Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sandra wat fijn zeg. Gefeliciteerd...alles voor het goede doel. En nu op naar de tp en twee wachtweken vol zen...

sterkte!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

whoehoe...Sandra...wow...daar moet een toppertje tussen zitten!!! klasse...

van al die positieve energie krijg ik ook weer zin om te beginnen...ik wil ook...hihihi...maar moet nog een drietal maandjes wachten..of het zou toch al spontaan moeten gebeuren (al zie ik dat wat somberder in)...

en wat fijn dat de woning bevalt!!

ben vanochtend weer eens gaan spinnen...was weer lekker om effe geen les te hoeven geven...nog maar 4 weekjes en dan ben ik bij dat fitnesscentrum weg...na 6 jaar te hebben lesgegeven daar...tijd om wat meer rust voor mezelf in te bouwen...

straks lekker met mijn liefje steengrillen thuis...gaan de griekse wijn en ouzo drinken die we van de barman hebben gekregen. Effe mijmeren weer over de vakantie...

hebben ook de informatie al gekregen over de adoptie....komt behoorlijk wat bij kijken...

nou girls...fijn weekend verder en tot snel!

xx

Nico

Geplaatst

Nico hoe was het steengrillen????? Ben wel jaloers op je ouzo hoor, vind ik ook lekker. Maar ja nog ff een maand of 9 wachten en dan mag ik het ook weer!!!!

Henne we hopen dat onze emmy's uitgroeien tot 1 of 2 mooie baby's. Mochten we hierna nog gaan voor een 2e dan wordt er maar 1 teruggeplaatst. Wij zouden max 2 kinders een mooi getal vinden. Tenzij moeder natuur ons dan in eens wel goed gezind is hihi.. We bekijken eerst hoe deze tp afloopt en beslissen dan pas hoe of wat verder......

Zo spannend of het deze keer nu wel gaat lukken, kan me voorstellen dat na bijna 5 jaar verdriet het ongeloof de boventoon zou voeren.........

Mijn kindjes komen straks thuis!!!!!!!!

Geplaatst

Wow ! Witje , wat een fantastische score !!!! Dit moet goed komen hoor , ik ga heel hard voor je duimen ! Ik gun het je zo.

Ik ben niet zoveel meer online ben inmiddels misselijk, moet overgeven en veel luchten staan mij zo tegen ! Ik moet mijzelf dwingen wat te eten maar alles staat mij tegen. Ben ook al afgevallen maar dat kon in mijn geval geen kwaad hi hi !

Liefs, :luck:

Jeanine

Geplaatst

sandra, veel succes dadelijk met de tp...hoop dat je ook nog wat cryo's over hebt!!

het steengrillen was gezellig...lekkere wijn, lekkere ouzo...en gisteren ook nog gezellig avondje gehad bij de broer van mijn vriend...zijn vrouw was jarig...en dat hebben we nog even gevierd...

verder niet veel te melden...

liefs,

Nico

Geplaatst

Goh ik heb heel wat te melden hoor!!!

Ik heb 2 frummels terug geplaatst gekregen. Bijde 8- cellig en van topkwaliteit.

We hebben zelfs nog 6!!!!! cryo's van topkwaliteit over!!!!!

Jullie begrijpen dat mijn dag niet meer stuk kan..........

Geplaatst

Wat een goed nieuws zeg en ook nog 6 cryo's. Dat positief denken werkt wel bij ons. Tot nu toe zijn er al 3 zw van de pauze af meisjes, helaas ook bij een misgegaan maar het werkt wel.

Fantastisch!

Geplaatst

wow...wat een goed nieuws....ik ben echt onder de indruk...

ik krijg het helemaal niet meer geregeld, mijn hoofd loopt over met gedachten, positief en negatief...weet echt niet waar ik het moet zoeken...

hoop dat de komende 3 maanden mij de rust brengen die ik nodig heb om weer met de volgende ivf verder te gaan...maar mijn angsten komen ook steeds meer naar boven...maar ik wil de positieve vibe hier niet doorbreken...dus ik denk dat ik maar een nieuw topic ga openen of kijken of ik ergens anders kan meepraten.

succes lieverds!!!

xx

Nico

Geplaatst

Zo, weer terug van weggeweest en we worden direct weer in de harde realiteit gegooid...

Een hele goeie vriend vanuit de muziekwereld is overleden afgelopen zaterdag en m'n moeder komt met het bericht dat m'n vader last van z'n hart gekregen heeft dit weekend.

Heeft ie nog nooit eerder last van gehad, dus dat is wel even schrikken. Straks gaan we even naar ze toe en dan horen we hoe verder.

Hopelijk valt het allemaal wat mee en was het even een klein waarschuwinkje. Daar gaan we vanuit in ieder geval.

Maar desondanks was onze vakantie heerlijk. We hebben mogen genieten van 10 dagen volop zon/27 graden en even helemaal aan niks hoeven denken...

Maar hier is ook weer van alles gebeurd lees ik. Jeetje!!

@ Henne, wat fantastisch dat jullie een kloppend hartje hebben gezien. Nogmaals gefeliciteerd!!!

@ Sylvie, ZWANGER!!!! Yes! en dat na een escape IUI. We gaan door hoor met deze estafette!

@ Sandra, wat een prachtig resultaat zeg. Ik ga voor je duimen!

@ Babeth, ik heb je al even een berichtje gestuurd, maar wat verdrietig dat het toch misgegaan is. Het was weliswaar heel pril, maar toch...Sterkte meis en heel veel succes met je nieuwe cryopoging

@ Nico, goed van je dat je weer bent gaan sporten. Ik moet ook nodig, want de kilootjes vliegen er momenteel toch wel aan:-( En wat leuk, gaan jullie voor adoptie?

@ Caroline, wij moeten beide nog even geduld hebben, maar november komt snel dichterbij.

Bij mij liggen de papieren al weer in de bus en op 14 november start ik weer met lucrin.... pfff de laatste ronde. Het zal weer spannend worden.

Geplaatst

Oh Nico wat vervelend zeg. Je mag hier best eens even je gal spuwen hoor. Je breekt dan echt de positieve spirit niet. Kunnen we jou deze geven. Sterkte meid en je bent hier echt welkom hoor!!

Mart wat fijn dat je je batterij weer hebt opgeladen, op naar de volgende poging. Ik weet hoe zwaar dat is als je besluit dat het de laatste keer zal zijn. Voor mij kwam er ook een bepaalde rust over me toen het besluit genomen was en was deze "kans" echt heel relaxed. Hopelijk lukt het gewoon voor ons allebei!!!!

Liefs

Geplaatst

Mart welkom terug.

Wel meteen heftig wat er dan allemaal gebeurt. Gecondoleerd met je vriend, verschrikkelijk. Hopelijk gaat het verder goed met je vader.

Hopelijk heb je wel wat energie opgedaan. Ik geef het stokje door aan Sandra en daarna komt het jou kant op.

Nico ben het eens met Sandra, zij heeft het topic ook geopend, dat je bij ons ook even niet vrolijk hoeft te zijn. Dat hoort er allemaal bij en dat we genoeg positieve energie hebben voor diegene die het nu minder hebben.

Voel je niet bezwaard. Officieel ben ik ook over naar uitgerekend juni maar vind het hier te gezellig.

Geplaatst

He Mart welkom terug! Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad maar wel meteen vervelend nieuws helaas, sterkte daarmee.

En Nico, ik heb het idee dat dit nu het eigenlijke pauze meisjes topic is geworden want daar gebeurt nu niet veel en hier des te meer! Dus lekker hier blijven hoor (als je wilt natuurlijk).

Caroline

Geplaatst

Sandra SUPER! Wel bizar, wij hebben namelijk ook nog 6 cryo's. Dus als je voor de rest dan ook even ons traject volgt ;-) .....

Pauze meisjes, pauze af.... er is een aantal meiden dat hier al langer op her forum zit en veel met elkaar meegemaakt heeft. Ik denk dat dit erg naar elkaar toetrekt, meer dan de fase waar je nu in zit. De vragen en onzekerheden van de behandelingen die je voorheen graag wilde delen met anderen heb je allemaal al eens voorbij zien komen. Het wachtbankje, het voortraject... niks nieuws meer onder de zon. Dus waarschijnlijk dat het daarom gewoon een kletsgroepje van 'oude rotten' aan het worden is, die straks hopelijk allemaal weer wél iets nieuws gaan beleven, namelijk zwanger zijn ipv worden.

De estafette loopt in ieder geval goed, dus sluit je aan, sluit je aan ;-)

Geplaatst

Sandra...hier ook nog even...van harte gefeliciteerd, wat goed zeg, 2 emmy's en 6 cryo's. en nu op je gemak gaan broeden...succes deze weken!

Geplaatst

Inderdaad Henne, dat bedoelde ik ook, daarom volg ik nu met veel belangstelling dit topic! En ik zei al tegen Sandra dat ze je na-aapt, nu nog het laatste stuk!!

Geplaatst

Ik vind het ook wel prettig dat we elkaar hier kunnen volgen als oude rotten in het vak.

Het wordt tijd dat we met een "gouden handdruk" worden ontslagen:-)

Geplaatst

hihi ja dat lijkt me leuk. Een gouden handdruk in de vorm van 2 oortjes een neus en een mond hihi.

Was nog vergeten je te condoleren met je vriend en ik hoop dat je vader idd alleen een waarschuwing gehad heeft en dat het verder weer goed met hem gaat en blijft gaan. Dat zal wel schrikken geweest zijn.

Sterkte in deze moeilijke tijd

Liefs

Geplaatst
hihi ja dat lijkt me leuk. Een gouden handdruk in de vorm van 2 oortjes een neus en een mond hihi.

Was nog vergeten je te condoleren met je vriend en ik hoop dat je vader idd alleen een waarschuwing gehad heeft en dat het verder weer goed met hem gaat en blijft gaan. Dat zal wel schrikken geweest zijn.

Sterkte in deze moeilijke tijd

Liefs

Dank je wel Sandra. Het is inderdaad wel even schrikken. Vanmiddag zijn we direct even bij m'n ouders geweest, maar waar m'n vader altijd het hoogste woord heeft, is ie nu even een klein man. Hij is aan de medicijnen gezet en morgen moet ie op allerlei punten bloed laten prikken. We wachten maar af wat er uit komt.

En v.w.b. onze vriend. Hij was al twee jaar ziek, maar het einde komt toch altijd onverwacht. Daarbij heeft hij plotseling vorig jaar z'n vrouw verloren (aan dezelfde ziekte) en is hij nu op dezelfde dag als z'n eigen moeder overleden (zij 's middags en hij 's avonds). Het is zo oneerlijk verdeeld in het leven. Z'n beide dochters die allebei net een kindje hebben gekregen blijven nu over en hebben geen ouders meer. Ik vind het echt vreselijk.

A.s. vrijdag is er een herdenkingsdienst in een muziekgebouw. Hij was proffesioneel drummer en gaf ook les op een school. Ik verwacht dan ook dat het ontzettend druk gaat worden. Maar waarschijnlijk wel heel mooi.

Zo zie je maar hoe kwetsbaar we met z'n allen zijn.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden