Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sandra, wat heftig zeg, zo'n koortstuip. Misschien wel goed dat ze 'm even een nachtje in het zkh houden, maar hopelijk mag hij vandaag weer naar huis.

Sylvie, jeetje, wat een nacht weer voor je, en niemand die je hier even gezelschap komt houden ;-) Maar wel erg vervelend als je iedere nacht bijna wakker ligt.

Henne, ALS je gaat testen, hopen op een posi test.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne hoe voel je je vandaag??????? Heb je het testgevoel of stel je het nog even uit?????? Spannend.....

Babeth nu al onder de douche?????? Ben jij altijd zo vroeg actief als je zwanger bent?????

Hier gelukkig goed geslapen. Syl sorry dat ik zo saai was vanacht. Hopelijk kan je nog wat uurtjes bijslapen?????

Nou ik ga straks ook eens op vakantie veiling kijken, gewoon voor de fun. Wie weet vind ik iets helemaal naar ons zin..... En ook nog een leuk onderkomen zoeken voor het weekend over ruim 2 weken. Een verlaat huwelijksreisje combineren we ermee.

Syl gaat het vliegen voor de mannen nog door???? Als het goed is zijn de mannen toch met zijn 6-en?? Gaat Jeroen dan 2x rondje vliegen???

Geplaatst

Sandra zolang het weer het toelaat gaat het vliegen door. En het is de begoeling dat er idd twee rondjes worden gemaakt. Het is een vliegtuig waarmee je ook op instrumenten vliegt en niet alleen op zicht dus weer moet wel heel slecht zijn dat het niet doorgaat.

Henne hopelijk alles ik met je.

Geplaatst

hihi San,

nee normaliter wat later maar ik moet om 09,30 in het zkh bij de psych zijn en laat van te voren mijn urine even controleren bij de huisarts.

Jeetje wel even flink schrikken hoor met die kleine man, gelukkig gaat het weer goed maar ik zou doodsangsten uitstaan denk ik.

Wat informeren betreft, voor de zekerheid zou ik ook even de pensioenvoorziening van jou en je man zelf inlichten, ook staks doen als de kleine geboren is.

Caro, jouw dochtertje heeft het ook zo gehad, bah bah, doodeng!!

nou dames, ik ben er vandoor

liefs Babeth

Geplaatst

Nou dames, helaas.... Ik heb nog steeds last van lage rugpijn, buikpijn, misselijkheid etc. maar de tests zijn beide maagdelijk wit. En ik ben echt heel erg goed in het ontdekken van vage streepjes. Dacht er op de matcare test ook wel eentje te zien, maar zelfs áls dat idd iets is, dan is het 't allervaagste streepje dat ik ooit heb gehad. Dus dat gaat vrees ik nergens toe leiden. Baal wel, maar voel me vooral heel murw geslagen. Probeer me niet 'dom' te voelen dat ik me zo voor de gek heb laten houden. Een cryo zonder hormonen en dan al die symptomen.... Nou ja, 't is niet anders. J. heeft nog hoop dat het te vroeg is, maar mijn ervaring is dat het 2 dagen voor je nod toch wel iets te zien is als het goed zit. Enige voordeel is dat we gelijk door mogen. Als we dat op kunnen brengen. Langzaamaan ga je hier toch stukje bij beetje kapot aan.... Bah, bah, bah. En het leven gaat gewoon door.

Geplaatst

Verdomme!!

Oh Henne wat een tegenslag. Op de dag van mijn nod zelf was het streepje zo ontzettend vaag dat het 2 dagen daarvoor echt nog niet te zien was geweest. En dat terwijl mijn hcg met bloedprikken zo hoog was dat ik er van overtuigd was dat er 2 zich ingenesteld hadden waarvan er 1 niet goed genoeg was. Het kan nog steeds. Oh hoe moeilijk is dit zeg.

Je bent/was er zo van overtuigd. Pffff geeft nog steeds geen zekerheid dat vroegtesten, zijn je eigen woorden. Witte test kan betekenen dat het te vroeg is en streepje zegt ook niet dat het goed blijft gaan.

Wanneer is je officiele testdatum in het ziekenhuis???

Geplaatst

Hi San, dat is het stomme: vroegtesten geeft geen zekerheid. Ben ik me ook heel erg van bewust hoor. Twijfelde daarom ook erg. De vorige keer had ik twee dagen voor m'n nod wel een redelijk positieve test. Maar goed, elke keer is anders. Het is nog niet over, maar ik heb er zelf echt een zeer hard hoofd in. Wat me eigenlijk het meeste dwars zit, is dat mijn gevoel er dit keer dus falikant naast zat. Dat is nog niet eerder geweest. Officieel mag ik dinsdag pas testen, maar verwacht nu zaterdag/zondag wel ongesteld te worden. Twijfel nog even wat ik met m'n banner doe....nog even laten staan? Nog even hoop houden? Och meiden, als hoop alleen toch eens genoeg was, zucht.

Zara ik hoop dat het jou morgen beter vergaat.

Ruby en Nico hoe is het bij jullie?

Geplaatst

Henne balen zeg, we hadden allemaal gehoopt op geweldig nieuws hier vanochtend. Maar ik zou inderdaad je banner nog even laten staan en over 2 dagen weer testen. Sterkte!

Geplaatst

Henne ik wou dat ik jullie verdriet en gevoel even weg kon toveren en net doen of het nog niet gebeurd is.

Wat je banner betreft, doe wat jou gevoel zegt. Hoop houden is makkelijk gezegt, maar je zegt zelf dat je je zo bedrogen voelt. Ik hoop echt dat er nog steeds een wonder in je groeid, maar dat ie gewoon even wat langzaam is opgestart.

Paul wil zo graag zijn wiskey drinken, ik zet de fles nog even niet achter in de kast;) Ik blijf voor je hopen.....

Geplaatst

Ohhhhh Henne....

Ik ben er helemaal stil van, wat je zegt, zoals je je voelde. Pffffff ik blijf nog evn doorhopen voor jullie!!!!

Verdomme zeg.

Liefs

Babeth

Geplaatst

oh Henne, geef de moed niet op meisje! Alles kan nog, blijf positief denken hoor! En ja die Banner laat je gewoon staan!!!

Sorry voor mijn afwezigheid, maar ik heb t zo druk met werk en prive. Carolijn die bijna jarig is en naar school gaat, verjaardag regelen etc. Ik spiek af en toe maar soms heb ik net tijd om in te loggen en lukt t lezen me niet eens.

Dus nu ook nog niet bijgelezen helaas.

Ben zo met vanalles bezig dat ik ben vergeten dat ijn rijbewijs is bijna verlopen en ik ga dus volgende week illegaal autorijden, oeps.

Zometeen foto's maken ervoor, taart bestellen, afspraak met de tuinman, boodschappen doen, ik word gek hier!

Babeth, ik zie succes vandaag staan maar ik weet niet waarvoor, maar ik wens je het wel natuurlijk!

Sandra, ohhhhhhhh wat erg nog gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Hopelijk was de dag alles wat jullie je ervan voorgesteld hadden!

Ik ga nu mijn werk bellen voor de overdracht want daar had ik gister geen tijd meer voor...(was om 18uur thuis ipv 1715 uur, voor mij is dat laat ;-) )

Meiden ik hoop tot later nog ffies.

fijne dag allemaal en succes, plezier en sterkte!

Liefs Sab

Geplaatst

Henne wat balen zeg.

Nou dames, we heben 1 emmy teruggeplaatst gekregen. nr 2 heeft zich gedeeld tot 3 cellen en hield er toen mee op.

Heb wel last van mijn darmen, daar zit wat lucht in. Dus dat doet zeer

Voor de rest is alles goed gegaan.

Fren, heb je nog een beetje kunnen slapen?

Syl-vie, wat lief dat je werknemer de poes tijdelijk in huis hebt genomen.

Verder niet zo veel te melden. We hebben rustig aan gedaan gistermiddag. En vandaag weer lekker op de fiets naar mijn werk gegaan.

Zaterdag is de landelijke freyadag, maar weet nog niet of ik er naar toe wil gaan. Alwin wil niet mee. Denk dat ik dan ook maar thuis blijf.

Succes allemaal.

Geplaatst

Henne wat k*t meid. Je voelt je weer zo gefopt door je lichaam. 2 dagen voor nod wie weet of er toch nog iets komt.

Kan mij voorstellen dat je uit het veld geslagen bent, ik zou dat wel zijn. Als hoop genoeg was waren we met zijn allen al zw geweest.

Ik blijf ook nog voor je hopen.

Geplaatst

Ruby goed zeg jullie hebben er een aan boord. Nu rustig aan en broeden. Die darmen dat herken ik wel, af en toe lekker lossen.....:-)

Zara jij bent de volgende met testen, toi toi toi morgen.

Sab wat een bezig bijtje zeg, kom je binnenkort wel in wat rustiger vaarwater, Henne en ik hebben alles ondere controle voor 16 april!

Jammer van het weer hier, het wordt een rare dag voor ons, zoals het er nu uitziet gaan we onze deadline van 15 april niet eens halen, de rechtzaak, maar kan het deze week al over zijn, heel bizar, zomaar uit het niets laten we maar zeggen. Geen flauw idee hoe de dag gaat lopen maar naar de camping gaan we denk ik niet dit weekend, puf!

Geplaatst

Ruby lekker broeden!!!!! Geef toe aan wat je voelt en doe het lekker rustig aan.

Syl ook al een kl.... dag, getver wat hoop ik dat het allemaal goed komt voor jullie. Ik duim ook heel hard voor jullie!!!

Volgens mij hangt er iets in de lucht. Ik hoop dat het straks droog is kan ik lekker gaan zwemmen tussen de middag (voor het eerst) moet op de fiets. Ik probeer wat zonnenstralen uit mijn hart naar jullie toe te zenden!!

Geplaatst

Oh henne meid wat erg. Kan me je gevoel zo goed voorstellen. Snap ook wel dat het voor je gevoel nu niet meer gaat veranderen. Toch weet je dat er uitzonderingen zijn. Moeilijk. Sterkte meid!

Ruby fijn! Sterkte in de wachtweken

Geplaatst

Ooh leuk Sandra mag je je badpak uitproberen en lekker dobberen, heerlijk.

Dat vond ik zo fijn aan onze vakantie in Bali dat we die villa met prive zwembad hadden, had ik geen badpak nodig, hihi....

Nico ben heel beneiuwd naar jullie gesprek bij Geertgen?

Geplaatst

Oh ja naakt zwemmen heerlijk!!!! Maar idd daar waar niemand het kan zien hihi.

Ik ga idd eens mijn nieuwe badpak uitproberen. Ach er lopen en zwemmen wel meer walvisjes daar hihi.

Geplaatst

nou.....effe flink moeten bijlezen dames...maar ik ben er weer...en nog een goeiemorgen, maar voor Henne is deze ochtend helaas niet zo goed begonnen...meissie...wat erg...hoop dat je te vroeg getest hebt en dat er over een paar dagen toch nog een tweede streepje te zien is...snap dat je nu even helemaal de kluts kwijt bent vanwege je gevoel, maar ik blijf nog even moed houden!!! knuffel voor jou!!!

Zara...jij kunt morgen testen...spannend...hoop dat de bloedtest positief zal uitvallen!!!

San...jeetje...das effe schrikken...beide kids van een oud-collegaatje hebben dit ook gehad...geen prettig gezicht...gelukkig zijn ze er nu helemaal over heen...hoop dat ie vandaag naar huis mag!!

En een verlaat huwelijksreisje...lekker...en veel plezier dadelijk met zwemmen!!!

Fren...he jazzes...ruzie bij terugkomst...balen meid...snap je frustraties. Mijn vriend is nu ook al een tijdje bezig met stoppen en op de een of andere manier heeft ie toch altijd nog wat tabak ergens liggen...hahahaha...dat ie wil stoppen, is gelukkig zijn eigen keuze, hij zit ook al aan het foliumzuur. Bij onze 3e ivf is ie zelfs drastisch minder gaan roken en dat doet ie nu nog steeds...hoop dat jouw vriend toch ook de knop kan omzetten en gaat stoppen...was de taart gelukt???

IVFSH...klinkt heel goed allemaal...en die studies lijken me idd goed te combineren met het traject...enne ik zag idd al staan dat je een uitgangsecho had gepland en een waarschijnlijke tp datum...spannend!!!!

jullie zijn natuurlijk heel benieuwd hoe het in Geertgen is gegaan...hihi..ik ook...whoehhahaha...nee grapje...het gesprek was heel fijn. De rit ernaar toe is natuurlijk wel lang voor ons (ruim anderhalf uur), maar we hebben goed kunnen doorrijden en in een keer gevonden (zelfs met tomtom zou het ons nog lukken om ons te verrijden...hahahahahahaha).

Opgevangen door de gastvrouw en daar nog een gesprek mee gehad. Mijn patiëntendossier aan haar gegeven en toen weer in de wachtkamer..gezellig ingericht...met volgens mij loungemeubilair...errug gezellig..keukentje erbij voor koffie/thee (en koekjes)...en na een kwartiertje werden we binnengeroepen door dr. C. een heel lieve vrouw, leeft echt met je mee...ze sloeg een paar haar hand voor haar mond van verschrikking/ontzetting, was wel fijn om te zien dat er ook medelevende artsen zijn.

Het dossier doorgenomen en ook nog vragen gesteld, en wat nu onze bedoeling was, buiten zwanger worden natuurlijk...dat ik het dus met een ander fsh-hormoon wil proberen via ivf en als dat geen optie is, dan door met ecd...

Ze stelde idd voor om nog een keer ivf te proberen. Bij Geertgen gebeurt dit dus standaard in combinatie met icsi...op de ene helft van de eicellen wordt ivf toegepast en op de andere helft icsi (stel er vindt geen bevruchting plaats via ivf). Ik ga dan met fostimon proberen de follikels te stimuleren. En ze wil bij mij het korte protocal (flare-upschema) proberen. Dat betekent dus op cd1 beginnen met deca, op cd 2 de fostimon erbij. op cd 2, 3 of 4 krijg ik dan een uitgangsecho en dan daarna de fm's en uiteindelijk de pregnyl en de punctie. Dit gedeelte loopt allemaal in Geertgen. De tp zal plaatsvinden in Genk.

Ze vroeg al wanneer we wilden beginnen, zo snel mogelijk natuurlijk...hahahaha...maar aangezien we nog 27 mei een afspraak in DD hebben, willen we dat nog even afwachten en dan besluiten waar en hoe verder. Was geen probleem, ook niet als we pas in juni/juli willen beginnen.

Daarna nog met de verpleegkundige een afspraak gehad en dat is standaard bij hun. Na het gesprek met de arts altijd een vervolggesprek met de verpleegkundige. Wel zo prettig...

Ik denk dat de beslissing nu voornamelijk op basis van het financieel plaatje genomen zal worden. Geertgen is 2500 euro. DD weet ik nog niet.

Al met al dus een goed gevoel erbij...Heb ook aangegeven mochten we voor ecd gaan, dat we al een donor hebben, mocht ivf 4 niet lukken, maar ik heb er eigenlijk nu al een goed gevoel bij..hahahahaha...dat deze ivf gewoon gaat lukken...(zeg ik terwijl ik nog niet eens begonnen ben...om over positiviteit te spreken...hahahahahahahaha)...

Waren natuurlijk kapot toen we thuis kwamen...bij 3,5 uur in de auto gezeten voor een gesprek van ong. in totaal een uur...hahahaha...9 uur half 10 lagen we er al in, vandaar dat ik dus gisteren niet meer heb gereageerd...

Nu dus verder naar 27 mei...deze maand gingen we sowieso nog een keer proberen met ovu-testen..en als dat niet lukt, dan zij het zo...dan ga ik het daar ook niet meer mee proberen....

zal het lijstje erbij halen en aanpassen.

liefs,

Nico

Geplaatst

Nico wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad gister. Afwachten hoe het in DD gaat lopen en wie weet is het allemaal niet meer nodig met deze maand........

Geplaatst

Goh Nico dat klinkt allemaal erg positief, het optimisme stuitert van het scherm af, mooi voor jullie.

Ben heel benieuwd wat jullie van DD vinden. Heerlijk dat er nog mogelijkheden zijn en dat mensen meedenken.

Ivfsh ik zag idd ook wat studies voorbij komen, daar zal vast wel wat tussenzitten. Jullie krijgen ook snel de uitgangsecho en een leuk huisje gevonden met grote tuin.

Dan maar een tuinman erbij toch?

Sandra waarschijnlijk ben je niet de enige die zich onzeker voelt, en ja je bent wat voller, je bent wie je bent toch, zolang jij je verder maar goed voelt.

Meer om van te houden heb ik je eens horen zeggen en daar ben ik het ook mee eens, ik zeg altijd, allemaal snoepgoed!!!

Geplaatst

Hallo meiden,

Even een kort berichtje van mij.

We zijn er nu zeker van dat we 16 april niet bij onze ontmoeting zullen zijn.

We hebben hier weer een behoorlijk tegenslag te verwerken.

M'n vader is afgelopen maandag met loeiende sirenes naar het ziekenhuisgebracht met een herseninfarct.

's Ochtends was hij nog voor z'n eerste controle geweest na zijn bypass operatie en s' middags had ie nog fysiotherapie gehad.

Hij was een voorbeeldpatiënt zo goed het ging.

Helaas mocht het niet al te goed gaan...

Hij kan nu niet meer praten (afasie), is aan z'n rechterhelft van z'n gezicht verlamd en ook z'n rechterarm doet niks meer.

We zijn hier totaal van slag van de emoties zitten vreselijk hoog.

Het is zo zielig om te zien. Een sterke positieve man die zich nu niet meer kan uitten en zichzelf niet meer kan redden...

In plaats van dat ik deze week uitgerekend zou zijn, hebben we er een behoorlijk stuk ellende voor terug gekregen.

Samen met Jan, proberen we de positiviteit er in te houden in ieder geval voor m'n vader en moeder.

Dat is het enige wat we kunnen.

Ik hoop dat jullie m'n keuze om niet te komen over een paar weken begrijpen.

Liefs, Martha.

Geplaatst

Lieve Martha ik had het bericht al gelezen op Facebook en ik vind het zo erg voor jullie allemaal.

Begrijpelijk dat je andere dingen aan je hoofd hebt. Dit gebeurt dan ook nog eens in een maand waar het allemaal zo anders had moeten lopen.

Wat kan het soms moeilijk zijn.

Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat er kans op genezing is.

Een hele dikke knuffel voor jullie beide :positive energie:

Geplaatst

Oef, net een heel verhaal getypt, is de accu van de laptop leeg. Alles weg bij opstarten... Nou ja, dan nog maar een keer.

Henne, houd je positieve gevoel vast! Je was zo positief en je voelt wat je voelt. Je hebt vast te vroeg getest. Ik mag morgen pas bloedtesten en misschien is dat zelfs nog te vroeg. Bloedtesten geeft eerder resultaat dan urinetest dus ik denk echt nog steeds dat je te vroeg hebt getest. Kop op! Geef de moed nog niet op, jij bent onze posi-vrouw hier!

Sylvie, volgens mij heb jij weer niet veel geslapen. Meid, hoe houd je dat vol? Aan hoeveel uur slaap per dag kom jij? Goed op jezelf passen hoor en misschien toch naar de camping om even bij te komen?

Nico, wat een goede berichten voor jou en wat fijn dat er artsen zijn die meeleven. En dan natuurlijk ook nog horen dat er wel mogelijkheden zijn is helemaal geweldig. Wens je veel wijsheid toe bij het nemen van je beslissing! Is die 2500 trouwens all-in? Dat is toch wel "goedkoop"?

Rubster, voor jou gelukkig wel goed nieuws. Mijn arts heeft wel eens verteld dat je beter minder emmy's kan hebben omdat ze dan van betere kwaliteit zijn. In dat geval moet die van jou wel een toppertje zijn. Succes en hoop dat je de wachtweken een beetje goed doorkomt.

Sandra, inmiddels een beetje bijgekomen van de schrik? Ik denk dat ik jouw kant eens moet opkomen. Hier regent het namelijk nog flink en het ziet er ook maar grauw en grijs uit. Heb de verwarming net maar weer aangezet. Maar zaterdag schijnt een prachtige dag te worden met maar liefst 20 graden. Dus zaterdag gaan we genieten meiden!

Guusje, zou vandaag jouw ongidag worden? Ga hard voor je duimen hoor en hoe herkenbaar dat je dan toch weer hoopt dat er misschien iets is terwijl je weet dat het op een natuurlijke manier niet mogelijk is.

Fren, al van je jet-lag af en al on speaking terms met je hubby?

Sab, doe je het een beetje rustig aan voor zover dat mogelijk is.

Babeth, dank je wel voor je uitleg! Heb je een goede psych?

Ik ga vanavond wat eten met mijn zusje. Even eruit en wat afleiding. Zij weet overigens van niks. Alleen mijn man en 2 vriendinnen zijn op de hoogte omdat zij er rechtstreeks naar vroegen en ik slecht kan liegen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden