Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee meiden,

Ben ik weer :-)

Heb heel wat terug moeten lezen... Wel af en toen tussendoor gelzen natuurlijk, maar was niet helemaal blijven hangen. Er gebeurt wel heel veel hier de laatste dagen!!!! spannend allemaal

Nico en Mimi spannen wel de kroon qua spanning. Miki: ik ben eens benieuwd hoe het nu precies zit: eerst ziek, dan dunne strepen, het zou geweldig zijn als je zwanger bent! Nico: jij moet het weekend. Og afwachten, heel erg spannend. Ga je nog testen dit weekend? Wel heel spannend hoor meid, je weet dat ik voor je duim hè!!

Fren: jij zet de mint

Teut nog even snel aan het werk en dan ga je heerlijk weg!!! Ga heerlijk genieten van de us, van vin en van je verjaardag vieren! Heb je helemaal verdiend. Hopelijk heb je geen last van je schouder meer als je daar bent. Wat betreft dat vervelende bericht in het tes tic... Dat is wel het nadeel hè, van dit forum: dat je ook dingen leest waar je helemaal niet over na wil denken. Gelukkig staan er ook altijd veel positieve verhalen. Voor de kiemende dagen hopelijk even geen slechte gedachten over de hele behandelingen, maar gewoon lekker genieten!

Babeth: mooi dat je je werk los kunt laten en je de rust kunt nemen die je nodig hebt. Ook fijn dat UWV de situatie inziet. Heerlijk ook dat je je niet verveelt en dat het allemaal goed gaat. Ben ik e ht heel blij om om te lezen!

Henne: eindelijk je smiley! Heel fijn! Heb je nu tp op verjaardag van jay! Heerlijk een week vrij, dus in alle rust de tp. Ga er lekker van genieten! Niet teveel naar zita luisteren: ook gezellige dingen doen met die knappe, lange Aziaat van je :-).

Ruby: weer in de race: jihoe!! Succes!

Sylvie: jij hebt ook weer een pittige week achter de rug, altijd fijn te lezen dat jij wel je heerlijke humor houdt :-). Hoe voel je je vandaag? Fijn dat je schoonmams komt helpen, dan is het huis ook weer lekker aan kant. Kan ze niet ook voor jullie koken? Want je bent wel toe aan een goed diner geloof ik. En wat blijft het spannend bij jullie op de zaak zeg... Wat zou het fijn zijn als het eindelijk eens opgelost zou zijn. Goed plan om de 16e lekkere wijntjes voorradig te hebben. Ik hoop dat ik er bij kan zijn!

Sandra: bij jou klinkt het allemaal goed! Fijn dat je je goed voelt de laatste dagen, fijn ook dat je wel een aantal nutiige dingen kunt doen voor je werk. Lijkt me lastig om zo' n menu samen t stellen. Wel een fijn idee dat de komende twee weken de bewoners kunnen genieten van jouw ideeën :-).

Spaatje: gesprek met psych: heel goed dat je dit doet. Ik heb zo'n vermoeden dat ik daar ook wel een keer behoefte aan zal krijgen. Het is toch niet niks wat we allemaal te verduren krijgen. Vind het heel goed van je dat je deze stap hebt gezet!

Esther: ik wenste je afgelopen week al een fijn weekendje weg toe, maar nu ga je dan echt :-). Ga er heerlijk van genieten samen!! Lekker eten, relaxen, quality time en het wordt ook nog eens goed weer!!

Laika: meis, heerlijk dat het bij jou allemaal zo goed gaat! Zo zie je eens hoe het kan lopen allemaal. Voel je je langzaamaan al wat zekerder, of is dat nog moeilijk?

Dublin: was het nog leuk in Utrecht? Wij woonden in Utrecht voordat we naar het buitenland vertrokken: ik blijf het een heerlijke stad vinden. Kom er nog steeds heel graag. We hebben er ook nog een apartment, dus wie weet komen we er nog wel een keer terug.

Roestvlek: jij vandaag evaluatie. Jullie pakken het goed aan om daarna lekker samen op pad te gaan: eten en musical klinken erg goed! Over Groningen: super leuke stad! Ben er een paar keer geweest, ook twee keer voor een weekend en het is echt een leuke stad voor een weekend weg.

Guusje, fijn dat je weer 'terug' bent, gezellig als je weer meekletst. Mooi dat de gyn groen licht heeft gegeven, dan zal de ferti arts vast ook akkoord zijn. Dan zijn jullie straks ook weer in de race!!!

Last but not least ursula: moest lachen om je verhaal :-). Wat zei die mevrouw tegen je waarvan je de su kousen in was aan het smeren? Sowieso leuk om te lezen dat het goed gaat met je zwangerschap: hou je zeker niet in in dit topic!

Hier vandaag een herlijke rustige dag. Avondwake en begrafenis waren heel erg mooi, was echt een mooi afscheid. Wel een week vol emoties natuurlijk, was goed om er te zijn voor mijn moeder. Zij heeft heel el voor mijn oma gezorgd en het zal voor haar echt wennen zijn dat ze er niet meer is. Daarnaast zijn er wat ruzies in de familie, dus dat maakt zo'n week nog eens meer gespannen. Gelukkig heeft bijna iederreen zijn beste beentje voorgezet, maar toch jammer dat een enkeling star en stug blijft....

Lig nu heerlijk op de bank tv te zappen in het huis van min. Schoonouders. We hebben het rijk voor ons alleen, zij zijn nl op vakantie. We moesten hier bij de gemeente zijn en hebben besloten even een lekker dagje met z'n tweetjes te hebben. Later dit weekend ga ik wel weer terug naar mijn ouders. Ik kijk ernaar uit om dinsdag naar ierland te vliegen en een huis te gaan zoeken. Heb behoefte aan mijn eigen plek!

Wat betreft testen: ook vandaag negatief... Van het azm moet ik tot drie weken na tp doorgaan met bollen en progynova, dus nu nog 1 week. Heb ik helemaal geen zin in. Ik ga door tot maandag, dan bel ik het azm en zal kik aangeven dat ik graag wil stoppen. Ik hoop dat ik meteen door mag voor de volgende tp. Wil zwanger zijn!!!

Meiden, geniet van jullie weekend!

Liefs,

Ivflimbo

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ivflimbo nog steeds geen ongi en nega testen. Balen zeg, hoop zo op een wonder.

Fijn dat het afscheid van Oma zo mooi was, geeft toch een goed gevoel. Ruzies in de fam, maak ik beroepsmatig regelmatig mee, vooral van mensen die zich nooit laten horen of zien aan de rest van de fam. Heel jammer altijd. Voor je moeder dus een moeilijke tijd omdat ze nu in een gat valt nu ze er niet meer is om voor te zorgen........

Maak er een lekker rustige avond nog van samen met je vriend en doe het lekker rustig aan het weekend. Kan me voorstellen dat je nu echt gaat verlangen naar een eigen plekje voor jullie zelf om tot rust te komen. Succes er alvast mee!!

Geplaatst

Hi Sandra,

De progynova en de bollen houden mij. Menstruatie tegen. Was vorige cryo tp ook al zo, toen heb ik wel drie weken bollen doorgenomen en had ik eenmega zware menstruatie toen ik was gestopt. Geen zin in dit keer.

Bedankt voor je lieve woorden: geniet jij ook lekker van je vrijdagavond en weekend!

Geplaatst

Bij mij houdt ook hormonen vaak de ongi tegen!

Net eindelijk het verlossende telefoontje. De uitslag kwam niet hard aan, want zo opgelucht dat het uit de lucht is. Kleiner dan 1, dus NIX.

Ik geloof Clearblue + nooit meer, want die penstreep was toch echt 30 minuten na het bloedprikken. Ik log nu uit, ga een fles wijn open maken en kijken hoever ik hem leeg kan krijgen!

Geplaatst

Miki: geniet van je wijn! Wat een emoties voor jou de afgelopen dagen. Ik trek hier straks ook een lekker wij tje open: proost!!

Geplaatst

Pfffff, meiden wat een dag. Miki je zult wel gesloopt zijn, denk dat die fles wel leeg komt... BAH! En Nico ook weer onzekerheid. Wat is dat toch met dat niet ongesteld worden en toch niet zwanger. Alsof niet zwanger worden op zich al niet erg genoeg is :-(

Hier idd een smiley, was helemaal blij. Dinsdag tussen 10 en 10.30 uur bellen of het ontdooien goed is gegaan. Toch weer spannend.

En ja, ook de deadline gehaald. Met complimenten voor m'n eerste rapport daar. Mooie afsluiter voor m'n vakantie. Ben helemaal gaar, Jay ook, dus we gaan een weekje heel rustig aan doen.

Fijne avond en een hele dikke knuffel voor allemaal,

Henne

Geplaatst

Miki proost meid, ik neem er ook eentje op je. Maar dan heeft er wel weer wat gezeten toch als je toch hcg hebt hoe weinig ook.

Ik ga een roze Moet opentrekken mijn favoriet.

Ivflimbo je zult wel gesloopt zijn, lekker dat jullie even rust hebben met zijn tweetjes. Ik zou ook niet door blijven gaan met al die hormonen. Houd op dit moment alles alleen maar op.

Guusje wat een toestanden met je eirerstokken en je hebt ze niet een meer, maar er wel iets gevonden en hopelijk gaat jullie 2de poging wel lukken zonder die wat was het ook alweer, luie eierstokken.

Henne mooie afsluiter idd, en nu heerlijk ontspannen en dadelijk broeden.

Ik kook eindelijk weer, spaghetti met pittige saus en knoflook en spekjes doorgespoeld met Moet champagne.

Geplaatst

Hihi J. zegt net: als het er twee zijn dan spring ik in het water (de sloot achter ons huis dus). Maar hij wilde er geen termijn aan plakken dus het is nog onduidelijk of dit is bij twee kloppende hartjes, 12 weken, geboorte of als ze het huis uit gaan :-D

Eten: rijst, boontjes, gehaktballen met uitjes en sojasaus. En zondag gaan we koreaans eten me m'n ouders, net besloten en veel zin in.

Geplaatst

hoi meiden

Testr nu eindelijk de duidelijkheid waar je op zat te wachten... ik ben er ook van overtuigd dat er wel iets is geweest, de foto van gisteren en die van eergisteren!!! ik kan me alleen niet voorstellen dat je je eisprong niet gehad hebt. En door de superfact gaat het niet mis meid, niet voor niets dat hij het dames laat gebruiken, ik heb het ook gebruikt en ik weet nog meer dames. Lieverd sterkte, lekker de wijn wegtutteren en opknappen van deze emotionele achtbaan!!!

Henne, wij hebben hem gekocht hoor de schommelstoel, zelfs mijn man was enthousiast! maar ja, nu afwachten wanneer hij hem in elkaar zet, anders mijn schoonpa dinsdag lief aankijken haha.

Guusje, bij jou was het tel. consult dus ook prima, nu de 22ste nog een goed gesprek maar dat zal toch wel nietwaar?

Roestvlek, jullie zijn mogelijk al in het restaurant maar ik ben benieuwd hoe het bij jullie gegaan is.Ik hoop op een positief gesprek!

IvfL, wat fijn om te lezen dat het afscheid zo mooi en warm was, dat is het laatste wat nog mogelijk is en dus erg belangrijk. Maar deze weken zijn voor jullie toch ook ongelofelijk intensief geweest, de verhuizing, het ziekbed, de tp, het overlijden, jeetje......Ik hoop dat jullie snel een fijn eigen stekkie zullen vinden in Ierland!!

Maar wat moet je overigens de bollen nog lang doorgebruiken...getver.

Over Ierland gesproken, Dublin, hoe gaat het met jou?

Esther, een fijn lang weekend, geniet van de quality time!!!

Geplaatst
Guusje wat een toestanden met je eirerstokken en je hebt ze niet een meer, maar er wel iets gevonden en hopelijk gaat jullie 2de poging wel lukken zonder die wat was het ook alweer, luie eierstokken.

Ik snap je niet helemaal, ;-) Maar met mijn eierstokken is gelukkig niets mis. Maar de eileiders, en niet lui, ik heb ze niet meer.

Of is het weer die spellingscontrole? hahaha

Geplaatst

Sylvie, ik ben er nog hoor. Heb op het moment alleen niet zoveel te vertellen. Wel lief dat je aan me denkt. 4 mei intake in Duitsland.

Merk dat ik als ik in de pauzestand zit opeens minder te melden heb. Ben ook gewoon even erg met mezelf bezig. Paar weken terug echt even een dip, nu gaat het wel weer ok. Moet gewoon een beetje aan mezelf denken. Probeer dus meer tijd voor mezelf te plannen. Lees wel elke dag bij als het lukt, maar soms heeft iedereen zoveel te vertellen dat ik zo gauw niet meer weet op wie ik allemaal moet reageren. Als ik dan minder reageer wordt de drempel om te reageren ook steeds groter. Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Zal proberen om weer vaker iets te schrijven (ander denken jullie op 16 april 'Kaartje, wie is dat?' hihi).

Wat een spanning hier verder. Vooral vervelend om zo lang te moeten wachten op uitslagen. Miki, ik zag de + ook, dus kan me voorstellen dat de teleurstelling toch groot is. Nico, hopelijk jij dit weekend gewoon een pos. test. Henne ook weer in de race, eindelijk een :-). Ook weer een hoop meiden die binnenkort gaan beginnen.

Esther, fijn weekend! Klinkt zo goed, dat ik ook wel zo'n weekend zou willen boeken.

Geplaatst
Ik snap je niet helemaal, ;-) Maar met mijn eierstokken is gelukkig niets mis. Maar de eileiders, en niet lui, ik heb ze niet meer.

Of is het weer die spellingscontrole? hahaha

Sorry eileiders, ik dacht chronisch vermoeid en ik maakte er lui van sorry! Dat ze weg waren had ik begrepen.

Maar heet scheelt dus wel pijn en alle kansen voor jullie staan weer open.

Toch die klap op het hoofd.

Geplaatst

He Kaartje, lekker even aan jezelf denken is soms nodig en wij weten toch wel wie je bent, haha.

Toch nog eens voor die naamKAARTJES gaan, flauw zeg.....

Ik vind het soms ook leuk om te lezen waar iedereen mee bezig is. Merk zelf omdat ik even stil sta compleet met andere dingen bezig ben en dat schrijf ik dan ook een beetje van mij af hier. Mensen kunnen dan zelf kijken wat ze daar dan mee doen, wel of niet reageren maar we delen zoveel hier en ik denk ook dat het goed is om een balans te vinden met schrijven hier tussen behandelingen en leuke dingen.

Vindt het soms ook moeilijk om te reageren, denk dat iedereen dat wel eens heeft.

Het moet vooral geen verplichting worden en ik zit er ook wel eens finaal langs met reageren, zoals hierboven over luie eierstokken, hoe kom ik erbij???

Geplaatst
Sylvie, voel je je al wel een beetje beter? Of ben je nog steeds zo stijf en pijnlijk?

Zoals nu gaat het beter, einde van de dag, ik moet echt warm lopen zeg maar, ik merk vooruitgang en dat is belangrijk.

Jeroen begint ook steeds meer dingen te vertellen wat er allemaal gebeurt is toen de ambulance er was en op de trauma.

Blijkbaar was ik vervelend en had ik overal een mening over, ik zeg ben maar blij voor hetzelfde geld had ik knock-out gelegen.

Geplaatst

Ik ben nog steeds voor naamKaartjes hoor ;-) hihi. Moet echt nog aan de studie voor 16 april. Door die mailtjes over 16 april duizelen de namen me alleen maar meer.

Henne, misschien wil je nog een keer een lijstje mailen met nickname, echte naam en mailadres? Dan zal ik mijn best doen om ook alle echt namen te onthouden ;-).

Vanmiddag weer heerlijk naar acupunctuur geweest. Hij is ook masseur en mijn nek/rug zit helemaal vast. Mooi dus combiafspraak gemaakt. Nu dus met mijn gemartelde, maar nu lossere nek/rug heerlijk op de bank met een kruikje en compu op schoot. Lekker relaxt.

Geplaatst

Kaartje volgens mij heb ik jou bij Hyves zien staan, korte donkere haren?

Wil ook wel naar de masseur hoewel dit ook erg pijnljk is. Zal Jeroen eens laten kneden vanavond.

Geplaatst

Jep, that's me. Heb je net ook uitnodiging gestuurd om vriendjes te worden. Wie zit er eigenlijk ook allemaal al op de forumhyves? Heb Sylvie, Henne, Esther en Sandra gevonden.

Geplaatst

Fran Facebook is toch veel meer openbaar, Hyves kun je alles afschermen. Zoals je hebt gemerkt doe ik best weinig op Facebook, ben vandaag pas begonnen met Hyves actief en lid sinds 2008.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden