Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Was wat later vandaag maar veel succes Sandra.

Nu wil Jeroen weer niet opstarten, doe het lekker toch, van uitstel komt afstel. Hoef gelukkig geen Deca te spuiten en dat scheelt.

Denk vrijdag al de eerste spuit, dadelijk gaan bellen voor de 1ste fm.

Het circus gaat weer beginnen.

Geplaatst

Knap van je vriend dat hij bezig is met zijn laatste sigaretten. Ben book blij er vanaf te zijn.

Heb og steeds wel eens dat het lekker ruikt maar moet heel wat gebeuren zal ik er eentje opsteken, denk ook dat ik heel ziek zal worden.

Hier vandaag een rommel/wasdag, ben heel moe van de ongi, heb ik altijd maar de krampen vallen mee, stilte voor de storm?

Geplaatst

Nico, misschien had je toch wat meer vet op je buikje moeten laten zitten, in ene vetrolletje spuit het lekker makkelijk.

Sylvie, moeilijk hoor. Ik snap jeroen wel, die heeft al zo veel aan zijn hoofd. En hij is natuurlijk bang dat het weer zo veel verdriet met zich meebrengt, een mislukking of een mk. Dat spookbeeld blijft hem bij. Maar aan de andere kant kan je daar niet van uitgaan. Het geluk moet jullie ook een keer toelachen en als jullie dan eindelijk zwanger zijn doet dat misschien andere zorgen klein maken? Begrijpelijk dat je geen uitstel wilt, tik tak. Succes!

Babeth, ik lig ook al avonden om 2100 in bed. Maar ik wil geen excuses lezen dat je minder reageert, jij en je kleintje in je buik zijn veel belangrijker!

Klaartje, thuiswerken en volgende week weer volledig. Hou je jezelf in de gaten?

Esther, ben je al ietsje beter?

Ik schrok van het bericht over de moerdijk, mijn ouders wonen niet veraf en heb ladingen familie in de buurt wonen, 'gelukkig' zag ik dat de wind de andere kant op waait. Oh oh oh, wat ben ik soms een egoistische trut, maar moet bekennen dat ik dat een opluchting vond.

Geplaatst

Sylvie, je hebt Jeroen wel nodig he? ;-) krijg je m zover denk je?

Ursela, snap ik hoor. Ik ken een aantal mensen in Strijen en werd er ook best ongerust van. Maar ik ga er altijd vanuit, lekker naief ;-), dat het wel losloopt.

Nico, ik spoot in mijn bovenbenen, ik durfde nooit in mijn buik, terwijl er vetjes genoeg zaten/zitten haha. Maar je benen zijn wat steviger van vel, tenminste bij mij. Succes hoor meisje!

Ik loop nog in mijn pyjama, mijn ouders komen straks even oppassen zodat ik evne boodschappen kan doen, pfff, echt geen zin an...

Geplaatst

He Sab, ik ga gewoon spuiten dan zal die wel moeten.

Ga dadelijk bellen voor de eerste echo en stuur Jeroen een uitnodiging daarvoor, weet zeker dat hij hem accepteert.

Geplaatst

haha, goed plan! Ik heb van de week Sander zijn secretaresse gebeld om die opzwemtest in zijn agenda te laten zetten, jaa niet in die woorden natuurlijk he? ;-) Normaal kan ik t zelf, maar was zijn inlog kwijt, lang leve de secretaresses! haha

Tis rustig hier vandaag...

Geplaatst

Sylvie, hoe was de echo?

Esther, wat beter vandaag?

Sandra, hier ook nog succes!

Iedereen een kus, ik ff druk vandaag. Vakantie in ieder geval geboekt, yihoe! Een eigen chaletje op de piste. :-)

Geplaatst

Bofferd Miki!! Ik heb al een paar jaar niet geskied wegens geldgebrek en manlief vindt er niks aan... jammer hoor.

Ben wel benieuwd naar Sandra intussen, zou ze nog niet thuis zijn? Ze moest toch om 10 over 9 al?

Fijne (regen) dag!

Geplaatst

Ursula, ik vond het wat minder dat de wind de andere kant op stond. Ik woon namelijk in Dordrecht en zag om 3 uur al een zwarte wolk onze kant opkomen. Ben ook nog eens zwanger.......

Hahaha, nee hoor, grapje. Natuurlijk was jij blij dat de wind voor je familie goed stond. Zo ben ik nu weer blij dat ie is gedraaid en alles heel erg mee blijkt te vallen. Niets egoïstisch aan hoor!

Groet, Nora.

Geplaatst

Miki moet nog bellen voor de echo.

Lekker de vakantie is geboekt, heerlijk km naar uit te kijken.

Volgens mij ging Sandra eerst naar haar schoonouders.

Geplaatst

Caroline, balen zeg dat hij er niets aan vindt! En in je eentje is er natuurlijk ook niks aan haha.

Heerlijk Miki, zó vervelend zo'n vooruitzicht ;-)

Sandraaaaaaaaaaaaaaaaaa, waar zit je nou?

Ik moet zo weg, zul je zien dat ze zich dan gaat melden..:-)

Geplaatst

Hallo dames hier ben ik dan.

Het is allemaal helemaal toppie verlopen. Ons spruitje is 8,3 mm groot en het hartje klopt mooi. Ik heb het zelf natuurlijk weer niet meegekregen, was helemaal happy dat het mooi gegroeid was, maar Paul heeft het wel gezien. Ben helemaal gerustgesteld en ga alleen nog maar genieten.

Zal een foto straks plaatsen in het uitgerekend in augustus 2011 topic plaatsen zodat een ieder die het wil er even naar kan spieken. Het is niet heel erg duidelijk maar het is allemaal goed en daar gaat het om.

Bedankt voor jullie medeleven is echt hartverwarmend

Geplaatst

jaaaaaaa geweldig! van harte San, genieten nu! ik moet snel weg nu, maar ik kijk uit naar je foto! heerlijk een kindje onderweg!nogmaals gefeliciteerd!

liefs Sab

Geplaatst

Dank jullie wel!!!!!!

Echt janken van geluk, dit gevoel is niet te beschrijven. Het is ons dan nu echt uiteindelijk gelukt.... Ik weet echt wel dat er nog van alles kan gebeuren, maar we genieten van het moment en nemen het gewoon zoals het komt. We gaan van het positive uit. We hebben al te veel teleurstellingen gehad om er nu niet met volle teugen van te genieten.

Zucht... was toch meer gespannen dan ik dacht hihi

Geplaatst

Gefeliciteerd met jullie geweldige echo!

Wat een goed nieuws zeg zo aan het begin van het jaar!!!

Wat is het bijzonder he? Geniet er maar lekker van!

Geplaatst

Het is echt heel bijzonder. Zeker omdat er vorige week nog geen hartactiviteit te zien was. De arts was dan wel optimistisch maar ja ik wilde een kloppend hartje zien...... en dat is nu (half) gebeurt

Geplaatst

Natuurlijk is het fijn (en dan druk ik het zacht uit!!!!) dat je het hartje hebt gezien!!!!

Volgens mij zweef je ergens hoog op een wolk!

Tenminste dat gevoel had ik toen naar mijn echo.

Zo bijzonder, zo blij, zo gewenst!

Onwerkelijk gewoon!!!!

Geniet van deze bijzondere dag!

Wat zeiden je schoonouders ervan??

Geplaatst

even snel tussendoor: Sandra, van harte meid! Ik kan me voorstellen dat er een last van je schouders is gevallen!!

Hier nog 5 nachtjes slapen...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden