Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Esther welkom terug, leuk weekend zo te lezen.

Roestvlek beide keren dat ik zw was heb ik gewoon gedaan in de ww. Heel relaxed dus. Succes met deze slopende weken.

Caroline succes met testen, hopelijk morgen echt in de race en aub geen blue monday.

Babeth heeft de loempia gesmaakt.

Wat was er nog meer.....

Spaatje drinkt geen port was het???

Hyves contact Sannie heb ik maar (schaam) weinig contact. Blijft trouwens een heel mooi kindje.

Nog even teruglezen of ik iets vergeten ben.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh nog even mijn hoogtepunten uit boer zoekt vrouw van vandaag:

Annemarie bij een eeuwenoud mozaiek op Cyprus: "Als je naar de tegelboer gaat kun je ook van die mozaiektegels krijgen" :happydance:

Gijs: "Als niemand lam zou eten, zouden er ook geen lammetjes zijn" :laugh:

En Frank had ook nog een sublieme uitspraak, maar die ben ik helaas kwijt.... oh ja: "Krijg je honderden brieven, kies je je buurmeisje" :toppie:

Last but not least Adriaan bij een romantische zonsondergang, aan de voet van de rots van Afrodite: "We hebben elkaars nummer dus wel kunnen wel een keer sms-en". Da's echte liefde, dat zie je zo.

Ja, ik heb me wel weer vermaakt!!

Truste!

Geplaatst

Esther eindelijk lees ik wat Gerard doet, al eens gevraagd maar dat zal je niet gezien hebben.

Best pittig hoor, zware functie en nog hbo erbij.

Wat me opviel bij de pilot is dat wel het beroep van Henne en man wordt genoemd maar niet van jullie.

Heeft dat een reden of toeval?

Geplaatst

henne ik kom enorm goed uit de bus met die andere test...lachen hoor!

Niet teveel verklappen van boer zoekt vrouw, ik ga morgen kijken maar zo te lezen was het hilarisch.

Sylvie echt een zware functie is het niet hoor, hij adviseert m.n. telefonisch...maar wil graag verder komen. Heeft in het verleden een mbo opleiding bouwkunde gedaan en dat was niet zijn ding. Sinds vijf jaar deze functie en geniet erorm maar wil echt een hbo opleiding op zak hebben, anders kom je niet veel verder.

Maar de combinatie van 32 uur werken en dan de rest van de week moeten leren (echt moeten anders red hij het niet) valt niet mee. Ben trots op hem, hij doet de opleiding in drie jaar en ik heb hem de afgelopen 1,5 jaar nog NOOIT horen klagen...gaat altijd zonder mopperen naar boven. Sociale contacten zijn echt minimaal en beperkt tot de weekenden als ik vrij ben en daarnaast is hij in de gemeente jeugdwerkcoordinator. Topkerel die van mij hoor!

Wat betreft het noemen van onze banen...ik weet het niet. Zal het ze eens vragen...

Ze hebben niet bij iedereen het beroep genoemd zag ik. Misschien komt dat nog...denk het wel want ze gaan w.s. ook nog op het werk filmen (vanuit mijn kant met 'frisse tegenzin' hoor!)

Geplaatst

Getsie wat klink ik klef...niet de bedoeling maar meen het wel dat ik echt trots op hem ben omdat ik weet hoeveel moeite het hem kost.

Geplaatst

Pauze

Fren: 21 feb infogesprek/ 25 feb prikinstructie / maart start isci 2

Henne: wachten op bloeduitslagen 23 feb, daarna cryo's

Rubster: wachten op ongi. Daarna meteen ICSI poging

Sab: intake 3 maart

Miki: in apr een cryo poging, tenzij onderzoeken Gent+DD aanleiding voor uitstel geven

Esther: orienteren op nieuwe poging

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: orienteren op nieuwe poging

Sylvie: begin maart of mei opstarten ivf

Spaatje: 17 februari gesprek MCK

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: 22 maart gesprek ferti arts voor 2e poging

Roestvlek: tp 2 embryo's op 20-2-2011

Behandeling:

IVFSH: nu bezig met progynova, begin maart hopelijk terugplaatsing van 1 of 2 cryo'

Caroline: binnenkort cryo poging (ovulatietesten)

Roestvlek: testen op 6-3-2011

Babeth: 16-2 plaatsen cerclage, 24-2 + 10-3 controle gyn, 14-3 20 weken echo (met 18w)

Ursula: 28-2 (20 weken echo, met 18 weken)

Laika: 28-2: 2e echo, op 6weken plus 5 dagen

Sandra: 2-3 bloeddruk controle bij de gyn

Weer aangepast mij aanpassing was weg.

Hopelijk nu weer goed.

Geplaatst

Klinkt helemaal niet klef Esther, mag je best trots op zijn.

Liever niet dat ze op het werk filmen, is toch niet verplicht.

Hoeveel mensen doen er nu aan mee?

Geplaatst

Met de pilot doen er vier stellen mee en twee vriendinnen (geen stel) die alleenstaand zijn en allebei graag moeder willen worden.

Is ook niet verplicht...heb er ook veel over nagedacht, op het werk over gesproken en met de redactrice. Ze willen een totaalplaatje van alle koppels maken en dat snap ik wel. Alleen ben/was ik bang dat collegae het aandachttrekkerij zouden vinden op mijn werk. Dit heb ik besproken en dit is dus echt niet het geval. Ze reageren allemaal zo positief! Maar ik ga wel heel duidelijk mijn eigen grenzen stellen...b.v. ik wil niet met patienten gefilmd worden etc.

Geplaatst

Niet lezen degenen die nog BzV gaan kijken!!

Henne ik vond het eigenlijk weer behoorlijk tenenkrommend... tenminste Annemarie en Adriaan en Marcel en Ksenia... oef!!

Dat Annemarie niet begreep dat ie wees naar dat andere stel dat hand in hand liep... en begon dat ie niet moest zeuren omdat ie schoenen aan had? En toen ze op het strand zaten kon ik alleen maar denken: pak haar dan, slapjanus, grijp haar en kus haar! Maar nee... ze gaan nog wel een keer afspreken, zucht, dat wordt dus niks.

Frank en Anita (heet ze zo?) zijn wel schattig Gijsbert en Femke twijfel ik over en Richard blijf ik een griezel vinden maar hij gaat we helemaal voor haar, das dan weer mooi...

Geplaatst

he lieve meisjes, het is weer snel gegaan vanavond!

Ik ga snel de mail lezen, zit eigenlijk net pas weer achter de computer na de vaat weggewerkt te hebben. Viel eigenlijk wel mee, heb gewoon het onderste rek van de vaatwasser gebruikt als afdruiprek op het aanrecht en alles laten drogen en het toen hup, de kast in geschoven!

Mn eten viel nog bijna in het water; het blik confit de canard liet zich met geen enkele opener openen... uiteindelijk hebben mn vader en vin ongeveer hun hele gereedschapkist erop losgelaten, haha. Maar het resultaat was uiteindelijk heerlijk!

Roestvlek, de komende weken zullen veel van je geduld vergen, maar mij werd de eerste keer gezegd dat je 'gewoon' je normale dingen kon doen. Normale zwangerschappen ontstaan immers ook terwijl vrouwen hun normale gang van zaken blijven volgen.

Caro, morgen weer testen, spannend! Wanneer verwacht je je ovulatie ongeveer?

Wij gaan morgen weer eens naar nijmegen voor de info-avond. Voelt alsof we weer bijna in de race zijn!

Nico, leuk gecarnavalt?

Es, klinkt heftig een studie naast het werk van gerard. Vind het altijd knap als mensen daar de discipline voor op kunnen brengen!

Henne, wat is dat voor test waar je het over hebt? Ben wel benieuwd.

IVFSH, geniet van de laatste dagen! Ben je nu aan het camperen in je eigen huis?

Guusje, fijne vakantie!

Pff, verder weet ik het even niet, ga snel mail lezen!

Geplaatst

Es, wat fijn dat je toch nog een leuk weekend hebt gehad. En je klinkt niet klef hoor, gewoon trots. Btw die laarzen die je aanhebt tijdens het filmpje zijn leuk :)

Hier al het hele weekend koppijn,

Pijnstillers werken niet of maar heel even. Lig al in bed. Moest van mezelf anders zit ik morgen brak op mn werk

Geplaatst

Bij Giel beelen krijg je maandags in 1 minuut een samenvatting van bzv :-) heb het zelf nog nooit gezien

Geplaatst

Eend uit blik? Nooit van gehoord.

Heb trouwens nog geen suiker genomen en ook geen vette snacks maar er is nog geen gram af hoe kan dat nou

Geplaatst

is typisch Frans; je kunt het daar in iedere supermarkt kopen. Mn moeder heeft afgelopen zomer 3 blikken voor me meegenomen. Is een soort ingemaakte eend, die dus al wel gaar is en alleen opgewarmt hoeft te worden.

Hoe lang al geen suiker en vette snacks? Moet soms even op gang komen...

Geplaatst

Sen ook al knie problemen, toch niet hetzelfde als Sab?

Maar dan zou er toch wat af moeten zijn als je twee wk bezig bent. Weinig verstand van afvallen naar minder suiker en vet lijkt mij toch goed. Misschien is je verpercentage wel afgenomen dat hoef je niet perse terug te zien aan je gewicht. Een keer bij de diëtist gehad zij kunnen dat doormeten maar dus niet zichtbaar op de weegschaal.

Geplaatst

Ik heb niets aan mn knie volgens mij was dat sab :-) sport al maanden niet meer. Zo geen zin in. Straks als het weer beter wordt maar weer eens gaan fietsen. Ga nu slapen, we zijn alweer een uur verder.

Slaap lekker

X

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden