Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik wel Sylvie, maar ben er weer even klaar mee.

Zit op mijn man te wachten, die is uit eten met collega;s en moet m zo van de trein halen.

Geplaatst

Meiden, ik kan alleen maar vermoeden dat die vliegende streepjes onder mijn foto als status staan. Momenteel geen laptop, alleen de ipad. Dat bericht was nog van eerder. Ik zit nog voor mijn eisprong hoor ladies! Nix niets nada noppes...

Wel sinds al die hoestbuien het gevoel dat mijn bekkenbodem verzakt is, alles voelt anders daar. Zelfs urineverlies bij hoesten! Ben 35, nu al uit elkaar aan het vallen. En nog niet eens door het baren van een kind!

Nu naar bed, hopeljk gauw weer tijd voor meelezen/-schrijven hier....

Trusten, xxx

Geplaatst

Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus! (april)

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: goed gesprek bij Geertgen gehad, nu naar DD 27-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging

Guusje: 21 april uitgangsecho, begin mei voor 2e poging

Roestvlek: verplichte rustmaand, nieuw bloedonderzoek midden april

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Denk eind mei?

Behandeling

Henne: cryo poging, tp 22 maart

Esther: 24? maart start 6e icsi

Rubster: Terugplaatsing op 30 maart

IVFSH: 11 april echo voor cryo tp, waarschijnlijk op donderdag 14 tp (als ze goed ontdooien!!)

Zwanger

Simba: 30-3 Pretecho

Witje: 04-4 20 weken echo, met 20 weken 2 dagen

Laika: 6-4 intake verloskundige en nekplooitimeting (12w)

Babeth: 12-4 controle met 22w1d

Dublin: 14-4 1e echo (met 7w)

Ursula: Mei, controle vk

Geplaatst

Even het lijstje maar naar voren gehaald, en mijn stand van zaken aangepast :laugh:

Geplaatst

Miki is je garantie periode verlopen. Nu al beginnend incontinent, dat belooft nog wat.

Toch ziet het lijstje zwangere er mooi uit, er mussen nog wat namen maar het begin is er.

Heb honger, misschien zet ik mijn frietpan wel aan....

Nee hoor!

Geplaatst

hoi hoi,

ik had me net van de bank gesleept om naar bed te gaan

Syl, ik moet erg lachen om die speciale band met Esther.....-> friet satesaus en een Mexicano ;-))

Balen dat de boel zo enormbeschadigd is, kun je zoiets nog met de verzekering regelen?

Beginnende zw. suiker is het vooralsnog niet, dwz. de gyn hecht geen waarde aan dat stripje met name omdat ik met Lars en Nick een perfecte test had en nu met 12 weken ook weer. Verder is de kleine erg vaak opgemeten en ook naar het vruchgtwater gekeken (hoeveelheid) en ook daar zijn geen afwijkingen gevonden die daarop duiden. Maar goed, zekerheid heb ik pas na de test die ik woensdag weer ga doen.

Angry birds had ik destijds ook op de Iphone gezet, erg leuk alleen dergelijk spelletjes zijn bij mij snel weer voorbij haha.

Getver Guusje, moet je dadelijk nog je lekkere warme huisje uit...

Geplaatst

Vervelend testr, die hoesthuien, kan soms uit de tenen komen...... lastig al die klachten, maar hoop niet dat je bekkenbodem verzakt is hoor!

Geplaatst

Mijn man belde net, hij is over een half uurtje op station. Ik heb idd geen zin om nu nog naar buiten te gaan. Het waait hier nog behoorlijk, en ik ben het zat, wil mijn bedje in.

Geplaatst
Guusje jij bent nu toch bongi?

Spaatje jou afspraak was weer geen succes bij MCK. Dossier nog niet compleet?

ENORM Bongi zelfs ......

Moet wel iedere keer lacht om het woord BONGI. ZO leuk! Wie is daar mee begonnen?

Geplaatst

Je blijft op deze manier wel bezig Babeth. We blijven positief en gaan ervan uit dat woensdag alles ok is.

Ben benieuwd wat Esther van onze speciale band vindt :-)

We zien wel, tent gaat naar een zeilmakerij en caravan zijn wat krasjes en misschien deukjes. Wind begint nu eindelijk af te nemen. We zijn hier trouwens helemaal allleen, echte die hards!

Geplaatst

Getverderie zeg.

Heb ik net een leuk hotel in Schiedam gevonden en dacht gelijk boeken die handel. Heb via verschillend sites geprobeerd te reserveren, maar overal vragen ze naar een credit kaart en die hebben wij helemaal niet!!!!!! Dus gelijk gebeld en kan morgen pas bellen met boekingen. Grrrr.... zul je net zien dat ze geen kamer meer hebben (met 2 persoonsbed ipv 2 eenpersoons) of dat ik alleen via credit card kan reserveren.

Hopelijk morgen meer succes.......

Syl heel slecht idee die frietpan maar o zo lekker, zou het ook zo willen.

Geplaatst

Guusje even volhoidem over een uurtje lig je er in!

Testr, je zag het, hier gelijk wat dames van slag ,-)) wat lastig van dat hoesten, jeetje, moet je er niet eens naar laten kijken????

ga je wel weer vanaf je eisprong starten met het snuiven?

Even de datum in de gaten houden he? ik geloof na opening 30 dagen of zoiets.

Kaartje? jullie dossier weer niet compleet? dat zal toch niet waar zijn he?

deze dizzy bird zoekt haar bed maar eens op......

trusten meiden

Geplaatst

Volgens mij is bongi van Nico...

Ik geloof dat ik hier de enige ben die geen iphone heeft? Ik heb wel van angry birds gehoord, maar nog nooit gezien! Ik loop weer hopeloos achter... maar financieel zit een iphone of ipad er nu niet in. Ben al blij dat ik vorig jaar een Samsung mobiel met camera en touch screen heb gekocht!

Geplaatst

Oh Sylvie, wat balen van de caravan en voortent zeg. Jullie hebben wel enorm veel pech de laatste tijd zeg! En dan zeg ik het volgens mij nog erg netjes. Ik hoop echt dat er voor jullie snel weer mooie en goede tijden gaan komen.

Geplaatst

Hahaha, ik dacht al dat Bongi van Nico is

Geplaatst

Syl het Novotel Rotterdam/Schiedam.

Caroline ik heb ook die geavanceerde apparaten niet hoor.

Babeth slaap lekker!!

testr wat vervelend van je lichamelijke verval. Heb je er al naar laten kijken????

Geplaatst

Caroline ze zijn ook best prijzig die telefoons. Via de KPN en een zakelijk abbonement van 10 telefoons kunnen wij ze voor 100 euro kopen met verlening contract. Dat is betaalbaar.

Geplaatst

Ik ga even mijn liefste halen, misschien tot straks, zo niet, slaap lekker alvast allemaal.

Geplaatst

Daar is vast plek Sandra, en is dichtbij alle feestelijke activiteiten en waar ik woon. Ik ga lopend naar het restaurant en kruipend terug.

Heb er echt veel zin in. De lunch is echt uitgebreid dus avondeten hoeft niet meer, misschien een late night snack, zet ik thuis wel de frietpan aan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden