Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Esther werk ze!! en succes morgen.

Ivfco, wat jammer als deze wonig die je gevonden had niet doorgaat, mij lijkt het jusit erg prettig als verhuurder zijnde dat je weet je woning voor een dergelijke periode te kunnen verhuren....in Ierland ligt de economie momenteel toch behoorlijk op zijn gat nietwaar?

Wat goed van je dat je jeo oz goed tot het sporten kunt zetten, top! en jullie diner klinkt ook al erg goed!!

hihi Syl moet lachen om je berichtje dat je moe bent van het kamperen....je hangt toch niet heel de tijd aan de stokken van de tent he???

vanavond lekker in je eigen bed slapen?

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden, ik ben er weer!

Sandra, alleen even jou: gefeliciteerd met je knulletje! Leuk hoor, ben benieuwd naar de echo foto.

Nou, ik heb het schema weer in de kast liggen, gelukkig. Ze vond wel dat ze me moest waarschuwen dat het steeds moeilijker wordt en de kansen na 3 pogingen afnemen... en vroeg of ik al eens had nagedacht over Gent en assisted hatching. Ik heb gezegd dat ik denk dat een flinke dosis geluk nodig is en dat we de extra moeite en het geld er niet voor over hebben eigenlijk, omdat ik niet het gevoel heb dat dat nou het ei van Columbus is. Ze wilde niet echt adviseren wat dat betreft. maar kon zich voorstellen dat we nu alles uit de kast willen halen. Manlief gelooft er helemaal niet in, dus besloten gewoon weer voor het EMC te gaan.

Ze had 2 doosjes Menopur en nog wat decapeptyl en Utrogestan voor me, dus ik ben nu voorzien wat betreft deca en utro. Nu alleen nog meer Menopur verzamelen, voor de pregnyl heb ik een recept gekregen, van december heb ik nog steeds niks gezien, meestal slipt dat er bij de verzekering wel door. (Stuur jullie nog even een pb Sandra en Esther)

Dus: groen licht! Nog een echo gehad en alles ziet er goed uit. Ik moest 4 buisjes bloed en hij maar 1, wat me wel verbaasde want de vorige keer had hij meer volgens mij maar misschien zit er iets bij dat langer geldig is? Nou ja, we zijn weer klaar. Voel me helaas nog steeds belabberd dus ga zo maar even mijn bedje in...

Geplaatst

Caroline

wat fijn dat het een goed gesprek was en dat je meteen door mag gaan....

zelf vind ik het wel apart te lezen dat ze zelf met evt.Gent aan kwam zetten, ook al blijven jullie waar je nu zit, het meedenken is al heel wat.

ik heb hier nog een doosje preg.5000 liggen, kan ik de16de eventueel meenemen ingepakt met wat ijsblokjes, op de locatie in de koelkast.....alleen daarna ga jij direct door naar de voorstelling nietwaar?

Kijk maar, houd het iig in gedachte

voor nu beterschap!!!

liefs

Babeth

Geplaatst
Pauze

Fren:wachten op ongi, aanmelden volgende cyclus! (april)

Sab: bellen voor uitgangsecho (eind maart)

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje: intake Dusseldorf 4 mei

Nico: goed gesprek bij Geertgen gehad, nu naar DD 27-5 en dan beslissen

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Guusje: 21 april uitgangsecho, begin mei voor 2e poging

Roestvlek: verplichte rustmaand, nieuw bloedonderzoek midden april

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Denk eind mei? 04 april gesprek.

Behandeling

Henne: cryo poging, tp 22 maart

Esther: 24 maart start 6e icsi, 2e fm 4 april

IVFSH: 11 april echo voor cryo tp, dinsdag 19 april tp (als ze goed ontdooien!!)

Rubster: 11 april bloedprikken en kijken of het gelukt is.

Zwanger

Simba:

Witje:

Laika: 6-4 intake verloskundige en nekplooitimeting (12w)

Babeth: 12-4 controle met 22w1d

Dublin: 14-4 1e echo (met 7w)

Ursula: 9-5 controle vk

Zara:

meiden,

ik was uit het lijstje verdwenen.

Maar sta er weer bij hoor.

Verder nog druk met werken.

Geplaatst

Lief Babeth, dank je, er was al iemand die dat ook wilde doen, maar ik denk dat ik het recept maar gewoon bij de apotheek inlever en hoop dat ik er niks van terugzie (en anders zijn dat de kosten ook niet). Ik ga inderdaad meteen door naar de voorstelling, in een warme zaal... lijkt me geen goed idee...

Toch bedankt!!

Wat betreft Gent: ze werken samen met EMC en Gent he, ik zou alles gewoon in het Maasstad hebben, alleen het lab/de TP dan niet, dus je mag toch altijd al kiezen.

Geplaatst

Ruby was jou net aan het zoeken.

Caroline waarom zou je minder kans maken na de derde poging? Vindt dat negatief klinken vooral omdat jullie al een kind hebben.

Geplaatst

hi caroline,

fijn dat jullie doorkunnen! Wanneer gaan jullie nu echt van start?

Lekker je bedje in en uitzieken, hopelijk voel je je snel beter!

Volgens mij kost de pregnyl trouwens bijna niets, of vergis ik me nu?

fijne dag!

Geplaatst

Sylvie, ik vond het ook een beetje gek want de vorige keer zei dezelfde arts dat de kansen echt gaan afnemen na 6 keer. Ik denk dat ze vooral op mijn leeftijd doelde, de kansen nemen boven de 40 natuurlijk snel af, dat is helaas waar. Toen ik de intake had was ik 39 en nu alweer 42! Mijn dochter is alweer 7 dus toen ik zwanger raakte was ik een jonge blom van 34...

Geplaatst

Hoi Caroline

inderdaad is lastig met die pregnyl maar wat je zegt, je moet er geen risico eme nemen en de kosten zijn niet al te veel.Nu span ik waarom ze ook met Gent kwamen, ik dacht al, je hoort dat maar zelden.

Ik snap wel dat ze melden dat je kansen afnemen maar wat je zegt, je moet ook een dosis geluk hebben. Ik had in DD wel voor de a.h. gekozen, ookal was ik 2x eerder zwanger geraakt..hte kon geen kwaad en wie weet..maar goed, bij jullie is het ook nog een logistiek verhaal.

Toch wel weer heel erg spannend deze aankomende poging!!!

Geplaatst

Fijn dat alles oke is caroline! Prima hoor wb die deca...ga er iemand anders blij mee maken!

Vind jij het niet heftig om te horen dat je kansen afnemen? Dit hebben ze tegen ons ook gezegd en ik was er wel even van van de leg hoor! Spannend weer!

Ben net gebeld door het werk, er is bij ons op de afdeling mrsa uitgebroken. Van de 15 collegae die al gekweekt zijn zijn er 4 positief, dat is een enorm percentage. Iedereen moet dus komen om te kweken en het vermoeden is dat er veel meer positief gaan zijn. Mrsa is zo besmettelijk.

Heb wel gevraagd hoe het zit met behandeling als ik wel positief zou zijn en ik heb een tp gehad. Je moet dan aan de antibiotica, scrubben, elke dag bed verschonen, mag niet werken, neuszalf drie keer dd. Heel gedoe maar ik wil niks doen wat ook maar schadelijk zou kunnen zijn na de tp.

Ik word zo gebeld door de zh hygieniste...ben benieuwd!

Wel gedoe hoor, als er meer collegae besmet zijn dan krijgen we enorme gaten in het rooster en zal de afdeling w.s. op slot gaan.

En nu ga ik echt weg!

Doei doei meiden!

Geplaatst

Oh en carolien...ik heb die nieuwe otrivin neusspray gekocht vorige week. Die mag je maar drie x d gebruiken en zal w.s. best heftig spul zijn maar werkt als een tierelier!

Geplaatst

Goh Esther nu maar duimen dat jij het niet hebt, zou niet mooi zijn vooral nu.

Caroline ik denk dat jij dat ook wel weet omdat je ouder bent maar dat neemt niet weg dat het ook nog kan lukken. Vindt dat ze altijd zo van het negatieve uitgaan en daar irriteer ik mij aan. Als iemand de klok voelt tikken zijn wij het wel als je al zo lang bezig bent en dat hoeven ze niet te benadrukken.

Geplaatst

Jeetje Esther wat een bericht!!! en stel je voor je bent niet besmet krijg je dan ook antibiotica om een latere besmetting te voorkomen?

wat betreft de behandeling, heb je deze info van de fert. arts gekregen of van de collega?

Ik heb in 2009 nl. antibiotica voorgeschreven gekregen ivm. een beet van eem besmette teek (boreila virus) volgens mijn huisarts kon het geen kwaad en mocht ik gewoon de behandeling in Brussel voortzetten maar voor de zekerheid destijds ook contact opgenomen met Brussel en moest toen echt een cyclus overslaan! ookal was het nog maar de stimulatiefase.

Ik denk ik meld het je voor de zekerheid.....

Geplaatst

Gezellig druk weer hier :-).

Mijn man is vorig jaar ook 3 weken naar Cambodja geweest. Motorrijden is echt zijn ding. Ze gaan ook vooral offroad rijden en zo. Heb ik niks aan om met ze mee te gaan. In september waarschijnlijk lekker samen op vakantie. We willen dan graag wat verder weg. Denken nu na over China, Vietnam of Thailand. Iemand nog een suggestie voor september? Al ben ik dan weer zo'n zeikerd dat ik nu nog niks durf te boeken. Wil eerst de volgende ronde in Duitsland afwachten (hopelijk in mei of juni).

Sandra, wat leuk dat je banner al de goede kleur was!

Geplaatst

Wow Sandra, heel goed nieuws voor jullie! Gefeliciteerd, weer een stapje dichterbij. En die tranen zijn erg begrijpelijk. Alleen al wat betreft de spanning die van je af valt. Nu lekker gaan genieten!

Sylvie, jij zet het goede nieuws ook al door. Goed joh! Hoewel je natuurlijk een rechtszaak ook niet moet onderschatten maar er is hoop.

En wat die andere hoop betreft, ga ik heel hard voor je duimen. Mijn arts zei eens tegen me: "Je mag eventjes de moed verliezen,maar nooit de hoop". Prachtige woorden toch?

Esther, spannend vrijdag! Heb je last van de hormonen of gaat het redelijk allemaal? Sterkte! En natuurlijk succes morgen voor je fm.

Lees nu net je bericht over de MRSA. Poe, heftig. Hoop maar dat je buiten de boot valt. Idee om je ziekenhuis te vragen of het invloed heeft op je behandeling?

Babeth, hmm, je eten klinkt heerlijk! Ga je tip wat het forum betreft straks uitproberen. Bedankt alvast!

Ivfsh, balen van jullie huis! Heb je eindelijk iets leuks is het misschien maar voor tijdelijk...

Wat een energie heb jij! Koffers en dozen uitpakken en daarna nog sporten. Word er al moe van als ik het alleen maar lees. En ben stiekem beetje jaloers want zou ook wel zoveel energie willen hebben.

Caroline, lees net je post en je moet natuurlijk doen waar je je goed bij voelt maar is het geen idee om een informatief en oriënterend gesprek met Gent aan te gaan. Puur als second opinion? Ik loop zelf in het UZGent en heb een kennisje verwezen naar het UZG omdat zij meerdere mislukte pogingen achter de rug had. Zij heeft daar een gesprek aangevraagd, haar dossier meegenomen en er bleek een heleboel meer mogelijk als haar in een ander ziekenhuis was verteld. Ze heeft nu allerlei onderzoeken ondergaan om e.e.a. uit te sluiten wat een mogelijke zwangerschap zou kunnen belemmeren en voelde zich zo goed bij het gesprek, de mogelijkheden e.d dat ze nu is overgestapt.

Je moet natuurlijk doen wat je gevoel je ingeeft maar een gesprek alleen kan nooit kwaad toch?

Als ik een dipje had/heb, lees ik wel eens het topic van "45 jaar en voor de eerste keer ivf". Kijk daar eens naar de leeftijden en vooral het aantal zwangeren. Ben jij nog een broekie hoor.

Kaartje,ben ook al lang niet op vakantie geweest. Is ook zo moeilijk te plannen tussen de behandelingen en controles door dus snap je wel en je bent geen zeikerd! Weekendje of midweek weg een mogelijkheid?

Geplaatst

Pauze

Miki: cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Caroline: Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Denk eind mei? 04 april gesprek.

Behandeling

Henne: cryo poging, tp 22 maart

Zara: cryo poging, tp 22 maart

IVFSH: 11 april echo voor cryo tp, dinsdag 19 april tp (als ze goed ontdooien!!)

Zwanger

Simba:

Witje:

Zara: 18-4 1e echo (6 w, 3 d)

Heb hem verder ingevuld Babeth.

Geplaatst

Sandra, gefeliciteerd met de mooie echo! Wat fijn dat alles er op en er aan zit. Leuk dat je goed zat met je gevoel van het geslacht.

Caroline, prettig een extra bevestiging van het groene licht. Je hebt veel meegekregen om over na te denken als ik het zo lees.

Esther, ik hoop niet dat je besmet bent. Succes.

Ik zal de komende tijd hier wat minder schrijven. Volgende week naar nld en daarvoor nog van alles te regelen en maar 1 dagje vrij. In ieder geval heel veel plezier op 16 april met z'n allen! Zara, dublin, laika, babeth, simba, sandra, vergeten jullie niet jullie stokjes mee te nemen?

Geplaatst

Ursela, heel veel succes met alles wat je moet regelen en doe je wel een beetje rustig aan met dat wonderkindje?

Wat gaan jullie doen de 16e?

Geplaatst

Pauze

Behandeling

Zara: cryo poging, tp 22 maart

Henne: cryo poging, 14 april echo, tp rond Pasen

Zwanger

Simba:

Witje:

Zara: 18-4 1e echo (6 w, 3 d)

Hai meiden, heb ook het lijstje even aangepast. We gaan gelijk door. Vandaag ongesteld geworden, later dan verwacht dus waarschijnlijk is er ondanks de negatieve testen toch wel 'iets' geweest. Het heeft in ieder geval z'n best gedaan, laten we dat maar zeggen.

Hier gaat het goed. Donderdag en vrijdag wel moeilijke dagen gehad, maar zaterdag de knop omgezet. Baalde er opeens zo van dat dit m'n hele humeur en leven beheerst en heb besloten het anders te gaan doen. Plannen gemaakt voor werk, samen ook voor prive. Kaarten gereserveerd voor een dansvoorstelling volgende week waar ik graag heen wilde en wat ik maar uitstelde. Eetafspraak gemaakt met vrienden. En samen ook gekeken wanneer we op vakantie willen etc. Voelt goed en ondertussen gaan we dus wel gewoon door, maar met iets minder aandacht en focus alleen voor de tp. en het resultaat.

Ben hier dus ook wat minder. Sowieso voelde ik me in steeds minder topics al thuis, maar ik wil nu helemaal wat meer afstand nemen. Zal vast tijdelijk zijn, maar wel even nodig. Voelt een beetje alsof ik jullie in de steek laat, maar tegelijk weet ik dat jullie het prima begrijpen.

Veel liefs en sowieso natuurlijk tot de 16e!

Henne

Geplaatst

Hallo Henne, wat erg dat je gevoel toch waarheid is geworden. Had zo graag gewild voor jullie dat het anders zou zijn. Vind het zo oneerlijk en weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Had het jou en iedereen hier ook zo gegund.

Vind het ontzettend knap van je dat je de knop kan omzetten en leuke dingen gaat doen. Hoop dat je er ook echt enorm van kan gaan genieten en dat dit "hele gedoe" even wat meer op de achtergrond komt te staan. Hopelijk kan je accuutje weer wat opladen. Zit zelf al een tijdje met een burnout thuis. Nu is dit hele proces daar niet alleen de reden van maar het heeft zeker een grote rol gespeeld en ik wens dat niemand anders toe. Dus meid, trap op de rem en ga doen waar je je goed bij voelt!

Begrijp heel goed dat je hier even wat minder bent. Is allemaal zo confronterend. Wil je alleen wel vragen of ik je in de weg sta. Zou me dat best kunnen voorstellen. Als je daar last van hebt, moet je het zeker zeggen want jij schreef hier veel eerder mee dan ik.

Heel veel sterkte en een dikke knuf!

Geplaatst

Hee meiden,

Lieve Henne: ik snap je helemaal. Heb soms ook veel en soms helemaal geen behoefte aan het forum. Doe waar je je goed bij voelt! Wel erg leuk je de 16e te zien!Fijn dat jij ook meteen weer door kunt, dan zullen we wel ongeveer tegelijk de tp hebben. Hopelijk hebben we deze poging meer geluk. Fijn dat je leuke dingen hebt gepland: aandacht op positieve zaken is alleen maar goed! Dikke knuffel voor jou!

Esther: schrikken van die MSRA bacterie: dat wil je er zeker niet bij hebben... Ik hoop dat jij niet besmet bent!

Klaartje: voor China tips: kom maar door :-) We hebben in die ruim drie jaar china heel veel van het land gezien, dus als je tips wil hebben, laat het zeker weten. Vietnam ben ik ook geweest: erg leuk! Van thailand alleen bangkok gezien. Misschien nog een land om naar te kijken: filipijnen. Super land! Het ligt er een beetje aan wat voor soort vakantie je wil, maar filipijnen zijn echt prachtig. Hele aardige mensen, niet zo toeristisch, mooie natuur, prachtig duiken/snorkelen, heerlijk weer. We zijn er nu twee keer geweest en vinden het echt super. Maar China is natuurlijk ook echt prachtig!

Ik ben net drie kwartier heen en drie kwartier terug gelopen (heuvels op en af) om een apartement te bekijken en jullie raden het al: het was helemaal niks, haha. Was wel goed voor de conditie, dus ik denk dat ik het rennen oversla vandaag.

Groetjes!

Geplaatst

Begrijp heel goed dat je hier even wat minder bent. Is allemaal zo confronterend. Wil je alleen wel vragen of ik je in de weg sta. Zou me dat best kunnen voorstellen. Als je daar last van hebt, moet je het zeker zeggen want jij schreef hier veel eerder mee dan ik.

Huh? Zara? Nee natuurlijk niet!

Geplaatst

hi meisjes,

Zit op een laatste proef te wachten van een boek dat naar de drukker moet, dus dood de tijd maar even hier :-)

Fijn dat het een sunny monday was vandaag, met veel goed nieuws!

Sandra, wat leuk, een jochie! En je bent op de helft, wat gaat dat snel allemaal zeg!

Caroline, fijn dat jullie doormogen, gewoon je gevoel volgen en als het emc goed voelt, daar blijven! Balen dat je je verder zo beroerd voelt, duik maar lekker je bed in!

Esther, al weer een punctie in zicht, wat gaat het toch allemaal snel. Hoop dat die bacterie langs je heen gaat, kun je er niet echt bij hebben.

Syl, wat fijn, eindelijk weer eens goed nieuws van jullie kant! Rechtzaken zijn nooit leuk, maar ik neem aan dat de curator hem niet op zou starten als hij er geen heil in zou zien, toch?

IVFco, klinkt als een fikse tippel, berg op en af, maar als het zonnetje schijnt is het prima, toch? Zitten jullie nu nog in een hotel, of toch al in die tijdelijke woning met enorme lap grond? Ik ben het ff kwijt.

Last but not least: Henne. Wat goed meid dat je je blik weer op de toekomst richt. De manier waarop jullie nu besloten hebben er mee om te gaan lijkt mij een heel goede. Deze slopende weg heeft al genoeg impact, er moeten leuke dingen naast staan om het draaglijk te maken en te houden. Ik probeer ook ons traject niet het middelpunt van mn bestaan te laten zijn, wat natuurlijk de ene keer veel makkelijker is dan de andere keer. Heel goed dat je even afstand neemt, we zien je in ieder geval de 16e!

Hier - uiteraard - nog geen bongi. Mijn lichaam zou ook eens meewerken! Ik hoop echt dat het deze week komt, moet zondag weer voor mn werk naar london voor 3 dagen en dan komt het echt niet uit.

Geplaatst

hee fren,

we zitten nu in een tijdelijk appartementje: het huis met de lap grond is toch niet doorgegaan. Nu dus op zoek naar wat anders.

Ik zou dat dansje van Nico maar eens doen voor je menstruatie, schijnt te helpen :-)

Fijne avond!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden