Ga naar inhoud

hoesten na terugplaatsing

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik hoop dat iemand me een antwoord kan geven.

Voor de terugplaatsing had ik al last van mijn keel en hoestbuien.

Nu zijn er donderdag 3 cryo's teruggeplaatst.

Ik hou rekening met alles wat niet verstandig is.

Tenminste als ik vermoed dat het kwaad kan dan doe ik het niet.

Nu hoest ik wel heel veel en heftig.

Ik kan me voorstellen dat dat niet echt bevordelijk is voor de innesteling.

Weet iemand of dat kwaad kan?

Alvast bedankt.

Rachel

Geplaatst

Hoi Rachel,

Super om te lezen dat er 3 cryo's teruggeplaatst zijn!

Ik weet het niet maar ik denk niet dat hoesten invloed kan hebben op een evt. innesteling.

Heb net op google gezocht maar kan niks vinden dat negatief kan zijn.

Succes!

Geplaatst

Hi Rachel,

Ik heb echt geen flauw idee, maar ik kan me niet voorstellen dat dit heel erg is. Bij ons in het ziekenhuis legten ze een terugplaatsing uit als een hagelslagje tussen een boterham met pindakaas. Ook als je daar mee schud of beweegt valt deze er niet tussen uit.

ALs je twijfelt zou ik gewoon het ziekenhuis even bellen, daar weten ze het vast wel.

Liefs Doortje

Geplaatst

Hoi rachel,

In mijn ziekenhuis zeiden ze dat je gewoon alles mag doen wat je normaal ook doet, dus ook sporten ed.

Wat Doortje ook zegt hebben ze bij mij ook gezegd, het is een soort boterham met jam of pindakaas en daar leg je iets tussen en dat valt er echt niet uit.

Geplaatst

Gelukkig ben blij te horen dat het geen kwaad kan.

Wat kan je jezelf ook gek maken.

Bedankt voor jullie antwoorden.

Trouwens een foutje ik het er maar 2 teruggeplaatst gekregen.

Geplaatst

Hoi Rachel,

zoals je al weet kan hoesten geen kwaad. Maar wilde je veel succes wensen met de tp. ik hoop dat het gaat lukken, fijn dat jullie zoveel cryo's hebben.

Geplaatst

Na de tp van Bo heb ik twee weken achter elkaar bijna niets anders dan niezen gedaan. En ik had ontzettende last van diarree en dacht dat ik alles er uit zou persen (sorry voor de details).

En Bo is alweer 7,5 maand!

Geplaatst

Hoi Rachel,

Spannend de tp!

Ik heb bij deze tp ook ontzettend lopen hoesten. Ik was ook best wel bang dat het kwaad zou kunnen. Maar ze zijn bij mij allebei blijven zitten, dus blijkbaar kon het geen kwaad.

Succes met wachten (en met je gehoest) en ik zal voor je duimen.

Geplaatst

Kan zeker geen kwaad!

Vannochtend nog gehoord, omdat ik mijzelf ook wat zorgen maakte aangezien ik 2 dagen flink had overgegeven na tp.

Succes

Geplaatst

hoi rachel

ik was ook hele verkouden en moet je nou zien haha

het kan geen kwaad zoals je al weet heel veel succes met je wacht weken

liefs jessica

Geplaatst

Hoi Rachel

Hiermee is gelijk ook mijn vraag beantwoord, want ik krijg vrijdag TP en ik ben momenteel verkouden en hoest heel veel. Fijn om te horen dat het dus geen kwaad kan.

Ik wens je heel veel succes met je wachtweken en uiteindelijk een positief resultaat. Ik zal voor je duimen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Danielle jij ook heel veel succes.

Ik zag de cryo's al door de baarmoeder vliegen..........

Bedankt voor jullie reakties.

Ik ben al helemaal gerustgesteld en ga vrolijk verder met wachten.

Rachel

Geplaatst

Even gekscherend: misschien helpt dat hoesten wel bij de innesteling omdat je dan toch je buikspieren gebruikt...

Geplaatst
Danielle jij ook heel veel succes.

Ik zag de cryo's al door de baarmoeder vliegen..........

Bedankt voor jullie reakties.

Ik ben al helemaal gerustgesteld en ga vrolijk verder met wachten.

Rachel

Haha, die Rachel. Ik zie het al voor me.

Geplaatst

Rachel,

wat fijn dat je je cryootjes bij je draagt! voor zover ik weet kan hoesten ook geen kwaad, en het pindakaas verhaal is al vaak genoemd.

heel veel succes!!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Rationeel gezien weet ik ook dat het geen kwaad kan, maar zodra ik hoest of nies dan denk ik direct aan m'n embryootjes ;)

Heb ik trouwens ook met poepen... *bloos*

Ben echt de dood om te persen... *nogmaals bloos* hihi

Herkenbaar?

Geplaatst

haha Haai, ja dat gevoel ken ik ook wel. Dat je bijna niet naar de wc wil. Maar ja wij zijn er ook heel erg mee bezig dus we denken echt overal aan.

Dat ze bij iedereen maar lekker mogen blijven plakken!!!!!!!!

Geplaatst

heb zelf geen last gehad van hoesten, maar wel van niezen

nies alle dagen wel een paar keer

was er in het begin ook heel bang voor dat het de tp in de weg zou zitten enz.

durfde de 1e x ook niet te plassen ed

Geplaatst

Haai, zit te lachten om je berichtje.

We proberen alles zodat het maar blijft zitten en we zijn allemaal verstandige vrouwen maar ja........

Geplaatst

Hoi Haai

Ik herken het hoor. Ik had de eerste wachtweek last van obstipatie (ik denk door de bolletjes)... niet echt een prettige gedachte na een terugplaatsing. Ik zag 'm er al uitgeperst worden. Ook tegen mij is het verhaal van het hagelslagje en de pindakaas in het ziekenhuis verteld, maar toch...

Nu nog een halve week wachten tot ik weet of hij is blijven zitten...

Succes met dat vreselijke wachten!

Yonne

• 3 maanden later...
Geplaatst

Hello ladies,

Fijn om te lezen dat hoesten en niezen niet perse kwaad kan. Ik maakte me ook al zorgen!

De stimulatie gaat deze keer zo snel, dat mijn herstel periode van de verkoudheid wat korter is dan ik hoopte. Maar het is ook wel lekker om niet zo lang hormonen te hebben zeg.

Benieuwd hoe het andere proesters vergaat, veel succes allemaal!

Geplaatst

haha, grappige verhalen en erg herkenbaar!

Blij dat dit topic is aangehaald want als ik hoestte wrong ik mezelf ook telkens in allerlei bochten om zo stil mogelijk te hoesten en geen enkele spier te gebruiken want wie weet :-)

Wat de wc-verhalen betreft heb ik met de cryo tp de 'niet-pers' techniek geprobeerd (ook stomweg omdat ik geen cryo mee de in pot wilde zien verdwijnen). Laat maar komen wanneer het moet komen dacht ik dan. Bijgevolg zat ik uren op de wc te wachten tot er iets gebeurde. En ook niet zwanger, dus die kwelling kan ik ook weer achterwege laten bij de volgende keer hehe.

Aan de andere meiden héél veel wachtsucces!

Ellen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden