Hellen

Geplaatst

Violetta: Hou je AUB het lijstje groen???!!!

Ik ben heel benieuwd...

Succes met testen!

Tess

Geplaatst

Vanmorgen was onze officiele testdatum dus we hebben er nog maar een testje tegenaan gegooid en :worthy: de test is super positief! Gelukkig maar. Donkerder kan het streepje volgens mij niet worden dus ik ben zo blij. Ik vind het wel erg moeilijk om geheim te houden voor de familie. Heb verteld dat we een milde vorm van overstimulatie hebben en daardoor een poosje rust moeten houden. Ik had gehoopt het daarbij te kunnen houden maar mijn moeder vroeg (heel lief) maar is die niet blijven plakken dan? Aah, wat moet je dan. DUs ik heb helaas gelogen en gezegd; dat ze niets zagen op de echo. Nu is ze verdrietig voor ons terwijl dat helemaal niet hoeft....

@ Violetta, you go girl!!!

Geplaatst

OOhh, Boogie super!

Gefeliciteerd!

Lastig soms he,met familie.

Wij hebben het de vorige keer meteen aan onze ouders verteld, ivm het meeleven en in spanning zitten.

Deze keer zijn mijn schoonouders op vakantie als we mogen testen.

Ik wil graag dat ze tegelijk horen hoe of wat en het liefst vertel ik het ook persoonlijk, dus niet telefonisch.

Moet nog even denken hoe we dat aan gaan pakken...

Isa

Geplaatst

Hihi, Isa, goede reden om zelf ook even op vakantie te gaan ;-)?

Boogie, ik heb het mijn moeder en beste vriendin al verteld... ze wisten precies wanneer ik de TP had en leefden enorm mee. Gisteren ineens de vraag van mijn schoonmoeder "en, hoe is het gegaan afgelopen twee weken?"... duurde heel even voor ik besefte dat ze de eerste twee weken op school (geef les) bedoelde :).

Violeta, morgen testen, spannend! Knap dat jullie het volhouden niet eerder te testen... ik ben veel te ongeduldig. Gerlinde, MBM, hebben jullie ook nog steeds niet getest?

Hope Hope, Moeki, wat jammer dat het bij jullie niet gelukt is dit keer.

Kris, wat zuur om nieteens tot het wachtbankje te komen, om net deze cyclus een afwijkende te hebben. En MLH, maar 1 follikel... wat een tegenvaller. Sterkte.

Object, wat Henne al zei; tempstijging kan juist een goed teken zijn!

Babeth, bij jou al duidelijk wanneer je TP is? Of heb ik dat helemaal gemist?

Geplaatst

hoi dames

spannend hier hoor!

Boogie, mag ik vragen waarom je het geheim houdt voor je moeder? ik bedoel ze weet dat jullie bezig zijn?

Miepie, nee je hebt niets gemist hoor, morgen een fm en bloedafname, als alles okey is of nog doorspuiten of die avond de pregnyl, dan woensdag eisprong en als er eentje goed ontdooit zaterdag de tp? wordt spannend!

Violetta wat knap dat je met het testen kunt wachten! super hoor

alle wachtenden, heeel veeel succes

liefs

Babeth

Geplaatst

@ Babeth,

In de eerste plaats omdat we het zelf nog erg spannend vinden en wij vinden het gewoon het leukste om het te vertellen als we de eerste 12 weken door zijn. Maar nu vind ik het allemaal wel moeilijk en ik zou het ook het liefste vertellen. Zeker omdat ik er nu niet eerlijk over geweest ben, daar voel ik me erg schuldig over.....

Geplaatst

Hallo dames,

ik wil me ook graag bij jullie aansluiten op het wachtbankje september. Vanmorgen heb ik de TP gehad van een embryo. Ik doe ICSI in eigen cyclus, dus dan kan er sowieso maar sprake zijn van 1 embryo. Het is voor ons de eerste poging, dus heel erg spannend allemaal.

Maandag 20 september mag ik testen, dus dat duurt nog heeeel lang! Nou ja, flink wat afleiding maar zoeken.

Voor degenen die morgen al mogen testen, veel succes!

Liefs,

sissy

Geplaatst

Boogie,

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd!!!!!!!

Ik lees af en toe even met jullie mee, maar het lijkt mij wel erg lastig om het stil te houden voor je moeder, vooral omdat ze weet dat jullie bezig waren.

Ze is nu heel verdrietig voor je (moeders kennende zijn natuurlijk erg bezorgd), terwijl het nu helemaal niet hoeft en juist alvast een beetje blij kan zijn voor je.

Zelf zou ik het toch wel vertellen, met daarbij de opmerking dat het natuurlijk nog erg pril is en het nog geen zekerheid geeft.

Ieder moet natuurlijk zelf weten hoe hiermee om te gaan, maar m'n eigen ouders en schoonouders wil ik hier zelf toch wel zoveel mogelijk bij betrekken. Ik zou niet eens weten hoe ik het stiekem moest doen (hihi).

Geplaatst

@Sissy, wat fijn dat er een terugplaatsing was, erg veel succes!!!

@Boogie, wij hielden het stil voor mensen die verder van ons af stonden, maar toen ik 2 dagen voor de officiele testdatum een posi-test had wel direct mijn moeder en schoonouders ingelicht, op de officiele testdatum goede vrienden.

Ik zou ook niet weten hoe anders te reageren. Moet zeggen dat ik met 7 a 8 weken ook weleens de reactie kreeg durf je het al te vertellen?? ik sta er anders in, � het mis zou gaan dan snappen ze ook eht verdriet.

Maar je moet je eigen hart volgen, maar wat Mart ook zegt, lijkt me nou net zo moeilijk met je moeder, om het nog 7 weken stil te houden.

Ik duim voor je dat het goed blijft gaan meis!!!! ik snap je onzekerheid

liefs

Babeth

Geplaatst

Hallo meiden, dames,

Mag ik bij jullie aansluiten? ik ben overloper van een ander forum (had deze nog niet gevonden), maar die is uit de lucht, n�nu ik in de ww zit en behoorlijk zenuwachtig ben!

Mijn tp was maandag (30 aug) en ik mag 15 sep testen. Het is m'n 2e icsi poging voor een brusje voor mijn dochtertje van 1. Zenuwen, want ik reageer niet zo goed (low responder), nu 2 x maar 1 emmy gehad :-(.

De hele week voel ik me al bijzonder, heb gedroomd over heel veel follikels, dat iedereen in mijn omgeving een baby'tje kreeg, en (na de tp) een hele vredige droom dat alles goed was... Zo raar!

Hoe gaat het als ik me wil aansluiten? moet ik me zelf toevoegen aan het lijstje?

Ik ieder geval wens ik iedereen hier veel geluk!

Geplaatst

Helaas....morgen toch moet bloed geprikt worden,maar de krampjes dat ik ongesteld wordt,worden ook veel erger,en de test is negatief :(!

Voor die meiden die nog aan het wachten zijn: veel succes allemaal!

Liefs, Violeta

Geplaatst

Jeetje verdikkeme Violeta dat meen je niet!!!!Het was je zo gegund!!!Het zag er zo goed uit!!Hele dikke knuffel voor jou!!Liefs Bianca

Geplaatst

H�ioleta, ik zie dat jij ook al sinds 2006 bezig bent ...... veel sterkte meid !!!!

We moeten er wat voor over hebben h�....... als je nou wist dat het uiteindelijk lukken zou, dan ging het nog wel ........

Sterkte !!!!

Geplaatst

Helaas is onze 1e IUI niet gelukt…

Gistermiddag (9 dagen naar de behandeling) had ik opeens wat bloedverlies.

Ik schrok best wel, want ik had het nog helemaal niet verwacht….

Maar daarna stopte het bloeden opeens weer, dus ik bleef toch nog hopen…

Maar om 3 uur vanmiddag had ik weer bloedverlies en net ook weer…

Ik heb voor de zekerheid maar een test gedaan en die is negatief…. Dus helaas….

Ik blijf mezelf voorhouden dat het ‘pas’ de 1e keer was en dat we wel heel veel geluk zouden hebben als het gelijk raak zou zijn, maar toch doet het pijn!!!

En dan is mijn man ook nog eens voor zijn werk in het buitenland...

Morgen maar weer het ziekenhuis bellen, want we willen gelijk door met de volgende poging!!

Voor alle wachtende meiden, succes en ik blijf voor jullie duimen!!

Voor de meiden die zwanger zijn: gefeliciteerd en geniet ervan!!!

En voor de meiden bij wie het mislukt is: sterkte met jullie verdriet en ik heb echt respect voor jullie doorzettingsvermogen!!!

Geplaatst

Ilona, sterkte meid. Ik snap wat je bedoelt, ik denk dat iedereen de 1e keer zo in gaat, maar de teleurstelling blijft ..... en de angst groeit ook denk ik.

Wat balen dat je man er nu niet is ..... Ik wens je in ieder geval heeeel veel sterkte, laat het verdriet er even goed uit ......

liefs hope hope

Geplaatst

@violeta jeetje violeta wat vervelend voor je heel veel sterkte

@ilona te teleurstelling is altijd groot en erg vervelend heel veel sterkte en succes met je volgende poging

liefs willy

Geplaatst

Violetta, wat enorm klote zeg, verdorie, balen omdat je al bijna bij de testdatum bent, krijg je toch al wat goede hoop.veel sterkte!!!

Yola, welkom hier, wat spannend en die mooie dromen, een goed teken?? succes!

Ilona, wat ontzettend jammer, logisch dat het hard aankomt, ik hoop dat je direct dooormag!

veel succes

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve Violetta en Ilona,

Wat ongelooflijk balen dat jullie test negatief was ! Je wilt zo graag, het is z�lkom, hebt er alles voor over en het mag gewoon nu niet zo zijn !

Ik snap jullie verdriet en hoop dat het bij een nieuwe poging hartstikke raak is !

Meiden, een hele dikke knuffel.

Ik ben zelf nu op wachtdag 12 en heb het niet meer van de zenuwen.

Voorgaande keren heb ik steeds dagen ervoor getest met een negatieve uitslag en wilde nu gewoon eens wachten. Ik weet echt niet wat me bezielt hoor, maar hou het ook niet meer van de zenuwen. Vanavond waren daar opeens de waterlanders. Ik ben ook hartstikke bang om een test te doen. Ik ben hartstikke bang voor een negatieve uitslag, maar ja....ik ben niet de enige. Voor iedereen is dit natuurlijk herkenbaar. Maar goed, morgenvroeg ga ik dan echt de test doen ! Ik hoop ook GROEN te worden. Ik ben nu al zo ver. Met eerder ICSI's heb ik dag 10 en 11 gehaald en nu is dag 12 bijna voorbij. Zou ik dan toch ? Nog een paar uurtjes wachten. Ik duik vanavond maar eens vroeg mijn bed in, dan is het ook eerder ochtend.

Wij hebben het alleen naaste vrienden en ouders verteld. Ze leven allemaal erg mee. De kinderen (ze zijn 10 en 11) weten van niks. Dit omdat we te maken hebben met exen en het hoeft van mij de wijde wereld nog niet in. Wel heb ik vragen gehad van beide kinderen of ik het leuk zou vinden of er ooit nog eens een baby zou komen. Ik heb weleens gedacht: "Kids, je moest eens weten waar mama mee bezig is". Zij vonden het wel een goed idee, dus als het positief zou zijn dan weet ik hun reactie wel !

Tja, nog even volhouden.

Dikke knuffel van een zenuwachtige Gerlinde

Geplaatst

@ Hope, Violeta en Ilona; heel veel sterkte met deze teleurstelling, watontzettend balen!

@ Gerlinde, heel veel succes morgen, spannend hoor!

Hoop dat je een beetje kan slapen vannacht!

@ alle anderen heel veel suces met wachten!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden