Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik maak me wel druk en voel wel van alles en ik ben booooooooooooooos! :)

Ja dank je Roestvlek, ook voor jullie een rotsituatie zeg. Sterkte...

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Roestvlek jullie maken er meteen een gezellig avondje van, groot gelijk, geniet ervan en veel succes met de evalutatie.

Volgens mij val ik in herhaling.

Schoonmamma is aan het stofzuigen en gaat dadelijk boodschappen doen.

Geplaatst

Roestvlek...sterkte en gelijk heb je dat je er een gezellige avond van maakt!

had ik maar niet getest...maar ja...je blijft toch altijd stiekem hopen...en mss is mijn lijf wel in de war omdat de 3e ivf zo abrupt is gestopt...bij de vorige keren heb ik inderdaad gewoon de utrogestanbolletjes doorgenomen totdat ik ongi werd, maar ja...ik kan nu wel overal iets achter gaan zoeken...het helpt toch niet...moet er maar vanuit gaan dat ook de bloedtest nega zal zijn..geen idee wanneer ik de uitslag daarvan kan krijgen...

wat een zeikboel gewoon weer...

mijn vriend snapt er ook niets van...

Geplaatst

Hoi dames

Syl, nu ik zelf goed wakker ben heb ik het goed gelezen en wel weten te ontcijferen haha.

Miki, wat klote zeg, het ziet er naar uit dat er wel iets geweest is, even een tip: wacht niet te lang met de gegevens doorgeven aan DD, in Duitsland zijn ze vaak vroeg in de middag al klaar met werken en als je rond 12.00uur naar Scholtes mailt dan kun je nog reactie terug verwachten. Wie weet "beurt" zijn reactie je enigszins op.Je boosheid en gevoel van onrust is erg logisch meid.

En in de meantime blijf ik duimen!!!

Nico, voor jou ook ellendig hoor, sjonge jonge, als je dan vandaag kan gaan laten prikken dan is de uitslag er pas maandag grrrrr.

Ursela, nu lees ik jouw verhaal en komt het eea. weer bovendrijven. Esther nog bedankt voor de link! ik heb het genoteerd op mijn vragenlijstje voor de komende controle. inderdaad maar goed dat het bij jou tijdig ontdekt werd.

Je stekels kan ik me voorstellen, na het lezen van haar "teleurstelling" dacht ik terug aan de bevaling en ik moet eerlijk zeggen, of het nu een verloskamer of kraamhotel is, als je eenmaal bezig bent met alles dan interesseert je niets, ik bedoel, of er nu een leuk kleurtje of behangetje op de muur zit of niet.....Maar ergens kan ik me haar reactie wel voorstellen, zeker als je nooit iets "meegemaakt" hebt op het gebeid van zwanger worden en alles wat erna kan komen of gebeuren.

Ik moet zeggen dat als mensen een dergelijke opmerking naar mij zouden maken ik er ook korte metten mee maak, weliswaar op een vriendelijke manier maar toch.

Roestvlek, groot gelijk dat jullie nog lekker samen een hapje gaan eten, alles laten bezinken en overdenken, sterkte en succes!!!

Geplaatst

Hey meiden, Ik ben even niet veel op het forum geweest, moest even rust creëren in mijn hoofd. Wat aardig gelukt is.

Vandaag heb ik een telefonisch consult met de gyn. Ik heb een lijstje klaar liggen met heel wat vragen. Maar wat ik ook heeeeel graag wil weten is wanneer ik weer mag starten. Alleen een beetje jammer dat ze tussen 11 en 17 uur kan bellen!!!! Een lange zit ben ik bang ….. en ik heb al zo’n hekel aan wachten …………

Ik ga nu even bij lezen, er is zoals gewoonlijk, weer veel geschreven

Geplaatst

Nico, shit van die negatieve test....Wat rot dat je dan ook nog niet ongesteld bent geworden, sterkte meis,

Miki, sjee, wat een onzekerheid, wat rot dat je test zo minimaal is, het zou zo fijn zijn als het er gewoon vanaf spatte!

Ursula en Babeth,

Tja, die collega van mij...Ik heb vanochtend nog even met haar gesproken en ze is inmiddels al weer wat gerustgesteld en ze is zeker blij dat dit nu ontdekt is. Maar echte stekels kreeg ik niet van haar reactie, eerlijk gezegd. Als je zonder problemen zwanger raakt, en daar een heel romantisch idee bij hebt, dan kan ik me best voorstellen dat je even teleurgesteld bent dat het niet gaat zoals je hoopt. Wij zijn allemaal gepokt en gemazeld hier, en zijn al blij dat we uberhaupt een gezond kindje op de wereld kunnen zetten, maar gelukkig worden de meeste vrouwen nog steeds 'gewoon' zwanger en daarnaast zijn mensen gewoon verschillend in hoe ze over dingen denken. Zij is jong, makkelijk zwanger geworden en had hele romantische ideeen over haar bevalling die nu niet meer doorgaan. Voor haar is het ook het belangrijkst dat ze een gezond kindje ter wereld brengt (dat realiseert zij zich nu ook wel) maar ik erger me niet aan haar reactie. Het is wat jij zegt Babeth, als je nog nooit iets hebt meegemaakt op dat gebied dan ben je gewoon wat naiever, denk ik.

Nou, zit weer illegaal vanaf mijn werk te typen dus ik smeer hem!

Geplaatst

Guusje, vandaag het tel. consult, best weer spannend, wat kom er uit? succes!! en dat wachten... grrrrrrrrrrrrrr succes!!

Laika, ik begrijp het van haar kant wel hoor, zeer zeker.

Sen, ik was benieuwd, hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Roestvlek, heel veel succes vandaag.

Fren, hahaha, Wie is De Mol. Mij mol was er vorige week al uit, uiteindelijk vond ik het geen verassing meer, Art lag er te dik op. Maar je weet het nooit met de Mol. We moeten weer een jaartje wachten.

Testr, ooh, wat zijn dit altijd van die klote momenten he!!! Wel niet wel niet, die onzekerheid is killing

Rubster, hoe gaat het met je? Geen last van bijwerkingen?

Meiden, ik hoop dat het vandaag een positieve dag gaat worden voor iedereen.

Geplaatst

Babath, het consult gaat over de operatie van afgelopen maand. Niet eens zo zeer over de IVF. Daar heb ik dinsdag een gesprek voor. Maar het heeft uiteindelijk wel weer met elkaar te maken.

Geplaatst

Guusje, spannend succes!

Hier nog (steeds!) geen nieuws. Wel dat de KV 2 voor 5 echt negatief is. Dus ik heb het opgegeven. Dokter denkt dat de suprefact de ongi niet tegenhoudt, nou ik begin te vermoeden bij mij van wel. Heb het me vast weer allemaal ingebeeld. Maar goed, stug doorgaan met de Suprefact dan maar, want tot de uitlslag er is moet ik dat doen.

Henne, voor jou ter referentie een smiley CB test met het streepje erbij naar je mailadres gestuurd. Dat hij er maar snel mag aankomen!

Geplaatst

ahhhhhhhhh Miki, verdorie......ik kan het niet zeggen, alleen deze laatste pogign heb ik suprefact vanaf de tp gebruikt....nou ik hoop dat de bloeduitslagen iets meer helderheid brengen.het moiste was natuurlijk als er nu echt sprake was van een zwangerschap, verdorie..!!!

Henne, wat de schommelstoel betreft, een forumgenootje uit het agustustopic is erg enthousiast, zit lekker en helemaal top.

Ik heb net al naar het filiaal bij ons gebeld, er staat een model en nog in de verpakking dus toch maar eens gaan proefzitten, moet alleen mijn man nog overtuigen haha.

Zit er geen ander filiaal bij jullie in de buurt die een model heeft staan?

Geplaatst

Guusje...succes met het telefonisch consult...hopelijk hoef je niet al te lang te wachten op het telefoontje en worden al je vragen beantwoord!!!

Ursula...wel lachen trouwens...je zwangerschapsflater met het insmeren met zalf van de kousen...hahahaha...

ga nu even pauzeren...

liefs,

Nico

Geplaatst

Lijkt me wel leuk zo'n schommelstoel hoor, wil er ook wel een.

Ben foto's aan het uploaden op mijn Hyves, tot op heden alleen maar trouwfoto's.

Toch vind ik dat digitale een nadeel want ik heb verschillende locaties, wwaronder gecrashte laptops waar foto's opstaan. Ben dus ook heel veel kwijt.

En alle foto's waarop ik nog dun was zijn al helemaal niet digitaal......

Geplaatst

Guusje, bedankt & jij ook veel suc6 vandaag! hopelijk goed nieuws en volgende week ook en dan weer snel aan de slag :-)

Testr (Miki), sterkte... vind het moeilijk om de juiste woorden te vinden... want helaas kan ik je je teleurstelling, boosheid & verdriet wegnemen...

Ga nu even stofzuigen & een paar wasjes draaien en dan mijn mannetje ophalen van het werk en door naar het gesprek... heb eergisteren 2x kaartjes voor het musical Hair in Rotterdam voor een prikje kunnen scoren... heb er wel zin in... eerst ga ik zelf onder handen en dan door naar de voorstelling met mijn nieuwe coupe :-)... :) volgende week willen we ook met sen tweetjes een paar dagen tussenuit... even alles achter ons laten wat de afgelopen weken gespeeld heeft... zitten te denken om eens Groningen te bezichtigen... iemand al in Groningen geweest? Een bestemming verderweg even helemaal niet, willen geen zon zien (gek he)... even iets leuks om naartoe te leven en quality time... heb daar ook veel zin in...

tot later!

Geplaatst
net telefoontje gekregen..ik kan komen prikken...

liefs,

Nico

Gelukkig Nico, laat ze er wel spoed van maken anders ga je met onzekerheid het weekend in.

Geplaatst

succes niko!

Mik, heb je al uitslag van je hcg? Las dat de test negatief was. Wat klote!! Sorry, bn normaal niet van de krachttermen, maar snap zoooo goed hoe je je voelt nu...

Sterjkte meis.

Geplaatst

Die eikel van een huisarts laat maar op zich wachten. Maar als de kv test net negatief is, hoe leuk de cb van gister ook uit de verf kwam, lijkt mij het duidelijk. Toch dool ik rond tot het belletje, die met spoed zou komen en nu al 25u duurt...

Tnx voor meeleven hoor! Nu maar ff flink janken, zit ik uit te stellen.

Geplaatst

hoi dames

Roestvlek, lekker dat jullie er even tussenuit gaan, enne even geen zon. ook logisch!!! er zijn vast leuke bestemmingen niet te ver weg en waar het weer ook niet zonnig is.

Succes bij de kapper! en bij Hair, lijkt me leuk!!

Testr, ik heb ook nog naar de foto gekeken in de link die je hier geplaatst hebt en ik zie ook echt een dun licht streepje!! sjonge meid, ik vind het zo klote voor jullie!!!

ik begrijp er echt niets van waarom die uitslagen zo lang moeten duren....ik heb zoveel bloed laten prikken (in het zkh) en dan was de uitslag er omstreeks 15,00 uur altijd en met spoed uiteraard met een uurtje of 4.

Heb je nog wel de waarde van het Oestradiol en progesteron doorgestuurd aan Scholtes?

Nico, succes meid!!!

Syl, herkenbaar van die digitale foto´s, wij maken regelmatig en back-up en mijn man zet gelukkig foto´s eens in de zoveel tijd over naar een externe hare schijf, erg handig!

wat die stoel betreft, net mijn man gesproken, hij vond het een goed idee!!! had ik niet zo verwacht (maar hij weet dan ook nog niet dat we hem zelf in elkaar moeten zetten haha) hij zat nl. ook te denken aan een grote fijne luie stoel maar neemt ook weer zoveel ruimte in......

Geplaatst
net telefoontje gekregen..ik kan komen prikken...

liefs,

Nico

Super, hoop dat je snel de uitslag kan krijgen, die onzekerheid is zo .........

Geplaatst

Ik zit nog steeds op het telefontje te wachten &%$@!&)&%#@

Ik ga maar even stofsuigen met mijn moboel in mijn BH, anders hoor ik m niet :laugh:

Geplaatst

Ik kreeg een sms van Henne met bericht voor het forum::icon_smile: :icon_smile: blij!

Dus een posi ovu test voor haar!!!!!! Gefeliciteerd Henne waarschijnlijk heb je een topdag vandaag en heb je ook nog op je sloffen de deadline gehaald..

Miki die testen CB gaven bij mij ook best nog lange tijd een niet al te dikke streep en dit is echt een + hoor!!!! Hopelijk belt de arts snel dit is echt killing. Had het ook deze laatste keer, 's morgens vroeg bloed geprikt om 8 uur in ziekenhuis en geen uitslag gehoord die dag, was nog niet binnen zeiden ze toen ik de volgende dag belde. Die spanning is echt niet leuk... Sterkte en ik hoop op positief nieuws na zo lang wachten!!!!

Nico hopelijk geeft de bloedtest je duidelijkheid, al wel balen van je nega testen....

Iemand had evaluatie vandaag en maakte er nog een uitje van met lekker eten geloof ik. Veel plezier aan tafel!!!

Hier weer terug van het werk, ging eigenlijk wel goed. Heb gelijk de menu's voor 2 weken opgemaakt, gelukkig hebben ze geen diëeten bij ons hihi. Ben ik er voor 2 weken vanaf. Net een boterham gegeten en bijgelezen een zo even opfrissen en naar de fysio. Vandaag wonderbaarlijk weinig last. Hopelijk blijft het zo!!! Neem het per dag.

Er was weer veel geschreven en nu ben ik het weer vergeten potdorie.

Nou kom later nog weer terug!!!

Geplaatst

He he Henne eindelijk, had de arts toch gelijk.

Iedereen zit geloof ik wel ergens op te wachten vandaag vooral op de telefoon.

Miki vind het echt schandalig dat dit zo lang moet duren bij jou, huil maar effe lekker....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden