Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ben jij nou nog hier Babeth?

Jij slaapt voor twee en draagt dus geen muts :-()

Jeroen is opeens thuis maar is nog druk aan het bellen.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ja ik ben op mijn man aan het wachten...die was bij een vriend voetballen gaan kijken, een geluk hij is met de auto dus erg laat zal het niet worden....

Geplaatst

Die van mij hangt nog aan de bel, raadsvergadering was erg interessant zo te horen, ben hier nu te moe voor, wil naar mijn zuivere bedje.

Jeroen is antisport, die wil ook meisjes, hekel aan voetbal. Wij worden nogal eens uitgenodigd bij Sparta in zo'n vipbox met bar en eten, dan is het natuurlijk wel leuk.

Geplaatst

pfff, dit heb ik nog nooit gehad, dat ik zelfs in de finale nog fout zit bij wie is de mol!!

Caro, nijmegen doet alleen maar het lange protocol, dus ik heb geen keus. Zou wat zijn zeg, na 1,5 jaar weer samen op het bankje. Maar hebben we verdiend, volgens mij zijn we de enige twee van nov 09 die nog niet zwanger zijn, dus dat moet goedkomen deze keer. Het is bijna eng hoeveel vertrouwen ik daar in heb. Heeft niks met valse hoop of mezelf iets voorhouden te maken, ik voel gewoon aan alles dat het gaat lukken nu. Gek he?? Nu maar hopen dat ik mezelf niet voor de gek houd,..

Ik ga ook slapen meisjes, morgen hopelijk weer een werkende afwasmachine!

Geplaatst

Jeetje zeg Fran nog steeds een kapote afwasmachine??? Hoe hou je het vol hihi.

Ik ben nu al, na weer eens een goede nachtrust te hebben gehad, weer moe en heb geen inspiratie nog. Sorry daarvoor.

Ga straks weer naar het werk, even de dames gezelschap houden en me nuttig maken. Ik heb de taak op me genomen om de weekmenu's voor onze beide woningen te maken en ben er achter gekomen dat het niet meevalt om met alles waar rekening mee gehouden moet worden een gevariëerde maaltijd voor te zetten en dan niet elke week hetzelfde. Surf dus op allerlei site's voor simpele gerechten. Ook wel weer grappig hoor, ben ik braaf bezig.

Vanmiddag weer "lekker"' naar de fysio. Heb er al helemaal zin in NOT. Tussendoor zal ik hier af en toe eens komen spieken.

Geplaatst

Mogge meiden nog niet getest, dus geen nieuws. Moet officieel met de 2e ochtendurine, dan zit ik op m'n werk. Vanavond dus meer!

Groetjes,

Henne

Geplaatst

Roestvlek veel succes vandaag!

Miki jij ook, hoop dat je wat hebt kunnen slapen.

Nico? To test or not to test?

IVFSH ook nog even een extra dikke knuffel voor jullie.

En nu ga ik echt snel naar m'n werk!

Geplaatst

Roestvlek succes met de evaluatie.

Nico jij met het uitstellen van de test, nog 1 dag wachten.

Sandra wel leuk eten voor andere uitzieken maar moeilijk ivm speciale dieeten ed. Je kan niet zeggen pannenkoeken met spek en een appelbol.

Miki jij ook veel succes dadelijk. Ik hoop zo op goed nuiews.

Henne het wordt eens tijd voor een :-)

Kaartje hoe gast het met jou. Pas in mij een intake in DD. Alles gioed In de praktijk, nog veelbachtdiensten gedraaid?

Lig nog in bed, werd om 70.00 wakker genaakt. Door Heroen en zijn gestampt.

Geplaatst

Mogge meiden, nog brak hier. Korte nacht, hoesten, onrust...

De test was zo minimaal weer vanochtend, waarom doe ik het ook. Na de bloeduitslag ga ik ff stoppen hiermee hoor. Zolang ik niet bloed en de klachten komen en gaan en weer komen, laat ik het maar even.

*zucht* vergeten hoe moeilijk dit was.

Geplaatst

Ooh Miki meid. Klinkt als een zware nacht voor je.

Ik hoop dat de bloedtest je definitief uitsluitsel zal geven, wat lijkt me dit zwaar. Dichtbij maar ook ver weg voor de zoveelste keer. Waarom kan er niet eens een dikke donkere streep staan.

Ik hoop en duim toch nog even door voor jullie!

Geplaatst

oh mik, wat balen! Enig idee hoe laat de dokter kan bellen?

IVFSH hoe was het gisteren? Ondanks het verdriet een mooi afscheid?

Ik werd vanmorgen wakker met enorme pijn linksboven mn rechterschouderblad. Kan mn nek nauwelijks draaien (was erg leuk met autorijden net) en mn rechterarm werkt ook niet helemaal mee. Heb ik weer, lekker handig!!

Geplaatst

dames....ik zal jullie niet langer in spanning laten...zowel gisteren als ook vanochtend helaas negatief...mijn temp was nog steeds hoog vanochtend, maar ja...die gaat ook pas omlaag als ik ongi word....ik ga het via een bloedtest proberen...maar krijg de ha dus nu niet te pakken...is iedere keer in gesprek...zucht...dit zullen beslist tekenen aan de wand zijn dat ik gewoon niet zwanger ben en dat ik er maar gewoon op moet wachten totdat het doorbreekt...

ik hou jullie op de hoogte...

ik heb nog niets bijgelezen, maar Miki...hoe istie met jou???

liefs,

Nico

Geplaatst

Ja het is en blijft bizar, ik ben echt mevrouw lichte streepies. Ooit 1x een echte dikke gehad, toen ging het alsnog mis.

Kom op ukkie, laat nou eens zien dat je echt bestaan wil!

Geplaatst

Nico, heb je nog uvulatietesten liggen? Die bleken bij mij ook gevoeliger en eerder een signaal af te geven. He bah, ook om gek van te worden voor jou!

Geplaatst

he Miki...nee...die heb ik niet meer liggen...en de ha neemt ook maar niet op...iedere keer bezet...en mijn collegaatje in de kamer tegenover me is ook nog eens aan het mopperen dat haar pc zo traag is...zucht...

IK VIND DIT NIET MEER LEUK!!!!

oja...ik ben ook gewoon verslaafd aan het forum...hang dus ook bijna de hele dag hier...hahahaha...tussen het werken door...

Henne...hoop dat je dadelijk een smiley hebt!!!!

Esther...ajb niet ziek worden...dat zou niet goed uitkomen voor jullie weekendje weg...jammer dat je geen zijden sjaaltje hebt...

Syl...ben benieuwd toch wel hoe de raadsvergadering is gelopen...is de pijn wel al weer wat minder?

San...gezellig...fysio...(NOT)...

voor het lijstje: frieten met een kaassoufflé en mayo natuurlijk.

Voor vanavond: tosti of een broodje, want ik moet spinningles geven...

liefs,

Nico

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Nico wat een ellende hè als het zo uitblijft! Mijn langste cyclus ooit was 40 dagen jeetje, daar werd ik tien niet vrolijk maar zo onzeker van,was gelukkig onschuldig maar toch. Sterkte!

Fren jij bent ook lekker je bed uitgekomen zo te lezen , helemaal stramme schouders. Je klinkt vol vertrouwen voor de aankomende behandeling en terrecht!! Hou dat gevoel vast hoor!

Miki toch , wat een toestand , ik hoop dat je snel iets hoort van de huisarts en dan maandag een tweede afname? Ik vond het wel ontroerend de boodschap aan je ukkie!!

Ik blijf duimen hier.

Syl jouw bericht moet ik eens even op mijn gemak teruglezen.... Zitten veel verborgen worden in hihi.

Henne spannen bij jou ook, succes , nog 1 dagje en dan iig vakantie!!

Sandra succes vandaag, lijkt me lastig om een weekmenu samen te stellen, ik vind het soms al lastig voor 1 dag, moet ook nog echt verantwoord zijn.

Ik ga zo maar eens douchen , Roestvlek nogmaals succes vandaag!!

Geplaatst

Fren, jij je verdraait, ah! Niet lekker zo vlak voor je reis. Veel bewegen maar vandaag he!

Nico, niet gek worden!

Ivsh, hoe was het gister? Heftig hoor.

Hier de arts nog maar weer zelf gebeld, de progesteron en oestradol waren binnen maar het HCG niet. Hij belt me straksssss.

Geplaatst

Miki het belangrijkste is er niet, je wordt wel op de proef gesteld.

Nico dat is heel frustrerend. Misschien heeft er toch iets gezeten omdat je temp hoog blijft, ik had dit ook na de vorege mk, testen negatief maar nog weken met temp rond de 38.0 gelopen of zelf iets daarboven.

Konden niet echt een oorzaak vinden dus waarschijnlijk met de zw te maken. Zou bellen en eisen om een hcg test. Enne niet gek worden wij zijn er voor je.

Denk wel dat wij beide friet errug kunnen waarderen, jammer dat we zo ver van elkaar af.

Babeth denk wat bedoel je nu maar idd beetje onduidelijk, was ook nog net helemaal wakker.

De raadsvergadering weer niets mee opgeschoten. Voor de politiek is het nu klaar en ze kijken vooruit. Er is een motie ingediend voor aanpassing van het rekenkamer rapport over de rol van de gemeente????

Tuurlijk puur juridisch dat ze bang zijn dat er rechtzaken worden aangespannen.

Er komt dus geen enkele steun uit de politiek, ja 3 partijen die aan onze kant staan, maar de rest......het zijn allemaal meelopers.

Maar ja, nog 4 weken tot 15 april en dan weten we of het goed of slecht gaat aflopen.

Zorg wel voor veel drank op 16 april......

Fran dat is klote, kijk maar uit met rijden, flink insmeren. Verrdelijk misschien met dit weer als je met een raam open slaapt, heb hier zelf nogal snel last van.

Geplaatst

Miki, pffff, grmbl.

Nico, wat jammer dat je negatieve testen hebt, had zo gehoopt op een wondertje. Ik hoop dat je die dokter nog te pakken krijgt want dan kan je tenminste met zekerheid iets wel/niet uitsluten.

Laika, even nog een reactie op je vriendin haar steptokokken. Natuurlijk is het jammer dat haar beeld van een ideale bevalling moet worden bijgesteld maar het belangrijkste is toch dat ze straks een gezond kindje in haar handen houdt? Ik ben ook draagster, schijn een grote kolonie te huisvesten, en kreeg ook antibiotica tijdens zwangerschap en bevalling (intraveneus). In Belgie worden alle zwangeren hier standaard op getest. Want met de intraveneuse a-b tijdens de bevalling is de kans op besmetting minimaal. Ik vond het juist een geruststellende en veilige gedachte dat ze het bij mij hadden ontdekt. Want dan kunnen ze wat doen om hhet risico te minimaliseren. In noorwegen mag je bij een probleemloze bevalling van het ziekenhuis naar een kraamhotel. Misschien is dat in nld ook mogelijk? Haha, oei, voel je niet aangevallen, ik merk dat ik mijn stekels weer opzet als ik zoiets lees, ik bedoel, zoveel meiden zouden er wat voor geven om te mogen bevallen van een kleintje, ongeacht waar. Misschien dat het haar iets geruststeld als je verteld dat het erg veilig is dat ze het zo vroeg te weten zijn gekomen?

Geplaatst

nou....net met de assistente gesproken. Ze moet het eerst effe checken met de baas en dan mag ik terugbellen tussen half 2 en 2...hoop dat ik het mag komen doen...als ik nog niet bongi ben in de tussentijd...

liefs,

Nico

Geplaatst

Als het formuliertje al zo lang duurt, hoelang duurt zo'n uitslag nu eenmaaaaal.

Ik word echt gek hier. Baal van mezelf, weet het toch al. Draai te lang mee om een illusie hoog te kunnen houden dat aanhoudend wazige streepies iets goeds betekenen. En dan baal ik weer dat ik zo negatief ben. En dat ik niet ontspannen ben nu, kan ook niet goed zijn.

Kortom ik baal. Man vind ook dat ik er niet mee bezig moet zijn. Dat het nix is tot er echt iets is. Jajajaja.

Geplaatst

Fren, goed warm houden die schouderspier en misschien spieroflor(?) smeren? Wij hebben altijd wel baat aan dit smeersel

Nico, erg jammer dat je niet positief getest hebt. Dat zijn nou de berichten die we allemaal willen lezen "dikke plus van een wondertje!" maar we mogen de hoop niet opgeven toch! Hopelijk ben je weer snel ongesteld en wie weet is april je geluksmaand :-)

Miki, sterkte en ik duim voor je. Ik begrijp je helemaal, zitten/zaten in hetzelfde schuitje.. nare herinneringen...klote meid... hoop dat het voor jou wel een goede afloop neemt.

IVFSH, hoe is het gegaan? Was het een mooi afscheid? Hoe voel je je vandaag, gaat het een beetje?

Henne & Babeth, bedankt. Ik heb wel een lang lijstje voor ons evaluatiegesprek klaar liggen maar toch denk ik dat ze niet veel meer voor ons kunnen betekenen/doen. Gezien wat ik erover lees, hebben we volgende keer weer een kans van 75% op slagen? we zullen zien, zal vanavond eventjes op het forum terugkomen en verslag doen. Onze afspraak is laat in de middag dus gaan we naar afloop gezellig een hapje eten in Scheveningen/Den Haag? Geen zin in de files :)

San, nog veel pijn? Of gaat het al stukken beter?

Aan alle meiden, een hele fijne dag!

Geplaatst

Wijze raad van een man? Heb er hier thuis ook een.

Maak je niet druk, wacht nu eens rustig af, je voelt van alles omdat je dat toelaat, blehhhh........

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden