Ga naar inhoud

Wachtbankje september


hope hope

Aanbevolen Berichten

object van harte meid, heerlijk gevoel en dan al zo een goede testen op wdag 11.

 

wauw!!!

 

 

 

ook weer rode helaas, verdikkeme.

 

 

 

tess: nee, heb niet getest, moet me wel inhouden maar kijk eerst of ik ma en di doorkom zonder ongi.

 

duimen, duimen. Succes voor zondag, zet hem op

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ik wil mij even toevoegen aan het rijtje, bij deze.

 

 

 

 

 

Wachtbankje september 2010

 

 

 

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

 

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

 

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

 

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

 

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

 

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

 

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

 

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

 

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

 

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

 

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

 

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

 

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

 

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

 

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

 

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op ?????

 

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooooo, Object, gefeliciteerd!!

 

Eindelijk weer een groene!! Geniet ervan meid!

 

 

 

Voor degene die nog in spanning zitten; heel veel succes!!

 

 

 

Babeth, hoe is het met jou gegaan vandaag???

 

 

 

Isa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje september 2010

 

 

 

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

 

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

 

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

 

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

 

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

 

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

 

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

 

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

 

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

 

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

 

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

 

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

 

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

 

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

 

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

 

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op ?????

 

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september

Link naar reactie
Delen op andere sites

:)Vanmorgen mijn eerste punctie gehad!!

 

 

 

Gelukkig viel het allemaal heel erg mee en heb ik niet heel veel gevoeld. Vanmiddag wel nog lekker een middagdutje gedaan. Maar nu gaat alles weer prima en heb ik na een dagje niks doen wel weer zin om te gaan werken. Er waren 11 mooie follikels te zien en ik moet zeggen dat het ook wel vrij snel ging.

 

Morgen horen we of er een of meerdere embryootjes ontstaan zijn. De eerste 5 eicellen worden ICSI en de rest IVF. Als het goed is dan zal maandag de TP in Genk zijn.

 

Nu weer een spannend dagje wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

 

 

 

Heb geprobeerd een beetje terug te lezen na m'n vakantie,

 

maar er staat wel erg veel om op te reageren....!! (sorry)

 

 

 

Ik wil natuurlijk Aafke, Boogie, miepie, en Object van harte feliciteren

 

met hun zwangerschap!! Dat er nog maar vele groene regels mogen volgen....

 

 

 

De meiden met een negatieve test wil ik een hart onder de riem steken!!

 

 

 

De meiden die nog moeten testen: heel veel succes gewenst!

 

 

 

Ik heb m'n vakantie niet laten verpesten door de negatieve test.

 

(zou zonde zijn, nietwaar?!) Deze maand rust en bij de volgende ongi bellen

 

voor onze cryo. (we hebben er helaas maar 1, dus hopelijk ontdooit deze goed

 

en zal deze ene uit mogen groeien tot ons wondertje!)

 

 

 

Liefs Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames

 

 

 

@ Als eerste wil ik Object en Heidss feliciteren met hun zwangerschappen.

 

 

 

Daarnaast wil ik iedereen bedanken die met me hebben mee geleefd.Ik had tot van ochtend nog hoop maar tegen negen uur zag ik wel in dat ik de strijd zou verliezen. Ik moest van ocheten bloed prikken en het is helaas negatief dus moet ik mezelf ook rood kleuren. [

 

Volgende keer beter Ik moet wel zeggen dat ik vandaag onder ogen moest zien dat niets van zelf sprekend is.

 

 

 

@ Voor de dames bij wie het ook niet is gelukt wil ik zeggen niet opgeven want dat zal ik ook niet doen.

 

 

 

@ Voor de dames die nog moeten testen succes.

 

 

 

Liefs Manty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Heidss ik heb je niet bewust van het bankje gehaald !!!!! Met kopieeren en plakken zal er wel wat mis gegaan zijn zowieso met de kleuren !!!! Die heb ik handmatig zitten veranderen. Kun jij de kleuren ook even veranderen dan is het duidelijker dan alleen grijs. Ik zal je er weer tussen zetten in kleur ! Ik heb net gekeken maar ik zag je ook niet staan bij het rijtje dat ik gekopieerd heb van een van de vorige of ik kijk verkeerd. Nogmaals sorry !

 

 

 

Groetjes,

 

 

 

Jeanine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil mij even toevoegen aan het rijtje, bij deze.

 

 

 

 

 

Wachtbankje september 2010

 

 

 

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

 

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

 

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

 

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

 

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

 

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

 

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

 

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

 

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

 

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

 

Heidss: 31 augustus TP 2 cryo's testen: 13 sept

 

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

 

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

 

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

 

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

 

Annemarie84: 8 september tp van 1 cryo, testen op 22 september.

 

Denise1979: 13 september tp 1 emmy, testen op ?????

 

Jeanine1970 : 9 september TP 1 topemmy testen 23 september

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames

 

 

 

ff een beetje wennen maar ik kom er wel

 

heb even een beetje bij gelezen na een paar dagen ofline

 

te zijn geweest wel weer een hoop rood k*t hoor veel sterkte voor

 

jullie allemaal

 

 

 

en de dames in het groen van harte gefeliciteerd

 

 

 

liefs willy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Naomi: Wat jammer meid dat het weer een teleurstelling was. Even lekker een maandje rust en dan er weer tegenaan. Ik hoop dat je met je cryo meer geluk zult hebben.

 

 

 

@Isa en Sheenara: Wat een teleurstelling ook voor jullie. Het is ook zo oneerlijk allemaal. Heel veel sterkte.

 

 

 

@Manty: Ook voor jou een grote teleurstelling. Je hebt hoop omdat je nog niet ongi geweest bent, maar ook tegelijkertijd angst om te hopen. Dan met de bloedtest krijg je te horen dat het negatief is.

 

Echt zwaar balen, bij mij is het ook zo gegaan de laatste keer. Heel veel sterkte.

 

 

 

@Joske: Helemaal rechts onderaan staat "Bekijk nieuwe inhoud"............ daar krijg je het overzicht van de topics.

 

 

 

@Wannabemom: Fijn dat de puntie meegevallen is voor je. Hoop goed nieuws morgen en op naar de TP maandag.

 

 

 

@Denise: Kan me voorstellen dat het een teleurstelling is, maar er wordt er iig eentje teruggeplaatst maandag.

 

Ik hoop dat deze lekker bij je blijft zitten de komende maanden. Heel veel succes.

 

 

 

 

 

@Jeanine en Annemarie: Heel veel succes met de wachtweken en op naar een positieve test.

 

 

 

@Object: silly-woohoo.gif Van harte meid met dit geweldige nieuws. Had je zelf al een voorgevoel of kwam het als een complete verrassing? Geniet ervan.

 

Nu op naar de 1ste echo, is het er passifier.gif of zijn het er speen.gif .

 

 

 

Groetjes

 

Daniella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

 

 

Object, wow zeg wat een goed nieuws GEFELICITEERD!

 

 

 

Naomi en Isa, wat jammer dat het voor jullie niet zo heeft mogen zijn.

 

Maar ... ... de volgende keer beter!

 

 

 

En voor alle testers ... ... ik denk aan jullie en zal voor jullie duimen.

 

 

 

Liefs,

 

MBM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

 

 

 

oo moet even kijken of ik het nu wel goed doe ..ipv te posten heb ik net iets anders gedaan..denk ik..oeps ja dus ohmy.gif nou dit is wel ff wennen zeg.. weet ook niet waar mn berichtje gebleven is.. mss kan iemand me helpen? sta er niet meer bij..als ik het probeer kan ik de kleurtjes ook niet vinden.. He 5 sept m'n cryo tp gehad en mag 19e testen..

 

 

 

Jemig..wat een 'rood'.. Wens jullie heeeeeeel veel sterkte en kracht toe

 

 

 

Obeject Gefeliciteerd!!

 

 

 

Babeth? hoe is het?

 

 

 

Zit nu op wd 6 en hier kan ik niets zinnigs zeggen..behalve de vegen rood op dinsdag en donderdag.. dan weer niets. Dan weer ongi gevoel.. Gister een minisliertje (bruinslijm-achtig) en weer niets.. pff word er niet zekerder op zeg maar..aaaaaahhg, zucht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

 

 

 

jeetje wat een ontwikkelingen hier weer!!!! moest even proberen bij te lezen en natuurlijk heeeel erg wennen aandeze opmaak!

 

 

 

Object, ik wil je van harte feliciteren, wat een geweldig nieuws, en een heel mooie hcg waarde, top!!!! op naar de eerste echo!

 

 

 

hier alles goed, heb een mooie emmy teruggeplaatst gekregen. De dag was erg rommelig gisteren, ben vroeg gaan werken en op het werk moest ik het telefoontje afwachten....slopend, tussen 10 en 11 zouden ze bellen, werd uiteindelijk 11.20uur!!! maar goed, naar huis, even opgefrist, hond naar schoonouders gebracht en op naar Brussel. We waren er om 14.15 uur zoals afgesproken, daar moet je dan in bed gaan liggen en uiteindelijk werden we om 15.30 uur met bed en al opgehaald voor de tp. Vervolgens kom je in een ruimte waar meedere bedden staan, daar kan de man dan ok-kleding aantrekken en om 16.00 uur met bed en al weer naar de ruimte waar de tp uitgevoerd wordt.De embryologe had goed nieuws want we hebben nog een cryo over, deze was op dag 3 ingevroren en was toen 10 cellig. Deze die we nu teruggeplaatst hebben gekregen is ook 3 dagen oud en was al compact??? ik moest het vergelijken met een deegbolletje (wat een belediging he haha)

 

Uiteindelijk om 16.30 uur terug op de kamer, nog een uurtje in bed blijven en om 17.30 richting huis. Maar ik sta stijf van de rugpijn, het schoot in mijn onderrug toen ik me ging omkleden voor de tp, echt verschrikkelijk.

 

Toen we gisteravond thuis waren heb ik gegeten ben op de bank gaan liggen met een hittepit en heb echt een uur of 3 geslapen, was wel gezellig voor mijn man! vervolgens maar naar bed en nu rustig aan...

 

 

 

Een erg fijn idee dat we nog een cryootje hebben en oz in je eigen cyclus is zo relaxt! ik gebruik wel de utrogestan, 3x daags 200mg

 

 

 

dames, ik hoop echt van harte dat het bankje hier nog groener gaat worden hoor, veel succes allemaal!!!

 

 

 

liefs

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Babeth,

 

lijkt mij idd een superspannende dag die je gisteren had, maar wel met een superresultaat, een compact teruggeplaatst. Ik ben zo blij voor jullie. Nu vooral veel , veel rusten en dat emmietje daar goed verwennen in je buik. Ik hoop dat de rugpijn snel verdwijnt.

 

Sterkte tijdens de vervelende wachtweken

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

@Object: silly-woohoo.gif Van harte meid met dit geweldige nieuws. Had je zelf al een voorgevoel of kwam het als een complete verrassing? Geniet ervan.

 

Nu op naar de 1ste echo, is het er passifier.gif of zijn het er speen.gif .

 

 

 

Groetjes

 

Daniella

 

 

 

 

daniella,

 

Ik had idd een goed voorgevoel, die oververmoeidheid waarmee ik 5 dagen te kampen had, dat had ik nog nooit meegemaakt. De koorts erbij maakte mij enigzins ongerust maar ik was daarnaast ook echt mottig (niet braken of zo, maar raar gevoel). En toen ik die ene bloeding had gehad (bruinverlies) en die bij een éénmalige bloeding gebleven was, was ik bijna zeker dat dit het befaamde innestelingsbloed moest zjn. Bepaalde symtomen die je in de wachtweken hebt, zijn dus echt van de Utro, zoals grotere borsten, die steekje in de lies, want deze waren bij mij de laatste dagen quasi verdwenen. Nu heb ik ook wel raar gevoel in onderbuik en liesstreek, maar das een ander gevoel, das constant een zeurend gevoel, niet echt steekjes.

 

Volhouden meid, jouw beurt en die van de andere dames komt ook wel.

 

 

 

PS ik kijk idd uit naar eerste echo, 22/09, één of twee beebjes aan boord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de dames die negatief getest hebben:

 

Dames ik voel enorm met jullie mee, ik vind het een dubbel gevoel, ik ben natuurlijk heel blij, maar tegelijkertijd vind ik het hard om te lezen dat andere dames dit keer minder geluk hebben. Verdriet en geluk liggen zo dicht bij elkaar... Nu hebben jullie natuurlijk groot verdriet, maar jullie moeten erin blijven geloven. Dit keer had ik er van bij het begin een goed gevoel bij. Ik ben veranderd van prof en direct had ik een goed gevoel. Je moet in dat ganse traject altijd je hart blijven volgen en geloof erin.

 

Sterkte meiden en ik hoop dat jullie dit allemaal weldra een plaatsje kunnen geven en dan met volle moed er terug tegenaan gaan.

 

dikke virtuele knuffel voor jullie allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames

 

 

 

Toch weer rode regels erbij, bah!

 

@Isa, Naomi, Manty en Sheenara: wat balen dat het deze ronde niet gelukt is! Ik wens jullie heel veel succes bij en evt. volgende poging en ik sluit me bij object aan met de oproep om het alsjeblieft niet op te geven! Dit zijn zware trajecten die mentaal veel van je vragen maar hoop is datgene wat je op de been houdt. Bij mij was het na veel pech uiteindelijk de 3e keer raak, al houd ik ook nog steeds mijn hart vast of het allemaal wel goed zal blijven gaan. Woensdag a.s. mijn 1e echo en dan weten we of zich een of twee ukkies hebben ingenesteld...

 

 

 

@Object: van harte meid! Fijn dat je weer voor wat groen hebt gezorgd op dit bankje. Dat geeft de wachtende dames hier ook weer wat moed!

 

 

 

@Babeth: wat fijn om te horen dat je een goede tp hebt gehad en je zelfs nog een cryootje over hebt!!! En 'compact', daar heb ik nog niet eerder van gehoord. Zo te horen laten ze in Brussel helemaal niets aan het toeval over, en wordt je wel heel goed in standje 'rust ' gebracht! Weet je ook al op welke datum je mag testen?

 

 

 

@wachtende dames: heeeeeeeel veel succes, ik duim voor jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden