Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

even snel tussendoor:

Laika en Ursula, heel veel succes en plezier bij de cho!

Es; met mij prima hoor, behalve dat ik al een week het gevoel heb ongesteld te woirden, met alle ongemakken van dien en het maar niet doorzet. Das dus irritant, maar niet irritant genoeg om geel in blauw te veranderen hoor!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh fijn Fran...irritant dus maar niks ernstigs! Hopen dat het snel doorzet!

Ivfsh...naar om iemand die je zo lief is zo te moeten zien of niet? Hoe oud is je oma? Moeilijke en spannende dag voor jullie dus. heel veel sterkte! Wat naar dat jullie tijd in nederland zo moet beginnen, aan de andere kant wel fijn dat jullie juist nu in nederland zijn. Het was anders w.s. moeilijker geweest om hier zo snel te komen.

Geplaatst

Gelukkig Simba dat de babykamer binnen is, moet je toch niet aan denken dat het helemaal verregend aankomt.

Nou Carloine je bent nog niet uit de stress zone, zou toch wel zuur zijn als het dadelijk alsnog niet doorgaat.

Esther jij mag toch weer een paar dagen uitrusten na je late diensten, lekker beetje relaxen.

Met mij gaat alles goed, na het weekend wat ik heb gehad niet gedacht want ik zat er echt doorheen maar ik heb vannacht geslapen en dan kun je toch alles beter aan. Wel met behulp van een fles wijn.

Deze week een beslissende week, als we vandaag doorkomen (salarissen betalen) en donderdag (verantwoording voor de rechter afleggen) dan kunnen we weer even door.

Maar kan ook zo zijn dat deze week echt de koek op is, iedereen komt dan in de ww behalve wij.....

Weet niet of ik nog ooit ondernemer wil zijn hoor, maar dat is voor latere zorg.

Geplaatst

oei sylvie...wat een spannende week voor jullie. Stel dat jullie door kunnen, zijn de vooruitzichten dan wel een klein beetje zo dat er echt een reeele kans is dat jullie het gaan redden?

Geplaatst
oei sylvie...wat een spannende week voor jullie. Stel dat jullie door kunnen, zijn de vooruitzichten dan wel een klein beetje zo dat er echt een reeele kans is dat jullie het gaan redden?

Met een dosis geluk en een flinke zak geld kunnen we blijven draaien.

Geplaatst

Sylvie.. ik duim voor een goede week!!

Ja, die babykamer... 2/3 pastte in de auto, alleen de kast moest in delen in de aanhanger.. Ingepakt in dekens en handdoeken en daarom heen een zeil..

Maar ik vond het doodeng.... was als de dood voor beschadigingen door de regen. Was zulk heerljik weer tenslotte.

maar gelukkig geen schade.....

Geplaatst

Lieve syl-vie,

Dit is echt heel spannend allemaal! Ik duim voor jullie!!! Hopelijk zal recht zegevieren. Het zou te bizar zijn als alles wat jullie met hard werken hebben opgebouwd hierdoor in 1 klap weg zou zijn.

Weet dat ik aan jullie denk en hoop op een goede afloop!

Geplaatst

Mijn oma is 86, best al oud dus, heeft ook al veel achter de rug. Vreselijk om haar zo te zien.

Ben heel erg blij dat we in nl zijn, voor mezelf, maar zeker ook voor mijn moeder (is haar moeder), we zijn al zo vaak weg, dus ik vind het fijn nu tot steun te kunnen zijn. Ik gooi Mijn plannen dus om en blijf de hele week in Limburg. Vrienden zie ik later wel weer.

Geplaatst

Sylvie ook hier nogmaals heel veel sterkte!

Ivfsh natuurlijk is 86 een respectabele leeftijd maar dat doet er niet toe als je iemand moet verliezen. Mijn ene oma is ook zo oud en de andere oma is 93. Met de laatste ook een hele fijne band en moet er ook niet aan denken als het moment komt dat we afscheid moeten gaan nemen van haar.

Fijn dat je deze week in limburg blijft. Had je niet al een vlucht geboekt? Heb je die gecanceld?

Geplaatst

Nog even voor de statistieken...ik heb als warm eten tonijnpizza op!

Ik had geen warme maaltijd meer voor vanavond (alleen nog boerenkool voor gerard) en ik heb geen zin om straks nog langs de ah te gaan voordat ik naar het werk ga. Dusss....ik dacht ik gooi een pizza in de over. Heel ongezond maar ik heb dan wel de lightversie gekozen hi hi!

Vanavond maar een lekkere tosti maken op het werk.

Geplaatst

Esther weer drukke dagen gehad en nog 1 dienst en dan 2 vrij. Geniet ervan of is het al helemaal volgeplant met to do dingen????? Lekker hoor een pizza en toch nog gezond ;) en vanavond een tosti. Lucky you!!

Henne nog steeds last van die lastige hormonen?? Ik stuur wat posi naar je toe. Hoop dat het snel weer beter gaat.

Syl ik blijf ook duimen dat jullie deze week doorkomen. Het blijft gewoon enorm K*T dat jullie door derden in de problemen zitten.

Caro sorry hoor maar ik snapte hem echt niet van je smiley. Ook niet na nog een keer je berichtje gelezen te hebben. Maar idd ben blond en zwanger ;) heel goed excuus. Ik hoop toch echt niet dat ze je nu nog af gaan wimpelen. En als het zaterdag is kan je vrijdag toch je dochter naar oma brengen en niet zeggen dat jullie niet gelijk doorgaan? Of ligt het op de weg naar je weekendje uit???? Zou balen zijn maar je hebt dan wel een tp en daar gaat het tenslotte om.

ivfsh wat heftig van je oma zeg. Ook al is ze ouder is een afscheid op korte termijn erg moeilijk en zwaar. "Fijn" dat je nu in de buurt bent om je moeder te steunen..Sterkte ook voor de rest van de fam.

Simba de kinderkamer heel binnen gekregen, helemaal top. Nu lekker uitrusten en genieten!!!!!!

Hier weer mijn uurtjes op het werk gedraaid. Heb nu mijn eigen klusjes zoals bestellingen doen en mappen in orde maken. Hoop het nog lang vol te kunnen houden zo. Straks belt het UWV, heb een hekel aan dit soort telefoontjes. Heb altijd het gevoel niet duidelijk genoeg te (kunnen) zijn en dat ze dan denken dat ik er "mis"bruik van maak. Ach hoort er allemaal bij.

Morgen met mijn schoonmoeder op stap voor kleding, ook voor de bruiloft!! Nog 29 daagjes en dan is het zover. Van de week een afspraak bij het restaurant om de puntjes op de i te zetten en dan is het afwachten tot de dag!!!!!

Ook hier voor de statistieken: Suddervlees, sperziebonen en gekookte aardappelen hmmmmm alleen stikt het vlees zo hihihihi. Wordt tijd dat jullie daar ook allemaal last van hebben.

Geplaatst

Haha Sandra, ik had zelfs een draaiende smiley in mijn bericht gezet, dacht dat dat heel duidelijk was! Geeft niet hoor, nu is het kwartje gevallen toch? Ik kan haar inderdaad vrijdag al brengen, we gaan toch pas zaterdag, maar dat zou zo zonde zijn van de zaterdag want maandag weer terug. We gaan naar noord Frankrijk dus is wel twee uurtjes rijden... Vooralsnog ga ik van vrijdagmiddag uit!

Gaan we nu het diner al bespreken? Meestal toch pas om een uur of 4? Ik ga zo boodschappen doen dus nog geen idee.

Geplaatst

als je cryootjes 3 dagen oud waren bij invriezen dan is het zeker vrijdag de tp, dan werken ze maar wat langer door vind je niet.

Geplaatst

:icon_flower:ola chicas!!!:icon_flower:

djeeezzzz....wat heb ik bij gelezen...:toppie:...gisteren afwezig ivm kwartaaldag van Club Joy...errug gezellig en nu dus spierpijn...hahahaha

heb een spiekbriefje erbij genomen en ben weer helemaal bij...

Henne...je schreef over teunisbloem en dat de cyclus weer regelmatig werd, ik gebruik hiervoor tarwekiemolie...en schijnt ook nog goed te zijn voor de doorbloeding.....hoop dat je je weer een beetje beter voelt en niet meer zo sjaggie...ik leef met je mee...gelukkig dat de cd van Zita West je geholpen heeft om weer wat meer vertrouwen en rust te krijgen voor de volgende poging!!! balen van je kennisname van de zwangerschap via fb...daarom heb ik mezelf voorgenomen om zoiets niet op hyves of fb te zetten, omdat ik weet hoezeer ik hiermee iemand anders kan kwetsen...sterkte meid!!!

Caro...jippie :happydance::happydance: een smiley...moest je berichtje ook even twee keer lezen, maar toch gesnapt ondanks mijn blonde haar...hihihi...hopelijk gaat de tp toch door vrijdag en kan het dus wel allemaal gebeuren voor de sluiting...dat zou toch te erg zijn...

hoe was het bij je vriendin afgelopen weekend???

Syl...hoe was de verjaardag van je broer??? moest wel even lachen om je typo...iedereen gaat voor een yellow monday, maar jij ging voor een fellow monday...hihihi...het wordt dus een spannende week voor jullie...hoop dat jullie het redden en kunnen door gaan met jullie bedrijfje...denk aan je!!! en ruzie is trouwens niet leuk, hebben jullie het wel weer bijgelegd???

San...wat gaat het snel...15 weken alweer...en de tweeling op bezoek en een gasthond...druk weekendje dus...alvast oefenen voor als jullie kleine komt...;-) Veel plezier met het shoppen voor de bruiloft met je schoonmoeder!!!

Babeth...zo te lezen was het een heel bijzondere dag zaterdag...heb regelmatig aan jullie gedacht en ook een kaarsje aangestoken...jammer dat je nog niets van je zus en schoonbroer hebt gehoord...hoop dat dit alsnog gebeurd. Kan me er wel iets bij voorstellen dat je de afstand groter voelt worden en dat je het juist van hun niet had verwacht...

Sab...afgelopen zondag de bloedtest gehad...wanneer krijg je de uitslag??? Ohnee...dit was natuurlijk ook voor eisprongbepaling? ik zie dat je 3-3 het intakegesprek hebt...succes meid!!!

Fren...de prikinstructie achter de rug en gelukkig dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden...lekker dat je nu morfine bij de punctie krijgt en dus dan minder voelt (of niets!!). Maar waarom kunnen jullie niet samen naar de punctie? die snap ik even niet...heb wel begrepen dat je man/vriend dan acute tese zou kunnen krijgen, maar dan is hij toch wel bij de punctie???

En goed dat je dit positieve gevoel hebt!!! vasthouden meid...

okee..moet nu even stoppen....collega van andere afdeling komt eraan...

tot zometeen!!!

liefs,

Nico:happy3:

Geplaatst

Ze waren 4 dagen oud... Maar ze hebben me verteld: 5 dagen na de positieve ovulatietest en dus 4 dagen na de eisprong, vandaag dus, dan kom ik op vrijdag uit. Maar het was pas eind van de middag positief, dus... vandaar dat ik wat onzeker ben en graag wil horen straks dat het iig vrijdag is! Ik meld me wel als ik het telefoontje heb gehad, moet nu boodschappen doen en aan het werk, maar heb geen zin dus blijf steeds maar hangen hier...

Geplaatst

voor de statistieken...

Nog geeeeeen idee, meestal beslissne we pas in de winkel, en dan kan het nog zo zijn dat we allebei iets anders eten..

Geplaatst

Is ook zo hoor dat we vaak later beginnen met het bespreken van het diner...maar ik heb geen diner vanavond en ik wilde jullie toch even op de hoogte houden...hoe interessant!

Sylvie trouwens die pizzahut...ik heb sinds dat jij dat woord hebt laten vallen continu dat idiote nr van andre van duin in mijn hoofd...

default.jpg

Sandra fijn dat het zo een beetje te doen is op je werk! En je niet schuldig voelen hoor!

Geplaatst

nico, er moet nóg iemand mee. Vin is uiteraard gewoon bij de punctie, maar omdat er een kleine kans is dat hij ook onder het mes moet, moet er een derde persoon mee die ons terug kan rijden naar huis.

Geplaatst

meiden ik ben werken! Fijne maandag verder nog ennuh...fijn dat er geen sprake is van een bleu monday vandaag!

Geplaatst

Oh en help nog even...woensdag gaan ze weer filmen...is een creme broek met laarzen en een grijs vest ook te voorjaarsachtig?

Ik heb "wat doe ik aan stres".

Geplaatst

Esther we zijn wel toe aan een beetje lente dingen dus die combo kan prima volgens mij hoor. Moet eerlijk toegeven dat ik weinig op kleding let als ik en docu aan het kijken ben. Jij onzekere ......

Werk ze!!!

Geplaatst

Hoe lente achtiger hoe beter! Maar trouwens, het wordt toch pas volgend jaar uitgezonden? Weet niet in welke maanden maar dat maakt toch niet uit?

Het worden gehaktballen (kan manlief erg goed), sperziebonen en aardappeltjes, simpel maar altijd goed! En nu aan het werk Caroline!

Geplaatst

Esther, strak plan die Lichtenstein Broek laat de lente mAar komen !!!!werk ze. Ik vind het mooi te lezen dat je je zus nog een karate hebt gestuurd, ik weet zeker dat ze het erg gewaardeerd heeft!

Syl wat spannend deze week, voelt ALS er op of eronder, ik brand een extra kaarsje voor jou!!!

Ivfsh, fijn dat je nu langer bij je moeder kunt zijn, wat zal ze blij zijn met jou in de buurt, sterkte !!

Simba

Geplaatst

Oepssss

Simba jullie hebben de kamer al binnen, fijn hoor! Een bijzonder moment he.

Caroline ALS het zkh nu toch zaterdag noemt kun je Dan vragen of vrijdag echt geen mogelijkheid is? Mij lijkt dat een dagje " te vroeg" geen kwaad kan? Hoe Dan ook het wordt erg spannend!

Dames hier vanavond aardappelen met bloemkool en varkenshaas.

Geplaatst

olaaa, ik heb ook even bijgelezen, maar ben te druk en vooral ook te moe om te reageren op iedereeen.Ben blij dat het een goed sfeertje is hier . Es, ik let ook niet op kleding tijden het kijken van de docu. Sandra, ik ben toen ook gebeld door het uwv, ze waren ontzettend begripvol en die man zei zelfs, ik weet niet eens meer hoe hij het wist hoor, maar hij zei, mevrouw u hebt er te veel moeite voor moeten doen om zover te komen als u nu bent dus ik ga u volledig afkeuren...dus vanaf week 16 geloof ik, volledig thuisgezeten...drama, want toen kwamen de kilootjes er pas echt aan/bij.

Nou, ik ga even rustig zitten, lekker boekje lezen, tot later girlies!

xx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden