Ga naar inhoud

Wie Start er ook in November 2010??

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

dames erg veeeel succes met alles!! hooop dat jullie allemaal zwanger worden! ik ben nu bezig met de 2de icsi morgen voor de fm en kijken wat de metingen zijn ik ga het dan opschrijven is beter. en ik spuit nu decateptyl en gonal f. even een vraag waar kan ik walnoten olie kopen? schijnt goed te zijn voor het innestelling?

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Roossie,

Heel veel succes met de tp vandaag !

liefs, Diane

Geplaatst

Hoi meiske,

Het gaat om walnoten, niet om walnotenolie.

Heb ik volgens mij hier op het forum gelezen.

groetjes, Diane

Geplaatst

JAAAAAAAAAAAAAAA WE HEBBEN EEN TERUGPLAATSING JIPPIEEEEEEEEEEEEEEE

Er zijn 5 embryo's ontstaan, 1 wordt er teruggeplaatst en 1 wordt er ingevroren.

Om 11.30 uur is de tp.

Manlief is zijn werk aan het afronden en komt zo naar huis.

Ik ben helemaal door het dolle heen!!!! :-) :-)

Net na het telefoontje belde mijn verzekering op met vragen over hoe het met me gaat pffff...kon niet ineens gelijk mijn man bellen.

Manlief is helemaal beduusd hahahaha..........

Geplaatst

roossie super!!!

meiske die olie kan je kopen bij de ah! heb hem net ook zelf gehaald

helaas mag ik nog even blijven doorspuiten.

had maar 3 grote eitjes tussen 16 & 18 mm

en nog een paar tussen 10 en 16mm

zaterdag morgen we terugkomen voor de 3de fm

waarschijnlijk maandag de punctie

xx sky

Geplaatst
JAAAAAAAAAAAAAAA WE HEBBEN EEN TERUGPLAATSING JIPPIEEEEEEEEEEEEEEE

Er zijn 5 embryo's ontstaan, 1 wordt er teruggeplaatst en 1 wordt er ingevroren.

Om 11.30 uur is de tp.

Manlief is zijn werk aan het afronden en komt zo naar huis.

Ik ben helemaal door het dolle heen!!!! :-) :-)

Net na het telefoontje belde mijn verzekering op met vragen over hoe het met me gaat pffff...kon niet ineens gelijk mijn man bellen.

Manlief is helemaal beduusd hahahaha..........

Roosie, wat GEWELDIG !!!!! En als het goed is ben je nu een trotse bezitter!

Hoe het goed vast, en succes in de wachtweken.

Liefs Guusje

Geplaatst

En Roossie,

Hoe ging het ?

Hoeveel cellig is de emmy ? En nu goed broeden hoor !!!!!

liefs, Diane

Geplaatst

:toppie: @ roosie. Wat aardig dat je verzekering met je belde om te vragen hoe het met je gaat.

norwegian-sky@ nog even volhouden en het komt vast en zeker goed ik mijn duimen draaien voor je.

Livali@ welkom

mik @ ook welkom.

Na het weekend begint onze icsi avontuur twee. Zaterdag nog even naar de acupuntuur en maandag beginnen we weer met spuiten.

succes allemaal

Geplaatst

Hey meiden,

Vandaag was de punctie. Vanochtend om 10.00 uur moest mijn man zijn semen inleveren. Ik had verwacht dat het hem niet ging lukken in het ziekenhuis, maar op één of andere wonderbaarlijke wijze was hij binnen 10 minuten het bewuste "kamertje" uit.

Om 10.30 uur zou ik naar binnen geroepen worden, maar helaas dit liep uit. Om 10.45 uur was ik dan eindelijk binnen en werd warm welkom geheten door een jonge vrouwelijke IVF arts en een verpleegkundige.

Alvorens ze startte werd me verteld hoe alles te werk ging. Mijn eigen IVF arts had heel duidelijk opgeschreven dat ik een mega angst voor een eendenbek had en in het ziekenhuis lijdt aan extreem vaginisme. Dit had deze arts ontzettend goed doorgelezen en ik mocht me alvast uitkleden en in de stoel gaan liggen.

Erg charmant om daar te liggen met je benen wijd en een arts tussen je benen. De arts sprak met me af dat ze van tevoren zou zeggen wat ze ging doen en bij alles tot 3 zou tellen, voordat ze ook daadwerkelijk een stap nam. Met alle respect, maar petje af voor deze arts, want ze hield zich aan haar woord!

Allereerst ging ze mijn schede schoonmaken en kreeg ik 2 injecties, zowel links als rechts ter verdoving. Vervolgens mocht die verschrikkelijke eendenbek eruit en ging men mijn infuus klaarmaken.

Nu is er een aardige miscommunicatie tussen de arts en verpleegkundige geweest, want van de arts moest ik van tevoren een pil dormicum innemen zodat men morfine per infuus kon toedienen. Als ik dit per infuus kreeg (dormicum) kon men geen pijnstiller meer geven. De verpleegkundige die me afgelopen maandag belde zei dat ik toch via het infuus dormicum kreeg en de pil niet hoefde in te nemen. Uiteraard heb ik toen direct aangegeven dat dit niet conform afspraak met de arts was, maar de verpleegkundige had het tot tweemaal toe nagevraagd, nou prima. Dat geloof je dan toch?

Dus toen ik daar binnenkwam was de arts best pissig dat ik geen pil met dormicum had ingenomen en zou de verpleegkundige hierop aanspreken. Ze zei: de verpleegkundige moet niet HAAR beleid voeren, maar mijn BELEID volgen en als ik zeg dat patiënte een pil moet, dan moet ze niet zeggen dat het niet zo is. Gelukkig wist ik me met hulp van een lieve verpleegkundige te ontspannen, zodat ik morfine per infuus kreeg toegediend.

Uiteindelijk ging de inwendige echo naar binnen met daarop de naald bevestigd en op een gegeven moment zag ik heel mooi de follikels in beeld. Ze zei: ik ga weer tellen tot 3 en dan voel je even een venijnige prik en daarna nog een klein prikje. Autsj! Dat voelde ik inderdaad, my god zeg.... Maar de daarop volgende follikels waren gevoelig, maar minder pijnlijk.

Uiteindelijk waren we klaar en toen schrok ik van het bloed dat er van onderen uit kwam. Schaamde me echt rot, maar wist niet dat ik ging bloeden! Uiteindelijk heeft ze me weer van onderen schoongemaakt en heeft de verpleegkundige een lekkere warme washand gemaakt en aan me gegeven. Maandverbandje klaargelegd en daar ging ik, knetterstoned door de morfine naar de uitslaapkamer waar meerdere vrouwen lagen. Iedereen voor hetzelfde doel: een wondertje!

Niet erbij vergeten te zeggen dat ik de arts heb gevraagd mijn BMS even na te kijken en op te meten, dit vond ze geen enkel probleem en deed ze met alle liefde. Ze zei: je hebt een mooie triple line... Ik: een wat? Zij: een triple line... Ik:????? Ze zegt een prachtig BMS met 3 lagen en mevrouw hij is 7.4 mm OOOOO GEWELDIG, kon haar wel zoenen! Dit komt mede door de Pregnyl die het BMS op het laatste moment nog iets aandikt en vanavond de Utrogestan doe het afmaakt.

Bij de meeste vrouwen hoorde ik: er zijn 3 eicellen gevonden en de zaadjes waren niet zo goed. Één man moest het zelfs overnieuw doen en wij kregen te horen:

Er zijn 100 miljoen goed bewegende zaadcellen gevonden en 11 eicellen waarvan een BMS van 7.4 mm.

14 november wordt ik tussen 10.00 uur en 11.00 uur gebeld of er een bevruchting heeft opgetreden en heb ik tevens de terugplaatsing. Een dubbele dag, want het is ook de dag dat we ons kindje verloren zijn in 2006.

Nu vraag ik me alleen af of de 11 eicellen die ze gevonden hebben, ook bruikbare eicellen zijn?

Liefs van mij

PS ik reageer zo even op iedereen....

Geplaatst

@ Dees, wat super fijn dat je 24 november mag beginnen met jullie poging. Zie dat jullie al een prachtig ICSI wondertje hebben! Heel veel succes meis.

@ Mik, helaas welkom in dit topic, al is het wel een gezellig topic haha. Wat vreselijk dat je een miskraam hebt gehad zeg. Ik wil je heel veel succes wensen met jullie 2e ronde!

@ Champietal, ik zie op je banner dat er staat: Finn is 1 year old! Blijft je banner niet hangen of hoort ie zo??

@ Livali, natuurlijk ben je hier welkom meid! Heel veel succes met je eerste IVF behandeling. De bijwerkingen zijn inderdaad vreselijk, maar hoor veel dat als je gaat stimuleren met Puregon de hoofdpijn wel afneemt… Ik heb een kort schema gehad, dus had op den duur wel hoofdpijn hoor.

@ Roosie, hoe is de TP gegaan??? Om 11.30 uur ben ik nog de uitrustkamer uitgelopen richting de WC haha. En wat deed dat plassen zeer, oelalalala. Ben ook nog het lab ingelopen, miep ongeduldig dat ik ben! De wachtkamer zat vol joh!! Je hebt 5 embryo’s en ze vriezen er 1 in, en de rest dan?

@ NS, wat balen dat je nog moet doorspuiten, maar op naar een paar prachtige follikels. Als ze goed doorgroeien kan je evt. zondag al de Pregnyl zetten?

Geplaatst

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/menopur of iets anders natuurlijk):

T.K:Start Deca 27 okt, 11 november puregon

Miekske: Start Suprefact 22 okt, start Menopur 15 nov.

NKM: start Deca 12 nov

Mart: start Pil ca. 20 okt. t/m 17 nov., start Lucrin 14 nov., start Puregon 26 nov.

Rosaly: start Deca 14 nov, start Gonal F 2 dec

Raba: start Deca 16 nov., start Gonal F 3 dec

Esther: start Deca 18 nov, start Gonal F 3 dec

Uitgangsecho:

(in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ziekenhuizen niet)

Miekske: 15 nov.

Lottepot: 16 nov

Sonnie: 16 nov.

FM (Follikelmeting):

Norwegian-sky: 8 november (1e)

Esther/EDR: 10 november (1ste)

Danielle..: 10 Novemer (2de)

Guusje: 11 november (2e)

Hermien: 11 november (2e)

T.K..: 18 november (1e)

Miekske: 22 november (1e)

Mart: 3 december (1ste)

Rosaly: 10 december (1ste)

Esther: 12 december (1ste)

Punctie:

Diane: 4 november (6 eitjes)

Roossie: 8 november

Elke: 9 november

Cryo cyclus:

TP (Terugplaatsing):

Diane: 8 november (2 emmy's)

Roossie: 11 november

Elke: 12 november

Babii: 14 november

Testen:

Chantal: 15 november bloedtest in ZH

Diane: 22 november

Roossie: 25 november

Elke: 26 november

Babii: 1 december

Geplaatst

Babii....Wat fijn meid dat je het achter de rug hebt. En viel het je uiteindelijk mee of tegen? Je zag er zo enorm tegenop. Welke arts had jij? Eentje met lang donker haar? En nu een paar spannende dagen voor de boeg. Brrr....ik ga je volgen volgende week.

Lekker op de bank kruipen met een boek of filmpje en je lekker laten verwennen vandaag hoor!

Raba...Heel veel succes met deze behandeling!

Mik...welkom hier! En succes!

Geplaatst

Babij,

Meid, wat een geweldig bericht zeg!

11 eicellen en zelfs je bms nog de lucht in gegaan!

Ik ben ontzettend blij voor je en ik hoop dan ook van harte

dat er mooie bevruchtingen mogen onstaan!

Laat je lekker verwennen, je hebt het weer achter de rug!

Op naar de tp!!

Mik,

Jij ook van harte welkom hier en veel succes!

Raba,

Veel succes met spuiten volgende week!

Roossie,

Geweldig, helemaal top!

En nu maar lekker warm houden en op naar de wachtbank....

Op naar groen!!

Sky,

Nou wij gaan mooi gelijk op, hahah!

Ik moet ook zaterdag terugkomen voor een 3e fm, ik had eigenlijk ook

al de punctie verwacht, maar dat zal dan ook waarschijnlijk maandag worden!

We moeten nog maar even doorspuiten, hahaha!

Edr,

Jij dus ook waarschijnlijk maandag de punctie? of is dit al zeker?

Livali,

Welkom hier en jij ook veel succes!

Meiske,

Veel succes morgen met je fm!!

Ik ben dus ook vandaag voor de 2e fm geweest en had dus ook verwacht dat

ik zaterdag de punctie zou hebben...

Maar niet dus....

Mijn bms was volgens mij zo rond de 11 en voor de rest weet ik het eigenlijk

niet precies.

Wel waren er genoeg eicellen te zien, dus ik denk dat er wel weer een stuk of

20 zullen zitten.

Rond dit aantal zit ik elke behandeling eigenlijk, vandaar.

En de grootste was volgens mij zo rond de 15mm, maar zeker weten doe ik het niet.

Dus nog even de spuit erin..hahahahah

Groetjes Hermien

Geplaatst

Voortraject (start pil, lucrin/decapeptyl, puregon/gonal F/menopur of iets anders natuurlijk):

T.K:Start Deca 27 okt, 11 november puregon

Miekske: Start Suprefact 22 okt, start Menopur 15 nov.

NKM: start Deca 12 nov

Mart: start Pil ca. 20 okt. t/m 17 nov., start Lucrin 14 nov., start Puregon 26 nov.

Rosaly: start Deca 14 nov, start Gonal F 2 dec

Raba: start Deca 16 nov., start Gonal F 3 dec

Esther: start Deca 18 nov, start Gonal F 3 dec

Uitgangsecho:

(in een aantal ziekenhuizen doen ze dit wel en een aantal doen ziekenhuizen niet)

Miekske: 15 nov.

Lottepot: 16 nov

Sonnie: 16 nov.

FM (Follikelmeting):

Norwegian-sky: 8 november (1e)

Esther/EDR: 10 november (1ste)

Danielle..: 10 Novemer (2de)

Guusje: 11 november (2e)

Hermien: 13 november (3e)

T.K..: 18 november (1e)

Miekske: 22 november (1e)

Mart: 3 december (1ste)

Rosaly: 10 december (1ste)

Esther: 12 december (1ste)

Punctie:

Diane: 4 november (6 eitjes)

Roossie: 8 november

Elke: 9 november

Cryo cyclus:

TP (Terugplaatsing):

Diane: 8 november (2 emmy's)

Roossie: 11 november

Elke: 12 november

Babii: 14 november

Testen:

Chantal: 15 november bloedtest in ZH

Diane: 22 november

Roossie: 25 november

Elke: 26 november

Babii: 1 december

Geplaatst

@ EDR, ik had er inderdaad 1 met lang donker haar... Normaal heb ik dokter Koot, maar dit was een andere "jonge" IVF arts met donkerbruin lang haar! Echt een super lieve arts, die krijgt zeker een geboortekaartje, mocht ik ooit zwanger raken.

Geplaatst
roossie super!!!

meiske die olie kan je kopen bij de ah! heb hem net ook zelf gehaald

helaas mag ik nog even blijven doorspuiten.

had maar 3 grote eitjes tussen 16 & 18 mm

en nog een paar tussen 10 en 16mm

zaterdag morgen we terugkomen voor de 3de fm

waarschijnlijk maandag de punctie

xx sky

ok en het is toch goed na de tp toch? wat voor eten kan je dan maken met walnotenolie?

Geplaatst

dank je wel voor de reacties! ik heb zat de puntie ben zooooo bang voor die spuittttt pfffff en dat pijn maar gelukkig krijg ik morfine maar wel sterker dan de vorige x . hoop dat het dit x niet zo n pijn doet! en mij bms is nu 7,5 de vorige x was het 6,5 dus goed nieuws. en vanavond me laaste x gonal f en decateptyl spuiten . meid succes verder!

Geplaatst

Hermien...balen dat je toch zaterdag niet de punctie hebt?

Ik weet zaterdag pas of ik maandag of dinsdag de punctie heb. Nog even afwachten dus.

Babii...ik had haar gisteren met de fm. Ik kende haar niet van vorig jaar. Er is trouwens zowiezo best veel veranderd daar, een echoruimte erbij...wachtkamer kleiner. Ik ben benieuwd wie ik zaterdag heb met de fm.

Hoe voel je je?

Roossie...hoe is de tp gegaan?

Geplaatst

Babii, altijd weer fijn al het weer achter de rug is. En een mooi aantal hoor! Hopen op veel bevruchtingen.

Ik heb vanmorgen mijn 2e echo weer gehad. Jeetje, altijd weer een toestand. Mijn baarmoeder en eierstokken zijn iedere keer lastig te vinden. Ook vanmorgen moest ze duwen en porren. Heerlijk op de vroege ochtend :-s. Mijn baarmoeder staat iedere keer recht op! Maar goed, BSM was al mooi dik, en follikel waarschijnlijk al gesprongen, maar dat kon ze niet goed zien. Ze hebben ook mijn urine onderzocht (spaar ik 3x per dag op), en nu op het telefoontje wachten wanneer de TP zal zijn.

Wordt vervolgt.

Geplaatst

@ EDR, ze werkt er al 7 jaar vertelde ze haha. Hopen dat je zaterdag een lieve arts hebt :-). Doet de TP overigens pijn? Voel me niet zo heel lekker, lig ook op bed met mijn laptop. Heb heftige napijn in mijn rechter eileider.

@ Guusje, wat spannend zeg de TP! Meten ze of je een eisprong hebt gehad met een bloedtest of heb je ovulatietesten gedaan? Fijn dat je BMS zo goed is, hoe dik was die???

Weet iemand trouwen als ze 11 follikels vinden, of deze ook alle 11 te bevruchten zijn?

Geplaatst

Babii...Sommige eicellen zijn niet rijp, sommige wel. Dat kunnen ze pas zien als ze vandaag bezig gaan met bevruchten.

Wat gek, ik ken haar echt niet en heb toch al veel mensen gezien in utrecht :)

Als je je niet fijn voelt mag je gerust paracetamols nemen hé!

Geplaatst

Babii, nog even een aanvulling op het antwoord van Esther.

Niet in elke follikel wordt een eitje gevonden. Dit is dus ook nog afwachten.

Heel veel succes en rustig aan.

En de tp doet eigenlijk helemaal geen pijn, dus daar hoef je niet over in te zitten.

Geplaatst

Het zkh belde net. Ik moet nu en vanavond nog urine opvangen, en vanavond Pregnyl spuiten (10.000) Morgen krijg ik een telefoontje wanneer de TP is. Dat zal dinsdag of woensdag zijn. Spannend weer allemaal.

Babii, Ze doen in het LUMC altijd bloedonderzoek, en ik moet altijd (voor een cryo TP) vanaf CD 11 sóchtends s'middags en sávonds een beetje urine op vangen in een potje. Hiermee bekijken ze of mijn eisprong er aan zit te komen. Op CD 14 is de 1e echo. Vandaag had ik mijn 2e echo, want bij de 1e was nog geen eisprong in zicht. Dus ik heb vanaf maandag ook 3x per dag urine moeten opvangen. Gister en eergister moet het op werk, dan ga ik met mijn broodtrommeltje naar de wc, potje er uit, plassen, potje weer in mijn broodtrommeltje, en snel achter in de koelkast vrstoppen, en hopen dat niemand aan mijn broodtrommeltje komt, hahaha

Er was vandaag nog geen piek, vandaar dat ik nu nog 2x moet opvangen. Als morgen blijkt dat ik vandaag alsnog mijn eisprong heb gehad dan is dinsdag de TP en zo niet, dan is woensdag de TP (door de Pregnyl) Dus ik hoef zelf geen ovulatietesten te doen.

Mijn BSM was 8 mm dacht ik.

Wat betreft je vraag over de follikels. Bij mij waren in mei 18 follikkels aangeprikt, ik had 15 eicellen, waarvan er 8 bevrucht waren. Dus het aantal follikels zegt nog niets over het aantal eicellen, en over het aantal dat bevrucht zal worden.

Ik ga even mijn vriendin bellen om te vragen of ze vanavond even de Pregnyl wil prikken. Altijd wel fijn als zei het doet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden