Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Knap hoor Henne...hoop dat je er en beetje bij kan zijn..kan me voorstellen dat je toch af en toe ergens ander mee bezig bent

Babeth, fijn dat het minder is geworden, hoop dat donderdag alle prima in orde blijkt te zijn

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

caro, wat irritant dat je dat werk voor niks heb zitten doen! Betalen ze je wel?

Was overigens aan het afwassen, daarom reageerde ik niet op fb... is dus direct antwoord op de vraag: nee, hij doet het nog niet, we moeten een monteur bellen, maar zijn daar allebei te druk voor.

Henne, ik vroeg naar de site, zal eens kijken of ik goed bezig ben, haha

verder weinig nieuws hier, behalve het feit dat ik ongi aan het worden ben. Baal ik van (aan de ene kant) want dan wordt het dus april voordat we starten, aan de andere kant, dan heb ik wel alle zakenreizen achter de rug en kan ik me hierop focussen. Nu maar duimen dat ik niet ineens een cyclus van 50+ dagen heb, want dan gaat het allemaal wel erg lang duren...

We moesten trouwens voor nijmegen allebei een vragenlijst invullen over onze psychische belasting tijdens dit traject. Nu zijn vin en ik er allebei behoorlijk pragmatisch onder, en zeker niet gestresst. Kregen we vandaag allebei een brief waarin psychische hulp aangeboden werd. NOU JA!! voelde me wel een beetje beledigd, tot vin zei dat ze die brieven waarschijnlijk naar iedereen sturen die de vragenlijst terugstuurt. Is onderdeel van een onderzoek. Maar voelde me behoorlijk in een hoek gezet als neurotisch en zenuwachtig vogeltje. En als ik iets niet ben...

By the way, ik zie heel wat mail langs komen over de 16e, Henne, tijd voor een update lijstje? Heb je wat om handen terwijl je de klok naar voren kijkt tot morgen...

Geplaatst

hm, tekort aan calcium (logisch, want koemelk allergie), koper (huh???) en selenium (weet niet eens wat dat is of doet). Maar goed, volgens die site moet ik aan allerlei vitaminecomplexen, maar denk dat het wel meevalt... De dietiste hoor ik hier niet over, zal dus wel goed zitten.

Geplaatst

Henne, heel veel suc6 morgen! fingers crossed voor jullie

Witje, fijn dat het bloedverlies gestopt is en ik kan heel goed begrijpen dat je niet voor de 100% kan genieten. Ik denk dat dit voor ons allemaal geldt of zou gelden.

Babeth, wat fijn dat het bloedverlies weer minder is. Lijkt mij allemaal weer onnodige stress. wat rot en het mag eens klaar zijn met die adrenaline stootjes :-)

Sylvie & spaatje, grappig ik werk ook in Schiedam :) En Sylvie sterkte morgen voor het gesprek!

Elinorac, hoop dat je voortaan beter geinformeerd wordt door die klant. Heb je je woordje hierover kunnen doen? Of is dat niet erg klantvriendelijk?

Weltrusten, meiden & ik hoop morgen hele goede berichten te lezen!

Geplaatst

Ik heb verder nog geen contact gehad, de "baas" had gemaild dat hij het vandaag te druk had met vergaderen maar dat hij me zeker nog zou bellen. Ik wacht het even af, maar ga zeker op mijn strepen staan als de artikelen niet geplaatst worden, want ik wil wel betaald worden voor mijn werk. Dit is dus een van de nadelen van freelancen...

Geplaatst

Sylvie...bah morgen voor jou weer een zenuwslopende dag. sterkte!

Henne...oh meid wat hoop ik dat alles goed is morgen! sterkte!

Geplaatst

Roestvlek nou ja dat is ook toevallig, ben toch wel heel nieuwsgierig wat je doet.

Esther bedankt. Ben benieuwd of we morgen weer op tv Rijnmond komen met onze sores. Zal zorgen dat mijn haar leuk zit.

Geplaatst

Hoezo weer? Ben je eerder op tv rijnmond geweest?

Meid ik wilde dat we wat voor jullie konden doen. Ik heb jullie website bekeken van jullie bedrijf, prachtig. Zo ellendig dat dingen zo lopen door toedoen van anderen.

Geplaatst

hier een bak...had vorige week vrijdag een afspraak gemaakt voor een hotstone massage...ik dus lekker gedoucht, eens goed gewassen, de benen nog eens geschoren, in de auto en naar de massage toe...bel aan...geen antwoord...nog eens gebeld...weer geen reactie...toen maar de foon erbij gepakt...

ik:hoi...met mij...

zij: enne...wat is er?

ik:ja ik sta beneden.

zij:hoezo? voor de massage? nee..joh...dat is toch pas morgen??? wacht ik doe je de deur open (ze woont in een flat)...

kom ik boven heeft ze in haar agenda de afspraak op woensdag staan...ik had mijn agenda niet bij me, dus kon het niet checken...ze had dus ook de stenen niet klaar en de rest ook niet, dus we hebben maar even gezellig bijgekletst...ik kom net thuis...en jawel hoor...ik had het dus verkeerd in mijn hoofd....op onze kalender stond ie op dinsdag, in mijn eigen agenda (waar ik ook de afspraak heb genoteerd) staat ie op woensdag...hahaha...

nou ja...heb ik tenminste iets om me op te verheugen...

Caroline...baas heeft zeker nog niet gebeld? groot gelijk dat je ervoor betaald wordt! anders komen wij wel even langs...wij zitten toch onder invloed van de hormonen en kunnen ons behoorlijk kwaad maken...;-). mmm...dat nieuws van de tandarts wordt je niet vrolijk van...kreeg toevallig vandaag ook mijn afsprakenbriefje binnen voor de halfjaarlijkse controle. 14 maart is het zover...een week na de carnaval...

voor het lijstje: gisteren twee broodjes met knakworstjes en vandaag lasagna bolognese van de C1000. en ook nog een zak chips gisteren en vandaag zo ongeveer een halve zak en ook nog een toetje van witte en bruine chocolademousse met caramel onderin.....helemaal fout natuurlijk...maar boeien...

Henne...de ochtend zal morgen wel voor bij vliegen..hoop dat je vannacht toch iets kunt slapen...succes morgen!!!

Syl...ga er vanuit dat je haar wel goed zit! succes morgen!!

babeth....hoop dat het goed zit bij de echo...en dat het bloedverlies gauw afgelopen zal zijn...

ben er beslist weer een heleboel vergeten, maar mijn hoofd loopt over...sorry...

liefs,

nico

Geplaatst

fren, ik kreeg ook een forumlier wat ik in mocht vullen (niet gedaan) en daarna zou Mr Psych contact opnemen, maar dat is dus niet gebeurd..praat liever hier ;-)

Roestvlek ik werk niet in schiedam hoor....Sylvie jullie bedrijf toch ook niet? ennu morgen op rijnmond nieuws?

NIco lekker warrig hoor..mja nu mag je morgen ´weer`

Geplaatst

Wat een bak Nico maar dan ga je morgen toch.

Vergissen is menselijk.

Nee ik woon in Schiedam maar werk in Rotterdam maar dat is 3,2 km verder dus zoveel maakt het niet uit.

Bij de persconferentie was veel pers toen zag je mijn 2 x voorbij komen, niet echt spannend maar morgen is daar ook pers. We zijn al benaderd maar wilden morgen afwachten voordat we naar buiten zouden treden maar dat zien we morgen wel. Op internet kun je ook alles volgen van de vergadering.

Hier wat bami gegeten met een loempia.

Geplaatst

Behalve een ander persoon hier dacht ik dat we allemaal best ver van elkaar wonen of werken maar schijnt bedriegt.

Via mijn email zie bijna ook mijn hele leven. Heb ook maar 1 email adres.

Moet zeggen dat ik nog wel steeds een navi nodig heb hier. Anders verdwaal ik soms nog voordl jn Rotterdsm. Kom zelf uit richting Eindhoven.

Geplaatst

Ik woon niet in rotterdam....stap bij manlief in de auto en stap op de zaak weer uit....en opletten nee dus. Kom er twee keer per week... en een paar keer EMC

Vroeger nog wel eens winkelen maar dat is al heel lang geleden

Geplaatst

Henne...succes vandaag met de uitslag!!! hoop dat de ochtend voorbij vliegt...

verder niet veel te melden...zit nog steeds daar ergens onder in een dal...

liefs,

Nico

Geplaatst

Henne succes vandaag, is het een belafspraak dan???? Zelf zou ik dat niet prettig vinden. Ben meer van face to face.

Syl ook weer succes vandaag, langslepende zaken zijn om gek van te worden.

Caroline hoop dat je "baas" belt vandaag en dat je weet waar je aan toe bent.

Nico echt weer iets voor jou om een dag te vroeg op je afspraak te komen hihi, nou nieuwe kansen vandaag en alleen een snele douche is dan genoeg.

Fren zou me ook in een hoekje gezet voelen als ik zo'n brief zou krijgen. Ik vind het altijd zo knap dat ze van papier kunnen beoordelen hoe je bent. Zulke dingen horen persoonlijk te gaan en niet via een vragen lijstje.

Wat betreft die vitamine tekorten na aanleiding van die internet testen. Laat je niet gekmaken hoor. Net wat Henne zegt, ze willen wel verkopen natuurlijk. Als je wil weten of je tekorten hebt zul je je bloed moeten laten onderzoeken. Ook zulke dingen kunnen niet via papier. Je hebt trouwens echt niet zomaar tekorten als je gevarieerd eet. Die rommel kost alleen maar veel geld en heeft toch alleen maar effect als je het ook echt nodig hebt. Te veel aan bepaalde stoffen in het lichaam kunnen zelfs schadelijk zijn.

Hier gister toch af en aan wat bruin troepverlies gehad :(( vandaag nog niks en vanacht ook niet. Om gek van te worden...... voor de vorige hevige bloedlozing had ik buikpijn en nu ook weer dus verwacht nog wel wat vandaag of morgen. Klinkt negatief maar ja heb ervaring.

Babeth ik hoop dat het bij jou lekker wegblijft en dat je na donderdag helemaal gerust bent!!!

Geplaatst

Zit hier gewoon misselijk te zijn van de spanning, gets zeg. Hoop maar dat het snel 12 uur is. Ze bellen idd San, vind ik op zich niet zo erg als ze dan maar wel duidelijk zijn. Vriend van een vriendin kreeg te horen dat er niets gevonden was met onderzoeken, maar de klachten zijn niet weg. Dus nu zitten ze alsnog met allerlei vragen. Niet echt handig.

Kan op werk trouwens niet op het forum, dus tot later vanmiddag met de uitslagen.

Henne

Geplaatst

Succes Henne!

Sandra ondanks alle spanning en stress loop je nu al bijna tegen de 15 wk. Begin je wel al een beetje een buikje te zien?

Wordt eens tijd om te gaan genieten zeg, blijft toch een donker wolkje boven jullie hangen.

Lieve Nico je zult dadelijk heus weer uit je dalletje klimmen, geef het tijd, je moet alles even een plekje geven wat er gebeurt is.

De pauze meisjes denken aan je!

Vannacht heb ik 16 april al beleeft, zo irritant, droom elke nacht bijna van alles wat er nog gaat gebeuren.

Ik had ook een hele grote Chrysler auto besteld en die moest ik nu met 1600,00 pm gaan afbetalen, maar dat geld had ik niet.

Hoezo bodemloze put momenteel......

Ik ga dadelijk mijn haar kappen.......haha

Geplaatst

Henne, succes straks

Sylvie ook voor jou succes. Het is allemaal wat, je wordt er niet beter van al die vergaderingen en wachten op mensen.

caroline, jij ook succes als de baas belt. Je hebt wel gewerkt voor ze, dus betalen zal ik zeggen.

Fran, wanneer wordt je afwasmachine nu gemaakt. Ken het wel dat we even geen tijd hebben om een monteur langs te laten komen.

Babeth, hoe is het nu?

Esther, hoe gaat het met jou?

Nico, je bent een sterke vrouw. Je komt ook weer uit dit dalletje. Succes.

Bij ons, heb minder opvliegers heb ik het idee. Ben nog steeds niet ongi. Afgelopen maandag lekker gespeeld bij de muziekvereniging. Even gedachte op wat anders. Gisteren vergadering en dat is altijd weer later dan verwacht.

Heb vanmorgen om half 4 ook de wekker van Alwin niet gehoord. Ben zo moe de laatste tijd.

Vandaag weer een weegmoment om 17.45 uur en daarna gaan we naar de makro.

Ze hebben kattengrit in de aanbieding, wat echt enorm scheelt met de winkel. En met 4 katten die echt heel weinig buiten komen heb je dus een hoop nodig. Voorraadje opslaan in de schuur.

Succes iedereen en duim voor jullie.

Ik heb zo'n zin in 16 april....

Groetjes

Ruby

Geplaatst

Henne, succes en sterkte(?) vandaag. Ben erg benieuwd naar de uitslag. En wat is nou het gunstigst he? iig succes!

Geplaatst

Hee meiden,

Er is weer veel geschreven! Ik vergeet vast weer op veel mensen te reageren: alvast sorry daarvoor!

Fren: tja: zo'n psychologische test... Het is een beetje dubbel. Ik vind het ook wel weer goed dat ze het actief aanbieden, want ik denk dat veel mensen het ook een erg hoge drempel vinden om zelf te vragen om een consult. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat als je er geen behoefte aan hebt, het een beetje vreemd is allemaal. Moet je ver op zakenreizen komende tijd? Kan me wel voorstellen dat je liever daarna start.

Henne: heel spannend vandaag!! Hoop dat jecursus goed gaat, dan gaat de tijd snel. Ik vond het destijds heel dubbel: van de ene kant hoopte ik op allemaal goede uitslagen, van de andere kant hoopte ik dat er iets mis was dat ze zouden kunnen fiksen (zodat ik een volgende keer meer zekerheid heb dat het goed zal gaan). Ben erg benieuwd!

Nico: ik denk datdie verkeerde afspraak gewoon wishful thinking was :-) dat je op die manier misschien wel twee keer kon gaan :-)

Syl-vie: erg spannend voor jullie! Moet er regelmatig aan denken en hoop zo voor jullie dat het snel goedkomt! Het zou gewoon niet zo mogen lopen: julliehebben goed werk geleverd en zouden nu niet in deze situatie mogen zitten...

Caroline: opdrachtgever al duidelijkheid gegeven?

Sandra: het blijft spannend bij jullie. Hopelijk stopt het snel en kun je onbezorger gaan genieten van deze waardevolle zwangerschap!

Ruby: klinkt goed dat je leuke dingen bent aan het doen. Wat betreft moe zijn: lekker aan toegeven!!

Ik heb hier leuke dagen achter de rug. Het shanghai weer verwent me: zalig zonnetje, 15 graden, dus heerlijk weer! veel erop uit geweest, lekker nog even genieten.

Ook een heel leuk en heel mooi nieuwtje: mijn broer en zijn vriendin hebben gister een baby gekregen! Heel bijzonder en ik vind het geweldig dat ik dit weekend naar ze toe kan om hem te gaan bewonderen. Ze hebben zelf al ruim 4 jaar in de medische molen gezeten, dus het is ze zo ontzettend gegund!

Nog even voor de statistieken: wij zijn hier echt nog even heerlijk aan het genieten van alle heerlijke restaurantjes! Gisteren koreaanse BBQ (Henne kent het vast) en vanavond gaan we op chic:uit eten met uitzicht over de skyline van shanghai :-)

Fijne dag iedereen en toi toi toi voor Henne!

Geplaatst

Henne, heel veel succes, ik hoop dat de uitslag goed is!

Sylvie, zo, 1600 euro per maand afbetalen aan een auto?? Wat een droom zeg...Het is nou wel weer extra zwaar he met die vergaderingen, ik hoop zo voor jullie dat er binnenkort weer een lichtpuntje komt.

Oh Sandra, wat rot dat je nog steeds dat bruine bloedverlies hebt, alhoewel het vandaag nog niet is gebeurd. Hoe voel je je eronder?

Ruby, fijn dat de opvliegers minder worden. Zo begon het afnemen van de bijwerkingen van de lucrin ook bij mij, op een gegeven moment dacht ik minder opvliegers te hebben en toen ik er echt op ging letten bleek het ook echt zo te zijn. Goed nieuws!

Nico, even een knuffel voor jou, je hebt het erg zwaar he, op dit moment....Heel veel sterkte meis.

Hier gaat alles oke. Mijn bruine bloedverlies is inmiddels overgaan in gelige afscheiding (sorry voor de details!) maar dat maakt op de een of andere manier wel minder onzeker. Buikpijn is ook echt veel minder geworden. Soms speelt de endometriose nog wat op maar dat is het wel. En af en toe wat steekjes diep onder in mijn buik. Ik ga er maar gewoon vanuit dat dat er allemaal bij hoort...Mijn borsten zijn sinds een paar dagen echt keihard, net tennisballen. Het voelt wat ongemakkelijk maar ik ben er superblij mee, blijkbaar gebeurt er nog wel iets. Toch zit ik me al druk te maken over maandag (de echo)....Gelukkig vandaag een dagje vrij. Ga lekker even de stad in, wat kleine dingetjes kopen, en vanavond een maaltijd maken voor mijn vriend en zijn broer. Het wordt: mini aardappel/spinazie souffle's met runderbraadworstjes en tomatensalade.

Fijn dag meiden,

Liefs, Laika

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden