Ga naar inhoud

Wachtbankje september


hope hope

Aanbevolen Berichten

 

Ik ben "goed" zwanger volgens de prof. Ik heb al een HCG van 518 en dat op dag 11.

 

Besef het nog niet zo goed, pas om 17u gebeld. Nu eerst even bekomen...

 

 

 

 

 

 

Object, wat geweldig!!!!!

 

 

 

Gefeliciteerd meis.

 

 

 

Was het eigenlijk een cryo? Ben het even kwijt.

 

 

 

Liefs Guusje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Och meid, zie net dat dat de vorige keer was. Dit is vervelend. Sorry daarvoor.

 

Ik wens je natuurlijk onwijs veel geluk met je nieuwe poging. Hopelijk blijft dit heerlijk bij je zitten.

 

 

 

Dikke knuffel Gerlinde

 

 

 

 

 

 

 

 

@ Gerlinda en Boogie

 

 

 

Ik zit nog in mijn wachtweken, ik heb afgelopen woensdag pas de TP gehad.

 

Of zijn jullie berichtjes bedoelt voor mijn vorige miskraam? tongue.gif

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Babeth,

 

 

 

Ik had al een reactie geplaast bij een ander topic maar wil je hier ook nog even sterkte wensen in de wachtweken ! Als het iemand gegund is ben jij het wel ! ( ik gun het natuurlijk iedereen maar jou wel heel erg !)

 

 

 

Geniet van je weekend en het mooie weer ! Ik duim voor je ! thmbup.gif

 

 

 

Liefs, love1.gif

 

 

 

Jeanine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje september 2010

 

 

 

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

 

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

 

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

 

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

 

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

 

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

 

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

 

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

 

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

 

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

 

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

 

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

 

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

 

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

 

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

 

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

 

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september.

 

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op ?????

 

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september

 

 

 

 

 

 

 

Lafinah ik heb je toegevoegd hoor! veel succes!

 

dames, ik heb met pijn in het hart nog wat dames rood gekleurd, moet even wennen zo op het nieuwe forum maar ik hoop dat alles klopt!

 

 

 

ik meende dat er meer groenen ware, verdorie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Object, wat geweldig!!!!!

 

 

 

Gefeliciteerd meis.

 

 

 

Was het eigenlijk een cryo? Ben het even kwijt.

 

 

 

Liefs Guusje

 

 

 

 

Guusje,

 

Geen cryo; ik had geen cryo's bij vorige poging. Heb wel TP gehad van 2 emmies. Nu heb ik wel nog 3 cryo's.

 

Schreef jij niet ook mee in mei topic? Hoever sta jij nu?

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Guusje,

 

Geen cryo; ik had geen cryo's bij vorige poging. Heb wel TP gehad van 2 emmies. Nu heb ik wel nog 3 cryo's.

 

Schreef jij niet ook mee in mei topic? Hoever sta jij nu?

 

 

 

groetjes

 

 

 

 

Hey Object,

 

 

 

Ik schreef inderdaad mee in de Mei Topic. Half juli heb ik een TP gehad, maar het mocht niet zo zijn nog. Nu krijg ik half oktober mijn volgende TP. Ik heb van mei nu nog 6 emmies in de vriezer liggen.

 

De 22e is een spannende dag dus voor jullie, 1 of 2 baby´s aan boord! Ik ben heel benieuwd, en zal je blijven volgen.

 

 

 

Succes meid!

 

 

 

Guusje

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

@Babeth: wat fijn om te horen dat je een goede tp hebt gehad en je zelfs nog een cryootje over hebt!!! En 'compact', daar heb ik nog niet eerder van gehoord. Zo te horen laten ze in Brussel helemaal niets aan het toeval over, en wordt je wel heel goed in standje 'rust ' gebracht! Weet je ook al op welke datum je mag testen?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hai Aafke

 

 

 

wat compact betreft, ik heb nog even gegoogled, dat is het stadium waarin de cellen gaan versmelten (meestal op dag 4) en vervolgens wordt het een blastocyste (5 daagsembryo).

 

In Brussel mag je alleen van je bed in de stoel stappen, als de tp (of punctie) dan uitgevoerd is komt het bed naast de stoel te staan en schuikf je weer over in je bed. Na een tp moet je 1 uur blijven liggen, je voeteneinde wordt omhoog gezet en na een punctie moet je 2 uur bliujven liggen. Als je daarna wat gegeten hebt en geplast hebt mag je weg....

 

 

 

ik mag officieel de 25ste testen met een bloedafname, we zullen zien welke datum wij aanhouden rolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

* bevruchting dag 1 (punctie)

 

* 2-tot 4 cellen dag 2

 

* 8 cellen dag 3

 

* Morula dag 3/4

 

* Compactie dag 4-gebeurt op dezelfde dag

 

* Cavitatie dag 4-gebeurt op dezelfde dag

 

* Blastocyste dag 5 (zijn veel cellen)

 

* Hatching dag 6, na het hatchen kan de innesteling beginnen

 

 

 

Dit schemaatje heb ik ooit gekregen, vind het zelf erg overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hi dames

 

 

 

Daarnaast wil ik iedereen bedanken die met me hebben mee geleefd.Ik had tot van ochtend nog hoop maar tegen negen uur zag ik wel in dat ik de strijd zou verliezen. Ik moest van ocheten bloed prikken en het is helaas negatief dus moet ik mezelf ook rood kleuren. [

 

Volgende keer beter Ik moet wel zeggen dat ik vandaag onder ogen moest zien dat niets van zelf sprekend is.

 

 

 

 

 

Liefs Manty

 

 

 

 

 

 

Lieve Manty,

 

 

 

 

 

ik had je berichtje nog helemaal niet gezien!!! sorry.

 

Wil je heel veel sterkte wensen!!! wat ontzettend *****, en wat je zegt, niets is vanzelfsprekend.

 

 

 

 

 

liefs

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

* bevruchting dag 1 (punctie)

 

* 2-tot 4 cellen dag 2

 

* 8 cellen dag 3

 

* Morula dag 3/4

 

* Compactie dag 4-gebeurt op dezelfde dag

 

* Cavitatie dag 4-gebeurt op dezelfde dag

 

* Blastocyste dag 5 (zijn veel cellen)

 

* Hatching dag 6, na het hatchen kan de innesteling beginnen

 

 

 

Dit schemaatje heb ik ooit gekregen, vind het zelf erg overzichtelijk.

 

 

 

 

 

 

Hoi Henne

 

 

 

inderdaad een handig lijstje!, blijkbaar was deze dan wat sneller als de rest.

 

zit nu op wd 1 pas jeetje........ voelt nu al anders als na onze vorige tp, ik bedoel ben er veel meer mee bezig

 

 

 

 

 

bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh babeth, wat een geweldig goed nieuws voor jullie en wat een mooi embryo.

 

dat hij/zij maar een mooi plekje mag zoeken.

 

 

 

bah wat is er weer veel rood, het bankje is een beetje rommelig, ik lees dat het niet lukt om te kopieren etc.

 

jammer...............

 

 

 

tess: zet hem op morgen.

 

heids: jij had al positieve testen, van harte

 

 

 

ik weet zelf helemaal niet wat het wordt, nog 4 dagen.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

 

 

 

allereerst allemaal bedankt voor jullie steun, ik mag gelukkig snel weer door met een nieuwe poging volgende week al een uitgangsecho, dan hopelijk snel weer een TP en weer plaatsnemen op het wachtbankje.... Ook vind ik het te gek dat ik weer een paar groene regels tussen de rode zie! Meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet ervan. Alle dames die net als mij er afgevallen zijn deze ronde, ik blijf zeker volhouden want ik wil ook zo graag een kindje. Het was even moeilijk vooral omdat er nu 2 schoonzusjes zwanger zijn en ook 1 vriendin, en allen "ongepland", je gunt het ze wel, maar wilt het ook zo graag zelf. En dan al die moeite lichamelijk en psychisch. Maar ik ga met goede moed door, en ik geloof er in. En ik hoop ook alle meiden die er ook (weer) voor gaan. Dames die nog wachten heel veel geduld en sterkte, we weten hoe slopend die wachtweken zijn...

 

 

 

liefs, Sheenara

Link naar reactie
Delen op andere sites

O Babeth zet 'm op en hou 't maar stevig vast laat niet los dan moet het blijven zitten.

 

Ik hoop zo voor je dat ie blijft zitten hoor en succes met het wachten. Het was voor mij echt een klap ik weet dus nu dat als je ergens mee bezig bent of het nou bidden of visualiseren of mediteren is dat je het niet mag los laten maar volhouden en ermee door gaan.Daarmee bedoel ik dus geen halve werk dus positief blijven want ik dacht altijd ach wonderen ja wonderen zullen wel bestaan maar ze zijn er wel want ik had nooit meer durven hopen en dromen dat ik ooit een kind van me zelf in handen zou houden maar nu dus wel.Dus dezelfde hoop die ik toen had die grijp ik weer vast. want na mijn laatste tp zou ik niet meer behandeld worden en toen gebeurde het want ik gaf toch niet op. Dus lieve Babeth volg je hart en doe wat je voelt en zet 'm op.

 

 

 

@ Violetta dankje meis ik heb mijn verdriet nu een beetje kunnen loslaten.Voor jou ook het zelfde geef niet op volg jou gevoel.

 

Succes verder. ik mag nu nog 2 pogingen nog doen dus moet wel kijken waar ik die zal doen. Ik heb eerst nog 2 cryo's en dan zullen ze me niet meer helpen dan moet ik een ander ziekenhuis zoeken maar ik hoop dat het zal lukken .

 

 

 

Groetjes Manty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, jullie hebben na mijn man de primeur

 

 

 

ik hield het toch niet meer. Wat ben ik toch ook een stuk ongeduld.

 

Binnen een paar sec een mooi + en dat op wachtdag 10!!!!!!

 

ohhhhhhhhhh nu word ik helemaal gek, blijft het deze keer wel goed gaan, heb ik woensdag ook weer een positieve test, zijn het er 1 of 2?

 

wie zal het allemaal zeggen

 

ik wacht nog even met kleuren en ga woensdag een cleurblue digital doen, dan weet ik misschien meer over hcg

 

 

 

Voor nu heel erg genieten

 

 

 

Tess, Henne, Yola en Heidss zet hem op, wij willen nog meer groend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Hellen!

 

 

 

Hier begin ik er een hard hoofd in te krijgen hoor. Er verschijnt nog steeds een zichtbaar 2e streepje, maar pas na een paar minuten (wel binnen de afleestijd). Ik vertrouw mijn lijf, mezelf en de testen op het moment niet meer. Als het echt een zwangerschap zou zijn, dan verwacht je toch dat er, zoals bij de meeste meiden hier, vrij snel een mooie 2e streep verschijnt. Maar na bijna 14 dagen nog pregnyl lijkt me ook stug. Heb ondertussen ook duidelijke tekenen van naderende ongesteldheid dus ik ben bang dat het weer een kwestie van bijna maar niet helemaal gaat worden voor ons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

WoooohhooHellen, gefeliciteerd!! heerlijk dat groen wink.gif

 

 

 

Henne moed houden hoor! zolang je een licht streepje hebt, en ook nog geen ongi?!! dikke virtuele knuffel!!

 

 

 

Tess heel veel succes!

 

 

 

Ik heb ook steeds het gevoel dat in ongi word en dan w nietmaar durf nog niet te testen, zit op wd 7.. wel heb ik in een potje geplast.. om vervolgens te kijken of er 'vlokken' in zitten huh.gif unsure.gif oude buurf van mij..had dat ook gedaan en vertelde dat je zo ook kan zien of je zwanger bent..? (ze bleek 8teraf heel zwanger) dit nu 2x gedaan en de vlokken" waren vanmorgen dikker" dan gister.. wel probeer ik nuchter te blijven omdat ik al 2x op het verkeerde 'been ben gebracht..

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hellen: Ook hier nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan.

 

 

 

@Henne: Ik hoop dat de 2de streep duidelijker zal worden. Ik duim voor je.

 

 

 

@Lafinah: Moeilijk he dat wachten. Nog heel veel succes deze laatste daagjes.

 

 

 

Groetjes

 

Daniella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

 

 

 

ik heb mezelf toegevoegd aan het lijstje. Ik zit nu op wachtdag 6 en vind het weer erg spannend worden. Kan jullie steun wel gebruiken!

 

 

 

Wachtbankje september 2010

 

 

 

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

 

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

 

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

 

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

 

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

 

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

 

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

 

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

 

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

 

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

 

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

 

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

 

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

 

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

 

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

 

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

 

Anoek: 6 september tp van 2 emmie's, testen 17 september

 

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september.

 

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op ?????

 

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje september 2010

 

 

 

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

 

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

 

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

 

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

 

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

 

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

 

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

 

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

 

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

 

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

 

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

 

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

 

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

 

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

 

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

 

Lafinah: 5 September tp van 1 cryo, testen 19 september

 

Anoek: 6 september tp van 2 emmie's, testen 17 september

 

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september.

 

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op 26 september

 

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden