Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
ik had het wel gezien, maar niet verder erop gereageerd...de spelling van de Iphone was weer bezig dacht ik gelijk...hihihi....

zojuist de kaartjes voor Pinkpop besteld...jiehaa...

Jaja nico, makkelijk zo achteraf lullen:bootyshake:

Geplaatst

hihihi....we gaan nu naar mijn ouders....effe gootsteen bij hun maken en de belasting doen...

baai baai, zwaai zwaai en tot later!

liefs,

Nico

Geplaatst

Hoi Syl-vie

nee mijn man had zich niet voor het vliegen opgegeven.

Het is ook nog even de vraag of hij me alleen afzet (en daarna door rijdt naar kantoor in Schiedam) of dat hij ook gewoon aanwezig zal zijn.

In ieder geval wil hij me niet alleen laten gaan, hij is zo bezorgd. maar met mijn 0 energie is het ook wel lekker als ik niet hoef te rijden natuurlijk

Geplaatst

ok.... ik snap hem.... ik denk vliegen??? Waar komt dat nou in eens vandaan. maar dat is zeker voor 16 april?

Ikke snap.. wowie... En dat mij mijn blonde haar.. hihi en ook nog eens op zaterdagochtend

Geplaatst

Heel verstandig om niet zelf te rijden.

Wist niet meer zeker.

Als het over 4 weken ook dit weer is en niet wat warmer dan is het ideaal hoor.

Geplaatst

Als ik welkom ben, wil ik er wel over nadenken. Ik weet dat jullie deze afspraak gemaakt hebben ruim voordat ik mee ging schrijven. Dus ik wil me niet als indringer ertussen voegen. Dar zou ik mezelf niet prettig bij voelen.

Zo lang en zoveel schrijf ik natuurlijk niet mee, en ik wil jullie met mijn buikje ook niet voor het hoofd stoten.

Het lijkt me wel heel gezellig, maar ik sta er dus heel dubbel in.

Geplaatst

Nog ff een update van dokter Superfucked :) Grappig hoor, dat die man zo achter zijn mail zit:

"Het is niet goed mogelijk om te bewijzen dat er een zwangerschap was, hoewel meer dan 2 wk na de eisprong er wel voor pleit.."

Enfin, wat doet het er toe. Op naar de volgende ronde en weer veel leuke dingen doen!!!!

Geplaatst
Als ik welkom ben, wil ik er wel over nadenken. Ik weet dat jullie deze afspraak gemaakt hebben ruim voordat ik mee ging schrijven. Dus ik wil me niet als indringer ertussen voegen. Dar zou ik mezelf niet prettig bij voelen.

Zo lang en zoveel schrijf ik natuurlijk niet mee, en ik wil jullie met mijn buikje ook niet voor het hoofd stoten.

Het lijkt me wel heel gezellig, maar ik sta er dus heel dubbel in.

Er zijn er meer die niet zo lang meeschrijven en het ook gezellig vonden. Het clubje wordt steeds groter wat mij betreft alleen maar gezellig.

Sandra, Babeth, Laika en hopelijk nog een paar andere zijn dan zwanger.

Als ik het een week vooraf weet is het voor mij tijd genoeg, meld je aan bij Henne zij stuurt in principe alle mails aangaande 16 april!

Geplaatst

Miki hcg moet toch ergens vandaan komen en het is niet de eerste keer. Een beginnende zw is dan toch niet zo gek om te denken.

Waarom ze niet blijven zitten is een ander verhaal.

Even leuke dingen doen en gedachte proberen te verzetten.

Geplaatst

Testr, de ietwat wazige mails herken ik wel, destijds had ik hem nogal in paniek gemaild toen ik 38,6 had op dag 9 na de tp. Zijn reactie was, bij deze temperatuur hoef je nog niet te wanhopen, paracetamol gebruiken..

zucht dacht ik, tsja een aparte man maar toch in mijn ogen erg kundig, betrokken en reageert snel, dat vond ik met name ook erg prettig. Ook toen ik destijds oud bloedverlies had.

Simba, wat mij betreft zou het me erg leuk lijken, wat je zegt mbt. je buik, herkenbaar, Sandra had het ook al eerder aangekaart maar daar zijn gelukkig positieve reacties op gekomen, iedereen gunt het elkaar uiteraard enorm! Ik denk dat het overigens ook scheelt dat iedereen er van op de hoogte is, ik bedoel, er wordt niemand ineens geconfronteerd met ineens een zwangere.

Geplaatst

Ok, dat zal ik in ieder geval meenemen in mijn gedachtenkronkels.. Komen er ook partners mee?

Ik zal henne wel even mailen ivm wat meer bijzonderheden....

Geplaatst

Er komen nu 6 mannen mee, die worden wel gescheiden van de vrouwen want de dames willen alleen beppen.

Mannen kunnen zelf iets verzinnen om te entertainnen of gaan met Jeroen mee naar Rotterdam airport om te vliegen.

Geplaatst

belasting gedaan...als het goed is krijgen we samen nog een leuk bedragje terug, waar we toch wel eeen behandeling van kunnen betalen...hihihi...

:clap2:

liefs,

Nico:happydance:

Geplaatst

Vanuit t vliegtuig; Off we Go, ladies! Tot over 10 dagen. Hoop op vele zwangerschappen en ander mooi nieuws. Zal misschien ac en toe ff meelezen, maar dat zal niet vaak zijn

Tot snel!

Geplaatst
belasting gedaan...als het goed is krijgen we samen nog een leuk bedragje terug, waar we toch wel eeen behandeling van kunnen betalen...hihihi...

:clap2:

liefs,

Nico:happydance:

Dat is heel mooi, belastingdienst toch nog ergens goed voor :-)

Geplaatst

Meiden, ik wil niet zeuren, maar is het niet handiger om de genoemde hyves-namen weer te verwijderen? Vrijwel iedereen zit hier onder een nickname. Als mensen hier toch meelezen van buitenaf kunnen ze jullie alsnog vinden via hyves als ze nieuwsgierig zijn (en via jullie dan ook weer anderen van ons). Ik vind het persoonlijk prima dat jullie weten wie ik ben en hoe ik eruit zie, maar vind het niet zo nodig als buitenstaanders via via ons allemaal kunnen bekijken. Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Als ik aan het zeuren ben ook zeggen hoor.

Geplaatst

Hoi meiden

Fren, mocht je dit nog lezen, heeeeel veel plezier in the USA!!

Nico, dat is nog eens een mooie meevaller! dat komt nog eens goed uit zeg.

Kaartje, ik heb geen idee, zou het inderdaad zo werken? ik heb me er niet in verdiept maar voor zover ik weet kan iemand bij mij pas het eea. lezen als ik diegene als "vriendje" geacdcepteerd hebt, even de instellingen in de gaten houden.

dames ik ga me opfrissen, dadelijk even naar mijn schoonma ivm. haar verjaardag.

fijne avond !

liefs

Babeth

Geplaatst

Ik heb geen hyvesnamen voorbij zien komen, zal ik wel overheen hebben gelezen maar idd Kaartje voorzichtigheid is geboden hiermee.

Het is Frasier weekend bij Comedy central, joehoe helemaal in mijn nopjes.....

Geplaatst

Babeth, ze kunnen inderdaad alleen dat zien wat jij wilt dat mensen kunnen zien zonder vrienden te worden. Alleen kun je wel zien wie de vrienden van iemand zien volgens mij. Dan kan iemand dus eventueel wel onze echte namen achterhalen. Mijn hyves-naam is namelijk mijn voor + achternaam.

Geplaatst

Fijne avond Babeth.

Ik heb bij mijn instellingen alleen vrienden bij alles, hoop ik.

Krabbels, foto's, mijn 5 vrienden die ik heb buiten jullie :-) weten het van de mmm en vertrouw ik.

Geplaatst

Mijn familie en vrienden weten ook van de mmm, maar kennissen niet. Ik krabbel dus ook niet over ivf zaken en zo, want dan kunnen al je 'vrienden' dat dus lezen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden