Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

moet tot maandag wachten...zucht....ging niet meer vandaag...en de assistente is vanmiddag niet meer te bereiken...en de ha gaat zijn ronde rijden...ach ja...wacht nu al zo lang...dat weekend kan er dan ook nog wel bij...ga nergens meer vanuit...ik hoor het wel maandag wel...

Guusje...jij ook nog aan het wachten...zucht... we wachten hier met zijn allen wel wat af zeg...

Henne...jiehaa...een smiley...goed zo...kun je tenminste verder...

liefs,

Nico

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Achnee ook al geduld Nico!

Hoera voor de LH- smiley van Henne!

Witje, mijn testen van vandaag negatief he. Heeft geen zin meer dat belletje. Weet je wat, ik neem gewoon niet op! Als er al gebeld wordt..

Progesteron + oestradol niet gekregen nog Babeth. Ik had assistente aan lijn, dokter riep op achtergrond. Ook dat hij me echt zou bellen. Gister zelf ook al om 14 en 16:30u en gebeld, vandaag om 8:30, nu KLAAR mee!

Geplaatst

Oh miki wat moeilijk. Er is niks dat ik kan zeggen om je pijn en verdriet weg te nemen. Het enige wat ik je kan zeggen is dat ik met je meeleef en bied je een luisterend (lezend) oog.

Geplaatst

Wat is dat toch met die huisartsen. Die van mij wilde geen hcg test doen omdat het te duur zou zijn zonder toegevoegde waarde.

Die van jullie zijn nog erger Nico en Miki. Slecht dat er niet teruggebeld wordt. Zou idd telefoon ook niet meer opnemen.

Geplaatst

Man zitten uitscheldne, waarom hij ook niet ff kan bellen. Altijd weer een vrouwending dit.

Toen de dokter zitten mailen, per ongeluk vanaf werkadres. Lekker slim, kan baas ook bij. Naja, deze dag is toch SUPERFUCKED!

Geplaatst

Nico, tot maandag wachten ..... Pfffff

Testr, nog aan het wachten, Grrrrr wat een elende

Henne een Smily, helemaal TOP

Ik heb net de gyn gesproken. Mijn eileiders waren onderzcht, en het blijkt dat ze chronisch ontstoken waren. Het verklaart veel. Ovulatie pijn, menstruatie pijn, moe zijn en niet zw kunnen worden. Het geeft me nu een gerust gevoel. Wat de gyn betreft mag ik eind deze maand starten met de 2e poging, nu hopen dat de ferti arts dit ook goed vind dinsdag.

Geplaatst

hoi dames, ik kom weer even spieken hier

Miki wat een manier van doen zeg, sjonge jonge, zij moeten toch ook wel snappen wat dit met je doet??!! Nou lekker zeg, en bedankt huisarts.

Kijk er gebeuren hele trieste dingen die niemand in de hand heeft maar werk dan in godsnaam een beetje mee.....wat is het nu voor moeite om de metingen die wel al bekend zijn alvast door te geven? voor velen vliegt een weekend voorbij maar niet als je op iets belangrijks wacht....

Nico, bij jou schiet het dus ook niet op, wat is dat toch????

Henne, wat fijn dat er bij jou een smiley is, eindelijk en dan heerlijk een tp in je vakantieweek, helemaal Z.West en Zennnnn de wachtweken in! moet goed komen toch?!

Geplaatst

Oooh, Miki, als ik je een beetje zou op kunnen vrolijken had ik dat graag gedaan

Geplaatst

ach Miki...ik leef nog meer met jou mee dan met mezelf...is gewoon superfucked allemaal...waarom snappen ze nu gewoon niet dat wij in spanning zitten??? we leven voor dit moment, het moment van zwanger raken (en blijven uiteraard)...niet voor het eeuwige wachten...dat hebben we al genoeg gedaan...It's our time now!!! Maar ja...dat kan ik nu wel keihard gaan schreeuwen...er luistert toch niemand (behalve jullie dan)...

Mik...voor jou!!!:hugs2::hugg:

liefs,

Nico

Geplaatst

Guusje...fijn dat je mag beginnen van de gyn en dat er nu een verklaring is voor waarom het niet lukte...toch heftig hoor om het te horen, chronisch ontstoken eileiders... Nu op naar een goed gesprek met de ferti-arts en dat je ook daadwerkelijk mag beginnen...

liefs

Nico

Geplaatst

Als iedereen ff zijn broek kan laten zakken, word ik wel vrolijk... haha! Hier zakt ook mijn broek vanaf namelijk!

Net wel een mail gestuurd naar huisarts, nu gelijk de waarde doorgemaild naar DD. Denk niet dat hij er wat aan heeft zonder hcg of het nog leest:

Oestradiol 406.0

Progesteron 11,6

Babeth, zegt jou ook nix denk ik? Progesteron lijkt (te) laag. Ik kan nog aan de zelf medicatie, utrogestan erbij. Maarja, zinloos.

Geplaatst

De eileiders zijn 8 feb verwijderd Nico. Ze zijn onderzocht wat er mee was omdat ze er heel slecht aan toe waren. Ik ben nu dus ""chronisch ontstoken eileider loos""! Ben blij dat ik van de veroorzakers af ben hoor! :-)

Guusje...fijn dat je mag beginnen van de gyn en dat er nu een verklaring is voor waarom het niet lukte...toch heftig hoor om het te horen, chronisch ontstoken eileiders... Nu op naar een goed gesprek met de ferti-arts en dat je ook daadwerkelijk mag beginnen...

liefs

Nico

Geplaatst

Heftig hoor Guusje! Hopen op eindelijk eens mooi nieuws. Ook wel verdiend!

Hier nog een handige site gevonden, voor de liefhebbers: http://www.fertilityplus.org/faq/hormonelevels.html (ergens denk ik dat er meerdere eitjes aan het rijpen zijn ofzo, dat het door die superfucked toch mis gaat. Ieder geval bevestigt het onderin de nodige HCG waardes).

Ik heb zin om ranzige dingen te eten, maar ga een italiaans broodje maken met verse kruiden en groenten. Afleiding!

Geplaatst

mik, wel die waardes, maar nog steeds geen hcg dus??? Waardeloos zeg.

(en ik hou mn broek aan, afwasmachine meneer is bezig, wil m niet afleiden...)

Henne! YOEHOE!!!

Geplaatst

mij zegt het zo niet concreet iets, in deze zwangerschap is er geen enkele afname geweest

ik heb de gegevens van de eerste zwangerschap erbij gepakt.

die waren van dag 17 na de punctie (28-10)

Oestradiol 2,53 nmol/l

Progesteron 92 nmol/l

Hcg 120 IU/L

Vervolgens 6 dagen later: (03-11)

Oestradiol 3,58

Progesteron 110

Hcg 600 en 1700 op 6-11

en op 9-11

Oestradiol 3,08

Progesteron 110

Hcg 3700

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe hoog je progesterongehalte is zonder dat je de utro gebruikt,

jouw E2 (Oestradiol) is zoals ik het zie vrij hoog, volgens Brussel zijn dit de referentiewaarden:

1e trimester 786-4584 (ng/L)

2e trimester 801-5763 ,, ,,

3e trimester 1810-13890 ,, ,,

let op, ik weet niet in welke waarde het bij jou gemeten is, aan de hoeveelheid te zien lijkt het me in ng/l

probeer daar nog achter te komen, is straks ook voor Scholtes handig

liefs

Babeth

Geplaatst

Dank je Babeth, ik denk al te weten wat het moet zijn. Door de superfact 2 pufjes tegelijk te doen dag na LH piek, ben ik misschien iets te vroeg geweest. Eisprong nooit volbracht en daardoor blijft LH hoog en wordt ik maar nie ongi.

Hoe dan ook stop ik met dat hormoon maar (voor nu)!

Fren, hoe is het met je schouder???

Geplaatst

nog niet top.. Wil heel graag een warme douche erop zetten, maar wasmachinemeneer zit hier al 1,5 uur. Grr. Net helemaal klaar, machine weer op zn plek, testen... LEKT HIJ WEER!!! heeft die vent een rubber verkeerd geplaatst, dus moet ding er weer uit, ik weer een waterballet in de keuken en voorlopig dus geen warme straal op mn zere schouder. Dus...

Geplaatst

Ahneeee, eikelwasmachine, eikel wasmachine meneer, let ff op wat je doet ja! Nu snel regelen, opruimen (ook ja) en dan echt OPHOEPELEN!!!! Onze Fren moet douchen!!!!

Geplaatst

Ik wil toch even partij voor de huisarts van Miki trekken. We zitten wel te schelden op de man dat hij niet belt, maar als hij de waardes niet binnenheeft kan hij ook niets doorgeven toch??? Die sloomheid ligt bij het lab waar het bloed onderzocht wordt. Er was toch een spoedje van gemaakt????

Nico balen zeg dat je maandag pas meer weet. Grrrrr

Fran is je keuken wel lekker weer schoon gedweild dat is dan weer een voordeel. Niet lekker met pijnlijke schouder. Hopelijk kan je er snel de warme straal opzetten.

Guusje jeetje zeg chronisch ontstoken, dat zat er dus al een tijdje. Verklaard wel een hoop zoals je zegt. Fijn dat de gyn zegt dat je doorkan en volgende week ga je gewoon weer ingepland worden voor poging nr 2!!!!!!!

Sylvie is je huisje weer lekker schoon?? Boodschapjes in huis zodat je lekker en "gezond" kan eten i.p.v. afhaal??

Net bij de fysio geweest, oefeningen doe ik goed maar massage blijft pijnlijk. Ach dan weet ik in ieder geval dat er daar nog spieren zitten hihi.

Geplaatst

Fijn dat je het weet Guusje en waarom zou de ferti arts je geen groen licht geven? Tuurlijk wel!

Henne, zie je wel, toch nog gelukt! Nu op naar een mooie ontdooiing!

De rest weet ik even niet meer. Is het al te vroeg voor het diner? Gehakt cordon bleus, sla en piepertjes, lekker en makkelijk!

Geplaatst

hahaha, nou niet echt hoor, gedweild... je wilt niet weten wat voor bagger uit die machine kwam. Rubber rand helemaal vergaan.

Maar, geloof dat ie nu bijna klaar is, EN DE AFWASMACHINE DOET HET!!! joehoe, was behoorlijk klaar met dat afwassen, vin heeft stelselmatig geweigerd te helpen.

Geplaatst
Fijn dat je het weet Guusje en waarom zou de ferti arts je geen groen licht geven? Tuurlijk wel!

Ik hoop het zo, ligt aan de planning daar .....

Geplaatst

fran misschien protersteerd je lichaam tegen afwassen met het handje en heb je daarom last van je schouder???? Fijn in ieder geval dat ie het doet.

Geplaatst

Nog maar weer even de huisarts gebeld, ja sjonge. Ik wil toch niet zo het weekend in!

Nummer gevraagd van het lab en na zeuren mocht het. Verkeerd nummer, maar alsnog gevonden en dan na smeken bregeep ik net dat de hcg waarde naar de huisarts is gestuurd. Je raadt het al, ik weer bellen. Nou de assistentie heeft nog niets gezien, maar als het er is, dan bellen we je.

ok, zit, braaf, wacht.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden