Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo meiden

wow zeg, wat is er veel geschreven!!! dat is wel vaker maar nu echt heul veul!

wat een ontzettend leuk idee om in aprl af te spreken, ik zat em meteen te bedenken....wat zou het mooi zijn als er dan daar dan allemaal met een zwangere buik zitten......jeetje.

Maar wel of niet zwanger, ik vind het super, Henne bedankt voor het handige lijstje! Wat tof van je werkgever dat hij je nog wil laten aansterken, ik kan me voorstellen dat ze je ook graag weer aan het werk zien maar spelen denk ik liever op safe. Maar goed, ik denk dat jij zelf heel goed voelt of je het wel of niet aankan. sterkte!

Sylvie wil je even laten weten dat het echt ontzettend klote is van die inbraak zeg, moest natuurlijk ook lachen om je angst voor die foto´s aan de boom maar verdorie!!

Esther, jij hebt dadelijk de tp, helemaal geweldig natuurlijk maar wat een ellende bij je zusje het klinkt niet goed maar ik hoop van harte dat haar een groot leed bespaard mag blijven, veel sterkte!

Nico wat goed dat je het volhoudt, super hoor! wat de cd betreft, haha ik luister hem in bed, dat wil zeggen daar zet ik ´m op maar ik val steeds in slaap.......dus ja, dat relaxen werkt wel.

Ik moest ook erg lachen om jullie kattenperikelen....wij hebben er ook 2 (zucht) de een is ergens heel makkelijk maar is nu een jaar of 15 en wordt een beetje een oude zemelaar....een vervelend oud kereltje haha. Zodra je wakker bent miauwt hij de oren van je kop, en er is dan nog niet eens iets, maar goed, zou ze ook niet kunnen missen. En dan nog onze Senna erbij (berner van 2 jaar) is een vrouwtje maar heeft het formaat van een reu... en de energie van 5 honden.

Hier gaat het redelijk momenteel, gisteren bij de psychologe geweest en ze gaf aan als ik me ooit weer zo slecht voel ik altijd kan bellen. Ik weet niet of het iets geholpen zou hebben, ik denk echt dat het vooral veroorzaakt werd door die "lichte" pil. Maar goed, dat hebben we ook weer gehad, en de cyste is ermee verdwenen.Maandagochtend de 2de fm, ik ben erg benieuwd, met wat geluk gaat het goed en is donderdag de punctie.Ik merk wel dat ik veel vermoeiden ben vergeleken met de andere behandelineng, zou dat te maken hebben omdat het de zoveelste hormonenkuur is?

liefs

Babeth

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden, wat een leuk idee om eens bij elkaar te komen. Ik ben voor!!! :toppie:

Esther, ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen met je zus, wat heftig allemaal. Sterkte meid!

Ik heb trouwens ook zo'n mailtje gekregen voor dat tv programma, maar ik doe er niet aan mee. Ik kan over het het onderwerp wel makkelijk praten, maar ik zie het niet zitten om met mijn gezicht op tv te komen. Niet iedereen hoeft van mij te weten waar we mee bezig zijn.

Liefs Guusje

Geplaatst

Hoi meiden.

Ik was jullie al kwijt. Wat een hoop is er geschreven zeg. Ik heb ook dat mailtje gehad van dat tvprogramma. Heb er geen aandacht aan geschonken.

Geplaatst

Ja Sylvie, vanavond gaat de eerste spuit er in! En dan maandag 29 nov. de eerste FM...

Manlief heeft de hele middag geslapen, kwam net naar beneden, nogal brak maar ja slapen 's middags word ik ook altijd duf van. Ik heb inderdaad het idee dat het vooral vermoeidheid is, maar ik zou blij zijn als hij weer 'normaal' doet want ik word er, gezien de afgebroken poging in maart, toch wel een beetje zenuwachtig van...

Geplaatst

Emmy on board! Arts vond hem top. Heb wel gezegd tegen hem dat hij nu maar eens moet blijven zitten. Lig nu l ekker op de bank. Ga even maffen. Vanavond kaasfondue met vrienden bij ons thuis. Zusje heeft het idee dat weeen wat afzwakken. Zal morgen uitgebreider reageren. Via foon is niks.

Geplaatst

he girls,

wat zijn jullie actief zeg....ik ben dan wel bezig met de Herbalife, maar mijn energielevel is niet echt hoog...jammer genoeg...

Esther...je hebt de tp nu al gehad...hoe ging ie???nu de twee wachtweken doorkomen...wat erg trouwens van je zus...hoop dat het goed komt en dat ze de zwangerschap tot een goed einde kan brengen! denk aan jullie...

lijkt me heel erg leuk het afspreken, maar april is sowieso een hele drukke maand voor mij...veel familieleden jarig, mijn petekind in Engeland is dan ook jarig, ben zelf jarig, mijn zus, mijn tante, en nog meer familie...dus als het april gaat worden, dan moet ik helaas afzeggen...maar laat het niet van mij afhangen!!! laat het gewoon lekker doorgaan en dan hoor ik hier op het forum wel hoe het geweest is!! Rotterdam is ook redelijk uit de buurt van mij...(helemaal in het zuiden)...

helaas gaan we vanavond niet naar Harry Potter, was al uitverkocht...dus nu gaan we morgenavond.

de kerstboom is geweldig geworden. Zal maandag een foto plaatsen....heb m van twee kanten gemaakt...leuk leuk...ben nog steeds kapot/moe...ga dadelijk denk ik een uurtje ff liggen...vriend is nu een filmpje halen...hoop dat ik het volhou vanavond...

Babeth...ja...dat heb ik ook met de cd van Zita West...ik zet hem op in bed en val uiteindelijk ook ermee in slaap...vaak haal ik nog niet eens het stuk waarin ze begint met aftellen...hahahahaha...

sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd.

Oja...heb niet zo'n mailtje gehad, maar zag wel zo'n oproep hier ergens in het forum staan...heb er verder niets mee gedaan...voel er niet veel voor...

nou girls, fijne avond en tot morgen!

liefs,

Nico

Geplaatst

Slapen is het beste medicijn dus lekker ronken.

Nu maar hopen dat hij vannacht ook nog goed kan slapen, heb je de tempratuur opgenomen?

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig uit welk deel Noord Brabant jij komt.

Kom zelf uit Helmond, ben een echte Brabander die voortaan boven de grote rivieren woont.

Succes met je eerste spuit.

Hier dadelijk macaroni maken, zit al lekker aan een wijntje en vanavond om 20.00 nog een sociale verplichting.

Kijk nu al uit dat ik gedoucht op de bank in pyjama kan gaan liggen.

Geplaatst
Emmy on board! Arts vond hem top. Heb wel gezegd tegen hem dat hij nu maar eens moet blijven zitten. Lig nu l ekker op de bank. Ga even maffen. Vanavond kaasfondue met vrienden bij ons thuis. Zusje heeft het idee dat weeen wat afzwakken. Zal morgen uitgebreider reageren. Via foon is niks.

Kom lekker bij en geniet van je kaasfondue, jakkes hou niet van kaas, wel van fondue :-)

Ik hoop dat je zusje de nacht goed doorkomt, ligt ze in het zkh?

Fijne avond.

Geplaatst

Esther wat een dubbele dag voor jullie. Hopelijk komt alles goed met je zus en blijft alles goed gaan!!!! Jij nu de wachtweken. De duimen zijn aan het draaien hoor, maak je niet druk om de celdeling, zeg echt niet zoveel.

Henne heb het formulier ingevuld, Nico jammer dat je die hele maand niet kan.

Sylvie die man van mij zou wel mee willen vliegen hoor met de jouwe!!!! Zit er echt geen max aan gewicht aan????? hihi

Caroline je mag beginnen!!!!!! Helemaal top zeg!!!!!! Dat het deze keer maar van een leien dakje mag gaan en dat je man alleen maar (alsof dat niet genoeg is) last van oververmoeidheid heeft. Lekker laten slapen, meer kan die daar niet aan doen. Vitamientjes als eten geven hihi. Succes hoor.

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben....

Wij zijn vanmiddag op kledingjacht geweest. Wat een vreselijke wintermode zeg. Heel veel koltruien en ik zoek vesten en truien zonder kol.... grrrrr.... of alles vrij dun zodat er 10 laagjes kleding nodig zijn om warm te worden. Volgens mij moet ik gewoon bij de boerenwinkel kleding gaan kopen hihi. Ben niet zo modieus geloof ik. Wel een lekker luchtje gekocht voor mezelf dus niet helemaal voor niks gewinkeld en Paul heeft 3 lekker truien gekocht, laat de winter maar komen.

Fijne avond allemaal!!!!!!!! Heb nu al zin in April...

Geplaatst

Esther spannend hoor en hopen dat hij/zij lekker blijft zitten, Caroline prikze!

Ennuh Sandra jammer dat je niet hebt kunnen slagen..ik afgelopen week mezelf weer aardig aangekleed, drie stelletjes gekocht (geen coltruien )

En toch maar die test gedaan niks nakkes nada...kijk het nog aan tot dinsdag dan zit ik op cd 39!! (normaal is voor mij 28/29 ooit één uitschieter naar 31 gehad) en dan maar even naar de HA of zo..had zoiets voorlopig geen gepruts meer aan mijn lijf maar dan toch maar laten kijken wat er aan het handje is...

Geplaatst

Spaatje toch zou het kunnen dat je helemaal ontregeld bent door de hormonen, ik heb dit ook gehad en is vervelend want je krijgt stiekum toch hoop.

Nico ik hoop dat je miischien toch een gaatje kunt vinden op een van de dagen, je bent altijd zo gezellig op het forum, ik zag ons al met zijn allen een korte zumbales krijgen van je, jammer.....

Sandra erg he die koltruien, heb het gevoel altijd alsof ik een strop om heb, vind het vreselijk. Ik heb mijn mode dagen maar vind het ook makkelijk om een spijkerbroek met shirt aan te trekken en een vest.

Geen make-up en de deur uit, lekker snel klaar.

Dat vliegtuig kan best wel wat hebben hoor, ik weeg ook bijna 100 kilo, slik, dus dat komt goed.

Daarbij als we het idd in Rotterdam doen kunnen alle mannen die meekomen mee naar Rotterdam Airport, daar zit ook een restaurant/bar en kan Jeroen rondjes gaan vliegen.

Dat is bij de vliegclub en zit je dicht bij de landingsbaan, alleen voor leden is dat en bezoekers, best leuk, is natuurlijk geen Schiphol maar toch.

Ik ga daar nu naar toe want er is vanavond een Wing uitreiking.

Hier ook heel veel zin in April.

Fijne avond

Geplaatst

@ Sylvie..ik ga ook nergens van uit hoor..maar wil ook niet bij de HA komen dat hij dan vraagt "al getest??" en dan moet ik uuh neeh zeggen, heb dit eerder ook niet gehad, maar ja kan ook komen doordat ik nu menopur had en na de TP pregnyl..andere keren Gonal en ballen, heb nergens last van ook geen pre-menstruele klachten helemaal niets....mja dan toch dat kleine ieniemieniekansje heey ;-)

Maaruh dat "ontregeld zijn" is dat bij jou vanzelf goedgekomen of moet je daar iets aan laten doen....als je het zo leest komt het wat raar over maar denk dat je wel snapt wat ik bedoel

Heb ook zin in april..gezichten bij de lettertjes leuk !

Geplaatst

hoi meiden

Esther, wat een goed bericht van je emmie, dat ie maar een lekker plekje zal vinden, en dan dat de weeën bij je zus minder worden. Ik hoop echt dat het goed zal blijven gaan. Zo´n bandje (cerclage) is mij ook aangeboden bij ene volgende zwangerschap, niet omdat het echt nodig is maar meer om mij een geruster gevoel te geven. Toen ik even zwanger was vcan de cryo heb ik er wel al aan gedacht maar had nog geen besluit genomen....bij een volgende zwangerschap weet ik het nog niet, maar goed, zo ver zijn we ook nog niet toch?

Caroline wat fijn dat je mag starten, heel erg veel succes!

Wahaha Sylvie met z¨n allen een zumba les....de mannen willen er dan niet eens bij zijn denk ik haha :shock:

Spaatje, sinds mijn zwangerschap heb ik ook een langere cyclus em ondat ik me toen zorgen amakte had ik vrij veel op internet gezocht. Het schijnt toch echt vaker voor te komen dat je lichaam ontregeld raakt van hormonen, of het nu natuurlijke of toegediende zijn...

Mijn huisarts liet weten bij een cyclus van 42 dagen te gaan kijken, ik werd op cd41 ongesteld.... Ik hoop voor je dat het snel doorzet.

Geplaatst

Hei,

Ai ai ai....wat een drukte hier. Maar eigenlijk bevalt dat mij wel. Want dat betekend ook dat de pauzemeisjes echt weer in de race zitten. Ik hoop zo dat jullie ALLEMAAL met een dikke zwangere buik aan het lunchen gaan in april. Lief dat ik ook mag komen. Maar tja, rotterdam is vanaf hier echt niet centraal. Als ik in nld ben zitten mijn dagen al helemaal prop en propvol. Ik had de laatste keer bedacht dat we het de volgende keer anders gaan doen, dat we zelf een huisje huren en dat iedereen maar naar ons moet komen. Scheelt een hoop gereis en tijd. Maja, het is zo gezellig om aan bekende keukentafels te zitten. Ik ga in feb-ma naar nld maar die reis reserveer ik voor een vriendin die na een ziektebed van 1,5 maand haar levenspartner heeft verloren.

Nico, ik heb een spiekbriefje gemaakt. Goed he? Alleen was er zo veel geschreven dat ik niet alles in 1x kon lezen en toen wist ik niet meer waar ik was gebleven.

Sylvie , wilde je nog concoleren met het verlies van je laptop en je privefoto's maar volgens mij ben je het al weer vergeten... Ik vind het juist wel een goed idee om die huwelijksreis nog een x over te doen. Het vervangt niets maar het is een mooie pleister.

Sandra, mooie poezebeesten. Wij hebben nu 1 kater. We gingen naar het asiel en zeiden, doe maar een kat die niemand wil hebben maar die wel buiten komt. Tja...dat hebben we geweten. We kregen een kat die bij een drugsverslaafde vandaan komt die was verhuisd zonder zijn kat mee te nemen. De kater is erg gefocused op eten. Maar na een jaar hebben we een grote gedragsverandering gezien. Hij zal altijd bang blijven maar hij kijkt niet meer ongelukkig uit zijn ogen. Vandaag heeft zelfs merel hem kunnen aaien (dit heeft ze al heel vaak geprobeerd).

Spaatje, hoe gaat het? Nog aan het wachten op je ongi? Of beter gezegd, liever niet. De wonderen zijn gelukkig de wereld niet uit hoor. Ook al snap ik dat je geen hoop wilt hebben, ik denk dat je dat stiekem toch altijd hebt. Ik hoop met je mee.

Esther, merel was ook 6 cellig en top. Ik vond dat toen ook raar want ik had hier anders gelezen. Ik heb het toen gevraagd maar bij ons kwam het doordat de kliniek zo snel mogelijk de emmie op de plek willen hebben waar hij hoort en daardoor was ze nog niet verder gedeeld dan 6. Heel veel sterkte voor je zusje.

Nel, november is een rotmaand voor jou zeg. Bah. Hoop dat de ingrepen goed gaan.

Raaut, succes maandag!

Elionorac weer beginnen. Spannend!

Caroline en nico zijn goed op weg met afvallen. Ik ook. Ben nu 5,3 afgevallen sinds eind oktober. Maar het zijn vooralsnog de extra zwangerschapskilo's die eraf vliegen. Ben benieuwd wanneer ik bij mijn oude gewicht ben want daar mag het liefst niet stoppen.

Rubster, pfoe, dat is lang, drie maanden lucrin. wat een rotziekte is endo toch.

Babeth, donderdag punctie, wat gaat het snel bij jou. Of..dat voelt zo voor mij. Ik hoop dat hier het brusje voor lars en nick bij zal zijn!

Raba, gaat het goed met spuiten?

Henne, mag ik je gewoon henne blijven noemen? Ik heb eerder echte namen uitgewisseld met forumleden maar kan daar niet goed aan wennen. Hoe gaat het nu met je man?

Mart, ik ben vol ongeloof dat jij nog tijd vindt om te schrijven als ik jouw werkschema zie.

Merel was trouwens in het noorse journaal. En ook op de voorpagina van de krant met de staatssecretaris. Degene die dat leuk vinden kan ik een pbtje sturen met de link.

Geplaatst

Haha leuk dat spiekbriefje maar ik ben Elinorac en Caroline tegelijk dus je hoeft me niet twee keer te noemen hoor!

Ik wil die link wel van dat Noorse journaal! Heb een vriendin in Oslo dus ik heb wel wat met Noorwegen...

Geplaatst

Hai Ursela

ik wil ook wel een link naar die filmster van jullie!

Wat lief trouwens dat je naar je vriendin gaat met je komende vakantie, triest hoor dat ze haar partner is verlopren...erg heftig!

de punctie donderdag is nog niet zeker hoor.....we houden er rekening mee maar eerst de echo maandag

liefs

Babeth

Geplaatst

En ineens is het hier heel rustig... grappig hoe dat gaat.

De eerste spuit zit er weer in! Eigenlijk was het heel normaal, alsof het niet weg geweest is. Maf eigenlijk he, dat ik gewoon gewend ben om mezelf te prikken, maar ja, dit is eigenlijk al de vijfde keer natuurlijk, die derde werd afgebroken 1 dag voor de punctie dus het spuiten heb ik toen wel gedaan allemaal.

Nou, geen chat vanavond dus, voor degenen die nog langskomen, welterusten!

Caroline

Geplaatst

Meiden, even inbreken...

Carolientje, heel veel succes met deze nieuwe poging!! Ik ga weer voor je duimen, hoop echt dat dit 'm gaat worden voor jullie, ben je toch weer een novembermeisje :-)

X Fren

Geplaatst

Hoi Fren,

Ik zat gisteren nog aan je te denken, toen we aan het proberen waren een datum te prikken. Jij hoort er ook bij he!

Ja, niet te geloven toch, het scheelt 6 dagen, in juni scheelde het 3 dagen, hoe krijg ik het voor elkaar, is puur toeval... Nu maar hopen dat dit wel een gelukkige kerst wordt, kan me die van vorig jaar helaas nog goed heugen! Wat gaat zo'n jaar snel, bijna eng... Gelukkig zijn er een paar van ons topic inmiddels moeder geworden! Nou wij nog!

Geplaatst

Sterker nog, volgens mij Zijn we de enige twee uit het november topic van vorig jaar die nog niet zwanger zijn... Maar we houden goede moed: wij mogen 11-1 al voor de tese, uiteindelijk dus maar 2,5 mnd wachten jn Nijmegen!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden