Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goh Miki ik schrik zeg! Snap heel goed met wat je bedoelt met en geen kinderen en geen baan.

Succes en ik weet zeker dat als jij iets wil het ook gaat lukken.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Giedemorgen allemaal

Hier ook een stralende zon, jeetje wat geeft dat een energie !!

Henne toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik meteen aan jou ...

Syl wat lekker nu op de camping, misschien zo'n wegwerp BBQ ?

Testr wat een Moedig besluit om te stoppen omdat je niet achter het gevoerde Beleid staat en dat je wellicht ALS zelfstandige aan de slag gaat . Alle energie daarvoor gebruiken en natuurlijk de hormonen..... Heel veel succes!!

Jeetje ik krijg mijn man het bed niet uit! En het is zo'n mooi weer.

De hond is weer naar biven gekomen en nu heb Ik het echt verbruid: balkondeurenopen gezet dus nu zit ie heerlijk op het balkon op de uitkijk, kan heel de straat en veel honed overzien.

Ik ga maar vast douchen, misschien wordt mijn man Dan sneller ...

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal. Wat een prachtige dag! Geeft zeker gelijk veel energie Babeth! Ik hoor dat jij ook zo'n heerlijke man hebt die zijn bed niet uit te krijgen is. Kun je de hond niet inschakelen om hem wakker te krijgen?

Syl, jij zit nu wel op de eerste rij vandaag! Toch maar goed dat je naar de camping bent gegaan. Heerlijk genieten! Vannacht een beetje geslapen?

Henne, ook mijn gedachten zijn nog steeds bij jou. Wou dat ik de juiste woorden kon vinden maar weet even niet wat ik moet zeggen.

Miki, wat ben jij sterk! Wat goed om je baan op te zeggen omdat je je er niet goed bij voelt! Heb ik echt respect voor. Hopelijk mogen de mooie plannen van je uitkomen maar daar heb ik vertrouwen in. En je hoeft je niet te verontschuldigen dat je even wat minder tijd hebt. Heel veel sterkte en succes met alles.

Ursela, ik heb 18 april de eerste echo. Heel spannend! En verder ben ik begin deze week ook verbrand. Stond er zelf van te kijken. Verbrand normaal niet snel maar nu dus wel. En dan van een maarts zonnetje.

Witje, wat erg dat je zo in spanning bent gehouden. Helaas herkenbaar. Heb het ook al een paar keer meegemaakt. Alvast zouden ze dan maar even bellen dat ze de uitslag nog niet hebben. Mag ik vragen door welke arts jij geholpen wordt? Ik door Prof de S.

Meiden ga zo heerlijk genieten van de zon. Vannacht bijna niet geslapen van de spanning en we hadden heeeeeeel pittig gegeten en dat had ik volgens mij beter niet kunnen doen. Buik kwam erg in opspraak. Rommelt nog steeds. Oeps...

Babeth, je man al wakker?

Fijne dag en tot vanavond!

Geplaatst

Zara van harte gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie! Ik hoop dat je er snel van kunt gaan genieten.

Henne hoe is het met je meis? Ben je de dag van gisteren nog een beetje door gekomen? Ik weet idd ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik weet wel dat je zelf w.s. het beste voelt wat er aan de hand is of niet. Zo langzamerhand ken je je eigen lijf wel een beetje. Heb je nog getest na donderdag of niet meer?

Sylvie geniet op de camping vandaag. Jullie hebben er heerlijk weer bij!

Miki wat een heftige berichten van jou kant! En wat een pittige beslissingen heb je moeten nemen zeg! Respect! Ik hoop voor je dat je snel je weg gaat vinden in hoe nu verder en dat er mooie dingen op je pad gaan komen. Klinkt heftig als het zo zwart op wit staat...niet én een kinderloos én een carriereloos leven. Zwaar om daar over na te denken maar zo knap dat je dat zo helder voor ogen hebt en op dit moment echt keuzes durft te maken! Ondertussen bezig blijven met jullie grootste wens...ik hoop dat er een enorm wonder gaat gebeuren!

Hier drukke dagen gehad. Gisteren vroeg op pad voor de 1e fm (die prima was, 2 dominanten en 6 kleintjes. Volgende week dinsdag de volgende fm). Gerard afgezet op z'n werk en daarna even kampen in geweest, langs paps en mams en m'n zusje en toen door naar het werk. Het was zo saaaaaiiiii.....weinig patienten, niks te doen. Bah.

Ik mocht wel vrij vandaag maar dat kost me teveel vakantiedagen en ik voel me dan ook schuldig naar collegae omdat ik komende week in elk geval de punctie en dag van de tp ook al niet werk dus maar niet gedaan.

Nu even ontbijten en naar buiten! Om twee uur weer aan het werk.

Geplaatst

Oh ennuh het filmen gaat trouwens definitief niet door! Ze hebben besloten om zich volledig te gaan richten op draagmoederschap. Dusss....dat hoofdstuk is afgesloten.

Blij dat we weten waar we aan toe zijn. We krijgen nog wel een dvd met alle beelden die gemaakt zijn dus dat is leuk, een mooi document voor later zeg maar.

Ik moet ook wel zeggen dat het een stuk ontspannener naar het ziekenhuis rijden is hoor nu je weet dat er geen cameraploeg op je staat te wachten....

Geplaatst

Syl idd een wegwerp bbq zoals Babeth zei niets???? Trouwens knap als je die aankrijgt, wij hebben die geprobeerd in Luxemburg en kregen ze allebei niet aan. Kan ook aan onze handigheid komen natuurlijk hihi.

Miki wat een rotbericht zeg. Knap dat je de keus hebt durven maken in deze tijd. Hopelijk komt alles alleen maar beter uit de verf nu. Zullen we het erop houden dat je een succesvol bedrijf opzet MET kinders????

Sterkte in ieder geval de komende ongetwijfeld drukken tijd.

Esther saai als het zo rustig is op het werk. Wel fijn dat het met stimuleren dan niet te zwaar voor je is. Mooie follikelmeting!! Op naar de volgende. Jammer van het filmen, wel leuk dat je de beelden krijgt. Kan me voorstellen dat je met een relaxter gevoel naar het ziekenhuis rijdt.

Henne meis hoe staat het er voor vandaag??? Hoe dan ook probeer lekker met J te genieten van het weer.

Paul is de tuin kat-proof aan het maken dus ga zo maar buiten bij hem zitten, weet anders ook weinig te doen. Huis is opgeruimd op een vouwwasje na. Lekker relaxen dit weekend, heerlijk. En het weer helpt nog mee ook!!

Geplaatst

Esther wat fijn te lezen dat de stimulatie goed gaat, volgende fm zal best spannend zijn.

Jammer dat het filmen helemaal gestopt is, dat het een stuk ontspannener is dat geloof ik direct. Dat jullie de filmbeelden krijgen is erg mooi en ik kan me voorstellen dat het voor jullie erg waardevoil is. Gevoelsmatig vind ik het erg jammer dat jullie opnames van het hele ivf/icsi traject niet gebruikt worden, het was zo mooi verwoord door jullie (jij, Gerard, Henne en Jay) en op deze wijze zouden leken ook echt een goed beeld krijgen van de realiteit: niet zomaar een kwestie van naar het zkh gaan en wat spuitjes zetten....

Werk ze !!

Mijn man heb ik uit bed gekregen haha eindelijk, net terug van de hond uitlaten dus zodadelijk op pad.

Geplaatst

Het is ook wel jammer hoor babeth! Dat vinden wij ook wel maar aan de andere kant ben ik er wel erg nuchter over...het zal wel niet de bedoeling geweest zijn dan!

het voelt wel een beetje gek naar omstanders om dit uit te moeten leggen. Best wat mensen wisten ervan en om nu te moeten vertellen dat het allemaal niet doorgaat dat vind ik rot...voelt zo knullig! Maar goed, wij kunnen er niks aan doen!

Geniet van je dagje samen!

Geplaatst

Esther en Henne ik vind het ook jammer, had graag meer ervan gezien...

Miki wat balen van je baan. Ik ben zelfstandig ondernemer, moet zeggen dat de vrijheid heerlijk is maar je bent niet zeker van je inkomsten, dus dan is het wel handig als je een partner hebt met een vaste baan. (Heb ik dus (nog) niet). Succes!!

Vandaag feest met bbq! Ze hadden geen betere dag uit kunnen kiezen. Bij ons in de straat dus lekker relaxed.

Gisteravond weer bijna 2 uur met mijn vriendin aan de telefoon gezeten en wat heeft ze het zwaar met 2 kleine kinderen zonder man. Respect voor alle vrouwen die het alleen doen!

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Jammer dat het filmen niet doorgaat!

Esther goed begin dus met fm. Wanner nr 2

Caroline idd relaxed. En je vriendin dat zal ongetwijfeld zwaar zijn. Mijn moeder heeft ons ook alleen opgevoed en is altijd vader en moeder geweest zo goed en kwaad als het kon. Maar het was niet altijd makkelijk. Jou vriendin moet door voor de kinderen en dat is soms heel zwaar. Fijn dat ze jou heeft!

Babeth en is hij uit bed?

Wij liggen heerlijk in de zon, we flansen wel wat ik elkaar vanavond met eten.

Geplaatst

Mij, wat een heftig besluit, maar dapper dat je het genomen hebt. Zal geen makkelijke beslissing geweest zijn... Wat fa je nu doen? Toch nog een maandje superfucked of toch voor de cryo?

Es', was me helemaal ontgaan dat jullie al weer middenin een poging zitten! Klinkt alsof het goed gaat!

Henne, meisje, hoe Us het nu? Kunnen j en jij al een streep onder deze poging zetten, of heb je toch nog hoop? Hoop dat jullie in ieder geval vandaag een beetje van het mooie weer kunnen genieten samen.

Zara, goede nieuws al een beetje gewend?

Vin hoorde gister tijdens de vrijdag middagborrel op zn werk (hij is net overgeplaatst) dat 3 directe collega's ook in een IVF traject zitten. Kleine wereld dus.

Verwacht trouwens met een dag of wat ongesteld te worden, eindelijk weer jn de race na 1,5 jaar!!!

Meiden, geniet van het mooie weer, ik durf weer naar buiten na m'n ongeluksdag gister, dus zit lekker op t dakterras in de zon. Heerlijk!!

Geplaatst

Niks meer gebeurd gister? Dan klopte de theorie niet...

Lekker feesten vanavond, zag dat je toch een taartje had gekocht? Niet die prinsessentaart he, die was wel heel mooi...

Is er bij jullie trouwens ook zo veel wind? Het is heerlijk weer, maar het waait hard, das jammer!

Geplaatst

Eindelijk weer Fran. Heerlijk wat een geduld hebben jullie gehad.

Ik krijg ook ongi krampen en man vindt mij vervelend, dat klopt.

Geplaatst

Her meiden!

Bij jullie dus ook mooi weer: fijn! Hier schijnt de zon ook. Nog niet van genoten, Want beetje brakkie. Gister gaan stappen met een collega van ar en hun vrienden. Super leuk. Eerst naar de pub en toen naar 80's party, super naar ons zin gehad en super om de eerste stap te zetten om vriendenkring op te bouwen hier.

Zara: gefeliciteerd! Wat een super goed nieuws! Heel blij voor jullie.

Henne: nog getest?

Miki: wat een dapper en goed besluit! Ik weet niet in welke branch je werkt, maar het gaat je vast lukken om een succesvol eigen bedrijf op te starten. Goed dat je je gevoel volgt!

Sylvie: hoe voel jij je nu? Zowel fysiek als natuurlijk ook wat betreft de zaak. Is er al een lichtpuntje? Ik hoop het toch zo voor jullie.

Esther: jammer dat het filmen niet doorgaat. Ik vond de pilot indrukwekkend, had er graag meer over gezien. En je bent weer echt bezig: eerste FM gehad: spannend weer!!

En nu ben ik veel vergeten, ff teruglezen dus!

Geplaatst

Nou, even bladzijde teruggelezen en ik

Geloof dat iedereen gewoon heerlijk gaat genieten van het mooie weer vandaag! Veel plezier allemaal!

En fren: super dat je ook weer bijna in de race bent!!!

Geplaatst

Meiden,

Ik ben moe, mmaar voel me verder goed. Is het al 11 april. Volgende week zal wel echt erg langzaam gaan. Hoop netzo'n bericht te krijgen als Zara. Zara gefeliciteerd meid.

Henne, hoe is het nu bij jou?

Esther weer in de race. Spannend

Syl, hoe is het met jou, beetje van de spierpijn af nu?

Mijn jongste kat zit achter een vlieg aan. Erg leuk als je aan je bureau bezig bent.

Verder zijn mijn darmen al van slag vanaf de TP. Zit lucht in en voelt hard aan. Iemand een idee wat ik eraan kan doen?

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

Ruby ik heb dat ook altijd na een punctie en Tp. Ik heb van de gyn Duspatalkn gekregen voor mijn darmen en dat werkt. Weet niet of je dat mag gebruiken na een Tp maar daar heb je nu toch niets aan.

Tweede week die is altijd erg. En ja jij neemt het stokje van Zara over.

Ik ben nog steeds stijf en pijnlijk, maandag nu 4 wk geleden. Heb goede en slechte dagen zeg maar. Hoop wel dat dit niet een langslepend verhaal wordt. Ben nog steeds beperkt in wat ik doe. Maar kan gelukkig weer normaal lopen.

Geplaatst

Hee ruby,

Geen ervaring mee eigenlijk... Hoop voor je dat het snel minder wordt.

11 mei, nog anderhalve week.... Ik hoop dat het estafettestokje alsonog via Dublin naar Henne en dan naar jou gaat! Lekker rust nemen dit weekend.

Groetjes,

Ivfsh

Geplaatst

Ik ook geen ervaring mee ruby. Wil het nog een beetje met de zenuwen?

Het is hier saaaaaaiiiiii! Sta met twee leerlingen op 4 patiënten.

Geplaatst

Hoi meiden,

We zijn weer Thuis, nu lekker in de zon, wel wat wind maar niet te erg.

Esther zo te lezen kan je het wat rustiger aan doen met die leerlingen erbij.

IVFsh klinkt erg gezellig en volgens mij hebben Jullie zo een nieuwe vriendenkring opgebouwd......

Fren, 3 collega's die ook op Ivf aangewezen zijn, best veel nietwaar? Jullie ook weer bijna vN start, super!!!

Wij hebben nog geen idee voor vanavond..... Wellicht pasta met garnalen en salade...makkelijker en lekker

Geplaatst

Ivfsh 11 mei duurt nog heel lang voor Ruby, hihi.

Wat een gezelligheid daar in cock, heb je nog kast van een kater of valt het wel mee.

Esther dat lijkt mij ook saai, kun hè op je gemak bijlezen hier.

Babeth wij zitten ook al de hele middag in het zonnetje, heerlijk hoor.

Geplaatst

Esther jammer dat Gerard niet meekomt.

Babeth ik las dat jullie geslaagd zijn voor een kamertje :-)

De zon is hier helemaal aan het wegtrekken, ben ook helemaal rozig.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden