Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Omdat wat Sab? Dat we apart slapen, we anders teveel seks hebben, hahaha.....

We zijn beide onrustige slapers en slaap heb ik echt nodig. We roepen ook altijd gezellig naar elkaar. Ik wil Frasier kijken en hij nat. geo. of Discovery. Het werkt perfect bij ons.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hahaha, bestaat dat dan, teveel sex hebben?? ;-) Nee idd omdat jullie onrustig slapen maar ik dacht misschien tijdelijk omdat jullie stress hebben van de zaak.

Ik vind het helemaal niet raar, wij hebben regelmatig discussie over met raam open slapen ja of nee. Ik zeg ja lekker en Sander zegt, nee echt niet, veel te eng hahaha. Is ie niet gewend, 'de grote stad '. :-) Oké oké, zondagavond is er hier in de wijk (wel helemaal aan de andere kant hoor) wel een woningoverval geweest, maar ja....Tis zo lekker een beetje frisse lucht. Ach in t oude huis duurde t ook even voordat hij met t raam open wilde slapen.

Dus ja ik kan me best voorstellen als je allebei erg anders bent dat een aparte slaapkamer goed werkt.

Alleen ik doe al geen oog dicht als hij laat thuis is, dan lig ik echt te wachten....ook raar haha

Geplaatst

Hier ook iemand met een man die zich helemaal in de dekens rolt! wij hebben wel allebei een eigen matras en dekbed, maar in deze kou liggen we toch het liefst tegen elkaar aan. Maar echt rustig slapen is het niet nee.

Sen, lekker zo maak ik de pasta ook vaak! Leuk dat je italiaans bent joh. Ben zo gek op dat land, de mensen en helemaal HET ETEN!

Ursula, spannend jij ook een nieuwe baan. Maar het zal vast los lopen hoor, zwangerschap is meestal zo geaccepteerd. Mijn cryo beslissing hangt af van mijn cyclus, als die lang in de war is... dan voorlopig maar even niet. Als het snel weer normaal wordt en de 1e werkmaand valt niet te zwaar, dan durf ik het denk ik in de 2e proefmaand wel aan, maart is het dan alleen al weer... Tik tak tak...

Henne, hoe ging werken vandaag?

Esther, voel je al veel in je buik? Hoe gaat het verder?

Sylvie, las ik nou hierboven dat jullie gister even lekker het zaad onder handen hebben genomen? Hihi. Wanneer is het zeker of jullie na deze cyclus starten met de iui?

Fren, je kerel vandaag alweer wat fitter? Alles binnen gehouden? Fijn dat het ziekenhuis zo gerusttellend was. Pfieuw. Lekker sushi en champagne op zelf? Gezellig hoor.

Sandra, blijft wel even wennen voor jullie moeder en ouders dus. Sterkte daarmee.

Babeth, alles goed... zit je (hopelijk) lekker op een roze wolk?

Sab hoe was het bij de huisarts?

Kaartje, spannend dat je van alles voelt. Benieuwd naar de follikelmeting!

Wij vanavond de skivakantie boeken, enorme zin in. Verder toch maar eens de 2 kerstbomen weg doen, willen we nooit. Zo kaal en leeg daarna!

xxx

Geplaatst

Leuk een skivakantie, niets voor ons zo sportief. Wanneer gaan jullie en waarheen?

Sab nee niets met de zaak te maken het werkt niet wij tweeën in 1 bed. Jarenlang in een klein bed geslapen ging perfect maar toen we de ruimte hadden namen we die ook.

Zaad is doorgespoeld, was ook wel nodig bijna 1 maand geleden. Denk wel dat we gaan opstarten met iui aankomende cyclus betekent dus misschien binnen 7 dagen weer gaan spuiten.

Geplaatst

Miki heerlijk zeg...plannen maken om op vakantie te gaan! Ik heb vandaag ook een paar keer zitten denken dat een weekendje weg binnenkort geen verkeerd idee is.

begrijp ik goed van je dat je dus op z'n vroegst in maart voor de cryo tp gaat?

Sandra...heftig zeg van je moeder. Moeilijk als je ook wat verder weg woont, lijkt me lastig om er dan niet echt fysiek te kunnen zijn voor je ouders. Nog een paar dagen en dan op naar je echo...spannend hoor!

Kaartje...we lopen bijna gelijk op hé!

Ursela...ik heb denk ik iets gemist...jij hebt een nieuwe baan?

Vandaag m'n tweede dagje vrij gehad. Helemaal niks gedaan! Ik ben niet fit, keelpijn en hoofdpijn en snikverkouden. Wel een beetje balen, morgen de 1e fm en s'middags de 1e opnames. Beetje errug jammer als ik met een snikverkouden hoofd die opnames moet gaan doen. Nou ja, we zien wel!

Sen...heb je nog meer goeie ideeën/tips/recepten!

Geplaatst

Zo, best lastig om alles bij te houden hier ;-)!

Sab, hoe gaat het met Carolijn, is het inderdaad keelontsteking?

Miki, lekker plannen maken voor je vakantie, heerlijk! Dat vind ik altijd lastig zo met die vruchtbaarheidsbehandelingen, straks komt het net heel lullig uit of zo...Wij hebben wel plannen om eind juni een weekje met vrienden naar Frankrijk te gaan maar dat is allemaal heel flexibel dus we zien wel.

Sylvie, ik zou ook niet apart kunnen slapen maar wij slapen wel in een groot bed (1.80 meter breed) met 240 bij 220 cm dekbed en twee aparte matrassen. Dat slaapt prima. Een vriendin van mij slaapt altijd de hele nacht lepeltje lepeltje met haar vriend in een twijfelaar, als de ene wil draaien dan moet de andere meedraaien....Lijkt me heel vermoeiend!

Wij zijn vandaag gebeld door de arts, of we de intake wel door wilden laten gaan want we konden ook zo hups in een keer 'doorblazen' (of iets in die trant) en dan begin ik op 12 jan met de medicatie en op 19 jan heb ik dan mijn eerste fm.

Nou nee! Het is bijna twee jaar geleden dat ik de eerste poging gedaan heb dus ik wil wel weer even worden bijgepraat (over hoe het ook alweer gaat met de medicatie) en bovendien wil ik sterkere pijnstilling tijdens de punctie (ik heb echt lopen hyperventileren van de pijn) dus daar wil ik het ook over hebben. Sjonge, vond het best een raar telefoontje. Maar goed.

Meiden, ik ga lekker in bad, fijne avond!

Liefs, Laika

Geplaatst

hehe, ik zit!

Was wel een leuke dag vandaag, eerst dus die lunch, die ook een kookworkshop bleek te zijn en een bedankje was voor eerdere samenwerking. Stond ik daar ineens onvoorbereid te speechen en een fles bubbels open te knallen, hihi. Heerlijk gegeten en om half3 snel terug naar kantoor, waar we om 4 uur begonnen met de champagne proeverij (6 verschillende soorten bubbels) in combi met sushi. Erg lekker en gezellig, hoewel ik maar kleine beetjes geproefd heb en de rest van mn glas telkens weggegooid heb, moest immers nog rijden.

Was om half 7 thuis en omdat ik toch geen honger meer had, direct maar even de kerstboom afgebroken en uit het raam gegooid, huis weer in originele staat (kaal!!!), was erin, en plof dus nu net eindelijk op de bank. De wervelwind is gaan liggen :-)

Vin voelt zich veel beter, heeft vandaag beschuitjes gegeten en heeft nu een kipfilet in de oven staan, ben benieuwd!

Mik, waar gaan jullie nu heen uiteindelijk? En wanneer ga je weg? Heerlijk zo'n vooruitzicht!

Sab, hoe is het met je dochter?

Nico, morgen eerste spuit, SPANNEND

Caroline, voel je je al beter?

wbt dat samen slapen, ik ga vaak veel eerder naar bed dan vin. Hij stopt me in, kletst nog wat en gaat er dan weer uit. Hij is echt een avond mens, ik echt niet. Vaak word ik wel wakker als hij naast me schuift en helemaal als hij onrustig is: hij lanceert zichzelf als hij omdraait! En in ons bed van 160 breed ben je dan direct wakker. We hebben gelukkig wel 2 matrassen, maar de verkeerde combi boxspring/matras, waardoor er altijd een kuil in het midden zit... Daardoor heeft vin vaak 2/3 van het bed en ik 1/3. Dus ik snap die 2 aparte bedden ook wel erg goed. Zou het alleen wel onbgezellig vinden, bovendien wordt de sex dan echt vooropgezet, terwijl ik toch meer vd spontane acties ben :-)

Kus!

Geplaatst

Laika, welk zh loop je? Zou het ook prettig vinden om na zo'n lange tijd weer even bijgepraat te worden, maar het een hoeft het ander niet uit te sluiten toch? kunnen ze niet op de 12e dat gesprek plannen dat je dan gelijk doorgaat?

En ja, als het bij ons weer tot een punctie komt mogen ze me helemaal platspuiten!! Ik heb nog steeds nachtmerries van die punctie, terwijl ik écht een heel hoge pijngrens heb!

Geplaatst

He sylvie, je hebt een beslissing genomen? Ondanks de zorgen toch opstarten met IUI? Ik ben blij dat jullie weer gaan beginnen, is die beslissing uit je hoofd. Hoop dat je dan wat beter kan slapen in je eigen bedje.

Esther, goed zeg, lekker vrij. Zul je net zien dat je verkouden wordt. Een soort murphy's law. Maar inderdaad, we zien wel, alleen jammer dat we nog zo lang moeten wachten tot het bij uitzending gemist komt.

Ik heb geen nieuwe baan, alleen een nieuw contract. Ik werkte als flex maar heb sinds november (deels) een vast contract gekregen voor hetzelfde werk. Half februari houdt mijn verlof op (in noorwegen een ruime 10 maanden) en dan moet ik meer uren bij elkaar zien te schrapen. Wordt moeilijker vanwege dat ik met merel en zwanger niet zo flex ben. Maar ik ben o zo blij dat ik dit kan schrijven. Ehm, misschien beter gezegd, dankbaar, had het niet anders gewild.

Miki, leuk een vakantie plannen. Ik ga dit voorjaar nog naar nld en merk dat ik eigenlijk liever ook echt vakantie zou hebben gehad. Naar een ander land en lekker nix plannen van te voren. Nederland bezoeken is zo vermoeiend. Ik heb al wel bedacht dat we een huisje huren en dat vrienden en familie daarheen mogen komen als ze zin hebben, iemand tips voor een leuk huisje of appartement? Ik hou van groen en wandelen.

Tik tak, die tijd gaat veels te snel miki. Ik snap je gevoel.

Geplaatst

ow we zijn van koken overgegaan naar bedden :)))) eten en slapen, 2 van mijn favoriete bezigheden. Wij hebben een groot bed van 1.80 breed met 2 aparte matrassen en laatst nog een dekbed erbij genomen omdat ik me er steeds inrol haha. Wij slapen niet lepeltje lepeltje want mijn vriend draait zich per nacht ontelbaar keer om dus dat is niet te doen. Nog even over het apart slapen: waarom zou de sex niet meer spontaan zijn? je sext toch niet alleen 's-avonds/'s-nachts? alleen maar vanuit bed-stand om het maar zo te zeggen? Sylvie kan nu tenminste nog zeggen "your place or mine?" hahaha

Es, handige tips ehm zou het zo 1-2-3 niet weten, zijn meestal weetjes waar ik op kom als anderen het erover hebben of ernaar vragen dus als je nog specifieke vragen hebt.. shoot

Geplaatst

ow nog even een vraagje, is iemand van jullie bekend met Clomid? slik het nu 3 dagen en heb last van gloeiende handen, voeten, wangen en van misselijkheid.

Geplaatst

Hoi dames,

Ik begin me sinds vanmiddag eindelijk beter te voelen... gelukkig niet meer zoveel hoesten, ik had er spierpijn van! Wel nog 2 x geslapen vandaag, maar nu gaat het best wel.

Wat grappig dat er hier altijd thema's zijn: koken, slapen, sex... Ik zat laatst nog te vertellen dat ik met mijn ex ook een lepeltje lepeltje slaper was (tenminste zo sliepen we in) en toen ik mijn huidige vriend leerde kennen vond ik het zo ongezellig dat hij zich van me afdraaide! Ik dacht wat krijgen we nou? de eerste nacht, haha. Maar alles went en ik kan me het lepeltjesverhaal nu niet meer voorstellen eerlijk gezegd...

Fijne avond allen!

Geplaatst

Hij is leuk Sen: your place or mine! kan ik ook wel zeggen, maar geldt dan alleen voor t matras haha. Effe een ego-berichtje want ik heb een natte polo van t trainen dus ga zo lekker douchen en naar bed. Carolijn heeft een dubbele oorontsteking, dus kuurtje meegekregen. Té zielig gewoon, nog steeds boven de 39 koorts en hoest haar longetjes uit haar lijf. Als ze morgen nog koorts heeft moet ze thuisblijven en ik dan dus ook...zucht... Voel me altijd schuldig als ik iets over Carolijn hier schrijf tegenover de meiden die het nog niet is gegund om moeder te zijn. En jullie zijn dan nog zo lief om naar haar te vragen ook.

Bedankt meiden, zal niet meer zo klagen over slaapgebrek enzo. :-)

tot morgen, ik ga lekker douchen en in ons grote bed kijken of we elkaar kunnen vinden ;-) Heb altijd adrenaline teveel na t sporten en lig veeeeeel te lang wakker dan hihi

Geplaatst

Sen ik heb bij 6 iui pogingen Clomid gebruikt. Kreeg het er sneller warmer door en een opgezette buik. Niet echt specifiek warme handen/voeten. Het is chemisch en daardoor helemaal anders dan Puregon/Menopur, tenminste dat zei de arts toen.

De sex blijft idd spontaan, als ik geen zin heb in een rommelbed ga ik naar zolder, maak daar een puinhoop en ga vervolgens in mijn eigen zuivere bedje liggen. Als ik ovuleer blijf ik in mijn eigen bed, met de beentjes omhoog hopend op een wonder, dan loop ik niet meer.

Geplaatst

Caroline eindelijk een beetje uit de lappenmand.

Sab dubbele oorontsteking klinkt erg pijnlijk, arme meid en natuurlijk arme Sab. Voel je niet schuldig.

Fren alcoholmisbruik al die champagne uitspugen. Ga wel eens naar een wijnproeverij met mijn schoonmoeder. Zorg altijd dat ik een goede bodem heb, liefst een friet satesaus met een Frikandel en dan naar de proeverij. Ik kies de lekkerste eruit en blijf dan die wijnen opnieuw proeven naar ik spug niet uit, hihi, altijd leuk die wijn proeverijen.

Geplaatst

Meiden even spuien hoor. Ik baal zo enorm. Ik ben echt niet lekker. Hoofdpijn keelpijn en alle botten doen me zeer. Zo word het niks om naar utrecht te rijden. Gerard kan echt niet mee, schoonouders moeten zelf in zwolle naar zh, schoonzus/ zwager kunnen niet mee, schoonzus wordt geopereerd morgen eileider eruit. En dan ook nog die opnames morgen. Ze moeten voor twaalf jan een pilot klaar hebben. Als ik af bel dan hebben ze een probleem. Wij zouden alleen zaterdag nog kunnen. Maar dat kunnen we ze niet aan doen. Maar zoals ik me nu voel gaat het niet. Bah Bah Bah....

Geplaatst

Hè bah Esther, zou willen dat ik je kan helpen maar zou niet weten wat te doen. Je kan altijd proberen om de opnames naar zaterdag te zetten, het is een poging waard.

En dan die rot verkoudheid is wel het laatste wat je er nu bij kunt hebben.

Misschien helpt het om even goed te mopperen.

Vanuit hier veel gezonde knuffels, hopelijk voel je jezelf na een goede nachtrust wat beter.

Geplaatst

zo....de eerste spuit zit er weer in....ging helemaal goed....alleen kwam ik er dus vanochtend achter dat die mutsen van de apotheek mij een aangebroken doos deca hebben meegegeven, heb er dus nu maar 22 ipv 28 stuks...dus straks effe bellen en nieuwe halen...kan me niet voorstellen dat ik er opeens maar 22 nodig heb...

wat een gezellige onderwerpen: koken, bed en sex...hihi...koken vind ik wel leuk om te doen...af en toe spring ik eens uit de band en probeer ik iets nieuws...mijn vriend is de macaroni-maker...hihi...maar dan echt niet op zijn Italiaans...en als hoofdgerecht...groente (prei, paprika), kruidenmix of een saus en de pasta natuurlijk...en als ik echt slecht ben, dan rasp ik ook nog eens heeeeeeeeeeeeeeeel veel kaas erover heen...mjam mjam...dat smaakt zo lekker met gesmolten kaas...hihi...

Wij hebben ook een redelijk groot bed, maar 2 matrassen en twee dekbedden..we sliepen eerst onder eentje, maar ik moet altijd helemaal ingedekt liggen...heb het snel koud...dus ik lijk nogal veel op jullie mannen...hihihi...bovendien slaapt mijn vriend erg onrustig...beweegt continue, vandaar dat de katten ook altijd bij mij liggen en niet bij hem...bij mij kunnen ze ongestoord doorpitten...hahahaha...lepeltje lepeltje liggen doen we heeeeeeel af en toe...ik ben (omdat ik dus flink onder de dekens lig) ook nogals snel opgewarmd en mijn vriend heeft het graag fris...daarom beweegt ie ook altijd zoveel...is altijd op zoek naar de koele plekjes in bed...hahahaha...

sex staat nu effe op een laag pitje...op de een of andere manier komt er iedere keer iets tussen...

Ursula...gefeliciteerd met je nieuwe contract!!!

Sandra...heel veel succes/plezier vandaag met de echo!!! laat je snel iets weten??? Wel fijn dat je er nu meer vertrouwen in hebt!!!

Sab...oorontsteking...hoop dat het met een kuurtje snel voorbij is...en je hoeft je niet schuldig te voelen...

Fren...goh...een lunch/kookworkshop...lekker...en ook nog champagneproeverij...mmmmmmm...onvoorbereid speechen is mijn ding...hihihi...omdat ik voor een groep sta les te geven, moet ik vaker gewoon wat uit mijn hoofd kletsen en het speechen gaat me ook wel redelijk goed af...hihihi...

Esther....mega balen dat je je niet lekker voelt...net wat Sylvie zegt....als ik zou kunnen helpen, dan deed ik het...misschien dat het verplaatsen voor een keer naar de zaterdag een optie is...sterkte meid en beterschap!!!

hoorde vanochtend ook op de radio dat de Mexicaanse griep weer terug is van weggeweest...in nederland al 2 sterfgevallen, in Engeland en Duitsland (geloof ik) al 13...dus meiden...hou het goed in de gaten!!! en nu toch al preventief handen wassen na alles of handgellen gebruiken...die man op de radio wist er dus een heel smerig verhaal van te maken...bah...Giel hoor ik niet graag, maar deze vervangen van Giel, ik geloof michiel is nog erger...

nou meiden...wat ik trouwens gisteren wilde schrijven nog, weet ik al niet meer...hahahaha...dan zal het wel gelogen zijn...

ik kom later nog wel een keertje tussen de bedrijven door terug...

liefs,

Nico

Geplaatst

dat is wel heel snel....hahaha

Caroline...fijn dat je je wat beter voelt!!!

Sen...ik heb geen ervaring met Clomid...kan je dus helaas niets zinnigs hierover vertellen...sorry...

nu ga ik weer verder...hihihi

Geplaatst

San..oja...hahahaha...vandaag is het pas de 5e januari...hahahaha....helemaal de kluts kwijt....hahahahahahaha

Geplaatst

Lekker hoor dat ze je een aangebroken doos meegeven.

Die Mexicaanse griep. Ach heel vervelend. Er sterven elk jaar mensen aan de griep. Maak me er niet druk om. Je kan het toch niet echt voorkomen. Vorig jaar is de hele wereld banggemaakt, daar zijn ze heel goed in. Het zweeft overal, door de lucht, aan alles wat we aanraken kan het zitten. Laat je niet gek maken hoor!!

Geplaatst

Fijn dat je morgenochtend meteen aan de beurt bent Sandra en niet pas einde van de dag.

Alvast veel succes en plezier met kijken, ik heb er alle vertrouwen in dat er een mooi hartje klopt.

Nico de eerste spuit alweer, slecht van die apotheek dat ze je aangebroken Deca meegeven.

De laatste keer dat ik mijn medicijnen ging ophalen kreeg ik alleen de utrogestan bolletjes mee omdat de rest al was opgehaald. Nou nee hoor, jawel zegt de dame, er staan krulletjes voor de andere medicijnen en dat betekent dat het is opgehaald?????????

10 minuten met die geit staan te vechten want ze hield vol dat IK het al had opgehaald. Uiteindelijk is ze toch maar in de koelkast gaan kijken en jawel hoor daar lag de rest. Meteen uit laten schrijven en naar een andere apotheek gegaan.

Was niet de eerste keer dat er wat mis ging.

Allemaal een fijne werkdag verder, of lekker luilakken.

Geplaatst

Sen,

ik heb wel clomid gehad, maar niet de klachten die je omschrijft. Zal als ik jou was even de gyn bellen.

Wij hebben gisteravond visite gehad. Mijn broer kwam een gordijnrail op hangen. Dat ging niet zo als het moest. Volgende week doet hij weer een poging. Dus nog geen overgordijnen hangen.

Verder gaan we zaterdag de nieuwe auto ophalen. Ben benieuwd.

Vanmiddag een nieuwjaarslunch op het werk. En dan mijn hubbie ophalen en naar een nieuwjaarsborrel van zijn werk.

Verder wat kleine dingen doen voor de waterpolo en dan lekker naar bed.

San, morgen succes met de echo. En een mooi kloppend hartje natuurlijk.

Verder iedereen sterkte die het nodig heeft. En een dikke digitale kus....

Groetjes

rubster

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden