Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Het eerste wat ik las was het wcpot verhaal van Syl..meid ik had beeld, ennuh ik ben er ook eens in gedoken (met zak om mijn arm) mijn net verworven gouden armband mieterd er in...jaah wat doe je dan, graaien dus! is zeker 20 jaar geleden maar ik zie hem nog zo van het plateau dat andere deel inglippen....wat betreft je droom, bah vervelend vooral als je dan wakker wordt. Ennuh misschien dat de huishoudkabouters wel komen helpen joh :-)

Testr, jammer dat je streepje geen STREEP is geworden..blijven hopen het kan nog!

San...ik mag ook naar de kapper ..ga wel met de auto wat een wind zeg, en ik mag vanavond pas.

NIco hoe gaat het met je vandaag....

Ga een bakkie doen en dan mijzelf een schop onder mijn kont geven...het hele weekend geen plannen heerlijk, moet nog wel wat werken en eigenlijk nog leren...Heb weer eens ovulatietesten besteld..waarom weet ik zelf niet, waarschijnlijk om er toch maar zo goed mogelijk mee bezig te zijn...arts vertelde de laatse keer dat gezein het zaad van gemiddeld naar slecht gaat het zomaar zu kunnen...

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ooh wat een drukte opeens.

Esther hier alles rustig, ben niet echt bezig met wachten en dat is erg relaxed.

Ja een weekendje weg klinkt mij ook zalig in de oren, de boel de boel laten, lekker eten, drinken, goeie seks en daarna heerlijk slapen.

Spaatje ga eens wat nuttigs doen :-)

Doe ik ook.....

Geplaatst

volgens mij zaten we met drie tegelijk te tikken....

Stoer dat je met dit weer op een boot durft! Fran!

Esther, wat rot voor je dat je zo down en verdrietig bent...lees iets over pillen, kost idd aardig wat, heb denk ik iets gemist? maar wil graag weten wat jullie gaan gebruiken

Geplaatst

Het werk idd..las ook dat Syl-vie een roadtrip aan voelt komen...ga je ze proberen? de andere pillen in dat topic gaan er hier ook in als zoete koek..is dat dan in combinatie met die of vervangen ze die andere?

Geplaatst

Esther ik heb ook helemaal geen zin in deze avond dienst. Het is de enige dienst die ik heb deze week en ook nog tot 22.45 uur. Pfffff weet nu al niet waar ik de energie vandaan moet halen.

Geplaatst

Volgens mij komen de berichten niet goed door, en dan in ene allemaal tegelijk.

Esther, weet je inmiddels zeker dat het om exact dezelfde pillen gaat? Wat balen dat je zo op kosten zit nu en dan ook nog de tegenslag van het dubbele gebruik. Mijn man slikt van beide 2 stuks per dag, lekker verwarrend wat de dosis nu is. Helaas is de aan mij gegeven info ook summier...

Ik hoop dat het wel een mooi resultaat gaat opleveren, ook voor jullie!!!

Geplaatst

spaatje...ik heb ze ondertussen besteld ja. Ik verwacht ze vandaag of morgen binnen te krijgen.

Gerard slikte al wel e.e.a. maar daar gaan we dan helemaal mee stoppen. We gaan het vanaf nu houden bij deze preparaten. Ikzelf wil nog wel even heel goed gaan kijken wat ik zou kunnen gaan slikken. Henne schreef er elders ook al wat over gisteren, zette er ook een website bij waar je het zou kunnen bestellen maar daar snap ik niks van. Dat moet ik nog even goed uitzoeken.

Sandra...ik moet tot half twaalf...bah. Maar goed...als ik er eenmaal weer ben dangaat het wel hoor. Verstand op nul, blik op oneindig en morgen weekend.

Geplaatst

Dat is waar, maar heb nu 4 dagen vrij gehad, 1 werken en weer 3 vrij. Dan kom ik er niet echt in zeg maar. Heb altijd opstartproblemen de eerst dienst. Lekker blik op oneindig en ik hoop dat de mensen vanavond rustig zijn. Is in de psychiatrie helaas nog wel eens anders......

Geplaatst

Esther, ik had een paar keer geschreven al dat de qualisperm er heel anders uit ziet, maar dat het wel dezelfde naam heeft en ook van dezelfde leverancier is. Even Nutriphyt bellen en zeker weten vooraf was mijn advies, maar dat is nu te laat begrijp ik. Die Linusit ziet er hetzelfde uit.

Bij ons staat op de qualisperm: 2-4 per dag. Mijn man neemt van beide 2.

Geplaatst

Oh oke dan zouden wij dat ook wel kunnen doen toch? Op de website staat dat je er vier per dag moet nemen maar als jij als voorschrift mee hebt gekregen twee per dag dan ga ik dat ook doen. Scheelt me 100 euro per week toch?!

Geplaatst

Zonder zeker te weten dat het om hetzelfde spul gaat, zou ik persoonlijk zelf niets doen.

Maar het advies hebben we niet van de arts, vergeten te vragen (maar hij ook vergeten te melden). Van ons beide slordig. Bij het ophalen rekende de assistente obv 2 per dag uit voor hoeveel maanden we hoeveel potten voor nodig hadden.

Geplaatst

Ik vind het echt vreemd dat wij voor 60 capsules, voor beide potten voor de man totaal 60 euro kwijt zijn (was wel tegen een soort van inkoopprijs), maar dat online de Linusit hetzelfde kost en de qualisperm niet 30 maar 90 ofzo kost. Vandaar dat ik er zo op aandring om te checken, maar goed misschien zit ik te zeuren.

Geplaatst

Ben ik dan nu zo'n onnozele kip? Ik heb jouw foto's van die potten vergeleken wat naam betreft met de site's die in je topic stonden en dacht...dat is hetzelfde.

Voor hoeveel maanden heb jij gekocht? En hoeveel potten heb jij dan nu?

Geplaatst

Geen onnozele kip, maar wel eentje met haast. :) En ik ben een -soms teveel- dubblecheckende stresskip. :-))

Wij hebben vor 4 maanden mee, dus van beide potten voor de man 4 (totaal 240 euro).

Geplaatst

Ik kan me niet voorstellen dat, als ik die site bel, ze me goed uit kunnen leggen of het hetzelfde is. Als ik kijk hoeveel producten ze verkopen dan geloof ik niet dat zij de ins en outs weten van al hun producten...

Pfff...krijg het een beetje benauwd nu

Geplaatst

Ik heb ook haast...wilde heel graag die pillen z.s.m. in huis hebben omdat ik in april weer een poging wil gaan doen mét die pillen!

Oh wat voel ik me een .........

Geplaatst

Mail mij anders een lijst met ingredienten of maak een foto. Dan check ik die met mijn potten. Dan lossen we het zo op. Zal vast goed zijn, maar voor zoveel geld.. had ik het zeker willen weten.. vooraf. ;)

Geplaatst

Oh ja...dat kan ik wel doen als ik de potten binnen heb! Ik ga even goed kijken wat erin zit. In die linusit zit in elk geval verzadigde omega 3 en omega 6 vetzuren zie ik op de site.

Geplaatst

Ja precies, die van mij ook. Die had ik exact hetzelfde kunnen vinden voor iedereen hier (de foto op de bestelsite is ook groter te maken en die ingredienten kloppen exact)

De qualisperm zit een enorme waslijst in. En ik voelde me niet prettig alle ingredienten op een openbaar forum te zetten. Het is ook echt een lange lijst. Mijn foto is al aardig duidelijk, maar niet volledig. We hebben nog wel even afstemming. Ook voor de anderen interessant.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden