Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He Caroline...nee....hun hond was het gelukkig niet...die blijft voor zover ik weet leven...(ja...en nu weet je ook al meteen wat er met het stelletje gebeurt)...het was een zeekoe moeder, die dus op zoek was naar haar jong (die een dag eerder was aangespoeld op het strand (maar niet door toedoen van het stelletje)...maar.....blijkbaar heeft ie m niet doogeschoten, want op de een of andere manier kruipt hij steeds verder het strand op...

laat ik het zo zeggen...ik ben niet zo gauw bang, maar als ik dus ergens in de middle of nowhere, in de bush bush zou zitten, en zo'n dier (hoe lief ie ook kijkt) kruipt ongemerkt steeds verder...dan was ik allang vertrokken...hahahaha...ik bedoel...ik kan wel wat verdragen, en ik zou ook wel meedoen met een spokentocht of het douanespel, maar dan wel met zaklamp erbij....en definitely niet alleen...

oja...heb zaterdag ook nog een lekkere chocoladecake gebakken...alleen brokkelt ie snel, had namelijk geen melk meer, dus heb water gebruikt...maar desondanks heerlijk....volgens mij heeft mijn vriend al bijna een halve cake opgegeten...hahahaha...

Esther....hoe gaat ie met jou??? Gaat het goed met spuiten??? donderdag of vrijdag de eerste fm...duim voor je dat dit m gaat worden meid!!! Maar ik kan me je houding/gevoel wel goed voorstellen!!!

liefs,

Nico

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hee meiden,

weer veel geschreven, Gelukkig is Nico me net voor met reageren, dus zei heeft al een mooie samenvatting gemaakt waar ik me gewoon helemaal bij aansluit :-). Maar toch nog ff extra:

Eef: lastig hoor, als ik zo je hele verhaal lees. Ik heb geen ervaring met hetgeen jij beschrijft. Enige wat ik kan zeggen is: volg je hart. Als je je er nu goed bij voelt, dan daar ook achter proberen te blijven staan. Maar als je nog twijfels hebt: je kunt altijd nog met een andere arts gaan praten, zodra jij het gevoel hebt dat iets niet helemaal zorgvuldig is bekeken, dan zou ik er altijd nog een gesprek aanvragen. Maar misschien voel je je er nu wel echt oke bij en dan is het natuurlijk alleen maar goed!

Henne: weer een paar daagjes om! Vind het heel erg spannend: vanuit ierland blijf ik hard duimen!!! Fijn dat je geen bollen hebt, dan is in elk geval alles wat je voelt van je eigen lijf.

Sandra: heerlijk gaan genieten morgen!! Spannend hoor, van je cadeautje, ben benieuwd vn wie het is!

Ruby: meis: voor jou duim ik net zo hard!!! Hopen op twee hele mooie bevruchtingen!!! Doe maar lekker rustig aan.

Nico: spannend je gesprek deze week. Wanneer ga je ook alweer naar DD? Kon je daar op korte termijn terecht? Ik wil er namelijk misschien ook wel een keer gaan praten over IMSI.

Sylvie: fijn dat je lekker weg bent geweest, maar wat shit dat jij telkens zo slecht slaapt.... misschien toch eens het advies van de medische pauzemeisjes opvolgen: pilletjes halen? Ik kan echt heeeeel slecht tegen te weinig slaap, wordt ik niet echt liever van...

Voor alle andere meiden: zoals gezegd sluit ik me gewoon bij Nico aan, anders komt het verhaal er twee keer te staan :-)

Geplaatst

ow ja: ben in het witte huisje geweest :-). Was super schattig, maar niet om te huren. Typisch een huis dat je zou moeten kopen om alle prachtige oude dingen in stand te laten, maar andere dingen (zoals de oeroude keuken en badkamer) en snel uit te slopen en voor hypermodern te vervangen. Gaat 'm dus niet worden.... Wel nog steeds een ander huis op het oog, daar gaan we vandaag nog een keer kijken. Wordt vanbinnen volledig opgeknapt, dus we will wat meer weten hoe dat wordt. Hopelijk een beetje naar onze smaak, want dan gaan we dat huren.

Verder heerlijk weekend gehad: vrijdagavond super stoere slagwerk groep gezien in theater: stomp. Zaterdag heerlijk door zonnig cork gewandeld en huizen bekeken en gister een enorme wandeling gemaakt langs de zee in uiterste zuid westen van ierland: super mooi!!! En zwaar, haha, poeh, fikse heuvels hier. Dus helemaal top weekend!

Geplaatst

ff snel.

Nico en ivfsh lekker druk weekend gehad.

Hier uitslag van de urine. Deze was schoon, dus dat is prima. Vervelend van de vage klachten, die laat ik nog even liggen tot volgende week maandag. Dan heb ik de 20 weken echo dus wie weet wat hij er verder mee doet, of dat het er gewoon bij hoort.

Duik nog even lekker mijn bed in, schoonmoeder is net vertrokken. Het ziet er hier weer proper ui en mijn ouders zijn nu onderweg naar hier dus kruip nog even lekker in mijn bedje met een tijdschrifje.

Geplaatst

Hoi meiden, ik heb weer even flink bij moeten lezen!

Zara ik zag nog een berichtje van jou, leuk als je mee schrijft.

Henne, jeetje de slopende 2de week is weer aangebroken ...succes!!

Sandra, veel plezier vanavond met het etentje en alvast een hele fijne huwelijksdag gewenst!!!

Ruby, morgen hoor je iets over de bevruchting nietwaar? Ik duim voor je maar er zit vast een mooie bij hoor.

Nico ik ben benieuwd hoe je het gesprek met dr. C gaat ervaren... Ik vind het een zeer betrokken, prettig en openminded lief mens!

Wij hebben vanochtend de 20 weken echo gehad en alles was goed, alles werd erg uitvoerig uitgelegd en bekeken , er was een co-assistant bij. En we zijn zwanger van een mooi meisje...

Liefs

Babeth

Geplaatst

Ivfsh, dat klinkt als een heel lekker weekend. Ik heb enorm veel zin om zomaar te kunnen wandelen, zonder ski's, sneeuwschoenen, of naar de sneeuw-ijsweg starend. Gewoon lekker doorstappen. Haha, dat is mijn einde-winter blues.

Rubster, wanneer krijg je te horen over de bevruchtingen?

Caroline, om terug te komen op je vraag. Ja, voor zover ik weet uit kranten, tvprogrammer e.d. zal je vriendin naar het buitenland moeten als alleenstaande 'wannabemom'. Ik weet niet waarom maar de noorse alleenstande 'wannabemoms' gaan hiervoor naar denemarken. Waarom niet naar zweden weet ik niet.

Ik heb vandaag weer controle gehad bij de vk, alles ok. In mei mag ik weer terugkomen. Eigenlijk in april maar dan zit ik in nld. AAAh, nog 1 week en 1 dag en dan zit ik op de magische 24 weken grens. Hoe is dat nu met jou babeth? Nemen de zenuwen toe in deze weken of ben je juist geruster naarmate de zwangerschap vordert?

Geplaatst

Babeth, we zaten tegelijk te typen. jeetje, wat bijzonder, een zusje voor lars en nick. Super dat alles goed was bij de echo. Hoe voelde je je toen je jullie kleine meisje op het scherm zag? Kon je genieten?

Geplaatst

San...wat fijn dat het in elk geval geen blaasontsteking is...zou ook niet echt handig zijn morgen, dat je iedere keer het gevoel hebt om naar de wc te moeten, terwijl er maar een ietsiepietsie uit zou komen...hopelijk gaat het snel over...sinds ik Lactacyd gebruik heb ik eigenlijk heel weinig (tot geen) problemen daar beneden zeg maar...

ivfsh...vandaag nog een woning bezichtigen...hoop dat dit m wordt, dan is het nog redelijk snel gegaan met het vinden van een woning...

Wij hebben pas 27 mei de afspraak in DD, maar misschien kan Babeth je er al meer over vertellen, volgens mij heeft zij IMSI gehad, of vergis ik me nu Babeth??? Maar tuurlijk laat ik je weten hoe en wat...

Mochten we nu een super goed gevoel hebben bij Geertgen, en stel ze adviseren ons meteen om voor ecd te gaan, dan denk ik ook dat onze keuze gemaakt is...zal dan alleen nog een paar maandjes duren voordat we kunnen beginnen, omdat de donor nog andere plannen heeft vantevoren (Marathon lopen :-)).

nou girls...ik ga weer verder...net heerlijk buiten gelopen, effe gepauzeerd...

Rubster...had er helemaal overheen gelezen dat je morgen te horen krijgt hoe en wat...hoop dat je vandaag niet zoveel pijn/last hebt van de punctie...doe nog maar lekker rustig aan!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Babeth wat leuk een meisje, sorry helemaal vergeten van jullie echo, maar fijn dat alles goed is. Je gevoel klopte dus.

Sandra morgen leef je op adrealine en alles zal best snel gaan. En lekker weer erbij, heerlijk.

Caroline ik had al aan Henne aangegeven dat 11.30 voor mij ook prima is.

Dus voor 16 april dames die meegaan verzamelen om 11.30 en vanaf 12.00 lunch, is nogal uitgebreid en komt in etappes. Mee eens????

Nico als ik zo jou weekend lees wordt ik al moe.

Geplaatst

Babeth, wat leuk een zusje/meisje! fijn dat alles goed was!!!

Ursula...duurt de winter dan altijd zo lang bij jullie? Of eigenlijk bedoel ik, ligt er altijd zo lang nog veel sneeuw bij jullie???

Is je man nu wel al weer naar zijn werk kunnen gaan???

Syl...ja...af en toe word ik er zelf ook moe van...hahahaha...af en toe denk ik ook wel eens...pffff...gaf ik maar geen les en kon ik maar alleen maar de lessen volgen of was ik maar niet zo verslaafd aan het sporten...don't get me wrong...ik vind het heerlijk als ik ook lekker niets hoef te doen in vakanties...maar vind het ook heerlijk om te bewegen...deze week is het dus gewoon weer extreem veel, vanavond twee lessen release, morgenavond 1 les releasen, slimbelly en zumba meedoen, woensdagavond niets (want dan moeten we bijkomen van het gesprek in Geertgen), donderdag gewoon mijn eigen zumbales en slimbelly of meditatie (denk het laatste) en vrijdag 2 lessen weer releasen en slimbelly...en zondag ook nog een les releasen...en dan vind ik het goed geweest...hahahaha...

liefs,

Nico

Geplaatst

Woehoe babeth en ursula: mooie berichten zijn dit!!! Fijn te lezen dat jullie echo's zo goed waren! Heel fijn om te lezen. En babeth een meisje dit keer: gefeliciteerd!

Wat betreft de 16e: 11.30 is helemaal prima voor mij.

En zara: geEllig als je mee komt kletsen hier!

Ik zit een lekker broodje te eten, hebben ze er boter opedaan... Brrrrrrrrr, als ik ik iets vies vind... Ik ga dus even boter schrapen :-)

Geplaatst

Ivfsh smakelijk eten nadat je de boter verwijderd hebt.

11.30 uur is voor ons ook prima hoor. Ik hoop dat we eerdaags een leuk hotelletje gaan zoeken/vinden om het weekend daar samen door te brengen. Toch nog een verlaat huwelijksreisje.

Babeth en Ursula mooi dat de controles weer in orde waren!!!! En een zusje voor de jongens!!!!! Helemaal toppie zeg. Over een week hopen wij te weten wat het is........

Geplaatst

Meiden wat een fijne berichten hier!

Babeth...een meisje...wat mooi! En wat fijn dat alles zo goed is.

En met jou ook ursela...fijn hoor! Sterkte met de sneeuw en het ijs!

Henne hoe is het met jou vandaag...de spanningen spatten ervanaf dit weekend (in elk geval van mijn beeldscherm als ik je berichtjes las). Nog een paar dagen!

Nico...neem me de hele dag alvoor te gaan hardlopen maar heb de spirit nog niet...als ik jou zo lees dan voel ik me zoooo schuldig! Sportieveling!

Sandra wat fijn dat het geen blaasontsteking is. Vervelend al die ongemakjes! Geniet van deze dag en de laatste voorbereidingen!

En toen vergat ik de helft!

Oh ja...ivfsh veel plezier met huizen kijken! Jullie weekend klinkt super! Dus ierland valt tnt nog niet tegen! Fijn!

Ik ben zo ongelooflijk verkouden geworden dit weekend! Zaterdag iets te enthousiast geweest, zonder jas naar buiten...en nu kan ik boeten.

Ik heb een wattenhoofd, hoofdpijn en snip...snip...snipverkouden. Bah

Geplaatst

hahahaha Syl...toen ik het net aan het lezen was, werd ik ook al moe ervan...hahahaha...maar gelukkig is dat maar een keer in het kwartaal dat ik zo druk ben met sporten...de andere weken van het kwartaal is het maar 2 keer per week lesgeven...hahahaha...

oud-collegaatje mailde me net dat ze zwanger is, pril, afgelopen vrijdag hcg-test laten doen, maar nog niet overtuigend positief. Moet donderdag dus weer testen en als dat goed is, dan in week 15 de echo...heeft vorig jaar een mk gehad terwijl ze op vakantie waren (geen pretje) en stond nu op het punt om een hsg te laten inplannen...dit was hun laatste kans om het zonder mmm te worden...en die is dus gelukt...ze voelde zich al rot tegenover mij, omdat het hun wel gelukt is en ons (weer) niet...de muts...owkee...ik zal ook wel een traantje laten, maar goed...dat zal ik altijd blijven houden, meiden om me heen die zwanger worden, terwijl het ons niet lukt...

San...heel veel plezier vanavond bij het eten, lekker Grieks...en een supermooie dag morgen!!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

"Dus voor 16 april dames die meegaan verzamelen om 11.30 en vanaf 12.00 lunch, is nogal uitgebreid en komt in etappes. Mee eens????"

Ja, beginnen om 12.00 uur, heb ik 2 uur de tijd om te eten, moet genoeg zijn! ;-)

Babeth ik had al een meisjesgevoel bij jou, waarom weet ik niet, maar superleuk joh!

Sandra voor ik het vergeet: maak er een mooie dag van morgen maar dat gaat vast lukken! Mooi weer, lieve mensen om je heen, geniet!

Geplaatst

hoi hoi

iedereen bedankt voor de lieve reacties!

voor dat ik het vergeet 11,30 is prima hoor!

Esther, wat rot die mega verkpoudheid, beterschap!!

Ursela, ik heb van iedere echo genoten hoor (en werd vaak ook gerustgesteld) en ook met deze echo was het genieten maar natuurlijk ook wel wat spannender omdat alles zo uitvoerig belicht werd (standaard in NL bij een Icsi kindje).

Ik moest wel lachen want de kleine is enorm beweeglijk en deze echo was lastiger dan toen met de jongens, terwijl die in onze ogen zo moeilijk was.

Op het moment dat we het geslacht hoorden moesten we wel een traantje wegpinken, ineens weer een bijzonder moment, moeilijk te verwoorden maar zo voelde het.

Nu zei mijn man dat hij hier op gehoopt had, begrijp me niet verkeerd, zou met een jongen net zo blij geweest zijn maar hij denkt dat als het een zoontje was geweest dat hij dan nóg meer zou blijven vergelijken met Lars en Nick. Wat deze keer natuurlijk ook een bijzondere gewaarwording is is dat we echt weten hoe een kindje van deze termijn eruit ziet.

Wat de termijn betreft, ik kan inderdaad niet wachten totdat ik de 26weken gepasseerd ben maar sinds afgelopen donderdag heb ik meer een gevoel van vertrouwen gekregen zeg maar, mede omdat zelfs nu nog de baarmoederhals zo mooi lang is. De druk op de vliezen is zeker kleiner door de groei van een kindje dus dat is ook weer een geruster gevoel.

Nico, wat rot dat je weer een "mooi" bericht krijgt, hoe vaak ook, iedere keer weer flink slikken, zelfs als gun je het die persoon nog zo hard. Ik kan het me voorstellen!

Ook ik ben heel erg benieuwd wat ze bij Geertgen zullen voorstellen, jammer als dat jullie besluiten om voor ecd te gaan dat het even ietns langer duurt maar hoe dan ook, een eicel met net zulfe sportieve genen!!!

Syl, zit je momenteel ook op de camping of alleen in het weekend?

Ivfco, het klopt, deze zwangerschap is in DD tot stand gekomen en inderdaad mbv. Imsi. Mocht je vragen hebben dan weet je me te vinden he....

Roestvlek, hoe was je weekendje Groningen?

We hadden van te voren nog niet eens besproken of we het geslacht geheim zouden houden, deden we met de jongens wel, maar onderweg naar mijn moeder hadden we beiden het gevoel we vertellen het. Hoe dan ook, het is niet alleen voor ons spannend maar ook voor de mensen om ons heen, velen leven zo enorm mee.

Wel houden we de naam stil.

Geplaatst

Babeth en Ursula, fijn dat het weer allemaal goed was bij de controle. Babeth, een meisje, wat leuk!

Sandra, ben je er al helemaal klaar voor? Krijgen we nog een foto van je trouwoutfit te zien?

Heerlijk weekend gehad. Zaterdagochtend eerst even paardgereden. Daarna met mijn mannetje naar Hoek van Holland gereden. Heerlijk met hond over het strand gewandeld en bij een strandtent poffertjes gegeten. Echt even lekker tijd voor elkaar. Erg fijn. Was al even terug door onze niet zo goed combinerende werkroosters. Ik word ook altijd helemaal blij van die vrolijke snoet van de hond. Gisteren high tea met 2 vriendinnen en goede gesprekken. Kortom, een erg fijn weekend gehad.

Geplaatst

Fijn kaartje dat je een goed weekend gehad hebt! quality time zo te lezen! Geniet je van je pauze of kun je niet wachten om weer te gaan starten?

Nico heftig hoor als je weer te horen krijgt van een ander dat ze zwanger is. Het hakt er elke keer in hé!

Caroline gezellig dat je er toch kunt zijn!

Geplaatst

Esther, heb geen moeite met de pauze. Vind het eigenlijk juist wel even lekker. Ga nu weer lekker in mijn vel zitten, dus in mei/juni weer een ronde lijkt me dan eigenlijk juist wel goed.

Jij inmiddels weer aan het prikken. Spannend hoor. Het gaat op het moment goed hier met dat estafettestokje, dus wel vangen deze keer ;-).

Geplaatst

Nico altijd weer moeilijk, het went nooit.

Esther ook al verkouden, naar die voorjaars verkoudheid. Hoe gaat het verder?

Ik ben weer thuis, deze week proberen weer normaal te functioneren.

Ik ga Chinees koken, pittige kip met champignons peulen en nasi

Geplaatst

Waaah, ik was werken, dan moeten jullie niet zoveel schrijven!!!

Ben nogal moe, maar valt me mee. Wel de hele dag wat last van buik en rug. De dag ging zeker redelijk snel, maar dat ik echt afgeleid was......neuh... ;-)

Nico ik val niet echt in slaap van Zita. Word er wel ontspannen van en meestal slaap ik daarna wel snel en ook rustig, maar de laatste twee dagen dus niet. Ik herken dat wel, maar durf er nog geen conclusies aan te verbinden, ahem. Vannacht heb ik zelf nog de 'music to promote sleep' opgezet, maar daar werd ik superonrustig van hihi. Uiteindelijk werkte de paracetamol tegen de vage kramp nog het beste. Vannacht een nieuwe poging.

Babeth een meisje! Gefeliciteerd. Leuk hoor om het te weten. En dat wij het mogen weten :-)

Voor 16 april komt er z.s.m. een definitieve mail. Nu ik weer werk is het een beetje hectisch, maar donderdag, uiterlijk zaterdag oke?! :-D

Esther beterschap met je verkoudheid. Niet fijn tijdens het prikken. Wanneer is je eerste fm? Ik ben alle data kwijt.

Ruby ik duim voor je voor morgen.

En Sandra: alvast een ONTZETTEND MOOIE DAG gewenst! Ik schrijf/lees vast nog wel vanavond en morgenochtend, maar ik mocht het eens vergeten ;-)

Eten vanavond: gebakken aardappeltjes met spekjes en lenteui en daar worteltjes bij.

Geplaatst

Esther jeetje niet lekker zeg. Beterschap.

Nico altijd weer zwaar om zulk nieuws te horen te krijgen. Wel lekker dat jullie eerdaags gesprek hebben, dan heb je weer het gevoel er mee bezig te zijn. Hopelijk adviseren ze in de richting die jullie denken, dan moet het gewoon goed komen.

Syl weer thuis. Hopelijk llukt het weer om "normaal" te functioneren deze week.

Wij gaan lekker uit eten bij de Griek!!! Dat wisten jullie al maar moest het gewoon nog even zeggen ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden