Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

We gaan vanavond naar mijn schoonouders, zijn bij mijn zwangere vriendin even op de koffie met gebak geweest. Zij loopt 5 dagen voor op ons en is nu zwanger van de 3e. Ze hebben al een tweeling via ivf van 14 maandjes. Zo bijzonder om samen zwanger te zijn....

Fren het gaat goedkomen hoor. ff de 10 rietjes van Paul verbeteren hoor. En je weet het he? Lief praten tegen de balletjes ;)

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het is geweldig om samen zwanger te zijn met je vriendin!

Veel plezier bij je schoonouders vanavond!

En Fren succes dinsdag.

Geplaatst

Na een half jaar afwezigheid kom ik hier weer eens even kijken en Sandra's verhaal geeft gelijk hoop. Wat fijn dat het er zo goed uit ziet!

Over anderhalve week hebben we ook de (aller-aller-aller)eerste echo, superspannend. Voor mijn gevoel moeten we het nog niet van de daken schreeuwen. Eerst zien, dan geloven. Maar twee hcg-tests in het ziekenhuis lieten mooie waardes zien, zeiden ze in het ziekenhuis. Ik heb niet eens de tegenwoordigheid van geest gehad om te vragen naar die waardes :happy8:.

Ik hoop dat die echo het mooiste plaatje van de hele wereld laat zien. Dan gaat de vlag uit, en durf ik me denk ik wel te melden op het zwangerenforum :duimen draaien:

Groetjes,

Nanoes

Geplaatst

:happydance::clap2::happydance:...Sandraaaaaaa....super nieuws meid!!!!!heerlijk om een kloppend hartje te zien...ga maar lekker genieten!!!! en bijzonder dat je maar een paar dagen scheelt met je vriendin!

Sylvie...hihihi...zonder Jeroen lijkt me inderdaad ook niet echt makkelijk...hihihi...grappig dat je hem een uitnodiging stuurt!!! en succes met bellen!! benieuwd wanneer je voor de echo terecht kunt!!!

Miki...lekker....vakantie geboekt...:36_16_17: jullie gaan dus nog eventjes een bergje afroetsjen vanuit jullie chaletje...hihihi...veel plezier!!!

Ursula...begrijpelijk dat je toch even ongerust bent over je familie...maar gelukkig dat het niet zover gekomen is...

liefs,

Nico

Geplaatst

Fren, tik tak... komt dichtbij!!!

Sandra, wiehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat gaaf, van harte. Sjonge zeg, wonderen bestaan!

Geplaatst

Sandra wat gaaf, bijzonder, ongelooflijk mooi, wonderlijk enz enz enz enz....zijn eigenlijk geen woorden voor toch! Van harte gefeliciteerd meid! Wat een groot geluk is er in jullie leven gekomen. Geniet er enorm van!

Sylvie...ik moest wel erg lachen hoor om je verhaal...jeroen een uitnodiging sturen! Hoe kom je erop! Weet je zeker dat hij het gaan händelen als je start zonder dat hij echt heeft gezegd 'mee te willen doen'?

Miki...wanneer gaan jullie? Wat heerlijk zeg zo'n vakantie in het vooruitzicht.

Nico...ik vind de ene keer prikken ook beter gaan dan de andere keer. Bij mij scheelt het als ik flink vaart maak...1,2,3 en hoetsiekee.....jas hem erin!

Nanoes...van harte gefeliciteerd zeg! Kan me voorstellen dat het onwerkelijk is!

Vanmorgen voor de 1e fm geweest. Er zaten nu ong 7 follikels van ong 10 mm en nog een paar kleineren. Bms was 11 mm, zo dik heb ik het nog niet eerder gehad bij de 1e fm. Zag er dus prima uit allemaal. Maandag opnieuw voor een echo. Ik stimuleer altijd enorm langzaam volgens het zh, spuit toch wel zo'n 15 dagen puregon gemiddeld. Zit nu op dag 9 dus verwacht woensdag nog een fm en dan vrijdag de punctie.

Verder goed geslapen vannacht...nog wel overal spierpijn maar hoofdpijn is afgezakt. Nog flink verkouden maar dat geeft niet. We gaan dus de goeie kant op.

Geplaatst

he Sandra, Helemaal top zo'n kloppend hartje. Gefeliciteerd en ga er van genieten hoor!!

Voor ons nog 19 dagen dan gaan we naar het ivf centrum van hetVU. Dan hebben we een afspraak bij het verpleegkundige uur. Ben benieuwd wat ze ons gaan vertellen. En nog 24 dagen dan zijn we in principe klaar met de lucrin. Moet zeggen dat ik weinig last ervan heb. Voel me ook wel goed de afgelopen dagen. Behalve de moeheid gaat het lekker.

ursula, je familie mag geen groente uit eigen tuin eten wordt er gezegd op de radio. De wind is nu gedraaid. Dus weet niet hoe of wat.

Hier regent het. Het is een beetje grijs buiten.

Fren succes straks met de tese. Heel erg spannend.

Miki, aftellen tot aan de vakantie. Geniet ervan.

Sylvie, al gebeld? Wanneer mag je komen. Hopen dat jeroen wil meewerken. Succes

esther hoe is het met jou?

Caroline hoe is het bij jullie, nog steeds een ziekenboeg?

Groetjes en succes allemaal.

Ruby

Geplaatst

Ha ha sandra, ik ben zo blij voor jullie, ik ga je gewoon in ieder topic feliciteren! Geweldig een kloppend hartje. Geniet!

Fren, vijf nachtjes slapen, lukt je dat nog wel? Dat slapen bedoel ik?

Geplaatst

Hoi Rubster, wat komt dat dichtbij nu, gelukkig!

Wil je niet ontmoedigen, maar wij zitten ook in het VU. Een uitnodiging voor een gesprek met verpleegkundige is vaak standaard protocol. Niet om echt wat te vertellen, maar om de 1e onrust bij mensen wellicht wat weg te nemen (en dus eerder veel te vragen). Zij hebben geen diepgaande medische kennis en dus ik vermoed dat het op emotioneel en praktisch vlak meedenken wordt. Het is goed dat ze dit aanbieden en zal vast ook heel nuttig zijn. Maar ik zou er niet teveel van verwachten, ook niet leuk als het erg teleurstellend wordt toch?

Ik heb zelf voor dat gesprek bedankt, spreek liever meteen met de bron van alles zeg maar. Wij zitten 12 januari met de hoofdarts van het centrum. Hij is altijd zeer direct en daarom is het vaak een pittig gesprek, maar wel heel informatief en zeer uitgebreid ook. Maar wellicht heb ik het verkeerd hoor, heb immers zelf nooit zo'n afspraak gehad. Alleen telefonisch vind ik de verpleging vaak erg generaliserend en bemoederend... daar ben ik zelf nogal allergisch voor.

Heb je gevraagd wat de insteek is? Kun je altijd even over bellen hoor. De neuzen dezelfde kant op tijdens zo'n gesprek wel fijn lijkt me.

Voor ons nog 19 dagen dan gaan we naar het ivf centrum van hetVU. Dan hebben we een afspraak bij het verpleegkundige uur. Ben benieuwd wat ze ons gaan vertellen. En nog 24 dagen dan zijn we in principe klaar met de lucrin. Moet zeggen dat ik weinig last ervan heb. Voel me ook wel goed de afgelopen dagen. Behalve de moeheid gaat het lekker.

Geplaatst

Esther gaat goed dus zo! Ook jij aan de beterende hand, gelukkig. Nog even geduld en dan eind next week showtime. Super dik baarmoeder slijm, geeft een lekker gevoel lijkt me!!!

En we gaan naar Zwitserland, zin in zeg....

Geplaatst

Hey mik, thanks!

Hoe is het met jou? Wanneer start je met de nieuwe job? Zag je enquete, maar sluit me helemaal aan bij Henne en Sab (geloof ik).

Waar gaan jullie heen in Zwitserland?

@Rubster, sluit me aan bij Testr, je moet bij het vu gewoon alles vragen wat in je op komt en anders gewoon bgellen. Vond het altijd een erg fijn ziekenhuis

@ursula, ja hoor, dat slapen dat lukt me altijd wel, al denk ik niet dat dat maandag gaat lukken. Zit nog te twijfelen of ik een hotelletje zal boeken voor maandag, als we al om 8 uur in nijmegen moeten zijn, scheelt dat natuurlijk behoorlijk, maar als we pas om 3 uur aan de beurt zijn is het niet nodig. What to do???

Geplaatst

bij mij is de man met de hamer gearriveerd...ben echt opeens zoooo moe...zou ik dan al zo snel iets merken van de deca??? wel erg vroeg, toch??? ben net twee dagen bezig...maar ja...de vorige keer had ik ook meteen al na de eerste dag koppijn...alles is dus blijkbaar mogelijk...zucht...

Esther...ziet er goed uit nav je 1e fm...ga zo door meid...

Rubster...er komt een beetje vaart in...mooi!!! heb geen ervaring met het VU, dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen...gelukkig dat je weinig last hebt van de lucrin (niet dat ik daar ook ervaring mee heb...)...

Miki...Die Schweiz also...schön....jodelahitiiii...hihihi...veel plezier!!!

nog een half uurtje en dan kan ik weer naar huis...effe boodschappen doen en dan ga ik een uurtje liggen voordat ik weer aan de bak moet met de zumba...

Sorry dat ik niet op iedereen reageer...

kom mss later nog terug en anders morgenochtend weer!

liefs,

Nico

Geplaatst

He Nico, watvervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt. Ik zou niet meer weten hoe ik me destijds voelde...was wel emo kan ik me herinneren..

San, heerlijk he? Nu gaat t dromen beginnen, lekker samen shoppen, alles uitzoeken, geweldig hoor, heb ik ook wel weer zin in. Hoewel we alles natuurlijk hebben haha.

Hier is het nodige geberud vandaag. Vanmorgen zei Sander dat hij de test wilde uitstellen tot eind februari zodat hij zich wat beter kan voorbereiden op alles. Prima, hij zou zelf bellen om de afspraak te verzetten. Word ik om 1045 uur gebeld door de ivf-afdeling, en ze willen ons toch nog even zien bij gyn. Dus we mogen op bezoek bij Jansen. Kon ook niet bij een andere gyn helaas. Mijn oude gyn daar is met pensioen, ik had gehoopt dat hij ook ondertussen met pensioen zou zijn hihi. Nou, we konden best snel terecht, 27 januari al, maar Sander wil eind feb pas die test doen. Dus nu een afspraak gemaakt voor 3 maart. En daarvoor dus de opzwemtest. Meteen gevraagd wat het was, maar daar gaf ze niet echt antwoord op maar ze zei wel dat ze met horizontale sim out, ook 'gewoon' icsi doen hoor. Nou, ja toch iets gerustgesteld en ik ben eigenlijk wel blij dat het uitgesteld is, dan kunnen we tenminste nog even alles op alles zetten om t zaad te verbeteren. Ik moest al aan de foliumzuur, dus meteen die pillen maar weer gehaald. Zou je vitaminen die over de datum zijn ook nog kunnen slikken? Weet iemand dat?

Nou, ff mijn profiel weer aanpassen :-)

later, liefs Sab

Geplaatst

Oooh meiden ik moet nog bellen, lig gestrekt op de bank zoooo moe. Het is akelig nat buiten.

Esther fijn dat je wat beter bent.

Ga de was eens opvouwen en bellen.

Geplaatst

Sab vind je Jansen niet fijn dan? Hij is soms wel wat apart ja, maar als je eenmaal de juiste 'verhouding' te pakken hebt, vind ik 'm wel sympatiek. En erg goed. Bij de curettage was ie ronduit lief, had ik ook niet achter 'm gezocht hihi.

Sylvie die regen is walgelijk, maar ik heb me voorgenomen om er niet over te klagen want die sneeuw, gladheid en kou was veel erger. Hoewel al het wit wel leuke was om naar te kijken dan dit.

Ik heb vanochtend bloed geprikt voor stollingsonderzoek, schildkklier, suiker, weet ik wat allemaal....geloof tien buisjes ofzo en voor eentje moest ik eerst een kwartier rustig zitten?!! Iemand dat ooit meegemaakt? Kwam helemaal niet uit want moest door naar osteo en heen had er een file gestaan. Dus erg 'rustig' heb ik niet gezeten haha. Maar nu is het dus echt afwachten tot 23e feb, pfff, zo lang.... Bewondering voor je vent Sab, dat hij het uit wil stellen voor beter resultaat. Hij heeft helemaal gelijk, maar die tijd...soms zou je m wel even stil willen zetten. Jay en ik hebben al wel afgesproken dat als de 1e cryo niet lukt, hij gelijk aan de vitamines ed gaat voor een evt. 6e verse poging.

Nico ik had een uur na de 1e deca al hoofdpijn, bizar maar waar. Veel drinken hielp een beetje, misschien tegen de moeheid ook?

Es, mooie meting. Stug doorspuiten maar. Zouden ze de punctie dan vrijdag ook gaan filmen of wil je dat toch liever niet? Ik kreeg ook nog een mailtje van C. "als er iets interessnats gebeurt voor 23 feb." Nou, reken er maar niet op haha. Of ik moet spontaan zwanger raken en dat filmen we over het algemeen niet ;-p

Geplaatst

Klaartje, over het algemeen niet??? hahahaha

Nee, ik vind dr jansen idd niet fijn. De laatste keer dat we er waren, was ik nog zwanger en hij had mijn dossier niet eens ingelezen. Zat echt overbodige vragen te stellen. Ik liep al bij de dietiste, nb die van het ziekenhuis/ivf-afdeling, en hij zei gewoon, meisje je moet wel op je gewicht letten, wat doe je er nu aan? Plus ik had vanaf week 12 of 14 hoge bloeddruk en mocht niet meer werken etc. Heb ik toen medicijnenn voor gekregen tijdens de zwangerschap. Na de bevalling was mijn bloeddruk direct weer normaal. En nu zei ze vanmorgen aan de telefoon, hij wil je zien, ook ivm je medicijngebruik...huh???!!?!? Even verteld hoe en wat..Het is dat we Carolijn in Voorburg hebben gekregen zeg maar, maar ik heb weleens anders gehoord hoor. Achter de deuren zijn ze, zacht uitgedrukt, GE-WEL-DIG!!! Maar die jansen, ieks!!!!!!! Geef mij Brandsma maar...We zijn nu wel voorbereid op hem zeg maar, we roken niet meer, gewicht is goed. Enige wat hij zou kunnen zeggen: waarom zo lang gewacht? Nu wat ouder blablabla...

Als je nog tips hebt? Bij jullie is het wat recenter geweest he die afspraak.

Geplaatst

Ja oke, ik snap wel wat je bedoelt. Voor en achter de deuren is idd wel een wereld van verschil!! En ik heb ook vaker gehoord dat hij erg 'streng' is wat betreft roken, overgewicht etc. Hij had bij ons de eerste keer het dossier vluchtig gelezen, begon toen wel uit te leggen waar het in zwanger worden allemaal mis kan gaan (goede eitjes, goed zaad, elkaar vinden etc.) maar dat heb ik heel snel afgekapt. Ik heb zelf een blauwe maandag geneeskunde gestudeerd én we waren al bezig met de 3e icsi. Dus ik heb gelijk een aantal vragen op 'm afgevuurd over menopur, rijpen van eitjes, grootte van follikels etc. Denk dat dit wel geholpen heeft. Plus dat we uiteindelijk allemaal prachtige bloedwaardes enzo hadden, niet roken of drinken, beiden een goed gewicht hebben etc. Behalve het slechte zaad zijn we een model-stel.

Nu we met die documentaire meedoen had ik nog verwacht dat ze in Voorburg niet gefilmd wilden worden, maar hij is juist heel enthousiast en wil van alles vertellen over ivf en de geschiedenis etc etc. Ik vergeef hem eerlijk gezegd ook veel omdat hij bij ons echt enorm goed meegedacht heeft en ik het qua kennis en ervaring een hele goede arts vindt. Want na de eerste afspraak vond ik het ook maar een irritante man. Pas toen we bij het tweede gesprek op inhoud ingingen was er die klik. Dus tja een tip: ingaan op de inhoud, even laten merken dat je ook echt wel weet waar je het over hebt en ook weet dat het moeilijk gaat worden :-) Oh en niet zeggen dat je voedingssuplementen neemt want dat vond ie toen geloof ik een beetje onzin. Maar dat kan ook alweer veranderd zijn natuurlijk hihi.

Geplaatst

haha, nee zal ik niet zeggen. Zal me vantevoren nog even door jullie laten voorlichten hoe het ook alweer zit met de grootte van de follikels enzo. Want dat weet ik allemaal niet meer precies. Maar hij hoeft idd niet neerbuigend te doen en net alsof we rookies zijn ;-) Gelukkig is Sander wat dat betreft ook altijd vrij direct. En dat het moeilijk gaat worden, ja dat zullen we ook zelf aangeven. Zal ze nog een veer geven voor Carolijn :-) foto meenemen enzo ;-)

Qua kennis kun je geen betere hebben, maar eerlijk gezegd zit ik niet te wachten op zo'n gesprek... Wordt potverdorie de 3de keer dat we zo'n gesprek hebben! Maar goed, we kunnen gaan aftellen.

Ben blij voor jullie dat hij zo enthousiast is over het filmen. Maar uhm, ook eigen belang natuurlijk voor hem, dan kan hij vertellen hoe goed ze wel niet zijn daar ;-)

Sorry, ben af en toe een beetje cynisch over de man omdat ik teveel stellen ken die bij hem zijn geweest en zó rot behandeld zijn....Onder andere onze oude buurtjes, echt heel vreselijk was dat..maar dat terzijde.

Geplaatst

Oh dat realiseren we ons wel hoor, is alleen maar publiciteit voor hem (eigenlijk zou onze volgende poging gratis moeten zijn haha) Maar eigenlijk dachten we juist dat ie dat niet wilde.

Ik weet ook mensen die in Voorburg (niet perse door hem) heel rot behandeld zijn. We zeggen ook altijd: 'wíj vinden het prettig in Voorburg maar dat is voor iedereen anders'. Anderen zijn tevreden over het EMC, terwijl wij daar eigenlijk niet erg vriendelijk weggebonjourd zijn. 't Zal ook net van het stel, de arts, de klik, het gehalte koffie dat ie al achter de kiezen heeft etc. afhangen. Foto van Carolijn lijkt me prima plan. Even een ego strelen ;-)

Geplaatst

Verstandig Klaartje dat jay, mocht de 1e cryo tp niet goed gaan, aan de voedingssuplementen gaat.

Ikzelf slik tarwekiem olie capsules en omega 3-6-9 etc. Mijn bms was 11mm bij de 1e fm, nog niet eerder gehad, eerder bleef ik steken rond de 9. Niet dat daar wat mis mee is maar 11 is wel echt meer. Zou misschien toch komen door de tabletten?

Gerard slikt foliumzuur en ook omega3-6-9 etn multi vitaminen.

Ik denk dat ze de punctie wel gaan filmen, mits hij in het weekend valt, weet niet of ze er dan zin in hebben :) Ik heb er geen problemen mee, we hebben wel duidelijke afspraken gemaakt met wat en hoe we het gefilmd willen hebben hoor :)

Geplaatst

hele goeie! Gratis poging afdwingen! Mochten jullie m nodig hebben,maaaaaaar dat is natuurlijk niet zo.Volgend jaar om deze tijd, lig je bij te komen van te weinig nachtrust :-)))

Oh ja, moesten jullie ook zo lang wachten op hem? Wij hadden toen de eerste afspraak, maar moesten 45 minuten wachten....beetje jammer.

Zo klaar met klagen nu, ik ga er pas over 7 weken weer over beginnen ;-)

Zijn Annemiek en Lenie nog achter de klapdeuren? klinkt dat gek he?

Geplaatst

Sylvie is je was al opgevouwen???? Dat ga ik morgen maar eens doen. Eerst even op ziekenbezoek en daarna eens wat aan de was.

Sab jullie wat uitgesteld. Tja soms moet je je verstand voorang geven, hoe moeilijk ook. Maar voor je het weet is het zover!!

Klaartje nu is het wachten op de bloeduitslagen begonnen. Steeds maar wachten...... Moest Jay ook nog bloedprikken?? Een kwartier rustig zitten?? nooit van gehoort maar in de medische wereld is niks normaal hihi.

Geplaatst

heb je gelijk in San, heb er ook geen moeite mee hoor. Kunnen we ons ook geestelijk goed voorbereiden en berekenen wanneer we zouden kunnen beginnen hahaha

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden