Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He meiden, ik reageer alleen even op het laatste. Van 't weekend even teruglezen

Es, tegen mij zei de arts dat het max 1 week buiten de koelkast mag mits op een droge plek en niet in de zon. Ik heb mn pregnyl trouwens ook een paar uur buiten de koelkast gehad

Hier trouwens ook een medicijnspronkelaarster met een ernstig lege groentela en heb nog luveris liggen voor de "liefhebbers"

Nu lekker slapen

Truste allemaal

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ruby, heel veel succes! Ik ga ook duimen voor 3 mooie eitjes!

Caroline, ik heb nog wat deca, als ik dinsdag een goeie echo heb, dan zal ik eens even voor je kijken (stuur je tzt wel een pb)....

Henne, leuk, een nieuwe I-pad, hopelijk geeft ie wat afleiding!

Esther, ik heb geen idee hoe dat zit met die puregon, ik ben zelf ook altijd een beetje een miep met die dingen dus ik kan me wel voorstellen dat je twijfelt. Misschien anders even navragen in het ziekenhuis of bij de apotheek?

Ik heb morgen een drukke dag, er komen 5 vriendinnen eten waarvan een een gluten-intolerantie heeft en een vegetarier is. Nou, en dan is er ook nog een zwanger ;-) dus ik heb weer al mijn creativiteit moeten gebruiken om een drie gangen menu te bedenken dat we allemaal kunnen eten.

Fijn weekend alvast allemaal!

Geplaatst

Henne, hoe laat spreken we ook alweer af de 16e? Ik ben er inmiddels achter dat de middagvoorstelling van mijn dochter om 3 uur is, dan zou ik om uiterlijk 2 uur alweer weg moeten. Vroege lunch? Afspreken om half 12? Dan heb ik er ook nog wat aan!

Geplaatst

Hi meisjes, werk zit er voor mij op en vin en ik zijn nu in Philadelphia. Ook ik zit te tikken op een gloednieuwe iPad! Vin heeft 3 uur in de rij gestaan bij de apllestore voor de ipad2. Joehoe!!!

Mi puntje: wilde net pinnen, lukte bijna niet (ik pin in het buitenland altijd een iets groter bedrag maar dat lukte dus niet). Wat blijkt; mijn salaris, dat normaal braaf op de 23 e gestort wordt is er nog niet! En nu is het weekend. Lekker dan! Heb m'n collega al een mail gestuurd, maar hij kan natuurlijk op vrijdagavond ook niks meer. Zucht. Dat wordt dus met de hand op de knip helaas.

Verder lees ik allemaal goede berichten! Dublin, wat spannend meid! Es' ook weer begonnen, henne in de wachter en, ruby punctie, bij caro kogel door de kerk abt poging 5, ivfier direct door!! Meiden ik hoop ook heel snel aan te sluiten in het actieve groepje van dit superforum!

Ik lees dus wel mee, maar uitgebreid reageren lukt niet goed door trage wifi.

Dinsdagavond vliegen we terug, dus woe ben ik weer volop aanwezig.

Dikke kus voor allemaal!!!

Geplaatst

Even wat terug moeten lezen, camperen is tijdrovend!

Ik lag om 20.00 al in bed en meteen gaan slapen, helaas om 3.15 eruit voor wc en sindsdien wakker dus ik lig beetje te internetten. Wil ook wel nieuwe iPad, ben jaloers!

Geplaatst

Sylvie ik heb helemaal niks waar ik mobiel mee kan posten. Ja draadloze internet voor onze laptops hier in huis, maar daar blijft het bij hihi. Ik wil ook een Ipad, ook ik ben jaloers. Vind alleen die spelfouten zo irritant en soms is het gewoon bijna onleesbaar wat er mobiel gepost wordt, dat ik soms wel eens denk. Leuk hoor zulk speelgoed (want meer is het eigenlijk toch niet?) maar volgens mij heb je er veel werk aan om de spelfouten eruit te halen. Of gewoon het woordenboek uitzetten en de volledige tekst zelf typen, of zeg ik nu middeleeuwse dingen?????

Fran balen zeg van je salaris. Kan je in ieder geval niet blut terugkomen hihi. Lief van Vin zeg en geniet nog eventjes daar!!!

Ruby ik ga ook duimen voor 3 mooie follikels voor jullie. Succes!!

Syl ja vermoeiend zo te lezen. Heb je in ieder geval wel lekker geslapen voor je naar de wc moest???

Ik kruip nog even lekker terug tegen mijn bijna-man aan, heb net mijn medicijntjes in genomen dus heb tijd genoeg om nog even lekker te dromen over de kleine. Heb hem/haar gisteravond flink voelen zwemmen na 2 uurtjes rustig stil te hebben gezeten. Dat had ik de hele week al niet gehad. Moet het "gewoon" rustig aan doen, maar mijn hoofd en lijf werken er niet echt aan mee geloof ik.

Geplaatst

Syl, heb je het estafettestokje weer overgenomen? Hoop dat je toch nog later in slaap bent gevallen. Fijne zaterdag! Gaan zo ontbijten en dan weer rustig richting thuisfront. Straks veel meer meiden in de race- wordt een spannende april& hopelijk een supergroene!

Geplaatst

Jeetje Fran wat duf. Creditcard gebruiken? Ik weet nog dat mijn zus en ik de eerste keer bij mijn broer in Engeland waren, kon je daar nergens pinnen in winkels. Alleen contant of cerditcard. Die laatste hadden wij toen nog niet. Uiteindelijk hebben we eea weg laten zetten en mijn broer (die wel een cc had) uit zijn werk gehaald om te betalen overal hihi.

J. heeft ook ies van 2 uur in de rij gestaan, achter hem was het nogal druk en is lang niet iedereen geslaagd dus wij zijn wel blij. San, het is niet moeilijk typen, maar één foutje in een woord en hij maakt er zelf wat van. Gisteren tikte ik communicatie fout en dat werd echt onlesbaar, ets met een naam. Sloeg helemaal nergens op. Voor mij is ie vooral heel handig omdat ik veel en vaak op de bank lig. Voor een website, even m'n mail checken, het forum, moet ik dan telkens toch weer overeind. Ben dus wel superblij ermee. Zeker nu ik DRIE WEKEN ZWANGER ben!!!! Joehoe, wat een mijlpaal ;-)

Nog steeds stuiterig hier, da's duidelijk. En idioot vroeg op want besloten het bruine jasje toch terug te brengen en de Primark is na half tien echt een mierenhoop, drama, wil je niet dood gevonden worden. Dus moet zorgen dat ik er voor negenen ben. Ach, gaan we daarna gelijk aan de schoonmaak en vanmiddag even naar een buuf die haar huis verkoopt. Bijstaan tijdens de Open Huizen Route.

Zullen we voor 16 april een slaapworkshop boeken? Volgens mij geen overbodige luxe hier!

Geplaatst

Goedemorgen,

Hier om 7.00 uur met de stick van Claire getest en ik kon gelukkig meer letters schrijven dan donderdag. Er stond met mooie letters ZWANGER! Dat was een hele opluchting, want je gaat toch echt twijfelen met zo'n vaag streepje. Zie ik nu iets wat ik wil zien of is die er echt. Dan toch maar Claire en de letters zwanger hoor! En nu genieten de komende tijd. Laika ik neem het estafettestokje van je over en zal hem niet laten vallen. Henne volgende week mag je hem overnemen!

Dames even een praktische vraag, vanaf wanneer moet ik nu gaan tellen? Vorige keer met de punctie was het duidelijk, maar nu met deze cryo heb ik even geen idee. Donderdag 10 maart heb ik de eisprong gehad en dinsdag 15 maart de tp. Mijn cryo is destijds op de 3e dag ingevroren en nu dus op de 4e dag ontdooit. Wat is de startdatum?

Geplaatst

Dublin gefeliciteerd meid. Het gaat goed met de pauze meisjes.

Sab wordt tijd om het topic weer eens aan te passen, even wachten op Henne die moet ook bij de zwangeren.

Geplaatst

Dublin, helemaal te gek!!! Van harte en op naar een super echo! het estafettestokje goed vasthouden en jij henne overnemen... Gaat goed zowe gaan de trend allemaal volgen ok

Geplaatst

Ik heb verder heerlijk geslapen. Ben ook uitgerust.

Wij hadden een iPad en die dingen zijn echt makkelijk, helaas gestolen. En die spellingscontrole is makkelijk want meesta vult deze woorden aan en dan hoef je niet verder te tikken. Kun je nog meer posten op het forum :-)

Fran dat is idd balen.

Ben de rest alweer kwijt. Is iets niet goed met de aansluiting tv, of ik heb beeld of geluid maar niet beide.

Jeroen is er vanmiddag pas.

Die vriend van ons en zijn vriendje heeft een ander dus dat is niet zo leuk. Ze hebben 2 honden die zal hij wel meenemen en wie weet nog meer van de huisraad.

Er is ook een kat en die moeten wij proberen onder te brengen. Rotsituatie vooral omdat hij pas in mei naar huis kan. Triest!

Geplaatst

bedankt voor jullie reacties mbt de medicijnen. Ik laat ze gewoon nog even in de koelkast liggen en ik kijk wel of ik ze ooit nog nodig heb...

dit jaar hoop ik ze niet meer nodig te hebben in elk geval!

Laika eet smakelijk vanavond! Succes met koken en een gezellige avond!

Fran leuk allemaal joh! Lijkt me super een keer naar new york! En balen dat je geen geld hebt...

Sylvie ik snap het niet meer...jij zit nu op de camping in jullie caravan die jullie afgelopen week hebben opgezet? Het is toch veelste koud om nu al te gaan kamperen?

Dublin van harte gefeliciteed! Bijzonder hoor. Ik kan me voorstellen dat je het alleen nog wel heel erg eng vind allemaal of niet?

Geplaatst

Woehoe Dublin!!!! Super: gefeliciteerd!!! Vind het echt geweldig voor je!! Volgens mij moet je terugrekenenen tot je cryo op dag nul was, op dat moment was je twee weken zwanger.

Super: geniet er lekker van!

Geplaatst

Jaaaa, Dublin super!!! Gefeliciteerd meid. Je moet gewoon de dag van je eisprong rekenen als twee weken zwanger. Vandaag is je nod, dus dat is vier weken. Ik neem het stokje graag van je over volgende week :-)

Geplaatst

@ Esther, ja kan niet anders dan beamen dat hoe leuk het ook is dat het gelukt is, ik deze weken echt niet leuk ga vinden. Zit echt wel wat angst in. Maar goed ik doe mijn uiterste best om me te richten op vandaag en me niet al te druk te maken over morgen, kan er toch niets aan veranderen en het is zo'n zonde van de tijd om met angst de tijd door te moeten komen. Dit opschrijven is makkelijk, maar goed nu het nog doen..... Ga mijn best doen, meer kan ik toch niet doen.

Geplaatst

* breek even in*

Dublin, wat een goed nieuws lees ik hier zeg, gefeliciteerd!!!!

Henne, staat je erg goed... deze mooie, optimistische banner. Hopelijk mag hij over een week op blauw ;)

* breek weer uit*

Geplaatst

Esther wat wij doen kun je niet echt kamperen noemen. Heb lekker de kachel aanstaan dus het is hier heerlijk binnen en niet koud hoor! Gezellig dvd opstaan dan heb ik wel beeld en geluid samen :-)

Bij mij heeft de Puregon er trouwens ook wel eens uitgelegen en het was in de winter toch.

Geplaatst

Dublin gefeliciteeeeerd!

En idd volgende week is henne aan de beurt, heerlijk die positieve instelling

Ruby, ik hoop dat die ene follikel HET eitje gaat worden wat jou gewoon een mooie emmie gaat opleveren

Syl, oh meid nu weer autopech pfff hoe is het mogelijk.

Es, weer in de race. Ik begrijp je reserves helemaal. Heb ik ook. Daarom ook zoveel bewondering voor de positiviteit vvan Henne

San, nog ff meid en dan is het jouw grote dag.

Fren, gaaf hoor zo'n ipad en balen dat je niet kan pinnen

Heb nu kramp in mn vinger, zit mobiel. Voel me niet zo fit, keelontsteking, hoofdpijn, duizelig. Ga maar eens douchen misschien knap ik wat op

Heb niet iedereen genoemd sorry maar denk aan jullie allemaal

Liefs

Sen

Geplaatst

Wel jammer trouwens dat je op de iPad geen banjers en handtekeningen kunt zien. Maar verder lig ik lekker op de bank zo ;-) was aan het schoonmaken maar begon mijn rug te voelen dus maar even plat en ontspannen. Zo weer rustig verder. San hoe is het niet jouw ru vandaag? Nog een paar daagjes tot dinsdag! Sab, je hoeft niet op mij te wachten met aanpassen hoor, gewoon volgende week wee eentje erbij. Dublin ik kan me helemaal voorstellen dat het angstige weken gaan worden. Is waar ik zelf ook wel bang voor ben. Idd maar bij de dag leven en niet te veel nadenken.

Geplaatst

Beterschap Sen, valt mij op hoeveel mensen nu ziek worden en het is lente.

Ruby alvast voor morgen veel succes hoor. Er steek een kaarsje aan voor je en voor Henne, Esther en alle andere.

Ik ga wel echt naamkaartjes regelen voor 16 april hoor, moet nog steeds als ik aan mensen denk schakelen met namen.

Geplaatst

oh sylvie dat is dus anders kamperen dan dat wij doen! Geniet ervan samen!

Henne rustig aan doen hé!

Sen beterschap!

Ik ga me zo klaarmaken. Ga zo nog even zwolle in en daarna werken. Dit weekend late diensten, morgen verjaardag schoonpaps en maandag en dinsdag weer twee dagen vrij.

Fijn weekend meiden, zal er niet veel zijn. Geniet van de zon!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden