Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

spaatje ik denk echt dat ik onzeker ben over van alles en nog wat. Ik ben bang dat mensen ons 'raar' vinden omdat we het op deze manier doen en daar hun conclusies uit trekken. Ik ben bang dat mensen ons overdreven vroom en reformatorisch vinden. En ik ben toch wel een beetje onzeker over mijn uiterlijk. Sorry, dat is een tik die ik denk ik niet meer kwijt raak vanuit het verleden.

Komt misschien gek over maar het is een kwestie van wat je in je rugzakje hebt zitten allemaal.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hm ja als je dat zo zelf voelt is dat zo, maar ik vind het heel knap dat jullie dat zo durven, jullie zijn voor ons eigenlijk gewoon "de vertellers" ik ga zeker tegen mensen om mij heen zeggen joh daar zou je eens naar moeten kijken. Deze dames en heren weten echt wat het is. Je komt voor mij niet reformatorisch over en ook niet vroom of raar. Je bent christen, dat is jou leven en je leeft je leven zoals jij denkt dat goed is, en daar kom je voor uit, en is niets om je voor te schamen, ik denk dat je ook veel steun uit je geloof (weten is een beter woord) kan halen.

En idd je rugzak bepaald voor een groot deel wie je bent, maar voor mij ben je een mooi mens en vreselijk stoer dat je dit durft!

Geplaatst

Meiden, voor een groot deel positive vibes hier, das mooi!

Henne, al met al toch wel een goede uitslag. Dubbel blijft dat toch he, je wilt eigenlijk dat het allemaal goed is, maar je hoopt misschien toch ook op een kleine afwijking wat weer een hoop verklaart. Toch denk ik dat dit de beste uitslag is die je had kunnen krijgen, bovendien kun je nu met een gerust hart verder met die prachtige cryo's!

Ik geef het stokje door aan Caroline en zei geeft hem weer door aan jou en aan Esther en aan alle dames die binnenkort weer gaan beginnen. En don't worry, het stokje heeft meerdere aftakkingen, dus je kunt bijna niet misgrijpen ;-).

Ursela, ik weet niet wat mijn uitgerekende datum is. Ergens in oktober, maar verder? Daar wil ik nog helemaal niet over nadenken, eerst maar eens naar de echo. Ik merk dat ik mezelf constant probeer te beschermen en nog steeds oogkleppen op zet wanneer ik langs dingen loop in winkels die ook maar iets met zwangerschap te maken hebben. Ik heb me ook niet aangemeld bij het 'uitgerekend in oktober 2011' topic, veels te eng allemaal. Wie weet ga ik dat nog wel doen als het maandag allemaal goed blijkt te zijn. Maar op de een of andere manier ben ik mezelf nog steeds echt enorm aan het schrap zetten voor slecht nieuws.

Ik duik mijn bedje in, morgen weer werken!

Liefs, Laika

Geplaatst
Hm ja als je dat zo zelf voelt is dat zo, maar ik vind het heel knap dat jullie dat zo durven, jullie zijn voor ons eigenlijk gewoon "de vertellers" ik ga zeker tegen mensen om mij heen zeggen joh daar zou je eens naar moeten kijken. Deze dames en heren weten echt wat het is. Je komt voor mij niet reformatorisch over en ook niet vroom of raar. Je bent christen, dat is jou leven en je leeft je leven zoals jij denkt dat goed is, en daar kom je voor uit, en is niets om je voor te schamen, ik denk dat je ook veel steun uit je geloof (weten is een beter woord) kan halen.

En idd je rugzak bepaald voor een groot deel wie je bent, maar voor mij ben je een mooi mens en vreselijk stoer dat je dit durft!

Dank!

Geplaatst

Even een kort berichtje want ben doodop.

Politiek sucks, wat een meelopers. Geen flauw idee hoveel levens ze kapot maken alleen naar om zichzelf in te dekken.

Onze nieuwe slogan van het bedrijf " we are fucked" excuseer de taal.

Personeel rijd hier weg voor de deur met een bedrijfsbus die 4 dagen oud is en belt 15 min. Later dat de voorkant in elkaar is gereden door een vrachtwagen.... Hij zegt nog, goh een nieuwe bus je moet er toch niet aan denken dat er een krasje op komt....

En nogmaals denk ik dan aan onze nieuwe bedrijfsslogan.... Jaja we are fucked en nogmaals sorry meiden.

Meld me morgen weer ga een fles wijn open trekken.

Geplaatst

Och meis...wanhoop proef ik door je woorden heen. Klinkt dramatisch maar ik meen het. Vind het zo sneu voor jullie allemaal.

Geplaatst

Henne er is dus niet echt concreet iets gevonden zeg ik dat goed. Voor je gevoel heb je dus geen antwoord maar dat is er misschien ook niet.

Gaan jullie meteen opstarten volgende cyclus?

Geplaatst

He girls, ff snel want ik lig al in bed was een lange dag.

Henne, gelukkig geen ernstige dingen. Das weer een opluchting. Reaktie van Jay is echt een mannenreaktie ;)

Sylvie, oh meid wat een pech weer. Gelijk heb je dat je ff een fles wijn open trekt. Dikke knuffel voor jou!

Ga nu slapen, slaap lekker allemaal

Geplaatst

Hee meiden,

Er is weer veel geschreven toen ik lekker lag te slapen, dus maar even een spiekbriefje gemaakt.

Nico: balen dat het allemaal even niet lekker loopt! Maar super goed dat jullie nieuwe plannen zijn aan het maken, mooi dat je bij twee klinieken gaat kijken en fijn dat je vriend op zoek gaat naar dat soort positieve berichten! Het blijft vaak een verschil he: de communicatie tussen mannen en vrouwen.... maar het is goed dat jullie weten dat jullie verschillend communiceren en daar ook rekening mee houden. Volgens mij kun je blij zijn met je leuke stoere man :-) (jaja, ik heb de vriend van nico in het echt mogen aanschouwen in het azm, wist alleen niet zeker of het nico en vriendlief waren, dus durfde op dat moment niets te zeggen, haha).

Henne: ik heb al even uitgebreid gereageerd in het MTHFR topic: goed dat jullie nu snel verder kunnen!!! jaaaa: koreaanse BBQ is heerlijk!!! weet zeker dat het NL ook heel populair zou zijn, maar heb het bv in \Utrecht nog nooit gezien...

Fren: inderdaad veel reizen voor de boeg zeg! Klinkt leuk (hoewel zakenreizen vaak vooral heel vermoeiend zijn...). Kan me voorstellen dat je lekker daarna gaat starten. je zoekt trouwens wel leuke steden uit voor je zakenreizen :-)

Simba: welkom!

Ursula: hoe gaat het verder met je? Je zwangerschap in combi met merel en je baan? En al meer nieuws over je moeder??

Caroline: vandaag een smiley? Hoop het voor je!!

Meiske: ben je nog thuis nu je je nog zo voelt? Of alweer aan het werk? Volgens mij hou je echt lang last van die narcose: bah, ik heb het twee keer gehad en twee keer best lang lastvan gehouden... Hoop dat het bij jou snel over is! Fijn dat het bloeden weer wat minder is.

Sab: voor jou even afkicken.... zonder computer... suf eigenlijk he, hoe moeilijk het is om een paar dagen zonder internet te leven....

Esther: bij schiet het nu dan ook weer op! Ongesteld en over een maand weerstarten! Is je zusje trouwens als terug van vakantie?

Laika: ik heb all vertrouwen in je zwangerschap: die kleine zit heerlijk warm en veilig in je buik!!!

Last but not least: Syl-Vie: wat balen!!! En geen excuses voor taalgebruik hoor! Hoog tijd dat het tij gaat keren voor jullie!! Ik blijf echt hopen voor jullie.

Hier alles goed, lekker aan het genieten van de laatste dagen. Gister heerlijk uit gegeten met z'n tweetjes. De laatste jaren eens de revue laten passeren, heerlijk avondje gehad. Vanavond nog met een groep vrienden eten: gezellig bij een chinees restaurant aan zo'n ronde tafel en dan morgenavond vliegen! Ik zal eens proberen een foto van de skyline van shanghai te plaatsen :-)

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

We gaan een poging wagen om een bericht te posten ;-)

Henne, hoe voel je je vandaag, de uitslag een beetje kunnen laten bezinken? En goed geslapen?

Caroline, vandaag een smiley?

Syl: sjjjjonge jonge zeg, volgens mij hangt er een slecht aura om jullie heen of zo. Ik geloof niet in horoscopen etc, maar misschien zou je die van jou en Jeroen toch eens na moeten lezen voor het eerste kwartaal van dit jaar, mennnn wat een toestand bij jullie. Sterkte vandaag weer, hopelijk ben je een beetje bijgekomen van gisteren?

Laika, kan me goed voorstellen dat je onzeker bent, geeft niks, als het straks allemaal goed is met de echo of weekjes erna dat je je pas zekerder voelt. Dan heb je nog lang genoeg om te genieten hoor!

Simba, ook welkom hier natuurlijk!

Ursela, hoe is het met jou? En met je dilemma van de kat? Zijn jullie eruit wat jullie gaan doen? In Bzv waren ze in Noorwegen, prachtig zag het er uit zeg, heerlijk als je zo woont!

Nico, bah wat $#@ dat jullie niet op 1 lijn zitten met sommige dingen. Maar dat is en blijft idd het verschil tussen man en vrouw. Gelukkig staat hij wel open voor je voorstel van de 2 vliegen in 1 klap! 

Fren, goed plan, later starten, lekker de tijd nemen. Wel een leuke periode die eraan komt en geniet er ook gewoon goed van. Straks als je zwanger bent zit een stedentrip er wellicht niet meer in 

Esther, jeetje ook al weer bijna beginnen! Spannend hoor!

Het gaat al weer echt opschieten nu.

En niet onzeker zijn over hoe je bent en je uiterlijk, je ziet er geweldig uit!

Trouwens ik vind dat Henne en jij een voorsprong hebben hoor, wij hebben jullie al gezien maar jullie ons nog niet, is dat niet veel enger eigenlijk?? ;-)

Babeth, hoe gaat het met jou? Beetje hersteld en jezelf aan het worden? Ook misschien een beetje aan het genieten? Of ben je erg bezig met een jaar geleden? Nog 2 dagen en dan is het een jaar geleden, dat zal niet meevallen...

Sandra, is het bloeden opgehouden of is het toch gewoon weer doorgezet? Moe je mij horen, gewoon weer doorgezet...

Ivfsh, mijn vriendinnetje is onlangs in Shanghai geweest met haar zus, die vliegt voor de KLM. Zij had een gave foto staan voor de skyline van Shanghai, die mag je de rest niet onthouden hoor haha. Dus plaatsen maar ;-)

Hier alles oké, muv die k-laptop natuurlijk, hopelijk lukt het plaatsen haha.

Hoop dat ik niemand ben vergeten maar dat zal haast wel, sorry alvast daarvoor.

Oh ja Nico, thanks for asking, mijn knie is best aardig hoor. Alleen ik denk dat ik een ontzettend grote bloeduitstorting heb in mijn been want mijn been doet meer pijn dan mijn knie hahaha. Maar vandaag weer trainen. Ik roei bijna op mijn oude niveau, alleen fietsen dat doe ik nog niet, net als de apparaten voor mijn beenspieren, die doe ik nu op 13 kilo of zo en dat was 38 kilo. Maar ja, dat geeft niets, ik ben weer bezig ;-)

Ik ga even wat eten en daarna naar mijn zusje.

Tot later meiden!

Geplaatst

Oh meiden ik zit effe te balen, geen smiley net! Een leeg rondje! En ik zit op dag 13, had 'm echt verwacht vanochtend, vorige maand zo keurig, geen gebruik van gemaakt en nu... Straks nog maar eens doen denk ik? En wat anders, morgenochtend proberen of zh bellen voor een echo?

He balen zeg, ik ging er gewoon helemaal van uit, heb van alles om de (hopelijk) TP van dinsdag heen gepland...

Geplaatst

Hé caroline. Dat is echt balen! Zou zh bellen voor echo voor de zekerheid denk ik .ik heb weinig verstand van ovulatietesten.

Geplaatst

Oh Caroline dat is zo balen. Je probeert het toch altijd ee beetje te plannen en dan ligt je lichaam weer fijn even dwars. Als je altijd regelmatig bent, zou ik het ziekenhuis even bellen of een echo zinvol is. Anders duimen dat het morgen goed zit.

Hier heeeeerlijk geslapen. Ben zo blij dat we verder mogen. En met de uitslagen ben ik ook best 'tevreden'. Natuurlijk kan een kleine afwijking in theorie de miskraam niet veroorzaakt hebben, maar als ik en aantal dingen bij elkaar optel, dan verklaart het voor mijzelf toch wel een hoop. En het feit dat voor onze volgende poging alles weer een stapje optimaler is, maakt me heel optimistisch.

Zometeen acu, dus snel douchen, aankleden en de weg op. Gelukkig niet meer zo vreselijk koud.

Geplaatst

Caroline mijn ervaring met die ovu testen is dat ze meestal net niet doen wat je wil. Kan makkelijk toch nog morgen een smiley???? Kan me wel voorstellen dat je wil "plannen" zo zijn we nu eenmaal. Bellen naar zh kan altijd natuurlijk, baal maar even lekker en daarna weer met een glimlach verder hoor!!

Sab gister af en toe nog wat bruine smurrie maar vandaag nog niet!!!!! Heb de hoop nog niet opgegeven dat het wegblijft natuurlijk, heb tenslotte nog iets meer dan 25 weken te gaan dus zal toch wel een keer helemaal stoppen hihi.

Mijn prive schoonmaaktster komt zo echt een luxe zeg. Wou dat ik het me voor altijd zou kunnen veroorloven zeg....

Geplaatst

Meiden, help!! Heb jullie advies nodig!

Cd 22, vanaf vorige week ovutesten gedaan van cb digitaal. Geen smiley te zien. Vanaf gister met de sensitest (toch besteld babeth  ). Er kwam gister een heeeel licht streepje, vandaag lijkt ie iets donkerder te zijn.

Maar dan: mijn temp was dinsdag beduidend lager dan de overige dage. Gisteren was ik helaas om 5 uur wakker dus anderhalf uur eerder getempt en 0,1 hoger dan normaal. Vandaag de temp weer normaal zeg maar, dus niet hoger of lager dan de 2 dagen ervoor.

En verder: beetje viezig verhaal maar wel even nodig voor jullie advies, paar dagen afscheiding gehad en dinsdag was het op z’n ergst en ook beetje buikpijn. Dus: en lage temp en erge afscheiding. Sinds gisteren praktisch geen afscheiding meer...

Waar het om gaat is dat ik op dag 5 en dag 8 na de tempstijging bloed moet laten prikken. Maar ik zie geen verschil en ook die eisprong voel ik dus wel maar niet aantoonbaar.Wat moet ik nu doen?

Ik hoop echt dat jullie me kunnen adviseren met alle kundigheid van dit topic )))

Alvast bedankt!

Liefs Sab xx

Geplaatst

Hoi allemaal,

Babeth veel succes vandaag met de controle.

Ursela moeilijke beslissing met jullie kat, hopelijk komen jullie eruit.

Henne B6 moest ik ook gaan slikken van de gyn, kon alleen in combi met magnesium vinden van Solgar, weet jij al welke jij gaat gebruiken?

Caroline nogmaals naar de tandarts vandaag, succes, hopelijk morgen een smiley

Nico af en toe eens knallen is niet erg maar wel vervelend, dat stukje over zw worden staat ook op Nu.nl, statisch gezien zijn dat best goede resultaten maar je moet er wel bijzitten....

Esther denk dat we allemaal wel onze onzekerheden hebben maar door een verleden kan men daar anders in staan.

Hoe hard wij ook roepen dat je een leuke en knappe meid bent blijft dan niet hangen, het moet van binnenuit komen en dan komt bij jou het volle rugzakje om de hoek kijken.

Jullie hebben keuzes gemaakt over je geloof en behandelingen en wat mensen daar van denken moeten ze zelf weten.

Het is jullie leven, persoonlijk vond ik dat jullie dit mooi verwoorden in de pilot, jullie leven meid!

Sab is je laptop al uit de hang stand.....

Ivfsh het afscheid komt nu heel dichtbij, wat een omschakeling van een drukke wereldstad naar een stad in Ierland.

Simba welkom!

Alle andere Sandra, Laika, Kaartje.....en alle andere fijne dag met helaas geen zonneschijn hier.

Bizar zeg gisteren die sneeuw.

Geplaatst

Sab ik weet het niet.....

Ben zelf heel slecht met ovutesten, zie het verschil nooit daarom gebruik ik de smiley's, tempraturen doe ik nooit.

Hoop dat er snel iemand reageert die je kan helpen.

Geplaatst

Oh Caroline, die lleidge testen oo altijd!, ik hoop dat ie er morgen is en anders idd even voor een echo gaan :-)

Sandra, heerlijk die schoonmakster hihi, geniet ervan hoor

Babeth, sterkte en veel plz natuurlijk met de echo!

Henne, fijne acu straks!

Geplaatst

thanks syl, ik temp ook nooit maar sinds januari wel, want straks zeggen ze dat ik dat alsnog moet gaan doen en zitten we in juni....maar ik word er goed gek van, wat een ellende zeg...

Laptop is niet helemaal jofel, dus ik typ alles in word en plak het hier in ;-)

nou ja de lange stukken dan, dit niet hihi

Geplaatst

Je bent gehandicapt als je computer het niet doet zeg, we zouden niet meer zonder kunnen, moet er niet aan denken om geen ruggespraak meer te hebben met jullie.

Heel eng....

Sandra lekker he iemand die schoonmaakt, snif, ik moet zometeen zelf aan de slag.

Ben nog even op het forum aan het bijlezen.

Geplaatst
Meiden, help!! Heb jullie advies nodig!

Cd 22, vanaf vorige week ovutesten gedaan van cb digitaal. Geen smiley te zien. Vanaf gister met de sensitest (toch besteld babeth  ). Er kwam gister een heeeel licht streepje, vandaag lijkt ie iets donkerder te zijn.

Maar dan: mijn temp was dinsdag beduidend lager dan de overige dage. Gisteren was ik helaas om 5 uur wakker dus anderhalf uur eerder getempt en 0,1 hoger dan normaal. Vandaag de temp weer normaal zeg maar, dus niet hoger of lager dan de 2 dagen ervoor.

En verder: beetje viezig verhaal maar wel even nodig voor jullie advies, paar dagen afscheiding gehad en dinsdag was het op z’n ergst en ook beetje buikpijn. Dus: en lage temp en erge afscheiding. Sinds gisteren praktisch geen afscheiding meer...

Waar het om gaat is dat ik op dag 5 en dag 8 na de tempstijging bloed moet laten prikken. Maar ik zie geen verschil en ook die eisprong voel ik dus wel maar niet aantoonbaar.Wat moet ik nu doen?

Ik hoop echt dat jullie me kunnen adviseren met alle kundigheid van dit topic )))

Alvast bedankt!

Liefs Sab xx

He Sab....

als ik het goed lees...is je eisprong geweest op dinsdag....de eisprong is idd meestal als er tempverhoging is geweest, meestal 0,2-0,3 hoger, maar dat kan natuurlijk per lichaam verschillen...

Met de afscheiding, dat is inderdaad meestal een teken dat de eisprong eraan komt en als ie geweest is, dan verandert het bms ook weer...ik zou toch voor een echo gaan, omdat je het gewoon niet weet...

ik test overigens altijd met die van de midstream van sensitest en tot nu toe (niet dat ik ze altijd gebruik maar heb ze in onze 'moetjesperiode' regelmatig gebruikt bedenk ik me nu, volgens mij heb ik hier laten weten dat ik niet veel ervaring ermee had, of was dat op een ander forum???) kreeg ik altijd een mooie dikke tweede streep...vaak wel 2-3 dagen achter elkaar...dat was dus wel minder, maar door het temperaturen wist ik toch al ongeveer wanneer ik mijn ei had gehad...

weet niet of je nu wel of niet iets aan mijn verhaal hebt gehad...

Ik zou voor de zekerheid voor een echo gaan, ook al had je aangegeven dat je het zonder echo wilde doen, of niet???

succes!

liefs,

nico

Geplaatst

grrr...net een hele tekst getypt...ik druk op een verkeerd knopje..en poef...weg tekst...grrrr...

na ja...dan maar opnieuw:

Henne...goed nieuws dus eigenlijk toch wel een beetje...ik snap je helemaal, want ik had ook dat dubbele gevoel toen ik me had laten testen op het antifosfolipidesyndroom...ik had me in mijn hoofd vastgezet dat dit de mogelijke oorzaak voor de mk, en de twee mislukte innestelingen was, maar dat was het dus niet...gelukkig dat ik het stofje niet heb, maar van de andere kant...wat is dan wel de reden van de mk en de mislukte innstelingen geweest...ik denk ook niet dat we ooit hierachter zullen komen. Wat me wel wel ertoe heeft gezet is dat ik er zelf mee begonnen ben om met vitaminen en preparaten (op natuurlijke basis, Herbalife, m.n.) om te zorgen voor een betere doorbloeding en ik weet dat ik mij hier heel goed gevoeld heb, ook al is onze 3e ivf voortijdig afgebroken...

Na de carnaval begin ik weer met alles, de antioxidanten, visolie, etc om mijn lichaam weer in optima forma te krijgen...

En wow...het gaat opeens snel bij jou zeg...volgende week waarschijnlijk alweer een tp...succes meid!!!!

Syl....wat megabalen zeg dat de vergadering/het gesprek met de gemeente zo gelopen is. en dan ook nog eens dat ongeluk met het bedrijfsbusje...dan kun je idd met recht zeggen...we are fucked...ik baal met je mee meid!!! ik hoop toch echt wel dat er gauw een verandering in de hele K*t-situatie komt...sterkte!!!!

Babeth...heel veel succes (en plezier) vandaag met de echo en de controle!!!

hoop dat alles goed is en blijft gaan en dat het bloedverlies/de gekleurde afscheiding minder wordt en zelfs gaat stoppen...

Caroline...hoop dat jij ook binnenkort een posi-test hebt met de ovu en dan naderhand natuurlijk met een zw-test...hihihi

uhm...en toen was ik het even kwijt...

Dadelijk naar de garage...we hebben nu sinds een jaar een nieuwe auto (mijn ouders waren zo lief en hebben die voor ons voorgeschoten, nadat mijn vriend de auto total-loss had gereden tegen een lantaarnpaal, zelf had ie gelukkig niets, behalve heel veel schrik) en we horen telkens een zoemend geluid, alsof er een motortje loopt ofzoiets...blijkt dat bij de koplampen idd een motortje blijft hangen. de koplampen kunnen namelijk in een andere positie gesteld worden als de auto zwaar geladen is en dit motortje blijft steeds hangen...neem aan dat dit onder de garantie valt...

Verder heb ik een heerlijke hotstonemassage gehad gisteren...en ook een goed gesprek met de masseuse/mijn vriendin. Ze heeft me geholpen ook om een aantal zaken weer een beetje in perspectief te doen laten zien en dat heeft wel geholpen...voel me ook ietsje beter vandaag...

heb ook een aantal persoonlijke beslissingen genomen, na de carnaval begin ik weer met de antioxidanten en niteworks van de herbalife en de visolie enzo, om mijn lichaam weer helemaal te preppen voor een komende behandeling, want ik denk wel dat die eraan komt...is alleen de vraag wanneer...ook ga ik bij het fitnesscentrum nog een tandje erboven op doen qua afvallen/centimeters verliezen. ga 3 x per week (in elk geval op de avonden dat ik daar ben) de Slim Belly gebruiken...dan krijg je een band om en door een combinatie van onderdruk en overdruk via die trainingsgordel, wordt de doorbloeding van de buik gestimuleerd. waardoor er weer vet wordt verbrand en krijg je een strakker buikje...heb me weliswaar tot juli gegeven om mijn streefgewicht te geven, maar stel we krijgen een goed gesprek bij ofwel DD ofwel Geertgen en we kunnen al gauw beginnen, dan wil ik dus wel dat mijn lichaamsgewicht al eerder in orde is...dan hoef ik daar tenminste niet meer voor te stressen...

Ursula...oei...wat erg van je kat...ik zou proberen om het voorgestelde idee (in een klein kamertje opsluiten met mandje en kattenbak) te proberen of inderdaad iemand proberen te vinden waar ie lekker buiten kan zijn (als het al een buitenkat is)...het asiel vrees ik, gaan denk ik toch niet op zoek en dan wordt ie ingeslapen...dat zou ik persoonlijk niet kunnen...sterkte in elk geval!!!

dat was het voor nu eventjes...

Fran en Sen...ik ben jullie niet vergeten...de rest ook niet...dit was nu eventjes wat mij te binnenschoot, nadat ik al die pagina's had bijgelezen...kom later op jullie terug!!!

liefs,

Nico

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden