Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne ik heb net mijn werkster opgezegd en jij zoekt er een. Dit loopt via Homeworks, kost wel wat meer maar ze is geen student.

Als je meer info wil hoor ik het wel.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nico wat ben jij gemeen, haha, hondje lag naast me te slapen en die maak ik niet wakker, Jeroen lag boven in zijn pronopenthouse en was al wakker.

Goed zeg weer een halve kilo kwijt.

Veel succes vanmiddag.

Rubster het komt nu weer dichtbij, de volledige dosis is best pittig volgens mij, hopelijk wel met succes.

Sab roeien en fietsen, word er nu al moe van.

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

Esther wat heb ik met je te doen, wat een onzekerheid en idd jij kent je lichaam het beste. Mijn kaarsje brand extra speciaal voor jou vandaag!!!!!

Klaartje lekker dagje vrij vandaag, geniet ervan en rust lekker uit. Vanmiddag nog lekker met boekje op de bank of zo? Hoe is het met je pianospel???? Ik kan wel wat mooie muziek gebruiken........

Nico topie dat je man gestopt is, hoop dat ie het heel lang vol gaat houden. En lekker je vakantiecenten voor een babykamer, dat is toch beter dan naar de zon????? Die hebben we hier straks ook wel weer. Gaat goed met je gewicht, mag je heel trots op zijn hoor..

Sab lekker dat het weer beter met je knie gaat. Lekker op het gemakje weer bewegen en dan zit je snel weer op je oude niveau.

Ben benieuwd hoe het met Laika is.....

Rubster weer in de race!!!!!!!!!! Lekker hoor.

Hier gelukkig 3 daagjes vrij, lekker weinig doen. Ja vrijdag in ondertrouw natuurlijk hihi.

Geplaatst

Goeiemorgen,

Vanochtend mijn eerste ovulatietest gedaan, half slaperig, was even vergeten hoe lang dat ding bleef knipperen, dacht al dat ik iets verkeerd had gedaan. Maar natuurlijk een leeg rondje, zit ook pas op dag 9 en van een paar jaar geleden kan ik me de vroegste herinneren op dag 11 en een paar keer dag 13... dus ik mag nog een paar dagen.

Ik heb even een vraag: als ik een positieve test heb en ik bel naar het zh, wanneer gaan ze dan ook alweer de cryo's ontdooien? Is dat die dag al of later? ik ben het vergeten en een van jullie weet het vast nog wel, hoef ik het zh niet te bellen...

Geplaatst

Sab roeien en fietsen, word er nu al moe van.

niet zoals ik gisteren heb gesport hoor haha, bejaardentempo ;-)

Geplaatst

Caroline, wij moeten bellen op de dag van een positieve test, maar ik zou toch even bellen, dan vergeten ze je iig ook niet ;-)

Geplaatst

Caroline je eisprong is de dag ná een positieve test. De cryo's worden volgens mij teruggeplaats op de dag dat ze zijn ingevroren zeg maar. Als ze drie dagen na de punctie zijn ingevroren, worden ze dacht ik drie dagen na je ovulatie teruggeplaatst.

Hier verwacht ik zaterdag m'n menstruatie. Wil maandag bellen of ik me onder voorbehoud van de bloeduitslagen aan mag melden. Wel spannend weer.... zou rond 17 feb een tp kunnen hebben, anders wordt het rond 21 maart en dat is nog zooooo ver weg.

Oke, even wat buikspieroefeningen en wat voor m'n rug en dan echt nog even gaan slapen.

Geplaatst

Ja lieverds, ik weet dat ze 5 dagen na het telefoontje van mij worden terug geplaatst, volgende dag eisprong en embryo's zijn 4 dagen oud dus 4 dagen na eisprong, dat heb ik onthouden.

Maar ik bedoelde wanneer ze ze echt uit de vriezer halen??

Geplaatst

Oh zo, ik geloof een dag van tevoren? Ik mag iig de ochtend van de tp bellen of ze goed ontdooid zijn. Dus neem aan dat ze ze dan de dag ervoor ontdooid hebben.

Geplaatst

Henne, ik heb een werkster die komt 3 uur per week en ik betaal haar 35 euro. We hebben haar eigenlijk gewoon via een kaartje bij de appie happie. De eerste tijd was Vin vaak thuis doordat hij wisseldiensten liep, maar tegenwoordig is ze gewoon alleen, ze heeft de sleutel. Ik zeg haar ook vaak niet eens wat ze moet doenb, ze heeft haar eigen systeem.

Ik zou het niet meer willen missen, ik ben zelf echt niet te beroerd om schoon te maken, maar als we het weekend samen thuis zijn, dan willen we ook leukle dingen doen en niet de halve zterdag staan poetsen. We kopen vrije tijd, zeg maar!

Es, ik heb echt met je te doen. Heb je de moed nog op kunnen brengen om nog te testen vanmorgen?

Nico, eerste FM vandaag, spannend!! Goed dat het afvallen gestaag doorgaat, de cm zijn inderdaad nog belangrijker dan de kilo's!

Sab, weer wat kunnen doen, fijn. Niet meteen weer te hard doorlopen hoor, gunb die knie ook zn herstel.

Mik, alles goed? Weer lekker thuis enzo? Hebben jullie al besloten wat je met de cryo gaat doen?

Caroline, ik herken het gevoel dat je in het zwembad had heel erg. Ik schoot in de kerstperiode telkens vol als ik die kleintjes met grote ogen naar kerstbomen en dergelijke zag kijken...

Sandra, heerlijk, lekker vrij! Maken jjullie er vrijdag nog een speciale dag van? Lekker uit eten ofzo, of doen jullie niets speciaals? Hoe is het met het vloeien eigenlijk? Is het al gestopt?

Ik zit er over te denken om een heerlijk weekendje weg te boeken volgende week. Wil Vin verrassen en hem gewoon op zijn werk opppikken en niet zeggen waar we heengaan. Iemand tips? Mag best een beetje luxe zijn, in een leuke stad ofzo (dacht zelf ook al aan Texel), hebben we immers wel verdiend!

Geplaatst

Caroline ze ontdooien de emmy een dag van tevoren, althans dan halen ze hem uit de stikstof. Heeft een bepaald aantal uren nodig voor het weer op lichaamstemp is.

Fran weet nog niet of we er iets bijzonders van maken. Wil eigenlijk zo veel mogelijk sparen voor het huis, maar om zoiets speciaals ongemerkt voorbij te laten gaan is ook weer zowat... nog even om er over na te denken.

Zo zo eerst even trainen voor je weer je bedje in duikt Klaartje, goed van je hoor!!!!

Geplaatst

Nico, succe svandaag, dat het er mooi uitziet en hopelijk krijg je een punctie datum mee. Ik vind het heel verstandig om na de punctie vrij te hebben. Natuurlijk, werk leidt af maar jouw werk is erg veel gehop en je zit toch met kleine wondjes binnenin. Ik wil voor merel een paspoort hebben omdat we naar nederland gaan, wordt waarschijnlijk met pasen. Ze heeft geen ander identiteitsbewijs, alleen een geboorteakte met inmiddels heel veel mooie stempels erop. Die moest ik eerst regelen door het naar hot en her te sturen. Tja, nog een paar jaren en dan kan ik noors staatsburger worden, ben ik van dit gedoe af. Hoort er gewoon bij als je naar het buitenland verhuisd. Ik heb nog geluk dat ik niet in trøms woon, dan zou je voor een paspoort even ver moeten reizen als van nederland naar marrokko.

Esther, heb je nog durven testen? Of laat je het even liggen? Hoop dat het een beetje gaat, werken en al die spanning en emoties die je meedraagd.

Sylvie, heel veel succes vandaag! Fijn dat het opgeklaard was. En inderdaad niet de hond wakker maken, (gemene nico he?). Je hebt me trouwens door, ik ben heel erg slecht in namen onthouden. Ik ben blij dat ik mijn patienten onthoud maar mijn collega's weet ik dus echt niet. Komt ook doordat iedereen in 1x nieuw was, maar dan ook iedereen om je heen. Langzamerhand blijven er steeds meer hangen maar ik voel me vaak schuldig. Ik heb voor iedereen eigen namen gemaakt en soms floep ik die er opeens uit. Sommigen zijn zo geslaagd dat anderen het overnemen als bijnaam. Zo heb ik appelboommannetje, de waanzinnige vrouw, etc.

Rubster spannend dat je weer in de race zit maar ik vind het wel een heeeeeeel lang traject voordat er werkelijk vaart in zit. Je moet nog veel wachtmomenten door.

Babeth, hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Wel een beetje eng idee dat iedereen wel goed oplet enzo... Moet dus bellen en dan pas een paar dagen later moet er iemand in actie komen in het lab... Nou ja, moet er maar op vertrouwen dat het goed gaat!

Leuk Fran, weekendje weg! Wij gaan voor de derde keer naar Lille, leuke stad, voor ons maar ruim anderhalf uur rijden maar uit Amsterdam wel verder natuurlijk. Wil je in Nederland blijven? Anders heb je natuurlijk Antwerpen, Gent, Brussel...

Geplaatst

Sab, ik heb nu 3 maanden lucrin gehad. En nu wachten op de bongi.

Ben wel blij dat we dus in Maart gaan beginnen.

Verder doe ik rustig aan vandaag. De hele dag werken...

Succes iedereen....

Geplaatst

Man is nu zijn deel aan het doen en dan mag ik om 12.15.

Zo benieuwd, gaan dadelijk het centrum in om even te ontspannen en lekker een frietje eten.

Geplaatst

Klaartje...volgens mij werkt je lichaam weer iets beter mee...gelukkig maar!!!hoop dat je je onder voorbehoud al mag aanmelden en dat je verder kunt!!!

Oja...en geniet lekker van je vrije dag...al behoorlijk sportief geweest vanochtend (of moet je je rug oefeningen altijd doen ivm een zwakke rug misschien?)

liefs,

nico

Geplaatst

He Sab, ik heb het voordeel min of meer dat mijn fitnesscollegaatje pasgeleden een eigen bedrijfje is gestart als welzijnscoach en onafhankelijk distributeur van Herbalife. Met haar heb ik een presentatie en gesprek gehad en toen heb ik besloten om het met begeleiding te gaan doen...vond het ook wel fijn iedere week controle. dat heb ik namelijk nodig...ik moet resultaat zien, anders werkt het voor mij niet...hihi...

enne...dat is inderdaad lekker rustig aan doen op de fiets...houden zo!! hihihi

Geplaatst

We zitten in de wachtkamer, ben op van de zenuwen, dit went nooit. Alsof je doodvonnis wordt voltrokken met een hele volle blaas, iets teveel gedronken.....

Geplaatst

He Ruby..je gaat weer beginnen...dat is goed nieuws...hoop dat je eerder je bongi hebt en dat je dan kan beginnen...succes!!! Wat is trouwens SKH?? is dat de naam van een vereniging ofzo???

liefs,

Nico

Geplaatst

Sylvie...ik ben in gedachten bij je...en probeer je te kalmeren...voel je het al???sterkte meid!!! Moet iui ook met een volle blaas (net als een tp?)

liefs,

Nico

Geplaatst

Fran je kan zoveel kanten uit. Ergens in Limburg in een kasteel met schandalig duur en heerlijk eten.

Uitwaaien is ook altijd heerlijk.

Geplaatst

mmmm....dan moet ik iets harder proberen...:knuf:

ik heb blijkbaar ook iets losgemaakt met het wel of niet wakker maken...mijn huisdieren laat ik ook altijd slapen...maak meestal mijn vriend wakker...hihihi...af en toe ben ik inderdaad heel gemeen...zou je niet van me zeggen...hahahaha...dat is dit donkere kant van mij wat af en toe naar boven komt...:black_knight_standi

San....nog 2 daagjes en dan trouwen...of is het alleen ondertrouw??? veel plezier!!!

liefs,

Nico

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden