Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Haha Henne: tja: het is toch echt waar: je hebt een uniek exemplaar gevonden: een knappe Aziaat die ook nog een lang is! :-)

Haha, misschien omdat het een koreaan is? Dat zijn wel heel andere types dan chinezen. Ik ben een keer naar een WK wedstrijd geweest van Zuid-Korea...nog nooit zoveel koreanen bij elkaar gezien. En wat me toen wel opviel is dat ze of heel grof gebouwd en klein(er) zijn, of fijner gebouwd en langer. Dus er zijn er zeker wel meer ;-) Maar uniek is ie zeker!!!!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Laika! Gefeliciteerd!!!! Ben echt heel blij voor jullie, nu rustig aan meer vertrouwen krijgen en gaan genieten van je zwangerschap!

Geplaatst

Sorry caro maar we zaten om 16.09 tegelijk te typen vandaar dat ik dat berichtje gemist hebt.

Eet smakelijk allemaal!!

Geplaatst

Van die chocolada wist ik al. Ik heb zelfs een aantal jaar geleden het advies gekregen van een internist om iedere dag een stukje chocolade te eten. Maar dat wel puur, zo sterk mogelijk. Dit zou goed zijn voor mijn (toen) te hoge bloeddruk ..... en wat denk je???? Het heeft geholpen. Ik eet het niet meer iedere dag, maar wel geregeld. En vervelend dat het is hahahah

ivfsh, heftig hoor! Heel veel sterkte.

Geplaatst

Laika, wat een goed nieuws zeg! Ik kan me voorstellen dat jullie helemaal happy zijn! Ik wil die echo wel zien hoor ;-)

ivfsh, longontsteking, dat is niet niks. Ik hoop dat ze er weer boven op komt.

Geplaatst

Iemand nog Boer Zoekt Vrouw gekeken ? Niet echt verrassend, maar wel weer erg leuk!

:icon_porc:

Geplaatst

Oh shit, niet gezien! Toen zat ik in de auto. Goed dat je het zegt, ga op uitzending gemist kijken...

Eten was heerlijk, wel satésaus op de sperziebonen gedaan... niet zo goed maar zo lekker! En pure chocola tegen hoge bloeddruk? Nooit van gehoord! Zou me goed uitkomen als ik niet ook aan het lijnen was, lastig...

Geplaatst

Dan moet het wel boven de 80% zijn Caroline, en daar zit niet zo veel vet in. Sonja vind het vast niet erg ;-)

Geplaatst

he chicaaasss...

Laika...wat fijn dat de echo goed was...nu toch maar gaan genieten van je zwangerschap!!!enne...jammer dat je nu die die baan moet afzeggen...:bigwink: Hoe voel je je? ben je nog duizelig geweest??? miss idd een goeie tip om iets van crackers naast je bed te zetten en dat te eten als je opstaat...

IVFSH...fijn dat je weer in Limburg bent...jammer dat het niet goed gaat met je oma..een beetje dubbele gevoelens dus...blij om weer hier te zijn en dat je vrijdag (!) de tp hebt, dicht bij je moeder bent en minder vrolijk omdat het niet goed gaat met je oma...toch een lieve knuffel van mij...:knuf:

Leuk dat je je neefje gezien hebt!!! en fijn dat de echo goed was!!!

Sen...jij ook nog geen positieve ovu test...balen...vreemd dat je niets bent afgevallen...mss door de stress? of hou je mss vocht vast? lekker dat je mannetje altijd kookt...je vroeg naar onze muziekkeuzes...poeh...vanalles: Kings of Leon, Skunk Anansie, Placebo, PinkFloyd, Red hot chili peppers...zeg maar Pinkpop-muziek, maar ook Tiësto, Armin van Buuren, trance...maar ook weer klassiek en dan met name piano muziek...dat hele harde hou ik ook niet van...trashmetal enzo...waar je niets van ritme in hoort en alleen maar geschreeuw enzo...

Simba...ook bij jou heftig dus met je schoonmoeder..sterkte meid...en fijn dat de babykamer zonder schade nu staat!!!

Ursula...verven, wandelen, lekker weertje...hoe ging de 20-weken echo??? en hoe is het met je moeder???

Rubster: wat goed zeg: 3 kg in 4 weken!!!:thumbup: balen toch wel van je naderende bongi...en komend weekend naar London.....alvast veel plezier gewenst....

miki...jij ook al een negatieve cb-test...ik gebruik die van de midstream via sensitest...hebben tot nu toe altijd bij mij gewerkt...

Maar wij hebben nog niet besloten waar we door gaan...we willen een gesprek in Geertgen en in DD...heb vandaag gebeld naar het AZM (waar ik 20 minuten in de wacht heb gestaan en op het einde van het gesprek werd de verbinding verbroken ivm geen ontvangst, komt ervan als je dicht bij Duitsland woont...hahahaha) voor een kopie van mijn dossier...ze vroeg ook nog waarom we dan ergens anders wilden gaan, heb haar gezegd dat ik het niet prettig vond hoe dr. M. het gesprek had gehouden en dat ik het met andere medicatie wilde proberen. Op mijn vraag of ze wel eens Menopur gebruikten, zei ze, in sommige gevallen wel...mijn broek zakte af...dr. M. had gezegd van niet...maar goed...

Es....je bent nu bijna bezig met de late dienst (of ben je al begonnen?)...morgen lekker shoppen en woensdag naar het ziekenhuis...vind je het spannend dat ze weer gaan filmen??? enne...al een lentegevoel creëren met je kleding, vind ik een strak plan!!!! maar je ziet er altijd toppie uit!!!!

Guusje...hoe is het nu met je vriendin en haar gebroken schouder??? lijkt me pijnlijk...heb gelukkig nog nooit iets gebroken gehad...KLOP KLOP...effe afkloppen...

Fijn dat je een leuke tijd in Oostenrijk hebt gehad!!!

Spaatje...ben het bij jou even kwijt...je hebt 17-2 gesprek in MCK gehad...hoe gaat het nu verder??? sorry.....geloof dat ik een aantal dingen ben kwijt geraakt...:doh:

Kaartje...fijne high tea gehad??? wilde al vragen of het zo druk dan in DD is dat je de afspraak pas in mei hebt, maar je schrijft zelf al dat jullie niet in april konden...goed van je dat je nu idd gewoon even jullie leventjes weer oppakken en weer van elkaar genieten...zo heb ik het ook ervaren bij onze pauze tussen de 2e en 3e ivf in...effe niks...geen hormonen, geen gefreutel in en aan je lichaam...maar toch blijft de gedachte sluimeren om weer verder te gaan...

dublin...je gaat ook weer opstarten....mooi om te horen!!! geloof inderdaad dat de titel van dit topic weer aangepast moet worden...

en met mij??? heb een paar redelijk goeie dagen achter de rug...dat is wel heel fijn...:happydance:

zaterdag hebben we stroomuitval gehad...hahahaha...van 11.00 - 14.30/15.0 uur...tja...en wat ga je dan doen????:smileysex: hihihi...heel spontaan was het weer eens...en daarna zijn we maar boodschappen gaan doen, omdat er toch geen stroom was voor mij om te naaien en voor mijn vriend om zijn haren af te doen...hahahaha...we wilden 's avonds gaan uiteten of naar de film...we zijn uiteindelijk naar de friture gegaan en hebben daar lekker gegeten...toen naar huis om Youp van 't Hek te kijken...zijn beiden in slaap gevallen...hahaha...

zondag moest ik al vroeg op ivm de kwartaaldag van club Joy...dus ik zat al om 8.15 uur in de auto...4 lesjes gevolgd...twee keer yogales, een powerles en een cycle-les...lekker...maar nu zit ik een beetje met spierpijn...hahahaha...was pas tegen half 10 's avonds weer thuis...zondag McDrek gehad...oja...en ik heb ook voor de eerste alcoholcontrole gehad...hihihi...toch wel altijd spannend...je weet dat je niet gedronken hebt, maar toch...mss is het apparaat kapot...tja mevrouw...wilt u ons even volgen naar het bureau???hahahahahaha...:politiefluit:

dus geen carnaval gevierd dit weekend...morgen ga ik weer verder...dan is het Auw Wieverbal...oude wijvenbal....je gaat dan als oud wijf (onherkenbaar natuurlijk voor de tegenpartij) naar de kroegen en je mag de mannen voor gek houden...hahahahahaha)...

en vandaag dus gewerkt...

:partytime2:

pfff...een heel verhaal...zal het lijstje even erbij pakken...(in een volgend berichtje...:clap2:)

voor het lijstje: zelfgemaakte bami

liefs,

nico:occasion5:

Geplaatst

Sonja doe ik niet hoor, maf mens... Ik doe mijn eigen ding: zo weinig mogelijk tussendoor, geen twee keer opscheppen 's avonds en twee keer in de week zwemmen. Werkt prima! (Als ik me er aan houd...)

Geplaatst

Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus!

Henne: cryo poging in maart

Rubster: wachten op ongi. Daarna meteen ICSI poging

Sab: intake 3 maart

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Esther: orienteren op nieuwe poging

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: orienteren op nieuwe poging, kopie dossier opgevraagd. wrs gesprek bij Geertgen en DD en dan verder kijken

Sylvie: begin maart of mei opstarten ivf

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: 22 maart gesprek ferti arts voor 2e poging

Behandeling

IVFSH: nu bezig met progynova, begin maart hopelijk terugplaatsing van 1 of 2 cryo's

Caroline: binnenkort cryo poging (ovulatietesten)

Roestvlek: testen op 6-3-2011

Zwanger

Ursula: 28-2 (20 weken echo, met 18 weken)

Laika: 28-2: 2e echo, op 6weken plus 5 dagen

Sandra: 2-3 bloeddruk controle bij de gyn

Babeth: 09-3 controle gyn, 28-3 20 weken echo (met 20w)

Geplaatst

dames....even voor iedereen:

:aaaflowersmiley::positive energie::blowkisses::hugs2:

gewoon omdat ik jullie zo graag heb!!!

liefs,

nico

Geplaatst

Dus jij bent een echte carnaval vierder Nico? Jij liever dat ik, hahaha. Mijn man houdt er ook van, dus ik ga dan maar mee ....... Wel gezellig hoor, maar op een gegeven moment ben ik die dronken lui wel zat als je daar met je nuchtere kop tussen staat!!! Komend weekend moet ik er weer aan gaan geloven.

Met mijn vriendin gaat het gelukkig goed. Ze hoefde toch niet geopereerd te worden. Wel zo fijn.

Geplaatst

:positive energie: voor jou ook 1 Nico

Leuke poes/kat heb je trouwens

Geplaatst

ohja.... we zijn naar de winkel geweest.... vriendlief heeft een kip in de oven, en ik =heb een kipburger naar binnen gewerkt. en nog een bakkie stoofpeertjes klaar staan. Die ben ik nu op de oven aan het opwarmen.

Viendje gaat zo nog even naar zijn ouders.... of eigenlijk naar zijn vader. Ze hebben niet echt een denderende verstandhouding, maar hij gaf aan dat hij toch wel fijn zou vinden als er nog even iemand langs zou komen vanavond.

Ik trek het even niet, zit met een lichte migraine en mijn rug werkt niet mee, na dat gesjouw.. getraploop en gebuk van gisteren... Misschien zo even in bad, of anders gewoon hangen op de bank....

ik zie wel...

Nico, wat belachelijk dat ze nu opeens wel zeggen dat ze bij sommige wel menopur geven.. WAAROM..... hebben ze dat dan niet bij jou gedaan???

hmmmmm chocolade..... maar ik ben toch meer van de witte chocola!!!

Geplaatst

Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus!

Henne: cryo poging in maart

Rubster: wachten op ongi. Daarna meteen ICSI poging

Sab: intake 3 maart

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Esther: orienteren op nieuwe poging

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: orienteren op nieuwe poging, kopie dossier opgevraagd. wrs gesprek bij Geertgen en DD en dan verder kijken

Sylvie: begin maart of mei opstarten ivf

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: 22 maart gesprek ferti arts voor 2e poging

Behandeling

IVFSH: nu bezig met progynova, begin maart hopelijk terugplaatsing van 1 of 2 cryo's

Caroline: binnenkort cryo poging (ovulatietesten)

Dublin: 8 maart starten met ovulatietesten, 10-3 controle-echo, hopelijk terugplaatsing van 1 cryo

Roestvlek: testen op 6-3-2011

Zwanger

Ursula: 28-2 (20 weken echo, met 18 weken)

Laika: 28-2: 2e echo, op 6weken plus 5 dagen

Sandra: 2-3 bloeddruk controle bij de gyn

Babeth: 09-3 controle gyn, 28-3 20 weken echo (met 20w)

Ben weer in de race, al is het nog enigzins onzeker of ik nu ongesteld ben of een onttrekkingsbloeding heb. Zaterdag gestart met vloeien en gestopt met de cerazette. Dus hoop dat volgende week maandag de echo uitwijst dat het ook echt ongi is/was. Maar goed dat zal de echo wel uitwijzen. De klachten zijn er wel naar, goh wat een pijn in mijn rug en met vlagen een buikpijn pffff.. Lang leve de naproxen!

Geplaatst

he Guusje...thanx...dat is Pink, onze poes....de ander Jimmy is een zwarte kater...echt zo'n lekkere friemelkat...kun je ook alles mee doen...met Pink niet...ik dan weer wel, maar mijn vriend weer niet...

Simba...ach....die dr. was sowieso niet zo positief (tenminste...ik heb uiteraard alleen maar negatieve dingen gehoord, selectief luisteren was dat toen)....en we hebben besloten dat we niet meer in maastricht verder gaan...maar de assistente zei dat de dr. het wel het beste zou weten, ook hoe onze kansen waren bij een volgende ivf...jaja....daar geloof ik dus niets van....

ga nu afsluiten, want Jimmy ligt met zijn halve lijf over de laptop...dus typen is al errug moeilijk...hahahahahahaha

liefs,

nico

Geplaatst

Mannen ................

Ik zat net even te mopperen dat ik pijntje hier en pijntje daar had ivm mijn menstruatie. Kijk m'n man me verbaast aan!! Hij snapt het allemaal niet meer zo. Hij zegt, hoe gaat dat dan nu met die eitjes nu je eileiders weg zijn?

Ik ga 'm zo nog maar eens biologie geven ....... hahaha

Ik snap best dat hij het allemaal maar ingewikkeld vind, hoe het vrouwen lichaam werkt. Hij staat er maar bij, en hoort het allemaal aan, maar begrijpen is toch lasig voor hem. Herkennen jullie dit ook?

Geplaatst

yep...ik herken dat ook...maar ik moet zeggen...sinds ik die kijkoperaties heb gehad, is hij er iets meer van op de hoogte...;-)...

Geplaatst

owwww meiden,

ik moet zo lachen om jullie berichten!!!!

Guusje, ik ben benieuwd waar die biologieles op gaat uitdraaien ....succes! haha

Nico, leuk maf mens, veel plezier morgen als ouw wief.....die mannen zullen het gaan meemaken!!

maart 2011 word hier echt de cryo maand, jeetje, 4 meiden gaan voor een tp, wat ontzettend veel en spannend!

Ivfsh, sorry ik dacht dat jij vandaag de tp had, ik dacht al wat heeft ze dat toch strak geregeld.....jij gaat dadelijk gelijk met Caro op en Henne met Dublin.

Heel veel sterkte met je oma, getver, ze klinkt zo kwetsbaar!

Sandra, las je dat bericht van Guusje mbt, de sterke pure chocolade? wie weet kun je zo je bloeddruk ook mooi op peil houden.....

Roestvlek hoe gaat het bij jou? je bent aan je 2de wacht week begonnen.......veel succes!!!

Laika, wat fijn dat de echo goed was, iedere keer weer spannend he! op naar de volgende meid. Ik hoop dat je nu wat geruster bent als je even midner last hebt van kwaaltjes.

Geplaatst

Hahaha, live les geven zit er even nog niet in :BangHead:

Geplaatst

Voor zelf dokteren met chocolade voor de bloeddruk is het een beetje laat en hij was erg hoog dus zal daar niet mee verlaagt zijn. Nee ik heb lekkere tabletten daarvoor. Ben ook niet zo gek op hele pure chocola helaas.

Nou de rest van de avond csi en bones kijken. doei doei

Geplaatst

Goede avond dames!

Nico je vroeg hoe nu verder..ben nog ernstig pauze, dossier was niet compleet, het deel uit het lab (EMC) zat er niet bij, en dan is toch best belangrijke info, 31 maart terug dus vandaar nog even pauze.

Die kat op je profielfoto is dat de grote laptopkater.....ik heb er ook zo één..hij wil allleen niet herkend worden :-)

[ATTACH=CONFIG]848[/ATTACH]

Geplaatst

Esther komen ze woensdag het interview filmen dan? Gewoon aantrekken wat jij fijn vindt. Het wordt zonnig dus dan mag het best lekker voorjaarsachtig. En ze zullen er ook heus gen datum onder zetten toch? Alle kans dat ik C. sms dat ik me heb aangemeld als ze bij jullie zijn ;-0

Geplaatst

Laika wat een super nieuws gefeliciteerd.

Nico ehh... Je hebt klaarblijkelijk geen stroom nodig om te naaien meid heb je zelf bewezen. ;-))

Henne wij kunnen niet wachten om jou man in het echt te bewonderen.

Ivfsh vrijdag hopelijk een Tp. Hopelijk kan je oma van de beademing af en gaat het in stijgende lijn omhoog.

Wie was er nog meer.....

Sorry weet het even niet meer, lig uit te buiken van het Pizzahut avontuur. Alles wat mis kon gaan ging ook mis maar de pizza was heerlijk, leuke avond en veel gelachen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden