Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik kan mezelf ook niet vinden op hyves....hahaha...eens even kijken bij mijn instellingen...mmm...kan het niet vinden hoe ik dit moet aanpassen...dit is mijn hyvespagina...http://arnico.hyves.nl/

als je me wilt toevoegen, zet er dan even je nickname bij...dan weet ik wie je bent...hahahaha...

ik ga eens zoeken...en josé vragen of ik ook de link mag krijgen.

oja...ik ga de belasting samen met mijn pa doen...hihihi...mijn pa doet dit ook voor zijn zussen...en hij heeft die van mij bij hem op de pc staan, omdat onze pc destijds gecrasht was...

liefs,

nico

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne, super dat je eindelijk die smiley zag! En nu a.u.b. dinsdag 2 prachtige mooie emmy's in je buikje :)

Fren & Esther, heel veel plezier met jullie uitjes! Geniet ervan en Fren ook alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Miki, wat een rotdag heb je gisteren gehad.... ik hoop dat je het glasje/flesje wijn goed heeft gedaan, last van een kater? Sterkte meid.

Sandra, heb echt hard moeten lachen over je orka verhaal... Orka's zijn mooie sterke dieren... Trek lekker je pak aan en pronken met je buik!

Ons evaluatiegesprek was wel positief en erg prettig. Ze zijn erg meelevend en begripvol dat vind ik zelf erg fijn. Door dat ze me op mijn gemak stellen durf ik ook van alles te vragen, je kan echt met al je vragen terecht en wordt je serieus genomen en je krijgt een eerlijke antwoord. De doctor is zo aardig geweest om met ons mijn hele waslijst van uitgezochte mogelijkheden van een miskraam te lopen. Veel is bij ons niet aan de order maar we zijn toch wel achtergekomen dat het lab vergeten is om mij op anticardiolipine te testen. Dus na afloop meteen nog een bloedbuisje af laten nemen voor het laatste bloedstollingsonderzoek plus AMH want die was ook nog niet gedaan. (Henne, misschien ook wel handig voor jou?!? om het eens door te lopen?) Verder hebben wij hun gevraagd of zij vonden dat evt. PICSI of IMSI voor ons van toegevoegde waarde zal kunnen zijn? We willen echt niet nog eens van ziekenhuis veranderen maar je wilt toch alle mogelijkheden goed benut hebben? Ook dit zal ze meenemen naar het gesprek met haar team en met haar meer ervarende collega's. Donderdag wordt ik hierover en met de bloeduitslagen voor teruggebeld. Ze vond als we met hun doorgaan dat bij de volgende cyclus de uitgangsecho echt helemaal tiptop rustig moest uitzien, dus er mag geen iets grotere follikel dan de rest te zien zijn en natuurlijk geen dikke bms, anders liever nog een cyclus wachten. Ook vond zei dat we met hun ook Gonal-F moesten gaan proberen, ze vond dat ik daarop beter gereageerd heb in het verleden. Hierover ben ik zelf nog niet uit, want deel niet helemaal haar mening. 1x ICSI met Gonal-F, 150IE, 3 eicellen, 2x ICSI Gonal-F 150IE, beide punctie bij 17,mm-18mm, oogst 4 eicellen... 2x ICSI in Gent met Gonal-F, 150IE 18 eicellen maar wel veel langer door laten groeien t/m 25mm (en dat doen ze in Voorburg toch niet) en 3x ICSI met Menopur,150IE 6 eicellen bij punctie van 18mm. Ik vroeg me af of we misschien binnen ons groepje een kleine enquete zouden kunnen houden, wie door welk hormoongebruik & dosis het beste resultaat heeft verkregen? Wat vinden jullie, doen jullie mee? Misschien dat het mij helpt om een beslissing voor ons te kunnen nemen? Dat zou lief zijn...

Verder geen schokkende veranderingen binnen de behandeling, eerst weer afwachten op de bloeduitslagen... onze beslissing... de uitgangsecho (dat is al te ver denken...) In elk geval hebben we dit goed gesprek gedaan, het loopt... op dit moment vind ik het ziekenbeeld van mijn vriend belangrijker... en vroegstens in april gaan we verder... dus is niet eens ver weg... we zien het wel, stap voor stap weer...

En over he MTHFR, je kan niet meer doen dan je vitamines braaf slikken, wel dat je B12 erbij kan nemen. Ik neem nu dus B12 100ug. Aspirine vond zij geen goed idee, was zij niet van overtuigd dat dit zou gaan helpen, eerder zou het de zaak kunnen verslechteren... en voor ons zelf moeten we toch nog het uitslag voor die anticardiolipine afwachten als deze positief zou zijn kan je nog andere preparaten nemen.

Ga nu eens opstappen, moet naar de kapper en hiernaar naar het musical. tot later! fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Sen...heel veel sterkte vandaag...lijkt me heel moeilijk en zwaar om je moeder te verliezen...bij ons was het vorig jaar kantje boord, toen ze in het ziekenhuis kwam te liggen met in beide longen longembolie en ook nog trombose erbij...gelukkig dat het nu weer beter gaat...maar dan kom je er pas achter dat ook zij ouder worden en er helaas niet altijd zullen zijn...

liefs,

Nico

Geplaatst

Sen een hele moeilijke dag, maar ik ben er ook van overtuigd dat je moeder je in de gaten houd en altijd bij je in de buurt is!!

Nico ik heb je een vriendenuitnodiging gestuurd maar ben mijn nickname vergeten. Ik heb de profielfoto van een huis in aanbouw met bouwnummer 593 erop gespoten!!

Geplaatst

nou ROestvlek...wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad en dat het ook goed voelt...helemaal fijn dat ze ook meedenken...dat is dus in maastricht (tenminste, in mijn geval) niet zo, tenminste, bij dr. M....maar goed...dat zijn weer oude koeien uit de sloot halen en dat wil ik niet...

Dat het ziekenbeeld van je vriend voor gaat is duidelijk...hoop ook dat alles goed gaat komen, dat jullie er op tijd bij waren, dat het behandeld kan worden en dat je bms goed eruit zal zien bij de eerste echo en geen grotere follikel, kortom...dat het gewoon goed gaat komen...

verder ook veel plezier bij de kapper en bij de musical vandaag!!!

met de enquete over de hormonen:

1e ivf: 250 ie Puregon, 3 eicellen, 2 bevrucht (gemiddelde en matige kwaliteit), 2e ivf, 250 IE Puregon, 5 eicellen, 4 bevrucht (1 gemiddelde, 3 matige kwaliteit), 3e ivf, 250 IE Puregon, 3 eicellen (1 eicel afgebroken, geen bevruchting na 2 dagen)...

Wij proberen het de volgende behandeling met menopur.

liefs,

Nico

Geplaatst

Roestvlek fijn dat het gesprek goed ging en dat ze toch wel positief zijn. Wat betreft Gonal/Menopur. Bij mij is het verschil overduidelijk, dus dat is geen vergelijk. Wat me in jouw rijtje opvalt is dat je met grotere follikels duidelijk meer eicellen hebt, dus ik zou zeggen: langer door laten groeien. Bij mij waren ze rustig 20mm toen de punctie werd ingepland, dus ze gaan in Vb zeker wel verder dan 18mm! Denk dat dit meer effect zou hebben dan het verschil Gonal/Menopur.

Ik heb eigenlijk zondag niet meer naar alle andere uitslagen gekeken, ben ervan uitgegaan dat het wel oke was. Eerlijk gezegd denk ik daar nu liever ook niet meer over na, zo vlak voor een tp ;-) Kan er dinsdag nog even naar vragen als ik eraan denk, maar wil ezelf niet zenuwachtig maken. B12 slik ik ook al, dus ik hoop er nu gewoon het beste van.

Ennehh Nico, ik open die link en krijg gelijk een vent met blote bast en sigaret? Dat is hoop ik jouw mannetje of wordt ik nu vrienden met een totaal onbekende man? :-D

Hihi schiet hier voor geen meter op. Vakantiegevoel begint mijn schoonmaakwoede te overmeesteren. LEKKER!

Geplaatst

he Henne...ja...hihihi...dat is mijn liefje....toen zaten we op een mooi rustig strandje in Tsonia op Lesbos...echt een heerlijke tijd hebben we daar gehad....was na onze tweede ivf...een strandje waar dus bijna niemand was...een restaurantje, echt een heel pittoresk dorpje zo tegen de rotsen aan gebouwd...wow...wilde er wel zo gaan wonen...

liefs,

Nico

Geplaatst

Haha weet wat je zegt....mijn broer woont in Griekenland en dat is toch nét ff wat anders dan vakantie ;-)

Geplaatst

Esther en Syl...zag jullie bij Spaatje en/of Henne en/of San staan...ik heb jullie ook uitgenodigd....it is I, Nico74...:-)....

Geplaatst

Er komen allemaal geluidjes uit mijn laptop waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden, haha.

Ik schrok ook van die meneer Nico, denk ik zit niet goed hier en ik kon de pagina niet lezen.

Gelukkig heeft Sandra uitgelgd hoe ik een wat rustigere achtergrond krijg

Geplaatst

Roestvlek dat klinkt allemaal postief zeg, fijn als ze op deze manier meedenken.

Ik wil wel meedoen aan een mini enquete hoor, laat maar weten, denk de andere dames hier ook wel.

Wel grappig kon net even helemaal geen link leggen tussen jou naam en nickname, hihi.

Veel plezier vandaag.

Henne jaaaa alles tiptop in orde voor een behandeling of tp. En maar lijstjes maken hier, ik plak ze overal, lang leve post-it.

Ook toen ik weer zelf moest schoonmaken, je ziet van alles wilt vanalles maar dan ook meteen.

Jeroen heeft mij wel eens een verfverbod gegeven.

Ik heb ooit op hormonen gaten in onze trap dichtgemaakt waar de bouten zitten en geverfd, nou dit is geen geslaagd project geweest. Blijkbaar kun je ook gewoon afdekdoppen kopen bij de Gamme, wist ik niet:doh:

Geplaatst
"Nico moet je hoer zoeken"... Ben ik nou de enige die dit gezien heeft? Sylvies phone weer in de bocht!

Oeps!!!

Ik denk wel dat we kunnen concluderen dat jij de scherpste bent van ons :-)

Geplaatst

Komisch, hier iedereen uitleggen hoe het daar gaat.

Ik juist gister ook mijn Facebook dichtgegooid. Al dat gezwets en geshow. :) Ik wil proberen meer vrije tijd aan vriendinnen en ook zakelijke kennis bouwen te gaan vergeven (twitter ed). Als ik dan geen mama wordt, dan wel een goede zakenvrouw. Maar met een serieuze baan, een kletsverslaving (Facebook / Forum) kom ik er nooit aan toe. En die behoefte is er wel degelijk!

Sen, sterkte vandaag. Een mooie dag om bij een wel heel moeilijk moment stil te staan.

Hier nog contact gehad met Dokter Superfucked. Hij zegt dat ik door moet gaan ermee, dat de ongi dan vanzelf komt (ook al zei hij van de week stoppen als test negaief was, vaag hoor). Mijn bloedwaarden laten in ieder geval zien dat ik wel echt een ei heb gehad, opgelucht want begon nu overal aan te twijfelen. Warme troostknuffel van man onder de douche net en zo lekker curiosamarktje + lunch met ouders.

Iedereen fijn weekend, lekker erop uit!

En Roestvlek, ik doe ook wel mee met die enquete hoor. Fijn dat het gesprek zo positef is verlopen!

Geplaatst
Nico moet je hoer zoeken op Hyves daar is een link of José even pb sturen. Afgeschermde Hyves van de ivfmoeders, erg leuk.

Syl-vie, ik ben benieuwd wat de zoekopdracht dan zal opleveren.....:happydance::laughing4:

Geplaatst

Goedemorgen dames...

Ik zit ook op hyves.... sarabi07 is mijn naam...

Pffttttwat typen jullie veel.... en ik heb al zo'n zeef geheugen..

Sen... elk jaar weer zal het een moeilijke periode zijn.... Ik moet er serieus nog niet over nadenken dat mijn moeder er niet meer zou zijn..... ze is nu 65 en een paar jaar terug nog naar Santiago gefietst.

Maar als ik dan kijk naar mijn schoonmoeder die was 67 en helemaal op. Ziekte doet een hoop kwaad.

De afgelopen nachten ben ik heel veel aan het dromen. Mijn vriendje die zich na zijn marinetijd niet aan de regels heeftgehoudn, en nu zoekt de marine hem om hem te executeren, mijn moeder die in mijn droom ernstig ziek is.

Bah.... bah bah.... ik was gister ochtend helemaal van de rel..

het zal er vast allemaal uit moeten, maar bleeehhh... waarom onthoud je altijd dat soort dromen???

Roestvlek, mijn resultaten met hormonen zijn overduidelijk:

IVF 1: deca+puregon (225 geloof ik) = 3 eicellen --> 2 bevruchtingen --> 2 en 3 cellig embryo na 3 dagen

IVF 2: eerst lucrin, daarna Menopur (300 geloof ik) --> 3 eicellen -> 2 bevruchtingen -> 6 en 7 cellig na 3 dagen

Zwanger en een cryo.....

IVFIER-INFLimbo, al naar gelang je nu zit... goede thuisreid en succes met het zoken naar een nieuw thuis.

Geplaatst

Simba dat zijn hele rare dromen die wil je liever niet onthouden. Jammer dat je de leuke meestal vergeet.

Miki je voelt je ook superfucked! heeft de wijn gesmaakt, geniet van je dag.

Geplaatst

Roestvlek, hier mijn 1e poging met Gonal-F.

Gonal-F 225 - 15 eicellen - 8 bevrucht, allemaal top kwaliteit.

Geplaatst

Hoi hoi, even en linkje naar een erg leuke site om de populariteit van een naam te checken! Heb 'm even met truus gedaan omdat ik m'n eigen naam niet wil gebruiken hier :-) Met mijn eigen naam zie je het heel snel afnemen, J. zijn naam komt pas de laatste jaren in Ndl voor. Echt grappig

http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Truus

Geplaatst

Leuk die site in mijn geboortejaar 1975 hebben 14 andere MIJN naam gekregen.

Meisjes naam die Jeroen bedacht zijn geen gegevens van, heel mooi.

Geplaatst

Roestvlek, wat fijn dat jullie zo´n prettig gesprek hebben gehad, jeetje wat kan er toch een verschil zitten tussen ziekenhuizen en klinieken he.

Wat betreft de medicatie, ik heb alleen maar ervaring met Menopur, in Brussel spoot ik 225 per dag en in DD 300. in Brussel spoot ik wat langer vergeleken met DD maar de totale hoeveelheid was geljk zeg maar.

In Brussel werden de puncties niet bij een minimale grootte ingepland, daar keek men ook naar de bloedwaarden van het LH, Progesteron, Oestradiol en FSH. Het varieerde bij mij tussen de 20 en 22mm.

IN DD werd bij mij de punctie ingepland toen mijn follikels 15/16/17 mm waren, 2 dagen later was de punctie. Ik schrok me rot!!! ik dacht eerst ik heb het niet goed begrepen of hij zit er gigantiesch naast maar dr. Superfucked ;-)) was heel stellig. OKee, wie ben ik dan???

Testr. jij bent dus nog trouw aan het sprayen, ik weet hij komt soms wat wazig over maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toch altijd netjes naar hem luister....fijn dat je nu wel weet dat je je eisprong gehad hebt, meid, ik hou we alle vertrouwen in en je gaat voor mama die tevens een goede zakenvrouw is!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

ik had het wel gezien, maar niet verder erop gereageerd...de spelling van de Iphone was weer bezig dacht ik gelijk...hihihi....

zojuist de kaartjes voor Pinkpop besteld...jiehaa...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden