Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen!!!!!!!!!!

Ja heb gebeld, we hebben morgen om 14.00 uur een terugplaatsing. Dan krijg ik ook te horen of er 1 of 2 teruggeplaatst worden. De rest van de middag mag ik lekker thuis blijven van mijn werk.

Ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jippie Ruby...dat is goed nieuws!!! jullie dag kan in elk geval niet meer stuk....nu nog even uitrusten en je voorbereiden op morgen!!!

liefs,

Nico

Goedemorgen!!!!!!!!!!

Ja heb gebeld, we hebben morgen om 14.00 uur een terugplaatsing. Dan krijg ik ook te horen of er 1 of 2 teruggeplaatst worden. De rest van de middag mag ik lekker thuis blijven van mijn werk.

Ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Jihoe ruby!!!! Ben heel blij voor je!!!! Fantastisch dat er een goede bevruchting is!!

Vanmiddag tp en lekker laten verwennen!!!

Liefs,

Ivfsh

Geplaatst

Ruby wat fijn meis! Zie je...het kan! Geniet van dit nieuws!

Sandra een hele fijne, warme dag gewenst waar je goed op terug kunt kijken! Geniet met alle mensen die van jou houden en waar jij van houdt.

Geplaatst

goedemorgen allemaal.....

tenminste, er zijn er bij die er al eeh halve dag op hebben zitten.....Henne en Sandra

Sandra hier een stralende zon dus bij jullie is het ook vast erg mooi!!! een geweldige dag gewenst!!!

Ruby, wat ongelofelijk fijn dat er tenminste een tp is van eentje, en wie weet een extra emmietje, zou mooi zijn!!

Henne, hang in there.....zelf kon ik gevoel in mijn buik en baarmoeder soms vreemd plaatsten maar zodra ik eten anders vond smaken en bepaalde dingen heel sterk rook dan had ik goede hoop, ik kreeg daarbij echt het idee dat kan mijn lichaam niet faken.

Sen wat ellendig dat ze je auto hebben gemolesteerd, je zit er weer mooi mee te kijken!!!

Caroline, bij jou ingebroken? jeetje dat lijkt me helemaal eng en akelig!

Roestvlek, fijn te lezen dat je zo genoten hebt van je weekendje Groningen, nu dan Engeland en vervolgens Spanje, je hebt groot gelijk!!!! geniet ervan.

Fran, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! mocht je ongi onderweg (of nog liever thuis) doorbreken dan komt dat wel heel mooi uit, lekker niet op je (werk)vakantie!

Hier is mijn schoonmoeder inmiddels weer hard aan het werk en ik ga zodadelijk mijn shot weer halen.

Jeetje, we hebben erg veel overweldigende reacties gekregen op het nieuws dat de echo goed was en dat we het geslacht verklapt hebben.

Net of mensen om ons heen nu ook wat gerustgesteld zijn en ons echt durven te feliciteren, erg lief hoor.

Dadelijk eens even met een babyzaak bellen, las net online dat het kamertje dat we in gedachte hebben een levertijd heeft van 12 a 14 weken!!!! ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Geplaatst

Goedemorgen,

Spaatje aan het voorbereiden voor je gesprek, jouw 'kennende' heb je al een heel uitgebreid lijstje hebben gemaakt.

babeth, mooi om te lezen dat je vertrouwen hebt. Ik denk te snappen waarom het inderdaad fijn is dat het nu een meisje is (voor zover dat te vatten is voor iemand die jouw verlies niet zelf heeft meegemaakt).

Zara, spannend, vrijdag al en test. Krijg je een bloedtest?

Caroline, ik moest lachen om jouw berichtje, ga je lekker gokken om aan geld te komen voor de volgende poging. Haha, klinkt als een roekeloos plan.

Sen, vervelend zo'n inbraakpoging. Dat is dan weer een voordeel van hier wonen. Ik hoef nooit mijn autosleutels eruit te halen. Een vriendin bewaard zelfs haar portemonnee altijd in haar auto zodat ze hem niet vergeet. Tja, daar ben ik dan te nederlands voor, dat durf ik niet. En als ik boodschappen ga doen in het dorp dan haal ik mijn sleutel eruit (doe de auto niet op slot). Dat terwijl veel duurdere auto's met laptops en camera's op de voorbank gewoon geparkeerd staan met draaiende moter. Voel ik me een beetje dom en merk ik een groot cultuurverschil. Dat zou echt nooit in me opkomen. Moest er ook aan wennen om niet het huis af te sluiten als je weggaat. Doe het nu alleen als we een weekend weggaan of langer.

Roestvlek naar spanje, heerlijk. Veel familiepret!

Nico, goed dat je de tijd neemt om samen van te voren alles door te praten.

Rubster een tp! Gefeliciteerd.

Geplaatst

Sandra wat een mooie dag om een "net" meisje te worden...geniet er van! ennuh wat zit er nu toch in die doos ?!?!?!?

Henne, geen pantoffels eten heb gehoord dat het heel slecht is voor zwangere dames :-)

Nico ik neem mijn fototoestel wel mee hoor, komt goed!

Nico jij woensdag voor een intake/advies toch?

Ruby ook voor jou een mooie dag vandaag goed nieuws!

Wat een contrast zeg, bij ursula is kan je alles in je auto laten en bij Sen steen ze een 'hele' seicento als ze de kans krijgen..

Sylvie is doe mee met je wintertijd hoor, ben ook nog niet zo lang uit bed, nu aan de koffie en het forummen/hyve/mail, straks even douchen paar factuurtjes maken en dan met katten en (leer)boeken in de tuin...en even een wasje buiten hangen, wil eigenlijk nog even voor een lounge-set gaan, levertijd van 4 dagen dus met een beetje geluk heb ik hem dan voor het weekend, maar wil de weergoden niet wakkermaken die denken dat het zomer is en dat wil ik graag zo houden ;-)

Ursula, las een stuk terug dat bij jou de kleine goed gaat goed nieuws, die lijst van mij, ja wat moet ik er van zeggen, het zorgt ook voor die tweifels, luister soms te goed en vraag te veel en leg elk woorde op een weegschaal, en trek daar vervolgens hardop een conclusie uit...krijg soms het idee dat de arts denkt dat ik van de FBI ben

Geplaatst

Babeth dat is gelukkig al 10 jaar geleden ofzo... woonde toen in Utrecht, in een niet al te beste buurt, waarschijnlijk waren het junks. Extra vervelend was de puinhoop en vooral dat ze zich bezeerd hadden tijdens het forceren van het slot waardoor ik overal bloed vond. Ze hadden een stapel spijkerbroeken klaarliggen (daarom denk ik junks) maar die konden ze niet meer meenemen, want ze hadden de tv en video al (en mijn paspoort), daar zat ook bloed op en die heb ik allemaal weg gegooid, ik wilde ze niet eens meer wassen, bah. De politie kwam, er was dus bloed en vingerafdrukken voor DNA maar nee hoor, hebben ze niks mee gedaan, want niet belangrijk genoeg... Tja, dan Noorwegen, heerlijk toch!

Geplaatst

Caroline getverderrie wat een akelige inbraak, ik kan me voorstellen dat je het te vies vond om die broeken te wassen!

Ursela, dat is nogal een contrast met hoe het in noorwegen gaat, dat is lekkers relaxed !!!

Zara, ik lees net dat jij vrijdag mag gaan testen, owes wat spannend voor jou ook . War zal het toch geweldig zijn dat sab de titel Dan kan aanpassen in 7 zwanger!!!! Succes met de laatste zware wachtdagen!!

Syl , jij bent weer aan het werk? Wat fijn!!!! Niet te gek he

Liefs Babeth

Geplaatst

Caroline dat is een hele vieze inbraak geweest zeg, bah! En dat had toen al geen prioriteit meer en nu al helemaal neit meer.

Heb net even terug gelezen en ben het alweer kwijt.

Ben wel heel benieuwd hoe het met Sandra gaat, jammer dat ze niet even komt posten.....:happy:

Geplaatst

hee meiden,

ben hier de hele ochtend naar banen aan het surfen geweest, mmm, valt tegen. 80% is IT of Finance.... dan nog een berg techniek en dan een heel klein beetje andere functies... tja, een enkele functie gezien die wel aantrekkelijk is, nu dus mijn cv updaten en voor sommige functies wat aanpassen en dan maar eens gaan versturen. Eens kijken hoe ik hier in de markt lig..... bleeh.

Sylvie: jij bent weer aan het werk! Fijn zeg!! Kan me voorstellen dat dat goed voelt.

Ursula: wat een zaligheid dat het zo veilig is in Noorwegen! Vrees dat dat in Ierland zeker niet het geval zal zijn... Moet wel een heel fijn gevoel geven, ook om daar je kleintjes op te voeden: gezond, veilig, schoon.

Spaatje: rustig dagje vandaag: lekker van genieten!

Roestvlek: hoe is het in Engeland? Nog goed weer? En heerlijk dat je naar je familie gaat! Spanje: beter hoor!

Zara: spannend hoor vrijdag! Wij duimen hier heel hard voor je!

Dublin: hoe voel jij je? Wanneer heb jij je eerste echo?

Ik ga maar weer braaf door hier.

Groetjes!

Geplaatst

Dat ik in IJsland woonde stond daar ook de auto naast het huis met de sleutels in het contactslot. Alleen als ze naar de stad gingen,. dan ging de sleutel eruit. Of de autodeuren dan dicht gingen weet ik eigenlijk niet meer. Met als gevolg dat toen ik na een paar maanden naar de stad wilde, heel dom, de sleutel niet uit het autoslot kreeg.. Jeetje, wat voelde ik me blond. Boekje erbij gepakt, en toen lukt het....

Deuren van het huis waren ook nooit op slot.

Dat we in 2008 weer op bezoek zijn geweest, haalden ze wel de sleutel uit het contactslot. Toch iets teveel toerisme gekomen. oa doordat ze met de familie vakantie huisjes hebben gebouwd, en daardoor toch wat meer 'vreemd' volk in de buurt van het huis hadden.

Geplaatst

Laika hoe was je echo vandaag?

Geen flauw idee hoe laat je mocht komen.

Ben doodop na mijn werkdag, wil eigenlijk sushi eten maar man wil niet, geen zin om te koken....

Geplaatst

Ruby, helemaal super een tp! Yes, Yes, Yes... duim nog hard verder voor 2 mooie emmy's... veel geluk morgen & geniet ervan!

Henne & Zara, goohhh de spanning loopt echt op... ik hoop het zo voor jullie allebei! En inderdaad straks lekker zwanger aan tafel zitten :-) ..liever had ik ons allemaal tot 16e zwanger gezien...maar het is een super begin!!! :luck::luck:

Hier in Engeland goed weer, aangenaam temperatuur, geen zon maar ook geen regen :clap2: Vandaag 4 uren door het National Park gewandeld, nu zit ik lekker aan een kopje thee (tea time...) en wil straks met manlief een paar banen gaan zwemmen. Kan me goed vermaken...morgen van plan om de trein tot de stad te pakken en een beetje te gaan shoppen :toppie:

tot later!

Geplaatst

Jeetje, ik red het niet om hier alles bij te houden, sorry!

Babath, een dametje!!! wat geweldig zeg! En alles goed, dat is natuurlijk het belangrijkste.

Maar Ruby, morgen de TP, super spannend weer. Ik wens je alvast enorm veel succes.

Henne, het gaat voor je opschieten, blijf positief.

Ik zit al even op mijn ongi te wachten, het had er zaterdag al moeten zijn, maar niets te bekennen.... grrrrrrrr. Ik ben altijd netjes op tijd, maar nu niet!:please:

Geplaatst

Guusje dat is altijd, willen we het een keer dan komt het maar niet....

Roestvlek je gaat als een speer met je vakantie, heerlijk. Jullie zouden vandaag toch een uitslag krijgen of ben ik nu helemaal in de war of ergens overheen gelezen???

Geplaatst

Ursela en Simba dat kan ik mij niet voorstellen om de deur niet af te sluiten.

Al helemaal niet je auto laten draaien in Rotterdam centrum, binnen 3 minuten rijd er iemand in weg volgens mij, waaahhh!!!

Ben toch al achterdochtig dus ik pas wel op.

Geplaatst

Babeth mijn ervaring is dat ook met eten enzo je lijf je aardig voor de gek kan houden. Nou ja.... Ook niet helemaal waar. Er was dan altijd wel iets, maar nie voldoende voor een dikke streep en een echte zwangerschap. Dat is waar ik nu het meeste bang voor ben, want dat er 'iets' is, daar ben ik wel zeker van. Morgen acht dagen na de tp, beetje vroeg om te testen hè?

Hoe zou Sandra het gehad hebben vandaag? En laika had een echo? Ik ben echt een zeef!

Geplaatst

Henne moeilijk om te wachten met testen zeg. Ik ben zelf meer van het brave wachten.....

Ben ook heel beneiuwd naar Sandra, ze zal wel kapot zijn vanavond, denk dat we morgen pas iets horen maar ik hoop vanavond.

Geplaatst

Hebben jullie dat trouwens gehoord van dat 12 jarig meisje dat bevallen is en niet wist dat ze zw was?????

Heb er geen woorden voor......

Geplaatst

Hun? Ja hey schijnt vaker oo te komen, ook bij volwassen vrouwen. Maar 12 jaar.... En dan dus onbeschermde sex gehad hebben ook......

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden