Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden wij hadden plannen om nog wat te doen vanmiddag, maar dat zouden we na het telefoontje doen. Dus sorry maar ik ga er nu alsnog vandoor. Telefoon en agenda mee.

Het is niet anders maar we worden helemaal gek hier thuis. Als we terug zijn melden we ons weer;( hopelijk met mooie waardes. Heb geprobeerd zelf te bellen maar zijn steeds in gesprek. Hebben het dus schijnbaar druk.

Lief dat julllie zo met ons meeleven....... Thanks

Geplaatst

Tis toch wat he... Gaan we straks in polonaise als de uitslag er is?

Gelijk heb je hoor Sandra, dit is toch niet leuk. Maar waarom bel je zelf niet?

Geplaatst

Inderdaad Klaartje,

en bij iedereen zal een dergelijk bericht aankomen, ook dames die een dergelijk drama, of het nu een miskraam, vroeggeboorte of een afgebroken zwangerschap is maar ik merk als ik een dergelijk bericht dan voel ik het echt heel diep van binnen, een pijn die erg diep zit zeg maar. Ook schiet er weer vanalles aan herinneringen door je hoofd, verdrietige maar ook hele bijzonder mooie, en ook met name de steun die ik kreeg (en krijg) van forumleden,dat doet zo enorm veel!

Maar wat je zegt, je bent pas veilig met een gezond kindje in je armen.

Geplaatst

He wacht ff!! ;-) Kun je niet iemand even via een sms op de hoogte stellen hihi. Ik stuur je gewoon m'n mobiele nr even per pb hoor!

Geplaatst

Lieve Babeth, ik moest meteen aan je denken toen ik het bericht van Marlijnne las. Jullie drama lijkt zich te herhalen bij Marlijnne.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je daardoor erg geschrokken bent.

Geplaatst
Komen straks onze mannen hongerig thuis, zitten wij allemaal nog aan de pc geplakt :-D Briljant!

Gelukkig kookt die van mij altijd:-)

Geplaatst

Zeg het net nog, hoe leuk een tweeling ook kan zijn, ik zou het niet meer willen.

Wij hebben het met 8 wk meegemaakt laat staan als je met 22 wk zou meemaken.

Geplaatst

haha, hier nog een nieuwsgierig aagje, maar geen nieuws dus nog.

Babeth, ik moest ook direct aan jou denken, wat ontzettend heftig en wat zal het er bij ingehakt hebben... Zo zie je maar, een postieve test is pas het begin, je kunt pas gerust ademen als het kindje er daadwerkelijk is...

Geplaatst

Het lijkt inderdaad allemaal prachtig, maar heb dan ook toch liever maar eentje hoor.

Als het zo is, dan is het natuurlijk zo, maar het zal wel angstig zijn door de eerder berichten op dit forum.

Geplaatst

Wij gaan chinees halen en ga nu echt aflsuiten want mams wordt gepikeerd dat ik alleen maar met de laptop bezig ben.

Ze voelt zich verwaarloosd.

Tot straks :-))

Geplaatst

Het gaat natuurlijk ook heel vaak wel goed. We krijgen hier op het forum wel een abnormale hoeveelheid narigheid te verduren hoor. Van de stellen wie het vlot lukt en niks mis gaat, hoor je hier een stuk minder.

Geplaatst

ik wil er graag op reageren, het kan ook met 1 kindje niet goed aflopen....Hoe triest ook....Maaaaaaaaar het gaat vaker goed dan fout hoor meiden, kijk eens naar het aantal kindjes dat 'op t forum geboren is' !! Tuurlijk zijn zulke dingen vreselijk en blijven ze lang bij je hangen, zeker als je zelf zwanger bent, maar t kan ook goed gaan, ook met 2! En hoeveel tweelingen ontstaan er daadwerkelijk na tp van 2...?

Sorry, wil het nieuws niet nietig maken want het is gewoon té erg voor woorden zulke dingen, nou ja Babeth kan er helaas over meepraten, maar laten we niet in een dip raken terwijl we op goed nieuws zitten te wachten en er hopelijk nog wat in het verschiet hebben :-)

Geplaatst
Het gaat natuurlijk ook heel vaak wel goed. We krijgen hier op het forum wel een abnormale hoeveelheid narigheid te verduren hoor. Van de stellen wie het vlot lukt en niks mis gaat, hoor je hier een stuk minder.

Klopt. IVF/ICSI e.d. brengen ook een hoger risico op miskramen/vroeggeboorten met zich mee.

Het is natuurlijk iets wat we wel weten, maar liever niet meemaken.

Geplaatst
ik wil er graag op reageren, het kan ook met 1 kindje niet goed aflopen....Hoe triest ook....Maaaaaaaaar het gaat vaker goed dan fout hoor meiden, kijk eens naar het aantal kindjes dat 'op t forum geboren is' !! Tuurlijk zijn zulke dingen vreselijk en blijven ze lang bij je hangen, zeker als je zelf zwanger bent, maar t kan ook goed gaan, ook met 2! En hoeveel tweelingen ontstaan er daadwerkelijk na tp van 2...?

Sorry, wil het nieuws niet nietig maken want het is gewoon té erg voor woorden zulke dingen, nou ja Babeth kan er helaas over meepraten, maar laten we niet in een dip raken terwijl we op goed nieuws zitten te wachten en er hopelijk nog wat in het verschiet hebben :-)

We gaan hier niet in een dip raken hoor, ben je gek...tenminste dat ben ik niet van plan...:-)

Maar het is wel nieuws dat er altijd inhakt en je enigszins onzeker maakt.

Geplaatst

Gelukkig maar Mart! Jij kunt zeker geen stress gebruiken nu :-) En natuurlijk hakt het erin, zou onmenselijk zijn als het niet zo was. Maar net wat eerder is gezegd, van de goeie dingen hoor je hier niets....Dus ook geen goede graadmeter voor de statistieken ;-)

Geplaatst

Hier nog eentje die met spanning op sandra's hcguitslag wacht...ik heb vanmiddag toen merel lag te slapen al lasagne gemaakt. Strakjes douchen met merel en die dan aanzetten, ik hoop dat er dan al nieuws is van sandra. Henne, heb je genoeg battery?

Geplaatst

Nou we zijn weer terug hoor. Nog steeds geen foon gehad grr... en telefonisch zijn ze maar tot half 5 bereikbaar en voor die tijd waren ze steeds in gesprek.............

Iedereen zit op zijn nagels te bijten in spanning, kun je nagaan hoe wij ons voelen :mad:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden