Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

even voor de verandering...het diner:

kipschotel uit de oven met courgette, rode + gele paprika en tomaat (nu ik het typ, dat ben ik vergeten mee te nemen van de winkel...)

met daarbij pasta of aardappeltjes, mag mijn man kiezen haha

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Echt killing Miki, klok net twee uur geslagen. Ben helemaal zenuwachtig. Ik hoop het zo, Nico dan ook nog positief en spontaan. Wordt eens tijd voor wonderen bij de Pauze meisjes.

Ik krijg steeds meer vriendjes door dat Hyves, zit nu al op 8 en wat ben ik trots!!!!!

Babeth al het menu voor vanavond.

Toch effe Henne inschakelen hier want Jeroen laat mij weer zitten met eten, slechte man.

Nee hoor Henne, schoonbroer komt langs met boodschappen.

Wel weer afgevallen , zit nu op 94,2.

Geplaatst

hee syl wat knap dat je toch afvalt on danks de afhaalmaaltijden en het nagenoeg niets doen.

Met hyves moet ik eens gaan vogelen, jeetje ik weet niet wat er met mij aan de hand is maar gisteren in een handeling al mijn persoonlijke berichten verwijderd....

en die specale hyves van hier is in geen velden of wegen meer te bekennen....door mij dan he? zouden mijn hersens verzadigd raken? hahaha

ja menu was vanochtend een beetje al klaar: ik had kipfilet uit de vriezer gehaald....en nog groenten in de koelkast toen nog de combi maken. en dadelijk nog weer even naar de winkel.....

Geplaatst

Meiden wat een spanning hier!

Miki zenuwslopend bij jou zo of niet? Ellendig trouwens dat je je zo belabberd voelt. Ben je nu nog aan het werk of ben je na het bloedprikken naar huis gegaan? Oh brrrr....

Wat zou het ongelooflijk fantastisch zijn als dit de 'truc' bij jullie gaat zijn!

En nico...bij jou wordt het met het uur spannender of niet? Wanneer ging je er nou nog een testje tegenaan gooien?

Henne nog niet in paniek raken hoor dat je nog geen tweede streepje hebt! Kan allemaal nog!

Ennuh...de rest...dikke knuffel. Ben het kwijt.

Vanmorgen tassen gepakt en boodschappen gedaan voor dit weekend. Morgenochtend bijtijds weg. Heerlijk!

Wilde gaan bieden op vakantieveilingen voor kaartjes voor mary poppins zie ik dat er vandaag geboden kan worden voor zondag i.p.v. zaterdag! Balen hoor! Ik had dus gisteren moeten gaan bieden. Nou ja, dan maar naar een goeie film.

Gisteren een fantastisch feest gehad van mijn opa en oms...60 jaar. End hé! Was een fijne avond.

Geplaatst

Syl-vie, lekker hoor dat afvallen. Misschien dat het ziekenhuisvoer ook hier een beetje aan heeft bijgedragen? :)

Esther, fijn dat het zo'n leuke avond was gister. Heel lang hoor, 60 jaar getrouwd..

En Nico, jij al een weel overtijd? Wow, dat jij je kan inhouden met testen. Ik zou niet weten hoe. :) Spannend hoor, waaa!

Hier de arts gebeld, maar nog niets binnen. Geduld... Ik ben ieder geval thuis, het werk dat ik doe kan ook deels vanuit huis. Gelukkig maar.

Hier net courgette + paprika soep gemaakt. Jummie...

Geplaatst

Dat Hyves vind ik nog steeds ingewikkeld kan wel krabbels lezen via iPhone maar via de site kan ik niets vinden.

Alle berichten verwijderd, hoe krijg hè dat voor elkaar, haha, zwangerschapshormondn, haha.

Vond die van Ursela met steunkousen ook heel leuk!

Esther heerlijk een paar dagen vrij, ben jaloers. Geniet ervan meid!

Geplaatst

Testr, ik zag in het topic van vroegtesters dat deze test bij 15 een licht +je geeft, een stijging de komende dagen is even het belangrijkste, jeetje wat spannend!!!

Esther, jij bent er zo te lezen bijna klaar voor, voor jullie welverdiende weekendje weg, heerlijk!!! en fijn dat het feest zo´n succes was, jeetje 60 jaar getrouwd, zo bijzonder.

mocht ik je niet meer spreken alvast een heerlijk lang weekend!!

Guusje, hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Miki...wat spannend zeg....

tja...hoe doe ik dat, niet testen...door gewoon niet te durven testen,omdat ik zondag al een negatieve test had.

Dacht ook net dat ik iets van een gekleurd vlekje in mijn broekje zag...sorry voor de details...pfff...is echt killing...

enne...ik blijf gewoon hier mee kletsen hoor...

Syl...wat goed zeg...afgevallen!!!! netjes hoor!!!

Esther, geniet van jullie weekend!!! fijn dat het feest van jullie grootouders zo geweldig was...hoe vonden ze de foto???

liefs,

Nico

Geplaatst

Ja ik had zondag ook negatieve test, maar die lh-testen worden steeds maar weer dikker. Las al dat dit vaak goed nieuws betekende. Maar ja, ik snuif een hormoon dat de LH aanmaakt. Als de arts dan denk dat het niet hier door komt, dan blijf je maar door gaan met testen. :)

Bebeht, het lijntje is veel dunner dan de test die ik ooit had waarmee ik HCG 12 had, dus dit is echt nog geen HCG 6! Maar ben het met je eens, als het maar stijgt. Hup!

Nico, ik duim ook voor jou!

Geplaatst

Babeth, als je op je hyves kijkt, heb je in de bovenbalk ook een klopje netwerken staan. Hieronder staat geloof ik als eerste Hyves.

Als je deze aanklikt, en je scrolt naar beneden vind je de hyves.

GO HCG GO!!!!!! Miki...... we praten ze gewoon omhoog......

Geplaatst

:yah::yah:go hcg van Miki:yah::yah:go hcg van Miki:yah::yah:go hcg van Miki:yah::yah:

stijg maar lekker hoog...go go go!!!:yah::yah::yah::happydance::happydance:

Geplaatst

Lief dames, nog geen nieuws. Meer spanningsbuikpijn en zere borsten met het uur. Durf niet blij te zijn. Maar doe wel graag mee met een dansje:

HUP HCG HUP

HUP HCG HUP

HUP HCG HUP

Nico, van jou kan het ook nog heel goed toch???

Geplaatst

Poeh, we maken het wel weer spannend hier zeg haha!! Miki ik zit hier te stuiteren op m'n stoel, hoe moet dat bij jou dan wel niet zijn.

Nico snap dat je niet druft te testen. Heb dat soms ook en zodra ik geplast heb spijt hihi.

Heb om een uurtje of twaalf nog een ovutestje gedaan, nog geen smiley maar de streep op de teststick was wel dikker. Dus ik hoop morgen een smiley. Tot zover maak ik me ook nog niet druk, op basis van de echo van zondag verwachtte de gyn vandaag of morgen de positieve test. Als het morgen nog negatief is moet ik bellen. En daar baalde ik dus gewoon een beetje van. Ik had zelf erg op vandaag gehoopt omdat de tp dan op J. zijn verjaardag zou zijn. Slaat nergens op, maar leek me zo'n mooi kado.

Tandarts was gelukkig oke. Foto gemaakt en er zit geen ontsteking onder de vulling oid. Ben erg blij want daar was ik best bang voor. Waarschijnlijk is het irritatie van het tandvlees waar ik last van heb. Heb nu een spray gekregen die daartegen moet werken. Ben benieuwd. Was wel even raar want bij de vorige controle wilde ik geen foto vanwege zwanger. Dus ze keek zo naar mijn buik en vroeg vrij aarzelend of ik nou al bevallen was....tja..... niet aan gedacht de tandarts ook in te lichten toen het mis ging :-S

Acu was lekker relaxed, daarna wat boodschapjes. De schommelstoel was uitverkocht :-((((( Kan 'm nog wel online bestellen maar wil hem toch wel liever eerst even zien. Helaas dus. Daarna bij De Tuinen nog een ontspanings cd gekocht (even relaxen zonder dat Zita West er doorheen lult) en een robijn. Ik ben helemaal niet van dat soort dingen als 'de kracht van stenen enzo', maar ze hadden een kortingsactie en ik zag toevallig dat de robijn tegen miskramen zou moeten helpen en het is ook wel een hele mooie steen. Dus ik dacht, ik ga deze tp gewoon eens lekker op de zweverige tour, waarom niet toch? En hij versterkt ook nog een het gevoel van eigenwaarde en verdrijft vermoeidheid dus ik moet wel helemaal topfit worden van dat ding hihi.

Sandra en babeth in dat het UWV/de arbo niet zeurt. Ik heb uit mijn Wajong tijd erg slechte ervaringen met keuringsartesn, maar arboartsen kijken vaak wel iets anders. Maar ze zijn er uiteindelijk wel voor de werkgever, dus als die dwarsligt kunnen ze flink lastig doen. Mijn ervaring is wel dat ze met zwangerschap/misramen heel voorzichtig omgaan. Met ivf dan helaas weer niet altijd, maar goed.... Doen jullie in ieder geval maar lekker rustig. Niets is nu belangrijker dan jullie kleintjes en jullie eigen gezondheid!

Geplaatst

Jeetje wat spannend hier!!!

Miki ik kan nietwachten, hoe moet dat voor jou wel niet zijn, getver wat eng.....!!

Henne, dan zal zo te lezen de smiley niet lang op zich laten wachten toch? was inderdaad mooi als de tp op J. zijn verjaardag zou zijn...nou nu dan een mooi cadeautje een dag of 15 na zijn verjaardag??

Was natuurlijk even slikken toen je tandarts er naar vroeg! maar kan me ook voorstellen dat je er niet bij stil hebt gestaan om de tandarts in te lichten....Fijn dat je niets ernstigs heb, kun je ook weer met een gerust hart de tp ondergaan.

Jammer van die stoel!! stond er niet eens meer een model zeg?

Geplaatst

Henne zal idd wel raar zijn geweest toen de tandarts dat vroeg. Tja de tandarts denk je niet aan om in te lichten.

Ik heb dat ook ooit gehad na de eerste mk dat de eigenaar van het sushi restaurant waar we altijd kwamen heel enthousiast vroeg hoe het met de baby ging. Rare momenten dan.

Miki ik hoop voor je dat je snel iets weet.

Ik heb een teennagel ingegroeid maar kan niets doen met rug. Heb toch altijd zoveel last van grote tenen, ook beide er af laten halen omdat ze alleen maar ontstoken waren, de nagel dan om misverstanden te voorkomen.

Geplaatst

Wat een spanning weer dames.

Nico nog steeds niet getest bikkel dat je bent.

Miki wat zou het toch een mooi wonder zijn........

Henne jammer van de schommelstoel zeg, ik wil ook altijd even voorzitten en aanraken voor ik iets koop. Ben benieuwd of de spray helpt tegen je tandvleesproblemen.

Ik kreeg net een pakketje van Moeders voor Moeders. Een tas, wel grappig. Ik was allang blij dat ik niet meer in die kannetjes hoefde te plassen, heb het toch de volle 10 weken volgehouden!!

syl wat rot van je ingegroeide teennagel. Kan je niet naar een pedicure????

Geplaatst

hihihi Syl...moest effe hartelijk lachen om je laatste zin....de teennagel dan om misverstanden te voorkomen...ik zie het al voor me...hahahahaha...moet er nu weer om lachen nu ik het terug lees...\

volgens mij was het bij mij vals alarm dat vlekje...licht is ook niet echt bijzonder goed op de wc hier op het werk...kan gelukkig dadelijk naar huis...nu durf ik weer niet meer te testen...had net nog zoiets van ik ga dadelijk thuis testen en nu durf ik niet meer...raar mens dat ik ben...

San...wat leuk het presentje van MvM...en goed van je...dat ga ik namelijk ook weer doen als ik zwanger blijk te zijn...des te meer kan ik mijn lotgenoten van dienst zijn en hun ook een stukje dichter bij het verwezenlijken van hun droom brengen...

Henne...jammer dat de stoel was uitverkocht...ik wil ook liever eerst proberen. Wij hebben trouwens op onze slaapkamer al een grote rieten stoel staan...die hebben we destijds van vrienden gekregen en die ga ik dus gebruiken voor als ik bv ga geven (als ik me effe terug moet trekken als er bezoek is)...hihihi...zie me al zitten in die stoel met het beebje lekker aan mijn borst (ahum...nou ja..lekker...schijnt gevoelig te kunnen zijn, bv)...

dames, ik ga jullie verlaten...ga naar huis...eerst nog even pitstop op de wc...

alaaf!!!

liefs

Nico

Geplaatst

voor het archief: Pannekoeken met spek en stroop hmmmmm lekker fout vandaag!!!! En als toetje vanavond bij de thee een lekkere appelbol bij de bakker vandaan, als dit geen verwennerij is.

Oh Nico gooi er dan voor onze gemoedsrust een testje tegenaan!!!!! Ik mag niet te veel spanning hebben nu ;))

Geplaatst

Nico, helemaal niet raar hoor. Je wilt het Zoooooo graag maar je wilt niet weer teleurgesteld worden of jezelf voor de gek hebben gehouden. Waarschijnlijk denk je er toch aan. Misschien toch een testje met ochtendurine?

Oooh miki, wat ontzettend spannend. Zou zo mooi zijn. HUP HCG HUP, OPP OPP OPP

Henne, zo te lezen gaat het de goede kant op. Hoop met je mee op de smiley morgen.

Fran, veel plezier in NY.

Dublin, hoe is de tp gegaan? Als je het al geschreven hebt hoef je het niet nog een x te doen hoor. Hier een forumlid dat niet de moed had alle pagina's te lezen. Succes!

Ik heb gisteren een enorme zwangerschapsblunder gemaakt. Tenminste ik gooi het daar maar op. Ik vind het soms lastig om dergelijke dingen te delen in dit topic, want zou zo graag willen dat jullie allemaal lopen te blunderen, maar wie weet kan deze een lach op het gezicht toveren. In ieder geval bij sylvie las ik.

Het was zo hilarisch, gelukkig kon de patiente er ook om lachen. Ik was bij een patiente waar ik de benen masseer en inzalf met een creme MAAR dan moet ik wel eerst haar steunkousen uittrekken. Je raadt het al, ik zat vrolijk haar steunkousen in te zalven. Haha!

IVFSh, hoe ging het vandaag? Hoop dat het een mooi afscheid was.

Geplaatst

Haha Ursela briljant. Zijn die dingen nog schoon te krijgen? LOL! Ik denk dat ik het wel snel aan mezelf ga merken als ik weer zwanger ben, was echt een blunderaar vanaf het eerste uur.

Nico meis, ik sluit me aan bij Sandra: hou ons niet langer in spanning! Het zou toch wat zijn joh, als we hier opeens twee zwangere dames erbij hebben. Miki al wat gehoord?

Geplaatst

Syl ik moest je berichtje ook even goed lezen...wat lastig van die ingegroeide teennagel, lijkt me ook pijnlijk, kan een voetenbad nog wat verlichting brengen? ik weet het niet ik heb er geen ervaring mee...

Ursela, ik had je schuiver al gelezen haha, ik vind hem echt geweldig blunderig!!!!

Nico, jij blijft het ook spannend houden, we leven enorm met je mee. Wat eng he, je hebt testen in huis dus als je het durft is het gauw genoeg gedaan

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden