Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo nog een wijntje en dan naar bed, je hebt wel eens van die dagen dat het allemaal snel gaat zoals met een fles wijn. Ik heb het nodig laten we maar zeggen.

Guusje voor straks alvast welterusten.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh dan komen wij natuurlijk even meesnacken!!!!!!

Ik ga ook mijn mandje in, tot morgen!!!!!

slaap lekker allemaal!!!!

Geplaatst

Zorg ik dat ik even langs de Sligro ben geweest voor een snackpakket, maar wie hou ik nou voor de gek. Heb 2 vriezers en in een liggen bijna alleen maar snacks. Van vlammetjes tot bitterballen :-)))

Geplaatst

oh jij ben echt slecht hihi.

Nee hoor wij zijn dan op verlate huwelijksreis dus de vlammetjes zullen we zelf wel maken ;))

Welterusten.

Geplaatst

Ben benieuwd of ik die uitgebreide lunch op krijg voor 2 uur... Weet nu al dat ik dan geen zin heb om weg te gaan... Even kijken hoe lang het rijden is voor mij, denk 3 kwartier?

Wat een drukte ineens op dit late uur... Ik ga ook naar bed, welterusten allemaal!

Geplaatst

Caroline heb al doorgeven dat er iemand om 14.00 wegmoet, anders kies je lekker zelf wat je allemaal wilt eten in de tijd die je hebt of je neemt alles.

Tipje van de sluier:

Soepje

Luxe broodjes

2x kleine warme hete Hyves

Toetje

En anders pakken we het voor je in zoals Amerika, in zwaanvorm in aluminiumfolie.

Geplaatst

Warme hete Hyves dat wil ik wel eens proberen hihi.

Zo te zien is het vanacht rustig geweest hier. Mooi dat betekend hopelijk dat iedereen lekker geslapen heeft. Ik in ieder geval wel.

Zara succes met testen vandaag!!!!!!

Henne hoe voel jij je vandaag?? Nog een beetje kunnen slapen?

Fran al weer bijgekomen van je jet lag?

Ivfsh ga je vandaag weer rennen?

Syl hopelijk hebben ze nog een plekje in het hotel, die man gister aan de telefoon zei dat het dat weekend verbazend druk was, is er dan wat aan de hand in de buurt??? Ga om half 9 gelijk bellen. Ik wil dat hotel!!!!!! Heb ik eens een keuze gemaakt, gaat het straks niet door omdat ik geen credit card heb. Waarom moet tegenwoordig toch alles met plastic?

Zo maar eens paar uutjes naar werk. Wel gezellig denk ik. Heb nog geen gebak geregeld, ben het helemaal vergeten. Doe ik volgende week wel kwarktaart maken voor de mensen, vinden ze lekker!!!!

Geplaatst

Sylvie die patatband...voel hem ook wel geloof ik:)

Caroline hier ook geen ipod hoor! Gewoon een htc. Vind het wel mooi spul maar koop voor dat geld liever laarzen ofzo.

Henne hoe is het met jpu? Heb je een beetje geslapen?

Ik zit in de auto naar utrecht. Ben veelste laat. Moet er om half 9 zijn en rijd nu bij ermelo. Slecht geslapen.

Geplaatst

hahahah...ja....goeiemorgen dames....hartelijk moeten lachen om sommige reacties...hihi...maarruh...idd...wat zijn warme hete hyves???

echt jammer dat ik er niet bij kan zijn de 16e....

enne...de bongi komt inderdaad van mij af....o een ander forum hadden we namelijk ook nog banga, als je intieme knuffelmomenten hebt en bingo...ja dat spreekt voor zich...dus eerst bongi, dan banga en dan bingo...hihihi...:alright::smilybird:

Syl....wat ontzettend balen van de voortent en de schade aan de caravan en dan ook nog een paal op je hoofd? Het zit je niet mee...ik hoop toch zo dat jullie binnenkort weer wat meer zonneschijn zien, op alle vlakken...

Fren...gatsie...ingebroken...hoop niet dat er iets van waarde weg is en dat er niet al te veel schade is. zal wel vreemd zijn nu in huis, nu je weet dat er vreemden zijn geweest...bah...

Babeth...wat een muts zeg...knap dat je zo rustig bent gebleven, ik weet niet of mij dat gelukt zou zijn, zeker niet als ik zwanger ben...hahaha...het is in elk geval fijn dat het zo goed wordt gecontroleerd.

Simba...wow...wat een mooie foto!!! geniet ervan!!!

Henne...ik wil J. ook wel in de sloot zien springen...dus ik duim gewoon keihard door dat het toch raak is!!!:toppie:..laat de tranen maar komen, dan is dat al uit je systeem tenminste...en de volgende tranen zijn dan hopelijk van blijdschap!!!

Guusje...jippie...:happydance:...de bongi is er!!!...

Bij wie zag ik nu 14 april een uitgangsecho staan???

Caroline...ik heb ook geen iphone...ook geen geld voor...heb gisteravond de gezichtsbehandeling die ik dinsdag op had staan afgezegd...heb er gewoon het geld niet voor...vorige week salaris gekregen en dat is nu al op...:crybaby2::crybaby2: ik doe toch echt iets verkeerd...maar goed...nu is er ook een flink bedrag van de cc afgeschreven, waar ook de pinkpopkaartjes bij zaten...deze maand dan maar even de broekriem nog wat strakker aantrekken, vrees is....gelukkig ben ik nog met afvallen bezig...hahahaha...:tongueP:

gisteren bij de zumbales was ik dus compleet de draad kwijt...wist de choreografie helemaal niet meer...mijn aandacht was een beetje afgeleid door een knappe gekleurde vent, die daar zijn buikspieren aan het trainen was...hahahaha...en een paar hadden het geloof ik in de gaten...hahahaha...normaal ben ik door niets of niemand uit het veld te slaan, maar nu was het me denk ik iets te veel..hahahahaha...gelukkig was het licht gedimd, dus niemand kon zien hoe ik aan het blozen was...:happy:

Roestvlek...wat fijn dat de uitslag goed was!!! :clap2: moet een super gevoel geven!!!

Dublin...hoe gaat ie met jou???

Zara...ging jij vandaag de bloedtest doen???

enne...Spaatje...hoe is het gesprek gisteren gegaan bij het MCK?

Er had nog iemand iets opstaan...ben dus effe kwijt wie, maar in elk geval veel succes!

en toen wist ik het effe niet meer...

liefs,

Nico

Geplaatst

Sandra laat mij even weten anders probeer ik wel iets te regelen. Anders was ik er zelf wel naartoe gereden.

Redelijk geslapen alleen om 06,00 wakker en daarna nog ingeslapen, nu bagger.

Dames die hete Hyves is een verassing :-)

Geplaatst

Mogge...best lekker geslapen. Eigenlijk wel bij neergelegd dat het niet gelukt is. Voor zekerheid vanochtend nog een testje maar ook helemal blanco. Er spookt nog wel eea door m'n hoofd, over oorzaken, wat nu te doen etc. Maar wat ik nu eerst moet doen is: 1) werken, 2) checken of mijn Hi abonnement idd vandaag wel is afgelopen (lijkt er niet op, dus straks zit ik met een abo én een simonly, handig) en dan 3) van het weekend gaan genieten. En dan maandag het ziekenhuis maar eens bellen.

Zara hoop dat jij vandaag beter nieuws hebt.

Spaatje las op Hyves dat jullie mogen beginnen?

Enne....die iPhone van mij is de oude van J. en de iPad heeft hij zakelijk gekocht. Ik heb zelf ook geen geld hihi, doe het met afdankertjes. Maar Angry Birds is leuk.

Tot later!

Geplaatst

Oh Henne wat zuur. Sterkte meis. Ik blijf hopen op een wonder, maar je kent jezelf het beste. Getverdemme zeg, kan gewoon even plaatsvervangend boos worden daarom. Zucht wat is het toch een zwaar en moeilijk proces. Hoop dat je toch nog een beetje kan concentreren op je werk vandaag. Ik kan geen troostende woorden bedenken, alleen dat ik met jullie meeleef.

Geplaatst

Henne...gewoon niet leuk....leef met je mee en denk aan je!!!:aaaflowersmiley::hugs2:

Syl...nu ben ik wel heel erg benieuwd naar de hete hyves...

liefs,

Nico

Geplaatst

Joepie joepie joepie het hotel is geboekt dus onze verlate huwelijksreis is een feit, met de gezellige forumlunch!!!!!!!!

Syl bedankt voor het aanbod, ben blij dat het gelukt is!!!

Nu snel naar het werk hihi, ze zullen wel denken waar blijft ze nou!!!!!!

Geplaatst

Henne, even kort: ik had destijds ook een tp op dinsdag van een cryo en op zaterdag een positieve test :-)

dus misschien kan het bij jou ook nog gewoon he?

Hou vol, meiden fijne dag

xxx

Geplaatst

Dames,

Ik heb redelijk geslapen. heb veel lucht in mijn darmen en daardoor lig ik niet lekker. Syl, balen zeg voor je van de voortent en de caravan.

Ik mag 11 april bloedprikken. Bij het andere ziekenhuis was het echt 2 weken na tp en hier is het gewoon 2 weken na punctie.

Raar dat alle ziekenhuizen er een ander protocol op na houden.

Ik heb zin in 16 april.

ik zou graag van je voren even willen weten hoeveel mensen er komen, ik ga wat leuks maken en wil dat aan iedereen geven als verrassing.

Ga nu nog een dagje werken en dan lekker weekend vieren. Er is morgen Freya dag in Ede, maar ben moe en wil het rustig aan doen het weekend.

Zal lekker in mijn eigen hobbykamertje zijn dit weekend.

Geplaatst

Henne je wist het al maar toch....

Klote meid!

Sandra gelukkig, anders had ik mijn schoonmoeder wel even langsgestuurd hoor!

Nico blijf het ook jammer vinden.

Tja en die hete Hyves, sorry dames een typefout.

Ruby wat leuk, ben heel beniewd, volgens mij klopt het lijstje in de mail wel.

Geplaatst

Henne wat jammer... zacht uitgedrukt. Ik had gehoopt vandaag te openen met een jubelende Henne!

Als die warme hete Hyves dan maar voor 2 uur geserveerd worden, hihi! Het toetje geef ik niet zoveel om, ben meer van de hartige... Fijn dat je al hebt doorgegeven dat ik weg moet. Mijn vriendin is de dansjuf dus ze gaat nog naar het programma kijken. Als mijn dochter nou wat later moet dansen, kan ik misschien nog een half uurtje bijsmokkelen...

Geplaatst

Dat is Roestvlek daar is ingebroken.

Zou leuk zijn Caroljne nog een half uurtje erbij, hoef je ook niet zo snel te eten :-)

Geplaatst

alweer de namen door elkaar gegooid...tjonge jonge jonge...ben niet goed bezig hier:bottom: ...ben heel slecht in namen, gezichten ben ik wel beter in...is dat een goed excuus??? hihihi...

Roestvlek...dan geldt dat wat ik geschreven heb voor jou, niet voor fren/fran...

en dan denk ik toch maar weer gewoon wat spiekbriefjes erbij halen als ik ga bijlezen...hihihi...

liefs,

Nico

Geplaatst

goedemorgen meiden!

Henne, wat jammer, was aan het hopen dat er vandaag goed nieuws zou zijn! Ik blijf nog even hopen hoor!

Jullie hebben het gezellig gehad hier gisteravond :-) Onze film was niet zo gezellig: revolutionary road, pfff zware film. Volgende keer wat luchtigers opzetten.

Ik ga eerste en half uurtje sporten (binnen in de hotel gym, want het regent), dan spullen inpakken en naar ons tijdelijke apartmentje! Zin in! Dan ga ik ook meteen boodschappen en nog eens zelf koken!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden