Ga naar inhoud

Wachtbankje september


hope hope

Aanbevolen Berichten

ohhh bah wat een rood: dames zet hem op, sheerna, object, manty.

 

gerlinde: ik weet het niet meer zeker van jou maar was jij ook vroegtijdig eraf gevallen, heel veel sterkte

 

 

 

ja Tess en dan zijn wij twee aan de beurt. Wat zegt je gevoel, heb je al eerder getest?

 

ik weet het niet en test ook niet eerder, ik wil wel heel graag maar doe het niet.

 

 

 

henne, en jij? las wat over een 2e streepje? laten we het hopen, ik heb helaas geen verstand van pregnyl en vroeg testen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Naomi en Isa, ik heb het wachtbankje met veel moeite gekleurd naar voren gekregen. Maar daar ben ik alles behalve trots op, omdat ik het echt niet leuk vind om jullie rood te moeten kleuren.

 

Ik hoop dat jullie snel verder kunnen en dan jullie naam wel mooi groen mogen maken..

 

Sterkte meiden!

 

 

 

Wil iedereen ff kijken of alles er nog op staat en of het lijstje nog klopt=

 

 

 

Tess

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

ohhh bah wat een rood: dames zet hem op, sheerna, object, manty.

 

gerlinde: ik weet het niet meer zeker van jou maar was jij ook vroegtijdig eraf gevallen, heel veel sterkte

 

 

 

ja Tess en dan zijn wij twee aan de beurt. Wat zegt je gevoel, heb je al eerder getest?

 

ik weet het niet en test ook niet eerder, ik wil wel heel graag maar doe het niet.

 

 

 

henne, en jij? las wat over een 2e streepje? laten we het hopen, ik heb helaas geen verstand van pregnyl en vroeg testen

 

 

 

 

Heey, ja nu zijn wij aan de beurt. Ik test zondag, omdat mn vriend en ik dan samen kunnen testen en die dag dan ook samen kunnen vieren, of samen ff kunnen balen. Maar ik heb geen idee, geen voorgevoel of wat dan ook. Ook nog niet getest. Jij?

 

 

 

Tess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellen dat is nog pregnyl hoor. Ik was aan het testen om te kijken wanneer ie negatief werd, maar dat is ie dus nog steeds niet 11 dagen na de pregnyl. Beetje verwarrend, maar ik zoek er echt nog niks achter.

 

 

 

Annemarie steken kan van alles zijn. Twee dagen na de tp kán je een innesteling hebben, maar je eierstokken zijn bijvoorbeeld ook aan het slinken. Ik heb daar zelf wel eens heel erge steken van gehad, alsof er iemand een mes in m'n buik zette. Niet te veel over nadenken, ontspannen is het beste rolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Annemarie steken kan van alles zijn. Twee dagen na de tp kán je een innesteling hebben, maar je eierstokken zijn bijvoorbeeld ook aan het slinken. Ik heb daar zelf wel eens heel erge steken van gehad, alsof er iemand een mes in m'n buik zette. Niet te veel over nadenken, ontspannen is het beste rolleyes.gif

 

 

 

 

Hoi Henne, bedankt voor je reactie. Dit is alleen een cryo TP geweest, dus heb geen hormonen hoeven spuiten. Ja alleen Pregnyl, maar daar zetten je eierstokken toch niet van op?

 

Hopen dat het een innesteling geweest is. En dat ie blijft plakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

 

 

 

even wennen deze stijl. Er zijn helaas toch veel rode regels deze 10e september he? van de 5 heb ik er dacht ik al 3 gezien nu? Lukt mij ook niet om het lijstje gekleurd naar voren te halen. Ik was ook al rood ben gisteren echt zwaar ongesteld geworden helaas. Hoefde gelukkig niet meer naar het ziekenhuis voor bloedtest. Nou dames die nog wachten kom op, echt te veel rood weer nu hoor! Dames die de punctie net gehad hebben; bij mij was het ook een hel maar we doen het voor het goede doel he, nu op naar veel bevruchte eitjes en een goede terugplaatsing! Ik mag meteen door, dus voor de meiden bij wie het deze keer ook niet gelukt is, hopelijk tot op wachtbankje oktober.

 

 

 

groetjes Sheenara

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wachtbankje September 2010

 

 

 

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

 

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

 

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

 

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

 

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

 

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

 

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

 

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

 

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

 

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

 

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

 

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

 

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

 

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

 

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op ?????

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Object, ik ben jou vaker tegen gekomen het afgelopen jaar.

 

Ik hoop zo dat je nu eindelijk eens een positieve test in handen hebt...

 

 

 

Manty, jij bent hopelijk ook aan het vieren dat je een positieve test hebt gedaan???

 

 

 

Gerlinde, ik hoe is het met jou? Of heb ik je berichtje over de uitslag van je test over het hoofd gezien?

 

 

 

Tess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand die het weet even uitleggen hoe je het lijstje met kleur kan kopieeren?

 

 

 

 

 

Ook niet leuk om te lezen dat er al verschillende testers van vandaag negatief hebben getest, en het lijstje leek zo mooi te gaan....

 

Sterkte allemaal!!!!

 

 

 

Hier viel het ook weer vies tegen...

 

Gisteren tijdens, nou ja, net na de punctie riep ik nooit meer....

 

Ja zei ze; kan me voorstellen dat je meer pijn hebt dan normaal want je eierstokken lagen een beetje gekanteld, weet ik het.

 

Er waren 10 follikels gevonden.

 

 

 

Vol goede moed belde ik net dus naar belgie en wat bleek? maar 3 eitjes gevonden waarvan er maar 2 bevrucht zijn. Maandag teruplaatsing van 1 embryo. en met een beetje geluk kan er dus ook maar 1 ingevroren worden. En hopelijk lukt het meteen de eerste keer, maar kan om dit moment niets anders dan doem-denken. Misschien dat het vanavond beter gaat, maar heb het wel even een beetje gehad...

 

 

 

xxx

 

Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer kun je testen Denise?

 

Heel jammer dat er niet zoveel eitjes zijn gevonden, maar gelukkig heb je wel een TP..

 

 

 

Het is ff een gedoe om het lijstje gekleurd naar voren te halen, maar als je het doet dmv antwoorden zoals ik nu, dan komt het denk ik wel goed.

 

 

 

Tess

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ tess

 

 

 

ik heb hem al verschillende keren proberen te plakken in het antwoord venster maar hij kleurt niet mee:(

 

 

 

de 26ste mag ik testen... En ja, ik ben ook echt heel blij dat ik sowieso een terug plaatsing heb, maar ik had gewoon gehoopt op meerdere eskimotjes. De kans dat ze goed en wel ontdooien is ook niet erg groot, dus ben bang dat het bij deze ene poging blijft. En ja, ws zal ik volgende keer weer proberen om een ivf poging te doen. Maar dankzij de punctie van gister word ik daar ook niet erg vrolijk van...Dus hoopte ik op flink wat eskimo's...

 

 

 

Ach, morgen kijk ik er vast wel weer anders tegen aan...

 

 

 

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Denise,

 

 

 

Wat een tegenvaller zeg! Van de 10 maar 3 eitjes.

 

Kon je er niet voor kiezen om beide eitjes terug te plaatsen? Dan hoef je die andere niet in te vriezen en de kans hebben dat hij niet goed ontdooid.

 

Heel veel su6 maandag bij de TP.

 

 

 

En je mag best even balen van het resultaat van de rotpunctie, als je dat maandag maar loslaat smile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

 

Ik ben deze morgen geweest voor mijn BN en ik mag bellen om 16u voor mijn uitslag. Maar ik denk wel dat het goed zit. Ik heb deze morgen (vandaag = Wd11)twee testen gedaan:

 

1) Kruidvat -> dikke donker roze streep

 

2) Cleearblue -> 2-3 weken zwanger op schermpje

 

Nu wacht ik alleen nog mijn HCG-waarde af in het bloed vooraleer ik echt durf te juichen, als die voldoende hoog is; dan mag de champagne open!

 

Ik kan het precies nog niet geloven.

 

 

 

Wachtbankje September 2010

 

 

 

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

 

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

 

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

 

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

 

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

 

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

 

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

 

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

 

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

 

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 septemberTess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

 

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

 

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

 

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

 

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

 

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op ?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha,

 

er is een andere formustijl

 

Ik zat al te kijken en te lezen, wat is er toch aan de hand? Ben nl nog niet zo lang hier, dus sowieso niet vertrouwd met een bepaalde stijl. Maar het kwam me wel heel onbekend voor. Wel erg onhandig, die grijze teksten. Zit echt met samengeknepen ogen te lezen.

 

 

 

Object, gefeliciteerd! Dat moet toch wel goed zitten met die dikke roze strepen haha

 

Alle rode dames: wat ontzettend k*t! Sterkte ermee!

 

 

 

Hier is het nu heel spannend. De vorige keer ben ik op zondag ongi geworden. Toen had ik van te voren al wat krampen. Nu helemaal niet... en vannacht ook nog gedroomd dat ik beviel van een tweeling (meisjes). Dat ging zo snel, dat we nog niet eens namen bedacht hadden. Een zou er Mirthe gaan heten...

 

Maar nu net een uurtje geleden voelde ik wat bekende druk in mijn onderbuik :-( oh nee! ondanks de dromen en het rustige gevoel van de afgelopen dagen....

 

Als ik na dit weekend nog maar nagels over heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil de oude forum terug! cry2.gif ;( pfff,ik ben sinds kort lid hier en het is EVEN wennen,kan me niet voorstellen hoe de oude forum leden moeten wennen. huh.gif

 

Gelukkig is maar alles heel snel verplaatst! Petje af!(straks weet ik niet meer hoe de oude forum er uit zag)

 

Wat ben ik traag zeg...ik hoop dat ik snel kan aanwennen! Ik kon niet inloggen dus ik zat alleen maar te lezen.

 

 

 

Tess zondag testen.Meid heel spannend!Ik zal even kijken voor een GROEN kleur op je nam! Succes!

 

 

 

Object WAOW,eindelijk groen biggrin.gif !Gefeliciteerd!!!!!! clap2.gif icon_sunny.gif

 

 

 

Babeth jij hebt tp gehad.Succes met wachten,hoop voor je dat de tijd heel snel gaat!

 

 

 

Scheenara helaas je voelde net als ik all eerder dan de test datum dat er niet meer gaat gebeutren deze maand.Mag je gelijk door?Ik zag 16/09 uitgangsecho.

 

 

 

Denise jammer dat de punctie niet zo prettig was(daar ben ik zelf ook heel bang voor)Gelukkig is ie all achter de rug.En op naar een tp!Veel succes!

 

 

 

Witje 23-09 1 fm,heel spannend,bij mij is het 15-09 !Ik spuit ook met Gonal! Ik hoop voor je dat ze lekker gaan groeien tot de tijd!

 

 

 

Naomi wat erg,tijdens je vakantie ongesteld. Jammer! Ik hoop dat het juist geholpen heeft dat je tijdens je vakantie erachter komt...zodat je niet zo verdrietig wordt?!?! Weet je het nu all,hoe lang je moet wachten?Sterkte!

 

 

 

Isa jij ook negatief getest.....veel sterkte! Je mag door naar de volgende ICSI,ik hoop voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten!

 

 

 

Annemarie,ik zal zeggen toch geen paniek! Misschien is je cryootje aan het innesten??? Wie weet wink.gif

 

 

 

 

 

hellen hou jij het nog vol?

 

 

 

Ik hoop niet dat ik iemand vergeet!

 

In ieder geval meiden die aan het wachten zijn: HEEL VEEL SUCCES!

 

 

 

p.s: Ik heb niks van Manty gezien!!??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Object,

 

ZWANGER!!!! Gefeliciteerd! Wat een supernieuws clap2.gif

 

Nog even spannend hoe je HCG is maar dit is in ieder geval heel erg leuk.

 

 

 

@ Sheenara, Jammer dat het nu dan toch definitief niet goed is. Je had er al geen goed gevoel over maar je weet het nooit.

 

 

 

@ Violeta,

 

De 15e alweer FM wat snel zeg. Gelukkig maar al dat wachten heb je ook niets aan.

 

 

 

 

 

@ Yola,

 

Ik hoop dat je dromen, voorspellende dromen zijn geweest en je hartstikke zwanger bent!

 

 

 

@ Denise,

 

Kan me voorstelen dat het toch een beetje een domper was. Maar ik hoop dat deze in ieder geval blijft plakken en het een gouden ei is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Barbara voor de uitleg. Ik ga vanavond ff proberen mezelf bij het rijtje/bankje te voegen. Alles is zo anders nu op het nieuwe Forum en aangezien ik niet zolang lid ben heb ik ook nog niet alles uit kunnen vogelen lezen. Mijn foto is ook ineens verdwenen bij m'n profiel ???

 

 

 

Groetjes,

 

 

 

Jeanine

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ OBJECT: Wauw meid, 2 streepjes is niet zomaar hoor ! Ik denk dat je gewoon hartstikke zwanger bent ! Nou, geniet er maar heerlijk van. En ik kan me voorstellen dat je een fles champagne opentrekt hoor. Ik had 'm ook al in huis, maar helaas was mijn test laatst negatief. Anyway.... LEKKER GENIETEN !

 

 

 

@ ISA: Och nee toch. Negatief getest las ik ? Wat voelt dat vreselijk hè ! Alles om je heen gaat door, maar voor jou lijkt de wereld stil te staan. Bah....

 

 

 

@ DENISE: WIe weet zit dat mooie toppertje bij die paar eitjes en blijft die ene net plakken. Geef de moed niet op hoor. Je hebt de emmie binnenkort lekker warm bij je.

 

 

 

En voor de meiden die vandaag een test hebben gedaan: Ik hoop dat jullie aan het feestvieren zijn !

 

 

 

Liefs Gerlinde

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ NAOMI en ANNEMARIE:

 

Wat ongelooflijk balen en verdrietig dat het niet gelukt is. Er zijn geen woorden voor. Wat je zo graag wilde, er alles voor over hebt om het voor elkaar te krijgen....en dan met een negatief resultaat afsluiten. Bah meiden.

 

 

 

Liefs Gerlinde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden