Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he girls,

wat een vies weer he bah... weer om lekker binnen te blijven en te bankhangen met een leuke film ofzo. Wij hebben vanavond een verjaardag, gelukkig is het om de hoek dat scheelt weer.

Babeth, ben ervan overtuigd dat jullie er iets speciaal van maken vandaag. Veel sterkte, lijkt me toch een zware dag.

Sylvie, voordeel van bonje is dat het vaak wel oplucht. Waar het niet waait, gaat het stinken zeggen ze toch?

Simba, wat erg van je schoonmoeder. Ik weet wel een beetje wat Sandra bedoelt met die opluchting na zo'n zware tijd. Heb ik enigzins ook gehad met mn moeder maar dan in een wat andere context zegmaar. Veel sterkte.

nou hier ook nog geen ei hoor.. dus we blijven doortesten. Het is ook niet voor een behandeling ofzo maar gewoon voor mezelf, dat scheelt natuurlijk qua spanning.

nou ik ga nu even douchen en straks lekker patat bakken... helemaal fout maarja dat hele strenge loont ook niet dat heb ik wel ervaren de afgelopen 3 weken. Dus ik neem lekker een loempia, een kroket een een bord patat heeeeerlijk het water loopt me nu al in de mond. Eerst nog effe douchen.

meiden ik wens jullie allemaal een hele fijne avond

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo wat een rare dag was dit zeg.... Gisteren zo moe en bloedsjagrijning. Vanochtend ook nog enorm moe. Met pijn en moeite toch maar de diepvries op zolder ontdooid en de was gedraaid. Uiteindelijk wel nog lekker wat staan koken (de eerste drie porties gehaktsaus kunnen weer in de vriezer) en toen op de bank geploft. Eerst liggen suffen, niet echt slapen maar wel 'weg'. En toen de relaxation cd van Zita West eens geprobeerd..... Ben er niet bij in slaap gevallen. Vond het erg moeilijk om m'n gedachten los te laten en dacht halverwege 'wanneer is dat half uur nou om'. Maar toch volgehouden en warempel.... daarna voel ik me zoveel beter. Ben nog steeds moe. Maar niet meer zo sjaggie. Denk ook weer veel positiever over onze poging. Terwijl ik vanochtend in tranen was omdat ik zo bang ben voor nieuwe teleurstellingen. Dus ja, dit is op zich wel weer een aanrader.

Sylvie gelukkig toch nog een gezellige dag! Ondanks de ruzie en het druilerige weer. Sen, balen van het afvallen. Maar na de patat vanavond wel weer volhouden he?! Laika spannend maandag. Wat je wel en niet voelt zegt helaas niet zo heel veel. Ik was de eerste tijd ook niet zo misselijk en als mensen dan zeiden dat misselijkheid een tegen was dat de zwangerschap floreerde (zo zeiden ze dat echt), dan was ik gelijk bang. En in het begin zat het bij ons echt nog goed hoor! Het enige dat zekerheid geeft is een echo en die heb je helaas niet elke dag (elk uur haha). Simba sterkte met je schoonmoeder!

Ik ga koken: koreaans gemarineerd vlees met koreaanse bonenpannekoekjes en rijst. Errug lekker.

Geplaatst

Simba, wat rot van je schoonmoeder zeg, sterkte de komende tijd.

Syl, zelfs op vistie achter de pc kruipen t t t t t t ;-)

Henne klinkt lekker jouw eten, en de vriezer weer vol, goed bezigggg!!

Sandra, hopelijk val je niet om voor de 2ling in bed ligt hihi, sterkte nog even doorgaan hoor. Wij hebben trouwens nieuwe auto's 'gepast'. Altijd een crime hier in huis, zijn het nooit eens. Ik zeg, doe maar dezelfde hahaha, dan hoeven we niet te dicussieren, word je toch gek van....

Nou, ik ga me zo aankleden/omkleden voor mijn etentje straks.

Ben blij dat ik even weg ga, want tis hier nu niet echt heel gezellig, bleh...

fijne avond meisjes xx

Geplaatst

Ja Sab of via de telefoon, we hebben even rust dadelijk borrelen en lekker eten.

Henne zag dat er een Koreaans restaurant in Ritterdam zit waar weer ik even niet meer via Iens gevonden ken jij dit restaurant, goede recensies.

Klinkt erg lekker die pannenkoekjes.

Smakelijk.

Geplaatst

Zo ik ben weer thuis.... vriendje is nog evennaar zijn ouders. W eizngen beide in een koor en moesten vanavond een 'kerkdienst' begeleiden. Hij is niet gegaan, ik uiteindelijk wel.. koud... koud...... jemig......

Bij binnenkomst was het er 10 garden en dat we moesten beginnen (dus je jas uit) was het wel heel 13,5 graad.. arg...das toch geen temperatuur om je jas uit te doen?????

Maar goed, alles is goed gegaan, nu thusi en meteen weer iets anders aan getrokken en een bak thee erbij.... even doorwarmen.

Wat voor soort auto zoeken jullie Sab?

Nou Henne... doet de cd in ieder geval; iets goed voor je...

Wij hebben vanavond restant spinazietaart gegeten.

Geplaatst

Hoi Dames,

Even niet gereageerd maar wel druk meegelezen! Genoeg tips voor het avondeten langs zien komen :-) @ Simba sterkte met je schoonmoeder, maar super om te zien dat je bijna 20 weken zwanger bent.

De thread titel van 12 pauzemeisjes, 3 in de race en 4 zwanger kan bijna veranderd worden. Sinds vanavond geen cerazette meer geslikt, was weer licht aan het vloeien, maar besloten om onze 1e en enige cryo poging te starten (1 cryo beschikbaar). Het is nu bijna 3 maanden na de miskraam en ik heb het vertrouwen dat ik weer voldoende ben opgeladen. Om met goed of slecht nieuws om te kunnen gaan. Allereerst afwachten wanneer ik echt ongi ben en dan hopen op een goede ontdooiing van ons eskimootje. Kortom ik ben bijna in de race.

Ben het wel eens met de eerdere opmerking: een thread met allemaal zwanger! ipv pauzes of in de race....

Geplaatst

Hi Dublin, goed nieuws! Fijn dat je je weer opgeladen genoeg voelt om te beginnen met je cryo!

Sylvie, ruzie gehad met je familie aan tafel? He bah!

Ik heb maandag om 15.15uur pas de echo...echt vreselijk laat.

Net naar een draak van een toneelvoorstelling geweest, geen aanrader maar wel lekkere afleiding. Ik duik mijn bedje in!

Liefs, Laika

Geplaatst

Hier een erg gezellige avond achter de rug. Alleen veel te veel gegeten. Ik plof! Had toetje niet moeten nemen maar was zo lekker! Nu lekker slapen!

Geplaatst

Laika toch even de dag door maandag altijd fijn als je in de ochtend meteen kan.

Voorstelling klinkt interessant!

Vandaag weer naar huis, heerlijk, hond ophaln en hopelijk genieten van een rustige zondag .

Geplaatst

Goedzo Fren, morgen tijd om rustig uit te buiken of even lekker wat actiefs te doen?

He bah Syl-vie, ruzie. Wel goed geslapen?

Laika, nog van harte met jouw nieuws he? Wat een bijzonder verloop, heel veel succes morgen.

Simba, welkom hier. Heftig van je schoonmoeder, sterkte de aankomende periode. Zorg goed voor jezelf.

Esther, hoe gaat het met de voedingssupplementen? Mijn man wordt er best "hitsig" van, of de gedachte dat het werkt dit doet ofdat het chemisch is... geen idee. Maar mij hoor je niet klagen. ;)

Henne, ook hier nog even... fijn eindelijk uitslagen, jammer dat het niet concreter was, maar wel prettig dat er wel iets gedaan wordt nu lijkt me.

Rubster, bijna weer starten.... zet hem op meisssss!

Nico, jullie ook door dus. Super. In DD las ik dat? Erg fijn daar hoor! Wij waren erg onder de indruk.

Kaartje jullie er ook heen? Straks staan we in de file, met allemaal nederlandersss (zag erna ook Nederlandse stelletjes lopen in de stad, dat was vast geen toeval). Succes!

Sen, jij geen keukenprinses dus? En nu wel een eiervrouwtje, of ook geen eisprong?

Caroline, jij???? Ik nog steeds nie... dag 21.

IVSH en Roestvlek, toi toi toi.

Babeth, erg benieuwd hoe jullie dag was gister. Hoe jullie erbij stil hebben gestaan. Wij waren er allemaal bij, in gedachte.

Sandra, wat lees ik over bloedruk? Was nog gezellig met je broer? Rusrig aan hoor.

ZO... volgens mij... iedereen gehad!

Geplaatst

Morgen meisjes,

ik heb heerlijk gegeten gisteravond, te laat geworden dus ik kan sappie=brakkie nog steeds laten staan ;-)

Zometeen bloed prikken en daarna door naar de stad, we gaan naar de film, Yogi bear ;-)

Fijne ochtend allemaal, geniet van de dag en geen ruzie maken met elkaar (syl :-) )

xx

hmm mijn bericht is te kort, rar zeg....]

Geplaatst

Sabbbb, jou vergeten in mijn uitpluislijsie!!! Solly :) Leuk Einstein en Dexter inmiddels, goeie combi. Succes zo met bloed!

Geplaatst

Jammer dat het nog steeds regent, hier tenminste wel.

Nico schijnt bij jullie weer de zon?

Meteen brood ingeslagen en brabantse worstenbroodjes, blijf de bakker waar ik mee opgegroeid ben het lekkerst vinden.

Miki het is idd niet bij te houden. Man hitsig van de pillen, dat beloofd wat Esther.

Geplaatst

Poeh wat een donkere dag weer, bah. Ook slecht geslapen. Is vaak voor ik ongesteld word, niet erg praktisch. Blijf ook maar en pesthumeur houden, zo irritant. Vraag me dan toch af of ik al wel klaar ben voor een nieuwe poging. Maar ja, wat is klaar he??? Vandaag maar lekker kalm aan proberen te doen.

Syl het enige koreaanse restaurantje dat ik nog weet in R'dam is een afhaal in de Pannenkoekenstraat. Zit ook een winkeltje naast, daar kom ik wel regelmatig. Als je koreaans wilt proberen kun je het beste naar Den Haag gaan, daarzit Seoul Garden, schijnt erg goed te zijn. Moeten we zelf nog uitproberen trouwens, komt er telkens niet van.

Sab sterkte met bloedprikken, is in het weekend toch in Delft. Vind het altijd lang duren daar. In Vb gaat het veel sneller.

Sandra leef je nog een beetje na gisteren?

Ik ga eens kijken of m'n vent me wat op kan vrolijken. Meestal irriteert hij me juist deze tijd van de maand. Wat hij zelf dan wel weer grappig vindt. Wat mij weer meer irriteert. En als ik dan te keer ga en loop te katten voel ik me zooooo lullig, maar om de één of andere reden kan je er zo weinig aan doen. Rothormonen :-(

Hmm....als het maar geen sombere zondag wordt als voorloper op een blue monday...

Geplaatst

Ik vloog ook net uit naar mijn man: GRRR MIAUW! Hij doodleuk: "nou egwel dat je ei er aan komt"

Hope so...

De potten Superfucked en Supersperm staan klaar. En wij ook. :)

Geplaatst

Oh nee blue monday..... tis weer zover.

Miki superfucked vitamines!

Henne ga een keer op de Pannekoekstraat proberen ben verslaafd aan Aziatisch eten.

Want zijn we toch geïrriteerd door alle hormonen.

Geplaatst

Die neusspray heet Suprefact... Suoerfucked vinden wij. En die supplementen voor de man heet supersperm... Superrr allemaal. Althans, dat moet nog maar gaan blijken. :-)

Laat het deze keer een greenmonday worden!

Geplaatst

Superfucked nooit gebruikt maar vindt de alias leuk!

Wij zitten nu weer in de auto te vechten. Ik ben vervelend en hormonaal. Klopt!

Geplaatst

Okay, herkenbaar Syl-vie.... Even streng naar je dan: SNAP ER FF UIT JA! Het is zondag, het miezert dan wel.. maar ondanks alles... is het leven best goed! Kijk eens om je heen, zie je vogels zweven op de onstuimige wind? Hoe beweegt de "storm" de bomen? Is het trieste weer niet best melancholisch mooi? Ik vind van wel. :)

Geplaatst

Wat een vliegende hormonen zeg..... en dat naast de supperrrrrrrfucked pitamientjes...

Hoe is meyt alle eitjes??? Eigenlijk horen die er op zondag gewoon bij, dus ik gun jullie allemaal een mooi ei....

Het lijkt wel HERFST!!!!!

Hier dus wel behoorlijk rgen, en daar baal ik van.... we gaan vandaag naar Rijnsburg om naar een babykamer te kijken, en las ie bevalt nemen we hem mee. Maar we hebben een open aanhangwagen..... wel met een zeil, maar toch... zou het zo doodzonde vinden als ie beschadigt.. Maar goed, zal wel loslopen..

En wat we vandaag gana eten... nog geen flauw benul....

Geplaatst

He meiden, wat een heerrrrlijke vitamientjes slikken jullie toch :-).

Nou, het weer is inderdaad vreselijk triest zeg vandaag, het blijft maar regenen....Ik ga vanmiddag met mijn moeder naar de film en daarna lekker zuurkool eten bij mijn ouders thuis. Mijn vriend is Engels en die houdt helemaal niet van hollandse (stamp)potten dus af en toe haal ik mijn hart maar op bij mijn ouders.

Maar goed, eerst nog maar eens even kijken of ik het haal allemaal, ik lig namelijk nog in mijn bedje. Toen ik vanochtend opstond en naar de badkamer liep werd ik ineens niet goed joh! Alles draaide en het werd echt zwart voor mijn ogen. Ook voelde ik me gelijk heel erg moe. Ik zag er ook uit als een lijkje, dus ik ben maar weer in bed gaan liggen. Net ontbijt op bed gehad, dat ging goed, en zo maar een tweede opsta-poging wagen. Zal het er allemaal bij horen? Of zal het het begin zijn van een griepje of zo? Afwachten maar weer...

Ondanks het weer en de slechte humeurtjes, toch een fijne zondag allemaal!

Liefs, Laika

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden