Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hee meiden,

ondanks het verdrietige bericht van Henne gelukkig ook wat goede berichten hier.

Sylvie: ik kom wel voor de catering zorgen hoor, kan ik lekker op je sweet16 feestje gluren :-) Lijkt me wel gezellig

Guusje: heel goed dat je naar de HA bent gegaan!!! Voor jou duurt wachten dan ook nog lang... volgende week woensdag je afspraak.

Mijn eierkoeken zijn gelukt: jihaa! Echt wel lekker geworden en niet moeilijk. Ik snalp alleen niet hoe de schrijven van het recept in 1 keer alle eierkoeken kan bakken, dat paste bij mij toch echt niet in 1 keer in de overn (wel in twee keer). Het recept staat hier: http://www.dekooktips.com/2-recepten/eierkoeken.htm

Fijne avaond allemaal!

Henne: hoop echt dat het goed is gegaan!

Liefs,

IVFSH

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heey moppentoppers!

Kwam even kijken hoe het vandaag met Henne is..ziekenhuis!! en nog geen nieuws dus....meid ik denk aan je!

Ga vroeg naar bed (ben net wakker van een banktukkie)

knuffel voor jullie!

Geplaatst

Hm, nog niks inderdaad...

Voel me een enorme muts: heb de babyboom aankondiging/reclame op tv al een aantal keer langs zien komen, maar ik schiet nog steeds iedere keer vol... Da wordt nog wat.

Geplaatst

@ Fren..nog niet gezien wel een link die hier stond, zit ook iemand van het forum bij toch of heb ik weer een bel horen rinkelen en sla ik de plank totaal mis ;-)

Geplaatst

Er zitten er zelfs 3 van het forum bij, zie dat babyboomtopic, ik moet het nog bekijken... Niemand schijnt het droog te houden dus even goed timen wanneer ik kijk...

henne zal zich niet meer melden vandaag, arme meid... hoop dat alles goed gegaan is.

Geplaatst

Kom ook nog even spieken voor Henne. Ze is zo dichtbij voor mij en mijn gevoel maar kan niets doen.

Caroline zover ik heb begrepen zijn ze 2 meiden gaan volgen, Mia en Miekske, Debsie uiteindelijk niet. Maar nogmaals cover ik heb begrepen.

Ivfsh kon je dan een paar leuke foto's maken?

Spaatje welterusten, Jeroen moet nog kijken voor die vluchten, staat op de planning dit weekend.

Sandra jij bent weer wat minder gaan werken, hopelijk met minder pijn.

Ursela aan het nestelen, hectisch leven ook momenteel. Had in een ander topic foto's van Xmerel gezien, erg mooi.

Guusje, Babeth, Eef, Fran, Nico, Sandra en alle andere een hele dikke knuffel.

Geplaatst

Ben ook benieuwd hoe het nu met Henne is... Pfff wat heeft ze toch ook weer wat.

Morgenochtend hoop ik hier nog iets van haar te lezen, dan gluur ik hier weer stiekem even mee...

Liefs en slaap lekker allemaal!

Geplaatst

hai lieve meiden...

Nogmaals...lees elke dag mee maar reageren vind ik lastig momenteel. Maar leef echt serieus mee met jullie allemaal. Vandaag gewinkeld met zusje en mams in bataviastad...hele dag vol spanning telefoon gecheckt hoe het zou gaan met henne, mams en zusje op de hoogte gehouden ondertussen ("kennen" haar van de pilot van de kro).

Lieve Henne meid wat krijgen jullie het voor de kiezen! Ik hoop zo dat het allemaal 'voorspoedig' is gegaan vanavond...pfff lastig om de juiste woorden te vinden die de lading dekken. Je snapt wel wat ik bedoel. Ik wilde zo graag dat het anders zou zijn voor jullie. Leef echt met jullie beidjes mee...dikke knuffel!

allemaal...lieve meiden ik vind jullie kanjers...stuk voor stuk! Zoveel respect hoe julie met jullie eigen situatie omgaan...fijne berichten, minder fijne berichten.

Hier weinig bijzonders te melden, geniet van twee weken vakantie, zit nu in de tweede week. Ondertussen ongeduldig wachten totdat zusjelief gaat bevallen. Vannacht heeft ze flinke weeen gehad maar vanaf zes uur waren ze weer foetsie...dus toch maar naar bataviastad gegaan met mams, zusje en haar kleinste. Hoe ze het doet mag joost weten met haar bijna uitgetelde dikke buik maar we hebben plezier gehad.

Morgen met zus boven mij winkelen, woensdag niks gepland, donderdag bijscholing en weekend nichtjes te logeren. Dan weer aan het werk.

Verder gaat het eigenlijk best goed met ons. Ik ben op dit moment (zeg nadrukkelijk op dit moment) dingen aan het loslaten, we zijn verder aan het kijken naar de toekomst, zonder kinderen. Gerard is druk aan het solliciteren, ik ga na de zomer w.s. naar de stepdown (soort mediumcare, afdeling tussen Intensive Care en onze afdeling) en ga in 2012 lekker solliciteren (wil naar de intensive care). We willen deze zomer graag naar bali... (wie heeft er nog meer tips? Moet ver weg zijn en mooi weer en mooie locatie)

Wel veel moeilijke momenten hoor, maar eigenlijk al met al gaat het goed met ons.

Hou jullie in de gaten!

Dikke knuffel!

Geplaatst

Nog geen nieuws van Henne, hoop dat alles goed is gegaan...

Esther, fijn weer wat van je te horen en goed om te lezen dat jullie voorzichtig plannen aan het makfn zijn. Wbt vakantie: Bali schijnt super te zijn, maar daar ben ik nooit geweest. Ik ben zelf helemaal weg van Thailand. Maar jullie vinden vast iets!

Geplaatst

goeiemorgen dames,

Henne....hoop dat alles goed is gegaan, dat je redelijk tot goed hebt kunnen slapen en dat je vandaag naar huis mag om te herstellen van dit alles....hele dikke knuffel en kus van mij!

Esther...ik vind het zo knap hoe jullie verder proberen te kijken...echt...ik heb bewondering voor je...ik krijg het nog steeds niet voor elkaar...fijn dat je gisteren zo'n gezellig middag hebt gehad met je moeder en je zus...de laatste loodjes voor je zus dus...hoop dat alles goed zal gaan!

Meid...ben trots op je....dat het ondanks de vele moeilijke momenten toch al met al goed met jullie gaat...super om te horen!!! Jullie zijn een sterk koppel en samen komen jullie wel op de bestemming die voor jullie is weggelegd....

Bali lijkt me mooi om naar toe te gaan...mijn vriendin is daar vaker op vakantie gegaan, zal haar eens vragen als ze terug is van vakantie. Hebben een huisje in Koh Samui, waar ze uiteindelijk dus willen gaan wonen...

Syl...lekker sportief geweest gisteravond? is de bongi nog steeds niet doorgebroken? bah bah.....en wat een leuk idee joh van de Sweet 16 party!!! Echt leuk!!! Weet je wat een goed idee is? Wij komen gewoon met zijn allen jullie uithelpen...catering, foto's, etc....doen wij met liefde voor jullie en zijn we ook meteen aanwezig...hihihi...

ivfsh...mmm...eierkoeken gebakken...zal het recept eens nakijken...

Ben het weer even allemaal kwijt...sorry...

denk trouwens dat het niet gelukt is. Voel overal steken en dan denk ik...deze steken voelen anders aan dan andere keren, en meteen daar achter aan denk ik...Nico...doe toch niet zo raar...negeer deze tekens maar niet, dat zijn gewoon bongi-tekenen...

vannacht weer gedroomd dat ik zwanger was...nu had ik net een test gedaan (van de kruidvat, die met dat plusje) en het resultaat was al binnen een minuut zichtbaar....met mij waren er nog 2 zwanger, ook net getest...allebei ook van het werk....maar toen ging de wekker en werd ik uit deze mooie droom gehaald...grrrmmbbblll...zoals ik een keer in mijn blog heb geschreven...dromen zijn bedrog...en dat zal deze droom ook wel zijn...

liefs,

Nico

Geplaatst

Goedemorgen even spieken voor Henne maar nog geen nieuws.

Mart voor jou ook een dikke knuffel, hoe gaat het met je vader?

Esther wat spannend met je zus, tussen de weeën door nog even winkelen.

Wij zijn vorig jaar naar Bali geweest, erg leuk. Wij hebben op 3 verschillende plaatsen gezeten, omdat het onze huwelijkreus was voor de luxe gegaan. Eerst naar Seminyak, beetje de jetset badplaats, toen naar Ubud, in de binnenlanden, veel groen en mooie natuur en daarna Sanur, aan de zee en relatief goedkoper dan de vorige plaatsen. Daar hadden wij een prive villa met zwembad, super hoor.

Ga zo opstaan, tot later.

Geplaatst

Henne, hoe is het gegaan? Voel je je heel belabberd...? hopelijk gaat het een beetje en gaat je herstel voorspoedig... zorg goed voor je...Dat je dit ook nog eens moet meemaken...?!??! Heel veel sterkte.

Geplaatst

Goedemorgen.

Hopelijk is het met Henne gister voorspoedig verlopen en heeft ze een nacht van alleen maar slapen achter de rug. Henne sterkte..

Nico weer fris en fruitig als altijd??? Lekker werken vandaag en vrijdag naar DD toch??? Zou toch te mooi zijn als je die afspraak moet afzeggen??

Esther jullie zitten ook niet stil. Knap dat jullie voor nu alles los laten en naar de toekomst kijken zonder kindjes. Zwaar en moeilijk denk ik. Jullie zijn bezige bijtjes en verder kijken in jullie werk top!! Lekker winkelen, hopelijk jezelf goed verwennen. Spannend dat je zul op bevallen staat en dan nog op stap met jullie ook hihi. Veel plezier met het uitzoeken voor jullie vakantie in Bali, voorpret is bijna net zo leuk!!

Hier goede nacht gehad, na de gymastiek gister. Jammer dat ik met een aantal oefeningen niet mee kon doen, maar ja dat is niet anders. Vandaag lekker op het gemak doen, Paul heeft alle babyspulletjes van zolder gehaald, de kleine kan er niet eens meer bij hihi. We willen toch proberen om de logeerbedden daar op te zetten, zodat mijn ouders kunnen blijven slapen als ze komen als de kleine er is. Dus zal de komende dagen de spulletjes uitzoeken en een plekje geven.

Geplaatst

Esther vanuit mij ook respect met hoe jullie met alles proberen om te gaan, verder kijken, niet stilstaan en proberen een andere, misschien tijdelijke, invulling te geven aan dingen.

Zal niet altijd makkelijk zijn.

Nico hoe klein de kans ook is we hopen er wel op, er zijn tijden geweest dat ik niet eens rond mijn eisprong sex wilde, beter al vooraf weten dat het niet gelukt was dan toch weer een sprankje hoop. Misschien dom want het kan wel.

Schoonmamma vandaag jarig, tuurlijk depri met man in het ziekenhuis. Proberen er een leuke dag van te maken.

Geplaatst

Lees later bij, alleen even teken van leven ;-) erg gammel nog, operatie en narcose vielen me tegen. Nog geen arts gesproken dus nog geen info, weet allen dat het idd een bbz was. Hoop dat ik straks naar huis mag, liever gammel in m'n eigen bed hoe lief iedereen ook is.

Geplaatst

hoeveel ellende kan een mens hebben

lieve henne een hele dikke knuffel voor jou meis

groetjes yes steph

Geplaatst

Goed van je te horen Henne! Dus je weet ook nog niet of je eileider gespaard is of er uit gehaald? Lekker uitrusten nu hoor, als je geen zin hebt om te typen, gewoon niet doen, wij wachten wel!! Sterkte xxx

Geplaatst

Henne...fijn om wat van je te horen....hoop dat de arts snel langs komt en dat je na je eerste zelfstandig plasje naar huis mag om daar verder te herstellen...vervelend dat operatie en narcose tegen vielen...misschien door de zenuwen tegengewerkt?

heel veel sterkte meid en rustig aan!!

knuffel!

liefs,

Nico

Geplaatst

Syl...gefeliciteerd met je schoonmoeder...hoop dat jullie er een fijne dag van kunnen maken ondanks het donkere randje...hoe is het met je schoonvader eigenlijk???

En hoe is het bij jullie nu???

liefs,

Nico

Geplaatst

Henne balen dat het zo tegen is gevallen. Idd hopen dat je snel naar huis mag om daar in je eigen bedje op te knappen. Sterkte..

Geplaatst

Syl gefeliciteerd met je schoonmoeder. Jullie kennende maak je er echt wel een gezellig feestje van gezien de omstandigheden met je schoonvader. Houdt hij het nog een beetje vol??? Had onlangs toch koorts????

Geplaatst

Goedemorgen meiden

Henne, ik had je gisteravond nog een berichtje willen sturen maar ben in bed helemaal in coma gevallen, sorry!!

Fijn om een berichtje van je te lezen, ik vond het zo ontzettend heftig!

Nu dus wachten op de arts zodat je meer weet, je weet natuurlijk ook niet of je eileider is blijven zitten, nou dat de arts maar snel komt zodat je lekker naar huis kunt om goed te herstellen van alle ellende, heel veel sterkte!!!

Esther ik ben weer onder de indruk van je bericht, zo te lezen ben je echt aan het genieten, met name van je familie en dat is prachtig om te lezen. Erg indrukwekkend om te lezen hoe jullie momenteel bezig zijn met toekomstplannen,ik heb er ontzettend veel bewondering voor!!! Ik hoop voor je dat je zus wel in je vakantie nog gaat bevallen maar misschien duurt het nu echt niet lang meer, een dikke knuffel van mij!!!

Ceeke, morgen op vakantie en tot vanavond nog werken, jeetje! ik hoop dat je alles gereed hebt kunnen krijgen en ik wens je al vast een hele fijne vakantie!!!

Ivfsh, ik heb het recept opgeslagen, wie weet ga ik me er eens aan wagen haha. tot nu toe koop ik ze bij de bakker of bij de Jumbo hmmmm dat knapperige randje. wat dat betreft ben ik Sonja B best trouw ;-))

Nico wat jammer dat je toch nu het idee hebt dat het niet gelukt is, zou zo mooi geweest zijn om dr. S af te bellen!! die dromen zijn niet vreemd maar ik had altijd als ik dan wakker werd na zo´n heerlijke droom dat ik echt uit evenwicht was zeg maar, dat was weer minder.....

Syl gefeliciteerd met schoonmama!!! kan me voorstellen dat het voor haar en ook voor jullie wat dubbel is, je kan haar vast even afleiden en aan het lachen maken, misschien met het avontuur in de schuur??? ;-)

Geplaatst

Goedemorgen,

Henne hoop dat de arts snel komt!

Syl fijne dag vandaag, (zit ook iets naar Oslo in de planning ;-) )

Esther meid ook als is het met ups en downs ik vind dat je goed bezig bent, wat Nico al zei ik zou ook wel willen dat ik het kan....ben er gewoon nog niet klaar mee.

Nico je hebt geen zin om te werken vandaag hé :-)

Ga even stofzuigen, vanmiddag even weg en ik zou toch echt nog moeten leren maar heb zoo geen zin, wil deze zomer de boel afronden en september examen doen, mja ben in mijn hoofd zo met andere dingen bezig. En het ergste is..zo moeilijk is het niet paar middagjes zitten en de opdrachten zijn klaar..die startproblemen heey!

Geplaatst

Henne, wat balen om te lezen dat het je is tegen gevallen. Vanacht wel een beetje kunnen slapen?

Ik hoop dat er snel iemand langskomt om wat duidelijkheid te geven. Dan weet je tenminste waar je aan te bent. En daarna dan lekker naar huis en in je eigen bedje de boel beginnen een plekje te geven. En bij gaan komen van de hele situatie.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden